Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Het lag overigens aan mij hoor, mijn man had in de kraamweek al weer zin...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik had 2 huilbaby's he? En een gecompliceerde zwangerschap. Zal vast ook verschil maken.Shygirl85 schreef:Stofzuiger schreef:Het komt ook goed. Het duurt alleen even.
Hier lukte het na een maand of 4 wel weer, maar door de bv en moeheid door gebroken nachten was libido ver te zoeken. Dat is pas sinds kort weer terug. Dus het komt goed, maar geduld is een schone zaak...
Dat klinkt dan weer minder positief..
Maar het is net als fietsen, verleren doe je het niet, don't worry...
Ohja dat is zo, sorry was ik even vergeten.
Ja nouja als we het niet verleren is er niks aan de hand.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb best heel lang last van de knip gehad, dat is natuurlijk weer een ander verhaal als een ks.Jazzlyn schreef:Shygirl85 schreef:Jazzlyn schreef:Voor de positiviteit in dit topic. Het komt echt goed hihi! Zelfs vaak met je lichaam nog :-) moet ik zeggen dat mijn man nooit geen drempel heeft gehad hehe
Ooh toch wel? Ik raak in de war hiervan
Haha tja ik heb 2 keer ks gehad . Wel de ontsluiting meegemaakt, persen niet. En hier is ons sexleven.weer goed. Ondanks geen slaap haha. Ik vloei al niet meer en ik ben lichter als voor deze zwangerschap dus ook geen schaamte of onzekerheid. Dat speelt vaak ook wel een rol.
Gast- Gast
Ik mag hier pas morgen mee schrijven.
Maar Viva stelt precies de vraag die ik ook heb. Ik voel ook mijn baarmoeder niet hoor en ik doe echt mijn best.
Maar Viva stelt precies de vraag die ik ook heb. Ik voel ook mijn baarmoeder niet hoor en ik doe echt mijn best.
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
MAS schreef:Ik mag hier pas morgen mee schrijven.
Nee joh lekker vanaf vandaag! Zo streng zijn we niet
Shy- Kletskop
Stofzuig, dat is een verschil ja. Maar sex bestaat niet alleen uit penetratie. Zo wat netjes gezegd haha. Je weet toch nooit hoe het loopt. De een knap sneller op dan de ander! Maar er.is hoop haha
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Viva schreef:Weten jullie vanaf wanneer jullie zélf jullie baarmoeder konden voelen?
Ik las dat ik dt nu al zou kunnen voelen, maar hetgeen wat ik voel is volgens mij mijn blaas, en geen harde rand zoals beschreven staat...
Met 10 weken voelde ik 'm al! Heeft ook met lengte/gewicht te maken vertelde de vk toen. Als je slank en niet heel lang bent, kun je 'm al vrij vroeg voelen
Stofzuiger schreef:Het lag overigens aan mij hoor, mijn man had in de kraamweek al weer zin...
Hmpf. +1 Heb toch maar uitgelegd dat dat toch nog niet zo'n goed idee was. Plassen deed nog pijn, laat staan wat voor gevoel alleen het dénken aan seks al veroorzaakte
Gast- Gast
Viva schreef:Haha jullie zijn inderdaad wel een stuk ongeduldigen bij elkaar
Wel grappig dat jou man, shy, niet meer durft. Waarom niet, omdat hij het zou kunnen opwekken?
Of het idee?
En Anniej, over een aantal weken is de helft hier geloof ik bevallen, dan is de kloof al minder
Weten jullie vanaf wanneer jullie zélf jullie baarmoeder konden voelen?
Ik las dat ik dt nu al zou kunnen voelen, maar hetgeen wat ik voel is volgens mij mijn blaas, en geen harde rand zoals beschreven staat...
Tenminste iemand die het grappig vindt
Haha nee hoor geeft niet! Ik kan er over een jaar ook over lachen denk ik haha, ja het idee is het gewoon. Zit gewoon tussen zijn oren volgens mij. Hij vindt het gek om seks te hebben terwijl ons kindje er ook 'bij' is.
Shy- Kletskop
Nee, das waar. Maar na alle inwendige echo's, alle gyns (+ assistent, daar de asistent van en dan daar ook nog een keer de assistent van + stagaire en de assistent van de stagaire en daar weer de leerling van) in en aan mijn lijf gehad te hebben en bedacht dat als ik iedere keer dat ik met mijn kijkdoos op zo'n stoel lag een euro had gevraagd ik levenslang niet meer hoefde te werken was ik best wel klaar met mensen die aan mijn onderkant zaten.Jazzlyn schreef:Stofzuig, dat is een verschil ja. Maar sex bestaat niet alleen uit penetratie. Zo wat netjes gezegd haha. Je weet toch nooit hoe het loopt. De een knap sneller op dan de ander! Maar er.is hoop haha
Gast- Gast
Shygirl85 schreef:Viva schreef:Haha jullie zijn inderdaad wel een stuk ongeduldigen bij elkaar
Wel grappig dat jou man, shy, niet meer durft. Waarom niet, omdat hij het zou kunnen opwekken?
Of het idee?
En Anniej, over een aantal weken is de helft hier geloof ik bevallen, dan is de kloof al minder
Haha nee hoor geeft niet! Ik kan er over een jaar ook over lachen denk ik haha, ja het idee is het gewoon. Zit gewoon tussen zijn oren volgens mij. Hij vindt het gek om seks te hebben terwijl ons kindje er ook 'bij' is.
Same here... Zijn dochter zit daar binnen, noooo way dat ie dan iets gaat doen... En idd... Zoals Jazzlyn al zei, seks bestaat gelukkig niet alleen uit penetratie... Whaha ik ben ook netjes... Wat een wonder!
Maar moet nu wel zeggen dat ik zoiets heb van ja, stel dat het nu iets opwekt (is helemaal geen reden voor, dat ik me daar zorgen over maak, maar goed...) dan ben ik straks vroegtijdig al aan het bevallen... Slaat nergens op, zit weer bij mij tussen de oren
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Stofzuiger schreef:Nee, das waar. Maar na alle inwendige echo's, alle gyns (+ assistent, daar de asistent van en dan daar ook nog een keer de assistent van + stagaire en de assistent van de stagaire en daar weer de leerling van) in en aan mijn lijf gehad te hebben en bedacht dat als ik iedere keer dat ik met mijn kijkdoos op zo'n stoel lag een euro had gevraagd ik levenslang niet meer hoefde te werken was ik best wel klaar met mensen die aan mijn onderkant zaten.Jazzlyn schreef:Stofzuig, dat is een verschil ja. Maar sex bestaat niet alleen uit penetratie. Zo wat netjes gezegd haha. Je weet toch nooit hoe het loopt. De een knap sneller op dan de ander! Maar er.is hoop haha
Ooh vreselijk Stofzuiger... Zou daar niet zo goed tegen kunnen... al moet je wel op zo'n moment... Heb nu al alle stagiaires uitgesloten, heel lullig voor ze, maar heb geen zin om een proefkonijn te zijn straks... Heb het dan meer over de bevalling trouwens...
CCC- Ratel
Mocht trouwens vanaf 23 weken zwangerschap geen seks meer hebben aangezien dat de bevalling op kon wekken, dus van eind van de zwangerschap- seks heb ik geen verstand
Gast- Gast
tijdens je bevalling boeit het je echt niet. Tussen de bevalling van de eerste en tweede is er bijv een echo gemaakt, niks van meegekregen. Toen ik ging persen is er een tweede gyn bij gekomen, niks van gemerkt. Als je vraagt hoeveel personen er bij mijn bevalling waren... Geen flauw idee!chococupcake schreef:Stofzuiger schreef:Nee, das waar. Maar na alle inwendige echo's, alle gyns (+ assistent, daar de asistent van en dan daar ook nog een keer de assistent van + stagaire en de assistent van de stagaire en daar weer de leerling van) in en aan mijn lijf gehad te hebben en bedacht dat als ik iedere keer dat ik met mijn kijkdoos op zo'n stoel lag een euro had gevraagd ik levenslang niet meer hoefde te werken was ik best wel klaar met mensen die aan mijn onderkant zaten.Jazzlyn schreef:Stofzuig, dat is een verschil ja. Maar sex bestaat niet alleen uit penetratie. Zo wat netjes gezegd haha. Je weet toch nooit hoe het loopt. De een knap sneller op dan de ander! Maar er.is hoop haha
Ooh vreselijk Stofzuiger... Zou daar niet zo goed tegen kunnen... al moet je wel op zo'n moment... Heb nu al alle stagiaires uitgesloten, heel lullig voor ze, maar heb geen zin om een proefkonijn te zijn straks... Heb het dan meer over de bevalling trouwens...
Gast- Gast
Hmmm... naja merk er idd vast niks van... maar vond en een stagiaire Kraamzorg en een stagiare VK iets teveel... dat betekend dat er vier man plus mijn vriend in onze slaapkamer erbij is... Weet niet waar ik die mensen kwijt moet... En daarbij, stagiare VK is echt zo'n dooie (zoals mijn vriend het noemt) en moet nu al 20x aan mijn buik zitten om iets te voelen, dan word er weer nagevoeld ed. Zie dat niet echt zitten straks in een weeenstorm ofzo... Ken mezelf goed genoeg, als ik pijn heb en me niet helemaal lekker voel word ik hels, dus wilde de stagiaires dat ook besparen
CCC- Ratel
Stofzuiger schreef:Nee, das waar. Maar na alle inwendige echo's, alle gyns (+ assistent, daar de asistent van en dan daar ook nog een keer de assistent van + stagaire en de assistent van de stagaire en daar weer de leerling van) in en aan mijn lijf gehad te hebben en bedacht dat als ik iedere keer dat ik met mijn kijkdoos op zo'n stoel lag een euro had gevraagd ik levenslang niet meer hoefde te werken was ik best wel klaar met mensen die aan mijn onderkant zaten.Jazzlyn schreef:Stofzuig, dat is een verschil ja. Maar sex bestaat niet alleen uit penetratie. Zo wat netjes gezegd haha. Je weet toch nooit hoe het loopt. De een knap sneller op dan de ander! Maar er.is hoop haha
Dat laatste geldt hier ook. Vooral eerste zwangerschap. Tweede gaf ik aan alleen inwendige echos bij nood of echte twijfel. Dus dat is de laatste 2 dagen continue.. geweest
Met hetzwanger worden was het wekelijkse paar keer
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
En toch was het de mooiste dag uit mijn leven en wil ik het echt nog een keer. Dat gevoel als je je kindje op je buik krijgt is niet te beschrijven, zo mooi
En nu open ik dit topic niet meer, krijg er babykriebels van en ik hoor hier niet...
En nu open ik dit topic niet meer, krijg er babykriebels van en ik hoor hier niet...
Gast- Gast
Tiramisu, wauwie, dat is vroeg! Maar goed, ik ben niet slank, dus daar gooi ik het dan maar op
(En 173cm wat volgens mij ook niet klein is)
Shy, droogkloot! Maar ok, ja dan kan je er weinig aan doen, aangezien het kindje nog altijd in je buik zit.
Komt het kindje straks bij jullie, in het begin, op de kamer te liggen, of niet?
Anders hou je dat probleem nog wel even
CCC, ik wilde aan het eind snél bevallen, maar bij ons heeft de sex niets opgewekt. Dus dat gaat niet bij iedereen op
Stofzuiger, dat lijkt mij ook vreselijk dat iedereen zo kijkt.
Rond mijn bevaldatum loopt een meisje die wij kennen stage bij onze VK, nou ik ga mooi aangeven dat we haar er niet bij willen.
Ze is heel aardig maar ik heb geen zin om tijdens mijn bevalling met een bekende te zitten. (Die je dus ook naakt ziet)
Shy, droogkloot! Maar ok, ja dan kan je er weinig aan doen, aangezien het kindje nog altijd in je buik zit.
Komt het kindje straks bij jullie, in het begin, op de kamer te liggen, of niet?
CCC, ik wilde aan het eind snél bevallen, maar bij ons heeft de sex niets opgewekt. Dus dat gaat niet bij iedereen op
Rond mijn bevaldatum loopt een meisje die wij kennen stage bij onze VK, nou ik ga mooi aangeven dat we haar er niet bij willen.
Ze is heel aardig maar ik heb geen zin om tijdens mijn bevalling met een bekende te zitten. (Die je dus ook naakt ziet)
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
chococupcake schreef:Shygirl85 schreef:Viva schreef:Haha jullie zijn inderdaad wel een stuk ongeduldigen bij elkaar
Of het idee?
Same here... Zijn dochter zit daar binnen, noooo way dat ie dan iets gaat doen... En idd... Zoals Jazzlyn al zei, seks bestaat gelukkig niet alleen uit penetratie... Whaha ik ben ook netjes... Wat een wonder!
Maar moet nu wel zeggen dat ik zoiets heb van ja, stel dat het nu iets opwekt (is helemaal geen reden voor, dat ik me daar zorgen over maak, maar goed...) dan ben ik straks vroegtijdig al aan het bevallen... Slaat nergens op, zit weer bij mij tussen de oren
Haha ohja krijg je dat weer! Haha, nou van mij mag hij komen hoor (ukkie dan hè
)
Shy- Kletskop
Oh trouwens wbt je baarmoeder voelen, dit had ik al rond de 10 weken dat ik het goed zelf kon voelen... Ik ben niet superslank ofzo, zit best een vetrolletje op mijn buik Maar als ik bijv. op mijn rug lag, dan kon ik het echt goed voelen al.
CCC- Ratel
Shygirl85 schreef:chococupcake schreef:Shygirl85 schreef:Viva schreef:Haha jullie zijn inderdaad wel een stuk ongeduldigen bij elkaar
Of het idee?
Haha ohja krijg je dat weer! Haha, nou van mij mag hij komen hoor (ukkie dan hè
)
Zo vullen wij elkaar mooi aan hier! haha!
Maar idd, jij mag al Dus doe je best
CCC- Ratel
Ook nog mensen die het niét konden voelen?
Ik zit al zo hard af te tellen naar dinsdag als ik ein-de-lijk mijn 1e controle bij de VK heb.
(In de zin, als je je baarmoeder gaat voelen weet je dat het groeit. Ik heb sinds 9weken geen controle nog gehad, dus je weet maar nooit)
Ik ben nu wel gelijk heel benieuwd hoeveel geboortetopics we binnen nu en volgende woensdag hebben!
Ik zit al zo hard af te tellen naar dinsdag als ik ein-de-lijk mijn 1e controle bij de VK heb.
(In de zin, als je je baarmoeder gaat voelen weet je dat het groeit. Ik heb sinds 9weken geen controle nog gehad, dus je weet maar nooit)
Ik ben nu wel gelijk heel benieuwd hoeveel geboortetopics we binnen nu en volgende woensdag hebben!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik ben gisteren bij de vk geweest en ze kon mijn baarmoeder al heel goed voelen.
Ook hebben we het hartje nog weer even mogen beluisteren .
Mijn controles waren goed.
Vanavond ga ik de 20 weken echo regelen, morgen bloedprikken en kraamzorg regelen.
Ik vind de tijd echt snel gaan.
Ook hebben we het hartje nog weer even mogen beluisteren .
Mijn controles waren goed.
Vanavond ga ik de 20 weken echo regelen, morgen bloedprikken en kraamzorg regelen.
Ik vind de tijd echt snel gaan.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Mag ik me ook aanmelden in dit topic ? Val gelijk in interessante verhalen zie ik haha .
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Viva schreef:Tiramisu, wauwie, dat is vroeg! Maar goed, ik ben niet slank, dus daar gooi ik het dan maar op
Jep thats me droogkloot
Ja wel op onze kamer, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik er dan juist niet aan moet denken haha. Dan heb ik zolang op hem moeten wachten en dan wilt die vent weer seks.. haha het is ook nooit goed. Nee ik stel me zo voor dat ik de hele dag naar ons kindje zit te kijken als hij straks geboren is. Ach ik overleef ook nog wel even zonder hoor, het Moet maar haha.
Shy- Kletskop
@LDJ, maar jij hebt al een heel mooi beginnend buikje. Bij mij zie je nog geen verschil. Ik ben dan ook nog niks aangekomen, eerder afgevallen. Ook al ben ik niet misselijk.
@Viva, Ik heb mijn laatste controle met 10 weken gehad en de volgende is met 13w6d, veels te lang voor mijn gevoel. Maarja ik moet nog geduld hebben!!
@Viva, Ik heb mijn laatste controle met 10 weken gehad en de volgende is met 13w6d, veels te lang voor mijn gevoel. Maarja ik moet nog geduld hebben!!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken