Mobiel Breedband Extra van Vodafone
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mobiel Breedband Extra van Vodafone
Hey,
Ik heb internet via een dongel van Vodafone met een Mobiel Breedband Extra abbonement. Zoals ik het begrijp is dit onbeperkt internet zonder teruggezet te worden in de snelheid (dat gebeurd vaak met internet via dongels)
"Mobiel Breedband Extra
Mobiel Breedband Extra geeft onbeperkt toegang tot internet voor een vast bedrag per maand. Verbruik je meer dan de bundel, dan gaat de snelheid omlaag maar de kosten blijven gelijk.
Altijd toegang tot e-mail en internet.
Snelheid tot 7,2 Mb/s.
Plug & Play: eenvoudig in gebruik.
Bundel
Onbeperkt (Fair Use Policy)
Downloadsnelheid binnen bundel
7,2 Mb/s
Downloadsnelheid buiten bundel
7,2 Mb/s"
Maar nu kreeg ik net een melding dat ik mijn 3G limit had bereikt? En na die melding werd internet een heel stuk slomer.. Eerder vandaag kreeg een huisgenootje die mn dongel even geleend had die melding ook al.. Nu heb ik 'm er weer uitgehaald en opnieuw ingedaan en nu is ie wel weer iets sneller..
Wie weet hoe dit werkt? Ik ben bang dat ik ineens moet bijbetalen omdat ik over dat 3G limiet heenkom, al weet ik niet eens echt wat dat is...
Thanks!
Ik heb internet via een dongel van Vodafone met een Mobiel Breedband Extra abbonement. Zoals ik het begrijp is dit onbeperkt internet zonder teruggezet te worden in de snelheid (dat gebeurd vaak met internet via dongels)
"Mobiel Breedband Extra
Mobiel Breedband Extra geeft onbeperkt toegang tot internet voor een vast bedrag per maand. Verbruik je meer dan de bundel, dan gaat de snelheid omlaag maar de kosten blijven gelijk.
Altijd toegang tot e-mail en internet.
Snelheid tot 7,2 Mb/s.
Bundel
7,2 Mb/s
7,2 Mb/s"
Maar nu kreeg ik net een melding dat ik mijn 3G limit had bereikt? En na die melding werd internet een heel stuk slomer.. Eerder vandaag kreeg een huisgenootje die mn dongel even geleend had die melding ook al.. Nu heb ik 'm er weer uitgehaald en opnieuw ingedaan en nu is ie wel weer iets sneller..
Wie weet hoe dit werkt? Ik ben bang dat ik ineens moet bijbetalen omdat ik over dat 3G limiet heenkom, al weet ik niet eens echt wat dat is...
Thanks!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mobiel Breedband Extra van Vodafone
Misschien lees ik niet goed maar er staat toch heel duidelijk dat het internet dan langzamer wordt?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Hier dacht ik dat te lezen :-)Try schreef:Hey,
"Mobiel Breedband Extra
Mobiel Breedband Extra geeft onbeperkt toegang tot internet voor een vast bedrag per maand. Verbruik je meer dan de bundel, dan gaat de snelheid omlaag maar de kosten blijven gelijk.Altijd toegang tot e-mail en internet.
Snelheid tot 7,2 Mb/s.
Bundel
7,2 Mb/s
7,2 Mb/s"
Thanks!
Caro- Ratel
Maar er staat toch ook dat de snelheid binnen en buiten de bundel hetzelfde is?
Try- Kletskop
Ja dat zag ik ook al. Is heel dubbel hoe het er staat... anders even bellen naar Vodafone? Misschien is het een typefout op hun website?
Caro- Ratel
Dat is dus het vreemde, overal op internet staat het net even iets anders, maar het komt wel op hetzelfde neer.. en nu is mijn internt wel weer gewoon snel? Ik snap er niets van..
Try- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Huh? Vodafone...
» Rekening Vodafone???
» Bereikbaarheid Vodafone
» Van Vodafone naar Hi?
» Vodafone plat
» Rekening Vodafone???
» Bereikbaarheid Vodafone