Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goed gesprek gehad

3 plaatsers

Ga naar beneden

Goed gesprek gehad Empty Goed gesprek gehad

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 20:01

ik kreeg steeds negatieve signalen van de peuterspeelzaaljuf. Mijn zoontje was wat anders en kon met dit gedrag niet naar de basisschool.
Aangezien ik vreselijk onzeker kan zijn, trok ik mij dit heel erg aan. Mijn zoontje was op dat moment ook heel erg dwars. Maar hij ging ook net naar een nieuwe gastouder. Ze heeft toen het team vroegsignalering ingeschakeld met mijn toestemming. Want ik zag uiteraard allemaal beren verschijnen.

Aan de hand van het onderzoek moesten we op gesprek komen op het cb. In de thuis situatie gaat het ondertussen weer wat beter. het gaat ook weer wat beter met mezelf. Mijn zoontje is gewend geraakt aan de nieuwe gastouder dus alles loopt weer aardig rustig. Nou blijkt dat de Juf verder niks geks aan had gegeven bij de vroegsignalerings vragen lijst. En er is helemaal niks aan de hand. Mijn zoontje is gewoon enorm pittig, en heeft zich waarschijnlijk erg onveilig gevoeld omdat hij een nieuwe gastouder had gekregen. Het overlijden van mijn vader heeft ook gewoon flinke onrust veroorzaakt in ons gezin.

Verder hoe ik vertelde dat ik met hem om ga, dus hoe ik hem op voed. Was ook niks op aan te merken. Ze zeiden dat ik het heel goed deed.

Toen ik uit eigen onzekerheid wat feedback vroeg bij de juf heeft ze mij juist het verkeerde signaal gegeven. Waardoor bij mij de alarmbellen aan sloegen. Ben er best een beetje boos om geweest. Bij mij zei de juf allemaal negatieve dingen. Dat hij niet met de groep mee deed en erg afwezig was enzo. Maar op de video opname van het signalerings team was een normale 3,5 jarige jongen te zien.

Gelukkig ook maar.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed gesprek gehad Empty Re: Goed gesprek gehad

Bericht  nillis wo 4 apr 2012 - 20:09

Wat een vervelende situatie, maar wat fijn dat er uiteindelijk niets aan de hand blijkt te zijn.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Poisongirl wo 4 apr 2012 - 20:11

nillis schreef:Wat een vervelende situatie, maar wat fijn dat er uiteindelijk niets aan de hand blijkt te zijn.

+1, maar kan me voorstellen inderdaad dat je je er niet fijn bij voelde
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 20:12

hopelijk is het ook een les voor de juf van de PSZ!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 20:14

Rejoy. schreef:hopelijk is het ook een les voor de juf van de PSZ!

Ja idd. Er word een verslag gemaakt. Waar dit ook duidelijk naar voren word gebracht. Ze heeft heel andere signalen afgegeven. Hij is wel een pittig kereltje, maar er is geen sprake van gedragsproblemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 20:15

Er werd hier trouwens gezegd dat de juf ver buiten haar boekje was gegaan. Dit zag ik eerst eigenlijk niet zo. Want dacht dat de juf wel wist waar ze over sprak aangezien ze daar al 20 jaar werkt. Maar dat is dus niet zo geweest.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 4 apr 2012 - 20:16

Ik vind nog steeds dat ze helemaal geen uitspraken had mogen doen over wel of niet naar de basisschool kunnen, ook al had hij wel probleemgedrag vertoond.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Susan wo 4 apr 2012 - 20:17

Dolcis_ schreef:Er werd hier trouwens gezegd dat de juf ver buiten haar boekje was gegaan. Dit zag ik eerst eigenlijk niet zo. Want dacht dat de juf wel wist waar ze over sprak aangezien ze daar al 20 jaar werkt. Maar dat is dus niet zo geweest.

Dat zei ik toch ook al, dat ze buiten haar boekje was gegaan. Het maakt geen reet uit hoe lang ze er werkt, zij had dat gewoon nooit mogen zeggen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 20:22

Ja ik doel ook op jouw uitspraak. Die mensen van het vroeg signalerings team zeiden het ook. Dat ze gewoon een verkeerde uitspraak heeft gedaan wat ze niet had mogen doen. Want op de vragenlijst gaf ze helemaal geen bijzonderheden aan. Terwijl ze dat wel tegen mij zei confused

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 4 apr 2012 - 20:23

Oh, ik dacht dat je met 'hier' de mensen in je eigen omgeving bedoelde.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud