DagCafé
+20
Tiana
May
Cheesegirl
Monte
Stuiterbal
Mees
Toet
Burn
ExpressoB
Alex
Lejow
Jordana
Jade
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
Elysia
Erin
Siem
Zwerver
24 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Hoi!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Heej Erin! Weet jij waarom Smikkell weg is?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb geen flauw idee. Vind het ook niet leuk!!!!!!
Erin- Ratel
Ik had het niet verwacht.
Lily ik had laatst een bericht over haar in het hoe gaat het met? topic geplaatst.
Even gecopieerd:
Ik heb Lotus 'gesproken' en ze zegt het volgende:
het gaat redelijk. Met ups en downs. Maar er zit een soort van stijgende lijn in, geloof ik.
Ik merk dat ik op het moment niet echt de behoefte voel om op het forum rond te hangen
11 mei is de overdracht. Ik begin nu een beetje met oriënteren op inrichten enzo. Het blijft wel spannend en een hoop gedoe, maar ik kijk wel erg uit naar mijn eigen plekje!
Even gecopieerd:
Ik heb Lotus 'gesproken' en ze zegt het volgende:
het gaat redelijk. Met ups en downs. Maar er zit een soort van stijgende lijn in, geloof ik.
Ik merk dat ik op het moment niet echt de behoefte voel om op het forum rond te hangen
11 mei is de overdracht. Ik begin nu een beetje met oriënteren op inrichten enzo. Het blijft wel spannend en een hoop gedoe, maar ik kijk wel erg uit naar mijn eigen plekje!
Laatst aangepast door Ibbeltje op di 27 maa 2012 - 23:07; in totaal 1 keer bewerkt
Zo heb me eindelijk fatsoenlijk aangekleed
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Bruce schreef:
Jonguh, waarom draai je met je ogen
Erin
Ik drink Yogi Tea van June
Gast- Gast
Yogi Tea? Nog nooit van gehoord.
Ik heb zo'n vermoeden dat je dat wel weetReva schreef:Bruce schreef:
Erin
En lekker! Ik wil ook! Maar ik ga zo meteen eerst een lekker broodje scoren voor de lunch!
Gast- Gast
oke fijn om te horen dat het toch wel goed met haar gaat. Maar ga nu eventjes lekker buiten eten
Gast- Gast
Smakelijk Lily geniet er van
Bruce ook smakelijk alvast
Bruce ook smakelijk alvast
Reva schreef:Bruce schreef:
Erin
He lief!
Yogi tea! Waar smaakt dat nou naar, en waar zou je dat kunnen kopen?
Erin- Ratel
Naar Yogi! Edit: en bij een yogi tea winkel!Erin schreef:Reva schreef:Bruce schreef:
Erin
He lief!
Yogi tea! Waar smaakt dat nou naar, en waar zou je dat kunnen kopen?
Gast- Gast
Ik heb net m`n vriend geholpen met natuurkunde en ik hoop dat ik het goed heb!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind eerlijk gezegd dat het niet aan jou is om bedenkingen te hebben over hun all inclusive vakantie....ik weet uit ervaring hoe vervelend het is dat mensen al meteen hun mening klaar hebben als je op vakantie gaat ofzo. En verder snap ik het probleem ook niet zo.Lily schreef:mag ik trouwens weer even klagen over m`n schoonfamilie Gisteren hoorden we van m`n schoonouders (waren op bezoek) dat m`n schoonzusje met haar gezin in september op vakantie gaan naar een all inclusive resort en hebben gevraagd of m`n schoonouders mee wilden. Nu heb ik hier opzich niet zo`n probleem mee, maar in juni hebben we familiedag en waarschijnlijk zijn J en ik daar de enigste jeugd. van de rest weet ik het niet maar m`n schoonzusje was zo aan het klagen dat ze het zo duur vond e.d. maar nu gaan ze wel all inclusive op vakantie. Ja dat snap ik dan niet hoor.
Gast- Gast
Volgens mij sowieso bij refo/natuurwinkels en op internet staat 'bij sommige supermarkten'. Ik ben verslaafd. Volgens mijn zijn er heleboel smaken, ik heb Green Balance, met groen citroengras en pepermunt. Een hele pot
Ik heb me verstopt onder een dekentje op de bank. Er bellen bouwvakkers aan bij mijn deur die in de tuin bezig zijn. Probeer het maar bij de buren Hoop dat ze niet een Reva-shapedvorm gebergte op de bank zien liggen
Ik heb me verstopt onder een dekentje op de bank. Er bellen bouwvakkers aan bij mijn deur die in de tuin bezig zijn. Probeer het maar bij de buren Hoop dat ze niet een Reva-shaped
Laatst aangepast door Reva op di 27 maa 2012 - 23:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ik heb m`n bedenkingen niet over hun vakantie ik vind het gewoon raar dat ze niet meegaan op de familiedag omdat ze het te duur vinden maar vervolgens wel een all inclusive gaan boeken.
Gast- Gast
Ja ok dat is wel een beetje vreemd. Maar dan nog, laat ze lekker johLily schreef:ik heb m`n bedenkingen niet over hun vakantie ik vind het gewoon raar dat ze niet meegaan op de familiedag omdat ze het te duur vinden maar vervolgens wel een all inclusive gaan boeken.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: