Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@ shy ik verloor hem de eerste keer direct met het breken van de vliezen (daar begon mijn bevalling mee)
en de tweede keer verloor ik hem ondanks dat ik aan de weeenremming lag. Beiden keren waren ze daar na een uurtje
en de tweede keer verloor ik hem ondanks dat ik aan de weeenremming lag. Beiden keren waren ze daar na een uurtje
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Puggle, ik hou niet van paars, en vind de bugaboo mooier, maar als jou de bovenste fijner lijkt zou ik hem proberen te ruilen!
Shy, ik ben voor de kerst mijn slijmprop (deel ervan) verloren.
11jan bevallen, dus eh... Het zegt niet heel veel...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
zo er is weer genoeg bijgekletst ik kan het ook niet bijhouden haha
weer een paar nieuwe gezellig en welkom
shy en rouge jullie moeten nu snel gaan bevallen dan kan ik ook begin ook al ongeduldig te worden haha, nee ik hoop echt dat het niet te lang op zich laat wachten het is al zwaar genoeg!
puggle ik vind de maxi cosi ook erg mooi en zo te lezen zijn de ervaringen van andere ook goed, maar ja jij moet het beslissen natuurlijk en gewoon lekker doen wat jij vind!
shy en rouge jullie moeten nu snel gaan bevallen dan kan ik ook begin ook al ongeduldig te worden haha, nee ik hoop echt dat het niet te lang op zich laat wachten het is al zwaar genoeg!
puggle ik vind de maxi cosi ook erg mooi en zo te lezen zijn de ervaringen van andere ook goed, maar ja jij moet het beslissen natuurlijk en gewoon lekker doen wat jij vind!
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Haha dat zegt dan inderdaad niet heel veel nee!Viva schreef:Puggle, ik hou niet van paars, en vind de bugaboo mooier, maar als jou de bovenste fijner lijkt zou ik hem proberen te ruilen!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
miss piggy schreef:zo er is weer genoeg bijgekletst ik kan het ook niet bijhouden haha
Haha ik vind het goed hoor! Alleen dat jochie van ons is gewoon eigenwijs, gewoon nu al
Shy- Kletskop
[/quote]
Haha ik vind het goed hoor! Alleen dat jochie van ons is gewoon eigenwijs, gewoon nu al [/quote]
nou dan weet je wat je te wachten staat
Haha ik vind het goed hoor! Alleen dat jochie van ons is gewoon eigenwijs, gewoon nu al [/quote]
nou dan weet je wat je te wachten staat
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Puggle schreef:Jezzie89 schreef:Spannend shy, ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt.
@puggle, als je de maxicosi mooier vindt, zou ik die gewoon gaan bestellen!
Je moet er toch elke dag mee lopen, dus moet je wel een wagen hebben die je fijn en mooi vindt!
Wij hebben een zwarte besteld.
Ja dat is zeker waar, ik kan niet goed keuzes maken hebben jullie ook de mura besteld?
Ja, keuzes maken is altijd lastig!
wij hebben de mura 3 besteld ja! Mijn vriend wilde een stoere kinderwagen...en dit was een van de weinige die we allebei mooi vinden.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
miss piggy schreef:
nou dan weet je wat je te wachten staat[/quote]
Mijn tante zei ook al ja het is wel een jongen en mannen zijn meestal wat trager van begrip.
Shy- Kletskop
Rouge: hoe gaat het bij jouw?
Als er morgen nog niks gebeurd was zou je ingeleid worden toch? Heb ik toch goed onthouden?
Als er morgen nog niks gebeurd was zou je ingeleid worden toch? Heb ik toch goed onthouden?
Shy- Kletskop
Shy ik verloor m bij de oudste met 37w2d en met 39w4d bevallen. Ik ben m nu in twee dagen verloren na strippen vorige week woensdag en zoals je weet is er niks vanzelf doorgezet.
Gast- Gast
Arden schreef:Shy ik verloor m bij de oudste met 37w2d en met 39w4d bevallen. Ik ben m nu in twee dagen verloren na strippen vorige week woensdag en zoals je weet is er niks vanzelf doorgezet.
Ohja! Ik zie het ook nog wel voor mij dat ik zo 2 weken blijf rondlopen hoor, al is het alleen maar om mij te straffen omdat ik zo benieuwd ben
Aah wordt je niet gek van dat wachten nu?
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:Arden schreef:Shy ik verloor m bij de oudste met 37w2d en met 39w4d bevallen. Ik ben m nu in twee dagen verloren na strippen vorige week woensdag en zoals je weet is er niks vanzelf doorgezet.
Ohja! Ik zie het ook nog wel voor mij dat ik zo 2 weken blijf rondlopen hoor, al is het alleen maar om mij te straffen omdat ik zo benieuwd ben
Haha mijn vliezen zijn kunstmatig doorgeprikt bedoelde ik
Gast- Gast
Arden schreef:Shygirl85 schreef:Arden schreef:Shy ik verloor m bij de oudste met 37w2d en met 39w4d bevallen. Ik ben m nu in twee dagen verloren na strippen vorige week woensdag en zoals je weet is er niks vanzelf doorgezet.
Haha mijn vliezen zijn kunstmatig doorgeprikt bedoelde ik
Zooo goedemorgen!!!!! haha sorry hoor
In dat topic zei ik nog dat hij een leuke naam gekregen heeft! Jeetje ik ben echt niet wakker!
Shy- Kletskop
Hoe gaat het met je Arden? Lekker aan het genieten?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een gezellige drukte is het hier, heb echt pagina's bij gelezen! Maar ben nu weer op de hoogte!
@ Puggle; lastig kiezen; ze hebben ook zoveel kinderwagens! Ik zou zelf gaan voor een neutrale kleur (ivm eventuele tweede) maar als jij er nu blij mee wilt zijn zou ik voor de paarse gaan!
@ Shy; hoop dat het door gaat zetten. Ik vind het leuk dat een groot deel al zover is, het lijkt voor mij nog zo ver weg! Maar fijn om me alvast in te lezen.
Ik zit een beetje te dubben over namen. Mijn vriend en ik hebben al heel lang namen voor zowel een jongens als een meisje in gedachten. Opeens ga ik twijfelen terwijl we ze al jaren mooi vinden! Herkenbaar?
@ Puggle; lastig kiezen; ze hebben ook zoveel kinderwagens! Ik zou zelf gaan voor een neutrale kleur (ivm eventuele tweede) maar als jij er nu blij mee wilt zijn zou ik voor de paarse gaan!
@ Shy; hoop dat het door gaat zetten. Ik vind het leuk dat een groot deel al zover is, het lijkt voor mij nog zo ver weg! Maar fijn om me alvast in te lezen.
Ik zit een beetje te dubben over namen. Mijn vriend en ik hebben al heel lang namen voor zowel een jongens als een meisje in gedachten. Opeens ga ik twijfelen terwijl we ze al jaren mooi vinden! Herkenbaar?
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Wij hebben net de echo gehad en we krijgen een meisje, super leuk!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Knof schreef:Wat een gezellige drukte is het hier, heb echt pagina's bij gelezen! Maar ben nu weer op de hoogte!
Ik zit een beetje te dubben over namen. Mijn vriend en ik hebben al heel lang namen voor zowel een jongens als een meisje in gedachten.
Opeens ga ik twijfelen terwijl we ze al jaren mooi vinden! Herkenbaar?
Hoe ver ben jij dan ook al weer? Nou het lijkt nog helemaal nergens op haha, maar ik ben dan ook heel ongeduldig
Dat van die namen is heel herkenbaar!
Shy- Kletskop
Knof: namen... zo herkenbaar! Ik had ook bepaalde namen in gedachten, maar dat is het uiteindelijk niet geworden... Jongensnaam kwamen we moeilijk uit, gelukkig is het een meisje dus hoeven we daar ook niet echt meer over na te denken... Al zou ik een reservejongensnaam just in case wel fijn vinden...
Tweeling: wat leuk! Gefeliciteerd!
Tweeling: wat leuk! Gefeliciteerd!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@ Tweeling: wat leuk zeg! Gefeliciteerd!
@ Shy: ik ben nu 13,5 week zwanger. Het lijkt dus nog heel ver weg allemaal (maar stiekem vind ik dat de weken om zijn gevlogen).
@ CCC: ook hier twijfelen we vooral aan de jongensnaam. Gek dat je een naam al jaren mooi kunt vinden en dan opeens gaat twijfelen nu we 'm misschien echt aan ons kindje gaan geven... Ik wacht ook maar even rustig af tot de 20 weken echo. Misschien hoeven we dan niet verder te denken!
@ Shy: ik ben nu 13,5 week zwanger. Het lijkt dus nog heel ver weg allemaal (maar stiekem vind ik dat de weken om zijn gevlogen).
@ CCC: ook hier twijfelen we vooral aan de jongensnaam. Gek dat je een naam al jaren mooi kunt vinden en dan opeens gaat twijfelen nu we 'm misschien echt aan ons kindje gaan geven... Ik wacht ook maar even rustig af tot de 20 weken echo. Misschien hoeven we dan niet verder te denken!
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Jeetje Shy wat spannend allemaal zeg!
Ik heb de avond voordat ik ging bevallen een heel stuk gelopen buiten. Daarna lekker gaan slapen en de volgende ochtend verloor ik mijn slijmprop. Dezelfde dag ben ik ook bevallen.
Dus als het mooi weer is bij jou even lekker gaan wandelen . Tijdens het wandelen een flesje bitterlemon drinken
Wanneer moet je weer naar de vk?
Ik heb de avond voordat ik ging bevallen een heel stuk gelopen buiten. Daarna lekker gaan slapen en de volgende ochtend verloor ik mijn slijmprop. Dezelfde dag ben ik ook bevallen.
Dus als het mooi weer is bij jou even lekker gaan wandelen . Tijdens het wandelen een flesje bitterlemon drinken
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Haha ik wil best wandelen maar het regent zo hard dat ik mij afvraag of het nog stopt vanmiddag. Bitter Lemon kan ik wel alvast gaan drinken natuurlijk, al vraag ik mij af in hoeverre dat helptClapperdie schreef:Jeetje Shy wat spannend allemaal zeg!
Ik moet 2 mei weer naar de verloskundige en ben bang dat die afspraak gewoon door gaat
Shy- Kletskop
Hi ladies, ik heb al meer dan een uur om de 7 min gemiddeld een pijnlijke harde buik of wee. Op het kaartje van het ziekenhuis staat dat je met weeen om de 7 min moet bellen, maar ze duren vrij kort en ze worden ook niet echt sterker, de ene pijnlijker dan de ander. Twijfel om het ziekenhuis te bellen, ze sturen me toch weer naar huis denk ik?
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Rouge schreef:Hi ladies, ik heb al meer dan een uur om de 7 min gemiddeld een pijnlijke harde buik of wee. Op het kaartje van het ziekenhuis staat dat je met weeen om de 7 min moet bellen, maar ze duren vrij kort en ze worden ook niet echt sterker, de ene pijnlijker dan de ander. Twijfel om het ziekenhuis te bellen, ze sturen me toch weer naar huis denk ik?
Ik zou gewoon even bellen!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Hou je t nog vol Shy? Je bent nog niet eens overtijd en geduld is al op Maar ik kan me helemaal in je verplaatsen hoor ik zou vanaf morgen thuis mogen bevallen en hoop ook morgen op een baby maar dat zit er echt niet in
Mijn bloeddruk net weer gecontroleerd bij de vk, nog steeds te hoog maar wel stabiel dus Dinsdag weer controle. Houd je bezig Mag niets doen en verveel me echt kapot..
Puggle, ben je er al uit? Wij hebben wel de buggaboo, vanaf het begin verliefd op en niet eens gekeken naar een andere, maar vind de Mura er ook erg leuk uitzien! En zo te lezen veel positieve reacties over hier
Mijn bloeddruk net weer gecontroleerd bij de vk, nog steeds te hoog maar wel stabiel dus Dinsdag weer controle. Houd je bezig Mag niets doen en verveel me echt kapot..
Puggle, ben je er al uit? Wij hebben wel de buggaboo, vanaf het begin verliefd op en niet eens gekeken naar een andere, maar vind de Mura er ook erg leuk uitzien! En zo te lezen veel positieve reacties over hier
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Ik zou ook gewoon bellen Rouge, je twijfelt en bij twijfel altijd doen
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen