Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 38 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Clapperdie do 26 apr 2012 - 0:44

Ik heb tijdens mijn weeen deze site gebruikt

link

Iets naar beneden scrollen en je krijgt een heel mooi overzicht van je weeen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 38 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 0:46

Clapperdie schreef:
Rouge schreef:Hi ladies, ik heb al meer dan een uur om de 7 min gemiddeld een pijnlijke harde buik of wee. Op het kaartje van het ziekenhuis staat dat je met weeen om de 7 min moet bellen, maar ze duren vrij kort en ze worden ook niet echt sterker, de ene pijnlijker dan de ander. Twijfel om het ziekenhuis te bellen, ze sturen me toch weer naar huis denk ik?

Ik zou gewoon even bellen!

Ik zou nog even wachten, kijken of ze langer gaan duren, pijnlijker worden en/of korter op elkaar gaan komen.
Ik heb zoveel voorween gehad die om de 5 a 10 min kwamen en best pijnlijk waren maar dan toch weer afzakte.

Gast
Gast

Bericht  Rouge do 26 apr 2012 - 0:54

Ja snoepy daarom twijfel ik ook, de vorige keer was ook vals alarm, ik kijk het denk ik nog eventjes aan en als het aanhoud bel ik even. Ik heb sowieso morgen een controle staan.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 0:56

Ik zou ook even afwachten. Ik had zondagavond om de drie minuten harde buiken waarvan sommige flink pijnlijk, ze duurden precies een minuut en toch weer afgezwakt.

Gast
Gast

Bericht  Shy do 26 apr 2012 - 0:57

Happy schreef:Hou je t nog vol Shy? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 38 1578173417 Je bent nog niet eens overtijd en geduld is al op Wink Maar ik kan me helemaal in je verplaatsen hoor ik zou vanaf morgen thuis mogen bevallen en hoop ook morgen op een baby maar dat zit er echt niet in :P

Mijn bloeddruk net weer gecontroleerd bij de vk, nog steeds te hoog maar wel stabiel dus Dinsdag weer controle. Houd je bezig :P Mag niets doen en verveel me echt kapot.. Neutral

Puggle, ben je er al uit? Wij hebben wel de buggaboo, vanaf het begin verliefd op en niet eens gekeken naar een andere, maar vind de Mura er ook erg leuk uitzien! En zo te lezen veel positieve reacties over hier smile

Haha ja erg hè! Ben blij dat het begrepen wordt smile

En het erge is ook nog, mijn man zegt zo vaak die of die vroeg of je al bevallen bent. Natuurlijk heel lief van iedereen die intresse toont, maar ik zit zelf ook al zo ongeduldig te zijn, alsof ik niet zit te wachten zeg haha. Dus dan zeg ik maar weer, als dat zo is dan horen ze het wel.. Pff en nu op dit moment wordt hij gebeld en zegt nee nog niet, alles rustig nog. Nog niks aan de hand Evil or Very Mad
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  LDJ do 26 apr 2012 - 1:14

Wat is er alweer veel geschreven, gezellig!!
Spannend Rouge en Shy.

Tweeling: Wat leuk dat jullie een meisje krijgen, gefeliciteerd.

Puggle, ik vind het een super mooi kinderwagen, maar of ik hem zelf zou kiezen... Wij verwachten ons 1e kindje, maar ik zou de kinderwagen toch wel graag nog voor een 2e willen gebruiken.

Knof: Moeilijk he die namen. Voor een jongen hebben we al wel een naam in gedachten waar we telkens weer op terug komen. Voor een meisje hebben we werkelijk nog geen idee.

Hier gaat het goed. Ben alleen nog wel steeds ontzettend moe pfoehh, ik lijk echt wel een oud wijf. Vanochtend even bloed geprikt.
Volgende week gaan we een weekje weg met mijn vriend zijn familie en ik moet eigenlijk nog een andere bikini hebben, maar kan nog niet echt een leuke vinden.
Ik wil vanmiddag graag kraamzorg gaan regelen, maar weet niet zo goed welke ik moet kiezen.
Ik denk dat ik dezelfde ga doen als die mijn schoonzus heeft gehad. Volgens mij moet je toch geluk hebben met wie je krijgt.
Gisteravond 20 weken echo geregeld, die krijgen we woensdagavond 13 juni. Weer iets om naar toe te leven. Spannend allemaal.
Voor mijn gevoel gaat de tijd wel snel voorbij, hebben jullie dat ook?
Het werk gaat gewoon allemaal door, je sociale leven en ondertussen moet er van alles geregeld en gedaan worden.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Ugly Betty do 26 apr 2012 - 1:28

Puggle, mooie kinderenwagen die Maxi cosi, ik twijfel tussen die (in een andere kleur) en de Quinny Moodd. Degenen die een Maxi cosi mura hebben, hebben jullie ook vergeleken met de quinny? En waarom de maxi cosi gekozen?

Knof, is er al bekend wat je normale forumnaam is? Mijn man is ook gaan twijfelen over de jongensnaam, lastig hoor!

LDJ, je moet met de kraamverzorgster net geluk hebben, bij elke organisatie werken leuke en minder leuke. Ik was tot 15 weken ook steeds moe en had geen puf om wat te doen in huis, de laatste 2 weken gaat dat gelukkig beter smile

Tweeling: Leuk een meisje, gefeliciteerd!

Rouge, spannend!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 1:46

Ugly Betty schreef:

Knof, is er al bekend wat je normale forumnaam is?
+1

Gast
Gast

Bericht  Monnie do 26 apr 2012 - 2:00

@puggle: ik zou persoonlijk ook niet kiezen voor deze kleur kinderwagen, maar het neutraal houden. Hij is wel heel erg mooi. Ben je er al uit wat je nu gaat doen?

@shy: ja er is ook een voorjaar 2012 topic, kunnen we daar straks gezellig verder kletsen.
Ow, die slijmprop van je ook, haha. Ik verloor hem ook in delen de vorige keer, kan dus!

@knof: niet zo gek dat je gaat twijfelen, het is wel een naam voor de rest van jullie kindje zijn leven. Nog maar even goed over nadenken dus. Jullie hebben nog even, dat scheelt.

@tweeling: wat leuk, een meisje!

@rouge: oh spannend, een wee moet wel een minuut aanhouden toch voordat je mag bellen? Je kunt natuurlijk altijd even je verhaal doen en advies vragen. Gefeliciteerd met je zoontje trouwens, ga je nu toch op zijn verjaardag bevallen Wink

@ldj: vervelend dat je nog zo moe bent. Als het kan 's middags lekker even gaan liggen! Waar gaan jullie naartoe op vakantie?

@all: het gaat hard hier! Ben vanmorgen nog even naar de stad geweest, moest nog een aantal dingen hebben. Ben totaal gesloopt nu, lekker even op de bank, N. ligt in bed dus even tijd voor mezelf!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rouge do 26 apr 2012 - 2:04

Ik lig nu maar ff in bed, zijn denk ik gewoon voorweeen. Blijven om de 7 min komen maar duren ong 20 a 30 sec. Dus geen echte wee.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Bericht  Rouge do 26 apr 2012 - 2:06

En thnx monnie, maar denk nog nlet dAt ik vandaag op mn zoon zijn bday ga bevallen. Zou wel heel toevallig zijn.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Bericht  Shy do 26 apr 2012 - 2:12

Rouge schreef:En thnx monnie, maar denk nog nlet dAt ik vandaag op mn zoon zijn bday ga bevallen. Zou wel heel toevallig zijn.
De kans is er natuurlijk wel, als je zo doorgaat is die ook best groot volgens mij smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rouge do 26 apr 2012 - 2:17

De kans is er wel ja maar kan het me niet voorstellen dat ik uberhaupt ga bevallen nog Wink maar ik doe mn best :p
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Bericht  Shy do 26 apr 2012 - 2:25

Rouge schreef:De kans is er wel ja maar kan het me niet voorstellen dat ik uberhaupt ga bevallen nog Wink maar ik doe mn best :p

Haha ook jij moet er aan geloven! Komt echt wel goed, jij gaat ook bevallen smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva do 26 apr 2012 - 2:50

Rouge schreef:En thnx monnie, maar denk nog nlet dAt ik vandaag op mn zoon zijn bday ga bevallen. Zou wel heel toevallig zijn.
Probeer het dan nog maar een dagje uit te stellen Laughing
Je kan ook even douchen? Ze zeggen toch altijd dat voorweeen afzwakken als je doucht?

Tweeling, wat leuk dat jullie weten dat jullie een meisje krijgen!
Was het een gewone echo/pretecho of vroege 20 weken echo?
Ik wil rond 16+ weken een pretecho; geslachtsbepaling.

Knof, je hebt nog alle tijd om na te denken over de naam!
Wij hebben nu ook een meisjesnaam "vast" staan, maar wie weet, mocht het een meid zijn, veranderen we nog van gedachten!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Shy do 26 apr 2012 - 3:00

Monnie: dan komt het goed in dat topic. Ja die slijmprop van mij! Om gek van te worden haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  tweeling do 26 apr 2012 - 3:15

Viva schreef:
Je kan ook even douchen? Ze zeggen toch altijd dat voorweeen afzwakken als je doucht?

Wij hebben nu ook een meisjesnaam "vast" staan, maar wie weet, mocht het een meid zijn, veranderen we nog van gedachten!

Wij hadden een extra echo gevraagd, de pretecho. We konden echt niet meer wachten om weer lekker naar binnen te kunnen gluren en het geslacht te weten. Ik zou het ook doen hoor, het is zo leuk!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Viva do 26 apr 2012 - 3:26

tweeling schreef:
Viva schreef:

Wij hadden een extra echo gevraagd, de pretecho. We konden echt niet meer wachten om weer lekker naar binnen te kunnen gluren en het geslacht te weten. Ik zou het ook doen hoor, het is zo leuk!
Haha, leuk! En nu al allemaal meiden dingen shoppen of niet? Wink
Ik geef mijn man die echo wel voor zn verjaardagZwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 38 2474380249
Voor ons allebei leuk haha!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  MAS do 26 apr 2012 - 3:32

Ik ga ook een pretecho doen met 16 weken. Het lijkt mij erg leuk!!

Leuk dat je een meisje krijgt!! Lijkt mij fijn dat je je kan concentreren op 1 geslacht met namen enzo.

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 3:34

Wie komen er bij; Najaar 2012 mama's!

Gast
Gast

Bericht  miss piggy do 26 apr 2012 - 4:43

gefeliciteerd met je zoontje rouge, en succes met de voorweeen laat het idd nog maar een dagje op zich wachten al is het op dit moment natuurlijk niet zo fijn sterkte Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 38 699888

tweeling wat leuk een meisje, nu kan je gaan shoppen!

wij hebben ook heel erg lang gedaan over de namen in week 34 hebben we de meisjesnaam "vast" gezet en over de jongensnaam waren we het maar niet eens uiteindelijk is het weer een andere naam geworden en dat weten we pas sinds vorige week haha ik heb de doorslag gegeven bij de meisjesnaam en mijn man bij de jongensnaam.

we zullen zien wat het wordt ben wel erg nieuwschierig nu Very Happy
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Puggle do 26 apr 2012 - 6:49

Bedankt voor alle reacties op mijn kinderwagen!

Goed nagedacht en ik wil al een bugaboo voordat ik een kindje wilde laughcry dus werd vanmorgen wakker en dacht ik moet niet zo gek doen en dat ding gewoon nemen Very Happy vond het zwart alleen te treurig dus dit is hem geworden cheers

Oké let niet op mij, was niet mijn charmantste dag Laughing

Wij hebben niet echt de behoefte voor een tweede, maar komt dat wel dan kunnen we de stof opnieuw kopen.

Zo ik ga even lezen en op jullie reageren smile

Laatst aangepast door Puggle op za 28 apr 2012 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Foto weg.)
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Viva do 26 apr 2012 - 7:01

Puggle, ik dacht juist dat je die andere kinderwagen wilde hebben! Haha.
Kan dit plaatje helaas nu even niet zien, ligt vast aan mij, maar leuk dat je erover uit bent wat je wil!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle do 26 apr 2012 - 7:05

Viva schreef:Puggle, ik dacht juist dat je die andere kinderwagen wilde hebben! Haha.
Kan dit plaatje helaas nu even niet zien, ligt vast aan mij, maar leuk dat je erover uit bent wat je wil!

Klopt ik had een zwarte bugaboo besteld maar ging twijfelen over de maxi cosi mura. Waarschijnlijk mijn hormonen laughcry dus nu toch de bugaboo maar lekker roze!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle do 26 apr 2012 - 7:09

Tweeling, wat leuk een meisje!! Konden ze het duidelijk zien met de termijn?

Rouge, wat spannend! Ik hoop dat het vannacht doorzet, dan is de datum toch anders Wink

Shy, trek je het nog een beetje Laughing ben je er echt helemaal klaar voor? Helemaal niet meer angstig?

Toen wist ik het even niet meer, zoveel geschreven Embarassed
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: