Naweeën
+8
Susan
miss piggy
Annie24
Makamba
pindaatje
Kat1980
Jazzlyn
Slakje
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Naweeën
Ik ben gisterenmiddag bevallen het was een pittige bevalling.
Nu heb ik erg veel last van naweeën.. Pfff zo gemeen!
Wie heeft dit ook gehad en hoe lang hield dit aan?
Ik lig nu nog in t ziekenhuis en krijg regelmatig een warme kruik, PCM kan ik helaas niet tegen..
Ik lig nu nog in t ziekenhuis en krijg regelmatig een warme kruik, PCM kan ik helaas niet tegen..
Gast- Gast
Re: Naweeën
Vervelend he! Ik had het bij de tweede heel erg vanwege de snelheid van de bevalling. De ergste waarbij ik echt mn best moest doen om niet te huilen duurden ongeveer 24 uur, daarna nog een paar dagen wat mildere gehad.
Gast- Gast
Ik vooral die eerste anderhalve dag. Het was beter als ik op zij lag, maar dat kon ik niet te lang doen want dan kreeg ik weer aan zo overal aan de onderkant, mijn bekken, venusheuvel, ...
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Mag je ook geen diflaconac? Ja vervelend. Hier na een halve dag tot dat voorbij. Maar het ging hier sneller door het infuus.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ik heb er heel de kraamweek wel last van gehad. Hoewel het de eerste 2 dagen het ergst was, daarna was het wel te doen. Bij mij was het erger als ik mijn zoontje bv gaf. Ik heb er inderdaad paracetamol voor geslikt.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Hier vooral de eerste 1,5 dag last van gehad, en dan het ergste op momenten dat ik bv gaf.. Daarna was het over.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe lang, want wist toen helemaal niet dat het naweeen waren. Maar heb er wel ff flink last van gehad.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het bij A. ook zo erg gehad.
PCM werkte bij mij echt niet en heb toen Naproxen gekregen. Die werkte wel goed.
Ik heb er uiteindelijk wel een week last van gehad maar de eerste drie dagen waren wel het ergste!
PCM werkte bij mij echt niet en heb toen Naproxen gekregen. Die werkte wel goed.
Ik heb er uiteindelijk wel een week last van gehad maar de eerste drie dagen waren wel het ergste!
Gast- Gast
Mijn naweeen waren bijna net zo erg als mijn normale weeen. Ben om 18.39 uur bevallen en heb er de hele nacht niet van kunnen slapen. Conclusie: er zat nog weefsel in mijn baarmoeder en mijn lichaam wilde dat er uitwerken. Daarom heb ik 's nachts nog weeenopwekkers gehad in de hoop dat mijn lichaam het zelf zou doen, maar helaas. De volgende dag kreeg ik een echo en daar waren nog 2 stukken weefsel op te zien. Die zijn er dmv een curretage uitgehaald. Geen pretje, want ik had ik weet niet hoeveel hechtingen en dan zonder verdoving maakte dat ik het hele ziekenhuis bij elkaar gilde
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Laurientje85 schreef:Ik ben gisterenmiddag bevallen het was een pittige bevalling.
proficiat laurientje hopelijk zijn de naweeen snel over en kan je gaan genieten!
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Bij de 2e heb ik er ook erg last van gehad, ws. kwam dit doordat de laatste ontsluiting heel snel ging ineens. Ging al heel snel van 5 naar volledig.
Ik heb er paracetamol voor genomen, iets anders mocht niet ivm de borstvoeding. Volgens mij duurde het bijna 2 dagen. De 1e nacht na de bevalling ging wel. (ben 's avonds bevallen) Maar de 2e nacht was het heel erg. Daarna zakte het af.
Bij de tweeling kreeg ik na de keizersnee morfine, en daar heb ik dan ook eigenlijk niks van gemerkt. Daarna paracetamol, en toen voelde ik de 2e dag wel lichte krampen tijdens het voeden, maar dat was goed te doen.
Ik heb er paracetamol voor genomen, iets anders mocht niet ivm de borstvoeding. Volgens mij duurde het bijna 2 dagen. De 1e nacht na de bevalling ging wel. (ben 's avonds bevallen) Maar de 2e nacht was het heel erg. Daarna zakte het af.
Bij de tweeling kreeg ik na de keizersnee morfine, en daar heb ik dan ook eigenlijk niks van gemerkt. Daarna paracetamol, en toen voelde ik de 2e dag wel lichte krampen tijdens het voeden, maar dat was goed te doen.
Gast- Gast
Ik heb ook een zware bevalling gehad en mijn na weeën duurde toch wel een paar uur. Sommige waren echt heftig ! S. werd om 5.35 geboren en ik denk dat ze rond een uur of 18.00 weg waren
Gast- Gast
Ik heb na de bevalling een infuus met weeenopwekkers gekregen om mijn baarmoeder te laten slinken en bloedverlies te beperken, maar heb er niet heel veel last van gehad.
De dag erna wel flinke buikpijn, ben toen een enorm stolsel verloren en was het over.
Hoge bloeddruk had ik ook de dag na de bevalling, echt flink hoog. Bloedonderzoeken waren goed, was waarschijnlijk nog van de adrenaline.
De dag erna wel flinke buikpijn, ben toen een enorm stolsel verloren en was het over.
Hoge bloeddruk had ik ook de dag na de bevalling, echt flink hoog. Bloedonderzoeken waren goed, was waarschijnlijk nog van de adrenaline.
Gast- Gast
Ik heb er bij Yrsa wel last van gehad. Op zich waren ze niet eens zo pijnlijk, maar ik schrok er elke keer wel van als ik het voelde omdat het net zo voelde als het begin van zo'n pijnlijke ontsluitingswee.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja erg he, dat ze elke keer wat lijken te vinden waardoor je weer moet blijven!
Heb je de hele tijd naweeen of alleen met voeden? Waarschijnlijk weet je dat allang, maar daar gaat je baarmoeder ook weer van samentrekken.
Heb je de hele tijd naweeen of alleen met voeden? Waarschijnlijk weet je dat allang, maar daar gaat je baarmoeder ook weer van samentrekken.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
ik heb 2 vlotte bevallingen gehad en ben met de naweeën flink teruggepakt. maar bij mijn zoon deden ze meer zeer en gebruikte ik pcm na 2 of 3 dagen was het over gelukkig. heb bij mijn zoon ook flinkere stolsels bloed verloren misschien dat dat een reden kan zijn dat ze nu langer er waren en meer pijn deden. hopelijk heb je er snel geen last meer van!!!!!!!!!!!
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Ook dat was bij mij dus zo raar. Ik had een snelle eerste bevalling en geen naweeen, bij de tweede duurde de bevalling ruim 27 uur en ik heb de hele kraamweek flinke naweeen gehad tijdens het voeden. Ik zat echt mijn pijn te verbijten en met kromme tenen te voeden. Wat was ik blij toen dat over was zeg.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik heb 19 uur over mijn bevalling gedaan en na een uur persweeen kreeg ik nog wee opwekkers op mijn infuus. Ik heb zeker 1,5 week last gaan naweeen. Gek werd ik er van, ze kwamen dan wel niet heel vaak, maar ik dacht er wel klaar mee te zijn na 19 uur...
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: