Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zorgen

Ga naar beneden

Zorgen  Empty Zorgen

Bericht  dolfijntje24 do 29 maa 2012 - 3:10

Niet meer belangrijk.

Laatst aangepast door dolfijntje24 op di 3 apr 2012 - 17:18; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Niet meer belangrijk)
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zorgen  Empty Re: Zorgen

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 3:19

Wat je er mee moet weet ik niet, want ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Mijn man maakt ook erg lange dagen, 's morgens soms al om 3.30 de deur uit, meestal rond 5.00. En dan 's avonds laat thuis. En ook hij is behoorlijk aan het kwakkelen. Nu begon hij vorige week ook nog eens te klagen over erg pijnlijke benen, en dat zat me helemaal niet lekker. Maar ook hij zegt er dan niet zoveel van en gaat maar door. Ziekmelden zal hij niet snel doen.

Gelukkig gaat het nu al een stuk beter, want vooral die zere benen vond ik eigenlijk heel eng. Hij kon er echt dagenlang niks aan hebben en kon slecht lopen.

Ik vind het gewoon erg lastig dat hij ook zo doorgaat en maar doorgaat. Soms zou ik hem wel aan de haren naar huis willen slepen om ook eens rust te nemen.

Gast
Gast

Bericht  dolfijntje24 do 29 maa 2012 - 3:26

Zo, dat is helemaal vroeg! Ja, die mannen van tegenwoordig zijn workaholics. Tenminste die van mij wel. Die meldt zich inderdaad nooit ziek (en hij is ook eigenlijk nooit ziek). Denk ik toch een teken van minder weerstand, meer doen dan goed voor je is.

En dan heb ik vorige week ook een drukke week gehad met tien minuten gesprekken, vergaderingen, kortom lange werkdagen. Nee, daar vraagt hij niet naar. En ik blijf van alles doen in het huishouden. Dat maakt me verder niet uit hoor, maar ik hoor daar niets van terug en daar baal ik van. In het weekend vind ik het dan fijn om samen te zijn, maar dan is hij helemaal moe van het werken en ook heeft hij het hele weekend voetbal dus zie ik hem amper alleen 's avonds.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud