Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Viva do 26 apr 2012 - 7:10

Oeh ik zie hem nu, ziet er leuk uit!I love you
En ik ben benieuwd hoe je er dan op een charmante dag uitziet, want ik heb nu ook het idee dat je een knappe vrouw bent.
(En nee, niet om te slijmen, maar een complimentje geven is goed).
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Puggle do 26 apr 2012 - 7:12

Viva schreef:Oeh ik zie hem nu, ziet er leuk uit!I love you
En ik ben benieuwd hoe je er dan op een charmante dag uitziet, want ik heb nu ook het idee dat je een knappe vrouw bent.
(En nee, niet om te slijmen, maar een complimentje geven is goed).

Haha Embarassed ach mijn haar zat ruk en ik kijk raar laughcry maar bedankt!
Hoe gaat het eigelijk met jou? Voelt het allemaal goed nu?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Viva do 26 apr 2012 - 7:17

Graag gedaan Wink

Met mij gaat het goed, nergens last van alleen soms wat moe.
Zo was mijn zwangerschap bij onze dochter ook, heerlijk!
Kijk uit naar dinsdag want dan heb ik de 1e controle sinds week 9.
Toch weer even spannend of je het hartje zal horen!
Maar voor de rest heb ik vertrouwen erin dat deze zwangerschap goed zal blijven gaan!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle do 26 apr 2012 - 7:28

Wat fijn zeg! En ook dat je nergens last van hebt, ik heb gelukkig ook bijna niks gehad.
Ikmdenk dat je het hartje wel kan horen hoor. Ik heb hem met 11 weken gehoord. Maar je hoort vaak dat het nog wel eerder kan. Spannend!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Viva do 26 apr 2012 - 7:44

Ja ik denk ook wel in die zin dat je hem kan horen, meer in de zin of het hartje nog altijd klopt.
Het kan natuurlijk ook misgegaan zijn in de tussentijd zonder dat mijn lichaam wat gedaan heeft.
Daarom leef ik ook uit naar het moment dat ik ons hummeltje kan voelen, dan heb je die angst niet heel de tijd meer Very Happy
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ do 26 apr 2012 - 8:05

Mooi Puggle!!!!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Shy do 26 apr 2012 - 8:21

Puggle schreef:Tweeling, wat leuk een meisje!! Konden ze het duidelijk zien met de termijn?

Rouge, wat spannend! Ik hoop dat het vannacht doorzet, dan is de datum toch anders Wink

Shy, trek je het nog een beetje Laughing ben je er echt helemaal klaar voor? Helemaal niet meer angstig?

Toen wist ik het even niet meer, zoveel geschreven Embarassed

Ja ik zal wel moeten Very Happy

Ik heb liever dat hij vandaag komt dan morgen, maar helemaal niet meer angstig is een groot woord hoor!

Ik zie het wel, zoveel vrouwen zijn ons voorgegaan en die konden het
ook nerd

De nieuwsgierigheid wint het van de angst en als straks dat 'oergevoel' los komt wat
iedereen schijnt te hebben dan komt het best goed.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Puggle do 26 apr 2012 - 8:44

Viva, oh dat bedoel je. Ja ik snap zeker dat dat voor jullie heel spannend is. Komt vast allemaal goed hoor! En idd als je leven gaat voelen is het toch wel wat relaxter. Die eerste weken zijn gewoon wat minder vond ik.

Shy, ja je moet wel, maar super fijn dat je er zo klaar voor bent nu! Toch knap dat de natuur dat mooi regelt Wink

Ldj, bedankt Very Happy de kraamzorg nog geregeld?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  LDJ do 26 apr 2012 - 8:56

Ja, het is gelukt met de kraamzorg Very Happy .

Weet iemand van jullie misschien waar je alleen een leuke commode kunt kopen?
We hebben een bedje en willen een losse commode kopen, maar ik kan nergens echt een leuke betaalbare vinden.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 8:58

LDJ schreef:Ja, het is gelukt met de kraamzorg Very Happy .

We hebben een bedje en willen een losse commode kopen, maar ik kan nergens echt een leuke betaalbare vinden.

Marktplaats? Ikea ( al vond ik dat niet zo )

Gast
Gast

Bericht  LDJ do 26 apr 2012 - 9:07

Anniej_S schreef:
LDJ schreef:Ja, het is gelukt met de kraamzorg Very Happy .

Marktplaats? Ikea ( al vond ik dat niet zo )
Op marktplaats staan bijna geen losse commodes.
De commodes van de ikea vind ik niet zo mooi Embarassed .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle do 26 apr 2012 - 9:21

Ik heb in mijn slaapkamer een commode staan van de Jysk.
http://jysk.nl/750/324/3603004/a/catalog

Maar ja dat is ook Ikea achtig en misschien niet echt geschikt voor de baby.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC do 26 apr 2012 - 9:23

Zoooo... is weer lekker veel bijgeschreven vandaag! smile

Ik heb net heerlijk even met mijn vriend een jankfilm gekeken en chinees gehaald... Even heerlijk relaxen samen!

Puggle: mooi! Vind deze ook superleuk! Heb je verder nog leuke dingen geshopt? smile

Shy: ben zooo benieuwd wanneer het door gaat zetten bij jou! smile

Rouge: nog niets? Gefeliciteerd met je zoontje!

Commodes: hmmm... geloof dat je bij de babydump ook losse commodes kunt kopen ipv de set...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Filoria do 26 apr 2012 - 9:30

Je kunt ook een ladekast op de goede hoogte kopen i.p.v. een commode. Voordeel daarvan is dat je de kast kunt houden als je kinderen uit de luiers zijn.

Bijvoorbeeld de Hemnes van Ikea:

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 Hemnes-ladekast--lades__30431_PE118673_S4
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Puggle do 26 apr 2012 - 10:09

Ccc, bedankt smile ik heb nog een deken en laken gekocht. En een fucsia deken voor de wagen. Een lamp, boxkleed, flesje, melkpoeder toren, kapstokjes en een pakje. Teveel dus, maar we hebben nu eigelijk alles Very Happy

Wat gezellig lekker een film en Chinees, jammie! Welke film heb je gekeken?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Shy do 26 apr 2012 - 17:36

Ccc: dat ben ik ook!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy do 26 apr 2012 - 17:42

Viva schreef:Ja ik denk ook wel in die zin dat je hem kan horen, meer in de zin of het hartje nog altijd klopt.
Het kan natuurlijk ook misgegaan zijn in de tussentijd zonder dat mijn lichaam wat gedaan heeft.
Daarom leef ik ook uit naar het moment dat ik ons hummeltje kan voelen, dan heb je die angst niet heel de tijd meer Very Happy
Nou wil ik het niet verpesten voor je hoor, maar dat ik ons ukkie voor het eerst voelde daar is aardig wat tijd over heen gegaan.
Ivm placenta die lag aan de voorkant en dan schijn je het minder te voelen.
Maar dat is natuurlijk niet bij iedereen zo!
Nu zie ik heel vaak mijn buik heen en weer gaan, dat is wel een mooi gezicht smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- do 26 apr 2012 - 20:47

Hallo Meiden,

@ CCC, schiet op bij jou, al bijna verlof. Lekker hoor!

@ Puggle, fijn dat je nu een keuze hebt gemaakt m.b.t. de kinderwagen!

@ Shygirl, je maakt het spannend. Hoe is het nu?

@ Knof, ik herken dat met de namen. Ik had bv al heel lang een meisjesnaam in mijn hoofd. Maar begon daar erg over te twijfelen. De jongensnaam stond al wel snel vast en twijfelde ik niet over. En het is een jongen dus dat scheelt Wink

@ Tweeling, gefeliciteerd! Wat leuk een meisje!

@ Happy, fijn dat je bloeddruk wel acceptabel is. Kan me voorstellen dat je je verveeld!

@ LDJ, vind ook dat de tijd snel gaat.
Inderdaad met de kraamzorg moet je gewoon geluk hebben wie je krijgt!

@ Ugly betty, wij hebben ook de maxi cosi mura 4 gekocht. Heb hem niet vergeleken met de quinny, die sprak me niet echt aan.

@ Viva, wat fijn dat je je zo goed voelt!

@ All, hier alles goed! Gisteren naar de babydump geweest. We hebben de box bestel en de kinderwagen. De maxi cosi mura 4, zwart! Ben er blij mee!!
Ook hebben mijn man en ik eergisteren de kleine voor het eerst aan de buitenkant voelen schoppen. echt bijzonder! Mijn man begon helemaal te stralen!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shy do 26 apr 2012 - 21:01

Amber22: houd ik wel van beetje spanning! Hier is het erg rustig smile
Zo rustig dat ik zo even in de bus stap naar de stad
Heb geen zin om thuis te zitten 'wachten' weet toch niet hoelang het nog duurt haha
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  piene1983 do 26 apr 2012 - 21:50

Lezen doe ik alle reacties hoor, reageren op alle reacties doe ik niet want dan vergeet ik vast iemand.

Over de commode, staat er op marktplaats niet een leuke commode dat hoort bij een kamertje dat verkocht wordt? Dan hou je de commode en verkoop je zelf het bedje weer door of iets dergelijks? Misschien iemand in je omgeving die een bedje ( en eventueel kast) kan gebruiken? Zo heeft mijn schoonzus het gedaan, die wilde een commode maar verder niets en zij kocht een kamertje en heeft het bed bij mijn schoonouders neergezet als logeerbed.

Puggle, je hebt groot gelijk dat je de wagen hebt gewisseld. De mogelijkheid is er dus dan gebruik je die, vind de wagen zo erg leuk!

Sinds gisteren heb ik verlof! Officieel nog niet natuurlijk maar ivm de meivakantie is mijn verlof gister al gestart. Dacht dat ik heel emotioneel zou zijn maar zo leuk heb ik het al een poosje niet op mijn werk dus eigenlijk ben ik wel opgelucht. Ik werkte al een poosje op arbeidstherapeutische basis ivm bloeddrukproblemen, dat vond ik echt vreselijk om te doen. Nu hoef ik dus niet meer en pas eind september weer. Mijn vriend en ik hebben het gisteren heerlijk gevierd met een etentje bij de tapasbar.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  miss piggy do 26 apr 2012 - 22:08

goede morgen dames!

het lijstje van bevallen wordt al korter haha nu jij shy dan mag ik Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 1578173417 ik ga zo ook even lunchen in de stad met een vriendin idd even weg de dagen duren lang genoeg.

@ puggle leuke kinderwagen!

@ amber leuk he dat je de beeb kan voelen ik vind het nog steeds geweldig zo speciaal dat er een kleintje in je buik zit Very Happy

@ piene geniet van je verlof hopelijk wordt het snel mooi weer, dan hebben wij er ook nog wat aan Very Happy
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Jezzie do 26 apr 2012 - 23:12

@ Puggle, Fijn dat je er nu uit bent welke kinderwagen je wilt. Ik vind hem leuk! Lekker vrolijk!

@ Knof, Wat lastig dat twijfelen over die namen. Ik heb er (tot nu toe) geen last van. Wij hadden al heel snel 2 namen die we allebei leuk vinden. Vroeg gister aan mijn vriend of hij de namen ook nog steeds leuk vindt en gelukkig vindt hij ze ook nog steeds er leuk!

@ Tweeling, Wat leuk dat jullie een meisje krijgen!

@Amber, Leuk dat jullie de baby gevoeld hebben allebei!

@Shy, goed dat je er even uit gaat...volgensmij zou ik helemaal gek worden van dat wachten!

@All, Hier gaat alles goed. Vanmiddag nog even werken en dan lekker 3 dagen weekend! Ben er wel weer aan toe!
Hopelijk kunnen we dit weekend weer even lekker wat doen in de babykamer. Mijn ouders komen vandaag of morgen de familiewieg brengen!Die wil ik dan nog gaan opknappen, met wat nieuwe stof enzo! Mijn schoonmoeder is erg handig met de naaimachine, dus kan zij me daar mooi even bij helpen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Puggle do 26 apr 2012 - 23:18

Veel plezier in de stad Miss piggy!

Amber, mooie wagen heb je hoor! Welke box is het geworden? Ik heb gister toch een witte besteld.

Piene, lekker verlof smile hoe gaat het nu met je bloedruk?

Jezzie, hebben jullie al een idee voor de kamer?

Hier weinig nieuws eigelijk. Alles zijn gangetje heb wel last van mijn rug af en toe. Verder alles goed. Bloedruk was ook goed van de week gelukkig. Ga zo even naar mijn werk in de stad, even gezellig buurten daar.

Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Jezzie do 26 apr 2012 - 23:34

Puggle, We hebben 3 muren wit en 1 met een groen wit gestreept behang. De meubels zijn créme wit. Ik wil het neutraal houden, omdat we het geslacht niet weten. Denk dat ik wat lime-groene tinten er nog in wil, zoals dekentjes enzo. Ben nog op zoek naar leuke schilderijtjes van nijntje die ik aan de muur wil hangen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Shy vr 27 apr 2012 - 0:10

miss piggy schreef:goede morgen dames!

het lijstje van bevallen wordt al korter haha nu jij shy dan mag ik Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 1578173417 ik ga zo ook even lunchen in de stad met een vriendin idd even weg de dagen duren lang genoeg.

@ puggle leuke kinderwagen!

@ amber leuk he dat je de beeb kan voelen ik vind het nog steeds geweldig zo speciaal dat er een kleintje in je buik zit Very Happy

@ piene geniet van je verlof hopelijk wordt het snel mooi weer, dan hebben wij er ook nog wat aan Very Happy

Zal ik proberen om dinsdag te bevallen? Dan mag jij daarna ja Laughing
Kan ik tenminste maandag een beetje koninginnedag vieren nerd

Ja heerlijk, ik hoopte al dat het zou gaan lukken!
Want hier is lush vandaag open gegaan, even heen geweest maar man wat een drukte!

Lekker even lunchen, gezellig altijd smile

Jezzie: ja je wordt er toch niet heel vrolijk van thuis, thuis zijn kan fijn zijn maar teveel is ook niet leuk! Net even geshopt met VVV bonnen Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: