DagCafé
+20
Tiana
May
Cheesegirl
Monte
Stuiterbal
Mees
Toet
Burn
ExpressoB
Alex
Lejow
Jordana
Jade
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
Elysia
Erin
Siem
Zwerver
24 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Dan zeg je toch; mwoah?Lily schreef:altijd? valt toch wel mee. En ik typ het hoe ik het zou zeggen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nou, ik hoef alleen nog maar te stofzuigen en de dweilen, gaat goed
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Dan zeg je toch; mwoah?Lily schreef:altijd? valt toch wel mee. En ik typ het hoe ik het zou zeggen.
Nee, moi Je parle français très bien.
Gast- Gast
Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik
Goedemorgen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Mogûh Burn
Hoe is het met iedereen?
Burn- Lady Post-a-lot
Wil je dr wat over kwijt?Reva schreef:Burn schreef:Hoe is het met iedereen?
Moi.
Burn- Lady Post-a-lot
Whahaha, heel flauw.
Oh God...ik zag net allemaal wespen af en aan vliegen voor het raam. Ik hoop écht écht niet dat ze een wespennest bij ons in de spouwmuur aan het bouwen zijn, ik ben zo ontzettend bang voor wespen
Gast- Gast
Holy crap, daarvan zou ik ook wel even in de stress zitten. Wespen bah!
Rush- Lady Post-a-lot
Ben je bang om gestoken te worden of het beestje zelf? Volgens mij zijn veel mensen banger om gestoken te worden dan voor de steek zelf
Gast- Gast
afgelopen jaar ramen gewassen, bleek daarbij ook een nest te zitten dus ik en degene waarmee ik ramen aan het wassen was allebei gestoken. Ik kon me niet herinneren dat dat zo`n pijn deed jeetje. Sindsdien hoef ik er ook niks meer van te hebben.
Gast- Gast
Ik ben zelfs nog nooit gestoken door zo'n beest ik ben toen ik 4 was gestoken/gebeten door een hommel en volgens mij is dat de reden dat ik er zo hysterisch bang van ben. Echt al zo lang ik me kan herinneren ben ik heel erg bang, in het bijzonder voor wespen.Reva schreef:Ben je bang om gestoken te worden of het beestje zelf? Volgens mij zijn veel mensen banger om gestoken te worden dan voor de steek zelf
Gast- Gast
Hommel doet pijn ja Wesp is vooral even een gemene steek, maar het niet waard om over een terras te rennen Ik ga echt kapot altijd als er overal vrouwen opspringen
Gast- Gast
Sinds ik er op m`n 3de 1 in m`n keel had zitten zit ik niet meer zo lekker op een wesp-rijk terrasje.Reva schreef:Hommel doet pijn ja Wesp is vooral even een gemene steek, maar het niet waard om over een terras te rennen Ik ga echt kapot altijd als er overal vrouwen opspringen
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Sinds ik er op m`n 3de 1 in m`n keel had zitten zit ik niet meer zo lekker op een wesp-rijk terrasje.Reva schreef:Hommel doet pijn ja Wesp is vooral even een gemene steek, maar het niet waard om over een terras te rennen Ik ga echt kapot altijd als er overal vrouwen opspringen
Mietje. Living on the edge joh.
Gast- Gast
Curious is bij mij thuis ook gestoken door een wesp en die deed er vrij luchtig over idd....ik zou denk ik echt gaan huilenReva schreef:Hommel doet pijn ja Wesp is vooral even een gemene steek, maar het niet waard om over een terras te rennen Ik ga echt kapot altijd als er overal vrouwen opspringen
Gast- Gast
Ik begin trouwens niet te rennen hoor, haha. Maar heel gezellig is het dan ook niet meer voor mij
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: