Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is allemaal lekker op een pizza

+7
Ibbeltje
Lieke128
Linda
Ella
Summerlovin
Minx
Lady Starstruck
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is allemaal lekker op een pizza - Pagina 2 Empty Re: Wat is allemaal lekker op een pizza

Bericht  Lejow vr 6 apr 2012 - 4:07

Ik wil hem oooooooooooooooooooooooooooook

Wat is allemaal lekker op een pizza - Pagina 2 68
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is allemaal lekker op een pizza - Pagina 2 Empty Re: Wat is allemaal lekker op een pizza

Bericht  Lady Starstruck vr 6 apr 2012 - 4:08

Lejow schreef:Ik wil hem oooooooooooooooooooooooooooook

Wat is allemaal lekker op een pizza - Pagina 2 68

Whaha ik zag hem ergens wel staan op het internet. 100 euro is hij als je hem wil kopen. Echt duur :shock:
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Lejow vr 6 apr 2012 - 4:17

Ja, bij die veilingsites komtie ook vaak voorbij.

*bedenkt zich ineens dat ze dit jaar een moederdagcadeautje kan vragen, whahaha.. Al wil ik ook nog een camcorder.. nerd*
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow vr 6 apr 2012 - 4:17

https://www.veilingacties.nl/veilingen/Koken/ShowItem/520294
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow vr 6 apr 2012 - 4:18

http://www.valentijngifts.nl/online_bestellen_17556/pizzarette-pizza-oven-voor-6-personen.html?utm%5fcampaign=beslist%2c+beslist&utm%5fsource=beslist%2c+beslistslimmershoppen&utm%5fmedium=cpc%2dbeslist%2c+cpc

Valt wel mee dus Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady Starstruck vr 6 apr 2012 - 5:15

Oooh dat valt inderdaad mee. Ik zou het gelijk vragen voor moederdag Very Happy
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Linda vr 13 apr 2012 - 21:38

Ik ben heel benieuwd hoe de pizza's smaakten!
En waren ze een beetje snel klaar of moet je erg lang wachten?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady Starstruck vr 13 apr 2012 - 23:30

Ze waren echt heerlijk, veel lekkerder als uit de winkel. De pizza's waren best snel klaar na 7 minuten kon je ze al eten. Ik had veel te veel gekocht er was nog van alles over hahaha. Je zit er wel enorm snel vol van trouwens.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Tazz za 14 apr 2012 - 2:21

ui, tonijn, kappertjes, paprika zijn mijn favoriet.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Summerlovin za 14 apr 2012 - 4:29

Lady Starstruck schreef:Ze waren echt heerlijk, veel lekkerder als uit de winkel. De pizza's waren best snel klaar na 7 minuten kon je ze al eten. Ik had veel te veel gekocht er was nog van alles over hahaha. Je zit er wel enorm snel vol van trouwens.

Leuk dat het jou ook zo goed bevallen is, wij hebben er ook weer lekker van gegeten:P .
Ik zit juist niet snel vol. Kan heel veel mini pizza's op, ik bleef dooreten! haha. ( en ik denk dat dat juist komt door die 7 minuten die ik dan moet wachten.)
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Summerlovin za 14 apr 2012 - 4:30

Lejow schreef:http://www.valentijngifts.nl/online_bestellen_17556/pizzarette-pizza-oven-voor-6-personen.html?utm%5fcampaign=beslist%2c+beslist&utm%5fsource=beslist%2c+beslistslimmershoppen&utm%5fmedium=cpc%2dbeslist%2c+cpc

Valt wel mee dus Very Happy

Ik was ook ongeveer die prijs kwijt voor een 6-persoons pizzarette bij de cook&co.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Lady Starstruck za 14 apr 2012 - 4:46

Summerlovin schreef:
Lady Starstruck schreef:Ze waren echt heerlijk, veel lekkerder als uit de winkel. De pizza's waren best snel klaar na 7 minuten kon je ze al eten. Ik had veel te veel gekocht er was nog van alles over hahaha. Je zit er wel enorm snel vol van trouwens.

Leuk dat het jou ook zo goed bevallen is, wij hebben er ook weer lekker van gegeten:P .
Ik zit juist niet snel vol. Kan heel veel mini pizza's op, ik bleef dooreten! haha. ( en ik denk dat dat juist komt door die 7 minuten die ik dan moet wachten.)

Haha ja ik denk dat, dat deeg zo vulde ofzo maar ik zat na vijf pizza's al bomvol. Alleen ik had van te voren netjes allemaal pizza bodempjes gemaakt en ze neergelegd op een bord, heel veel bloem er tussen gestrooid zodat ze niet aan elkaar bleven plakken maar tijdens het pizza gourmetten waren ze allemaal aan elkaar blijven plakken. Dus het was alsnog knutsel je eigen pizza bodem hahah. De volgende keer leg ik er dus mooi bakpapier tussen Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: