Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Wat veel nieuwelingen weer, welkom allemaal. Ik voel de druk steeds groter worden om dit topic te verlaten
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Shygirl85 schreef:Viva schreef:Tiramisu, wauwie, dat is vroeg! Maar goed, ik ben niet slank, dus daar gooi ik het dan maar op
(En 173cm wat volgens mij ook niet klein is)
Shy, droogkloot! Maar ok, ja dan kan je er weinig aan doen, aangezien het kindje nog altijd in je buik zit.
Komt het kindje straks bij jullie, in het begin, op de kamer te liggen, of niet?
Anders hou je dat probleem nog wel even
CCC, ik wilde aan het eind snél bevallen, maar bij ons heeft de sex niets opgewekt. Dus dat gaat niet bij iedereen op
Stofzuiger, dat lijkt mij ook vreselijk dat iedereen zo kijkt.
Rond mijn bevaldatum loopt een meisje die wij kennen stage bij onze VK, nou ik ga mooi aangeven dat we haar er niet bij willen.
Ze is heel aardig maar ik heb geen zin om tijdens mijn bevalling met een bekende te zitten. (Die je dus ook naakt ziet)
Jep thats me droogkloot
Ja wel op onze kamer, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik er dan juist niet aan moet denken haha. Dan heb ik zolang op hem moeten wachten en dan wilt die vent weer seks.. haha het is ook nooit goed. Nee ik stel me zo voor dat ik de hele dag naar ons kindje zit te kijken als hij straks geboren is. Ach ik overleef ook nog wel even zonder hoor, het Moet maar haha.
Nou, de eerste tijd moet je nog goed herstellen van de bevalling, en vloei je waarschijnlijk nog.
Dus die tijd kom je sowieso wel door
Lente, jeej!
Mas, ja lang hé! Ik van 9 naar 12.6, dus in principe even lang!
Rouge, inderdaad, je moet maar haast gaan maken
Wat denk je zelf, dat je wel snel gaat bevallen of het zo nog 1of2 weken kan duren?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Haha ik ook! Hup bevallen jij, dan ik even Zijn er twee plekjes vrijRouge schreef:Wat veel nieuwelingen weer, welkom allemaal. Ik voel de druk steeds groter worden om dit topic te verlaten
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
LDJ, ik zag je bericht net helemaal niet.
Fijn zeg dat je het hartje gehoord hebt.
Je bent een klein weekje verder dan ik, hopelijk voelt mijn VK hem dinsdag ook al!
Fijn zeg dat je het hartje gehoord hebt.
Je bent een klein weekje verder dan ik, hopelijk voelt mijn VK hem dinsdag ook al!
Viva- Kletskop
Ik zie eindelijk wat andere meiden uit het tot 12 weken topic, nu durf ik hier ook te komen , vond mezelf nog zo kort zwanger vergeleken de anderen.
Viva ik kan zelf voelen tot waar mijn baarmoeder komt, sinds de verloskundige dat met 13 weken deed. Ik moet morgen weer naar de vk.
Viva ik kan zelf voelen tot waar mijn baarmoeder komt, sinds de verloskundige dat met 13 weken deed. Ik moet morgen weer naar de vk.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Gezellig UB!
En wat ben je al ver, klinkt stom natuurlijk, maar het ziet er al zo ver uit, 17 weken!
Geniet morgen van het hartje luisteren.
En wie weet voel ik hem dan ook, na dinsdag, zelf!
En wat ben je al ver, klinkt stom natuurlijk, maar het ziet er al zo ver uit, 17 weken!
Geniet morgen van het hartje luisteren.
En wie weet voel ik hem dan ook, na dinsdag, zelf!
Viva- Kletskop
Wow wat is er veel geschreven vandaag!
Welkom voor alle nieuwe hier
Welkom voor alle nieuwe hier
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Haha wat een drukte hier de laatste tijd, gezellig!
Welkom nieuwe dames!
Hier alles goed. Ben echt aan genieten van het feit dat de 20 weken echo goed was en er een klein mannetje in mijn buik zit!
Er zitten hier ook een aantal dames bij wie de bevalling nu erg dicht bij komt. Spannend hoor, ik ben benieuwd wie de eerste is!
Ik ga proberen om het vanaf nu weer bij te houden haha.
Welkom nieuwe dames!
Hier alles goed. Ben echt aan genieten van het feit dat de 20 weken echo goed was en er een klein mannetje in mijn buik zit!
Er zitten hier ook een aantal dames bij wie de bevalling nu erg dicht bij komt. Spannend hoor, ik ben benieuwd wie de eerste is!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
@viva: ik weet eigenlijk al niet meer vanaf wanneer ik mijn baarmoeder kon voelen. Zulke dingen vergeet je zo snel weer!
@lente: welkom, gezellig!
@amber: er hebben nu veel meiden verlof, dus veel tijd om te kletsen, haha.
@all: leuke onderwerpen hier, haha. In tegenstelling tot jullie, hebben wij nog gewoon seks... Het wordt wel wat minder prettig nu, denk ook dat het er nu niet meer van komt. Vorige zwangerschap hadden we na 6 weken ongeveer weer seks, vond het wel heel eng, omdat ik een knip heb gehad toen. We zullen zien dit keer, heb er nu ook weinig behoefte nog aan hoor.
Ik besefte me gister eigenlijk pas dat mijn man pas met een uur thuis is als ik hem bel, dat is wel behoorlijk balen. Hij zit nu ver weg met zijn werk. Ik bel hem gewoon meteen als ik weeën krijg, dan zal hij vast op tijd zijn. Maar ik vindt het niet fijn!
@lente: welkom, gezellig!
@amber: er hebben nu veel meiden verlof, dus veel tijd om te kletsen, haha.
@all: leuke onderwerpen hier, haha. In tegenstelling tot jullie, hebben wij nog gewoon seks... Het wordt wel wat minder prettig nu, denk ook dat het er nu niet meer van komt. Vorige zwangerschap hadden we na 6 weken ongeveer weer seks, vond het wel heel eng, omdat ik een knip heb gehad toen. We zullen zien dit keer, heb er nu ook weinig behoefte nog aan hoor.
Ik besefte me gister eigenlijk pas dat mijn man pas met een uur thuis is als ik hem bel, dat is wel behoorlijk balen. Hij zit nu ver weg met zijn werk. Ik bel hem gewoon meteen als ik weeën krijg, dan zal hij vast op tijd zijn. Maar ik vindt het niet fijn!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
amber22 schreef:Haha wat een drukte hier de laatste tijd, gezellig!
Welkom nieuwe dames!
Ja dat is fijn! alles is goed en je kan je lekker gaan richten op een typische jongenskamer haha als je dat wilt natuurlijk!
Shy- Kletskop
Ja monnie dat is waar. Ik mag nog wel even tot mijn verlof haha!
@ shygirl, er gaat zeker een mooie jongenskamer komen
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik denk dat de kloof zo groot is door het Zomer van 2012 topic, al is die niet zo heel actief, maar dat vind ik ook wel weer fijn.
Jullie praten alleen zoveel, ik lees dus lekker stiekem mee .
Over een maand zal ik jullie wel flink komen lastig vallen
Jullie praten alleen zoveel, ik lees dus lekker stiekem mee .
Over een maand zal ik jullie wel flink komen lastig vallen
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Monnie: je ziet het, we hebben het over seks en gelijk zoveel nieuwe gezichten
Haha we proberen het spannend te houden voor iedereen!
Maar dat is wel balen dat hij dan zo een uur verder is, lijkt mij inderdaad ook niet heel fijn. Als het moet is mijn man met 20 min thuis dus dat valt mee.
Ik heb een avondje alleen maar geniet er nu even helemaal niet van. Man is volleyballen en ik ben het zat, staat wel een film aan maar kijk maar half schiet dus ook niet echt op.
En de aankomende dagen tot zondag hebben we elke avond wat, ben benieuwd of ik dat trek.
Haha we proberen het spannend te houden voor iedereen!
Maar dat is wel balen dat hij dan zo een uur verder is, lijkt mij inderdaad ook niet heel fijn. Als het moet is mijn man met 20 min thuis dus dat valt mee.
Ik heb een avondje alleen maar geniet er nu even helemaal niet van. Man is volleyballen en ik ben het zat, staat wel een film aan maar kijk maar half schiet dus ook niet echt op.
En de aankomende dagen tot zondag hebben we elke avond wat, ben benieuwd of ik dat trek.
Shy- Kletskop
amber22 schreef:Ja monnie dat is waar. Ik mag nog wel even tot mijn verlof haha!
Aah leuk, wij hebben ook zo'n leuke kamer
Shy- Kletskop
Ik lees ook nog steeds wel mee, maar kan het niet zo goed volgen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
In dit topic ben ik vooral een meelezer, ik heb respect voor eenieder die het lukt om op iedereen te reageren en niemand te vergeten. Het is geweldig om te lezen dat er nu zoveel nieuwe aanmeldingen zijn in dit topic terwijl er ook een grote groep op het punt van bevallen staat. De gesprekken die door elkaar lopen terwijl uiteindelijk iedereen met hetzelfde bezig is. Alle nieuwe aanmeldingen van harte welkom, dit topic zal veel momenten van herkenning en nuttige tips en adviezen opleveren. Ik ben erg benieuwd welk lijstje van "bevalvolgorde" gaat uitkomen voor de dames die op dat punt aangeland zijn.
Sinds ik afgelopen maandag aan het ctg heb gelegen lijkt de beeb in mijn buik beweeglijker dan ooit, vanmiddag in de supermarkt werd ik door een trap zelfs even uit balans gebracht terwijl ik toch behoorlijk stevig sta. Herkenbaar?
Oh ja! Dat wilde ik nog vragen... Volgens mijn oma ( ja ja, de oude garde) moet je babyspulletjes heet strijken om alle bacteriën eruit te krijgen. Ik strijk nooit, ben behoorlijk fors dus eventuele kreukels gaan er bij mij vanzelf uit. Hebben jullie dit wel gedaan? Niet omdat het mooier of netter is maar om de bacteriën te verwijderen?
Sinds ik afgelopen maandag aan het ctg heb gelegen lijkt de beeb in mijn buik beweeglijker dan ooit, vanmiddag in de supermarkt werd ik door een trap zelfs even uit balans gebracht terwijl ik toch behoorlijk stevig sta. Herkenbaar?
Oh ja! Dat wilde ik nog vragen... Volgens mijn oma ( ja ja, de oude garde) moet je babyspulletjes heet strijken om alle bacteriën eruit te krijgen. Ik strijk nooit, ben behoorlijk fors dus eventuele kreukels gaan er bij mij vanzelf uit. Hebben jullie dit wel gedaan? Niet omdat het mooier of netter is maar om de bacteriën te verwijderen?
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Strijken heb ik alleen voor de mooi gedaan, maar ik streek best veel en nog steeds wel.
Vond het ook heerlijk om al die kleine kleertjes in mijn handen te hebben
Vond het ook heerlijk om al die kleine kleertjes in mijn handen te hebben
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Welkom allemaal! En wat gek dat de drempel blijkbaar zo hoog is om hier te komen schrijven, maakt toch helemaal niks uit dat er een tijd tussen zit! Juist gezellig!
Ik schrijf de ene dag actiever mee dan de ander hoor... Gewoon als ik zin heb, en over 2 weken heb ik geen leven meer dan heb ik verlof en ga ik me vast vervelen en dan ga ik jullie de hele dag lastig vallen haha! Maar dan zijn er alweer heel wat meiden weg hier denk ik!
Ik schrijf de ene dag actiever mee dan de ander hoor... Gewoon als ik zin heb, en over 2 weken heb ik geen leven meer dan heb ik verlof en ga ik me vast vervelen en dan ga ik jullie de hele dag lastig vallen haha! Maar dan zijn er alweer heel wat meiden weg hier denk ik!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Monnie, dat is idd wel even lastig dat je man verder weg is. Maar gelijk bellen als je iets voelt. Hij kan beter een keer te vaak naar huis komen als te weinig.
Piene, fijn zeg dat de kleine nu zo druk is die van mij is gelukkig ook alweer heel de dag aanwezig. Wassen lijkt me voldoende hoor, nog nooit van dat strijken gehoord.
Piene, fijn zeg dat de kleine nu zo druk is die van mij is gelukkig ook alweer heel de dag aanwezig. Wassen lijkt me voldoende hoor, nog nooit van dat strijken gehoord.
Laatst aangepast door Puggle op do 26 apr 2012 - 6:37; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle- Ratel
Mooie wagen Puggle, maar het is jullie eerste kindje toch? Vind je die bovenste ook leuk voor een jongen, mocht je in de toekomst een 2e willen/krijgen? Wij hadden expres alles zwart en neutraal gehouden, komt nu goed uit want we hebben een zoon en krijgen een dochter.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
De maxi-cosi wagen ziet er wel mooi uit, de wandelwageninzet ziet er ook comfortabel uit en de bak is erg groot. Toch kan ik me vaak niet aan de gedachte onttrekken als ik kinderen in de wagen zie zitten dat het een wagen is voor kinderen die gehandicapt zijn. Het type zitje van de maxi-cosi wandelwagen lijkt voor mij namelijk vrij sterk op de vroegere kinderrolstoeltjes waar ik ooit kinderen in rond heb gereden tijdens een stage. Dat is mijn associatie, ondanks dat het er heerlijk uitziet heb ik er daarom niet voor gekozen.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
chococupcake schreef:Welkom allemaal! En wat gek dat de drempel blijkbaar zo hoog is om hier te komen schrijven, maakt toch helemaal niks uit dat er een tijd tussen zit! Juist gezellig!
Haha toen mijn verlof in ging heb ik dat ook gedaan ja, had ineens veel meer tijd! Haha
Ja ik hoop stiekem wel dat ik dan weg ben over twee weken, anders gaat het te lang duren! Is er eigenlijk ook een topic voor als je net bevallen bent? Om ook te praten met lotgenoten? Haha wat klinkt dat dramatisch!
Shy- Kletskop
Wij hebben de Maxi Cosi Mura en hij bevalt echt super. We wonen in een gebied met veel bosgebied/zandpaden, en zelfs daar rijdt hij makkelijk. Zou geen andere wagen willen!
Gast- Gast
Rouge, Bedankt voor je reactie! Het is ons eerste kindje, en we hebben niet de behoefte voor een tweede althans nu je weet het nooit. Dus ja hopen dat dat ook een meid word dan en anders een nieuwe wagen kopen, is ook niet heel erg. Ik wil er gewoon nu blij mee zijn zeg maar.
Piene, zo heb ik het zitje eigelijk nooit bekeken eerlijk gezegd... Snap dat het voor jou niet zo is dan.
Tiramisu, ja die wielen lijken me ook er prettig in het bos!
Piene, zo heb ik het zitje eigelijk nooit bekeken eerlijk gezegd... Snap dat het voor jou niet zo is dan.
Tiramisu, ja die wielen lijken me ook er prettig in het bos!
Puggle- Ratel
ik heb ook de maxi cosi mura 4! Wel in donkerblauw genomen ivm ooit een tweede... naja miss dan...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken