Familiezwemmen vs recreatiezwemmen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Familiezwemmen vs recreatiezwemmen
Dit weekend komt mijn nichtje van 6 jaar bij ons logeren. Ze wilde graag zwemmen, prima. Dit wilde wij op 2e paasdag doen (ik weet het, het zal wel mega druk zijn, maar het is even niet anders). Nou zag ik net op de website van het desbetreffende zwembad staan dat ze 2 verschillende tijden hebben. Van 9 tot 13 hebben ze familiezwemmen, waarbij je als ik het goed zie, van dezelfde faciliteiten gebruik mag en kan maken dan van het recreatiezwemmen tussen 14 en 16:30.
Waar moet ik dan aan denken, bij familiezwemmen? Is dat zo dat er geen jongelui met hun vrienden mogen komen, maar wij dus wel, mijn vriend en ik met een kind van 6? Want die laatste tijd, komt aan de ene kant niet zo goed uit voor ons..
Waar moet ik dan aan denken, bij familiezwemmen? Is dat zo dat er geen jongelui met hun vrienden mogen komen, maar wij dus wel, mijn vriend en ik met een kind van 6? Want die laatste tijd, komt aan de ene kant niet zo goed uit voor ons..
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Familiezwemmen vs recreatiezwemmen
Bij ons is het elke zondagochtend. 99% is dan vader moeder en kinderen met al hun attributen...kortom, vreselijk druk.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Bij ons is het elke zondagochtend. 99% is dan vader moeder en kinderen met al hun attributen...kortom, vreselijk druk.
Hier ook, maar ondanks familie zwemmen zijn erook echt wel van die drukke pubers die overal schijt aan hebben. Beetje jammer!
Gast- Gast
Ik zou naar familiezwemmen gaan, ik denk dat de meeste pubers niet om 9 uur in het zwembad zijn, die gaan eerder 's middags.
Ze gaan heus niet controleren of jullie nichtje wel jullie kind is, waarschijnlijk interesseert ze dat ook niks. Zij zien twee volwassenen met een kind en dat is prima.
Ze gaan heus niet controleren of jullie nichtje wel jullie kind is, waarschijnlijk interesseert ze dat ook niks. Zij zien twee volwassenen met een kind en dat is prima.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: