Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Shy di 24 apr 2012 - 9:41

Monnie schreef:@happy: ik heb zo'n voorgevoel bij jou dat jij binnenkort gaat bevallen, vraag me niet waarom...

@ccc: fijn dat alles er goed uitzag! En ook handig dat je nu weet dat ze er goed voor ligt. En ja, ze zeggen dat je tijdens de zwangerschap meer last hebt van je tanden. Bij mijn zoontje had ik ook na de zwangerschap 8 gaatjes :o

@shy: fijn antwoord inderdaad van de vk, maar weer afwachten dus. Maar je bent het nog niet echt zat toch?

@all: Ik heb ook last van die vieze afscheiding, bah. Maar dat hoort er ook bij hè. Ik ben trouwens de vorige zwangerschap ook de slijmprop een paar weken voor de bevalling al verloren, sorry shy, had ik je nog niet verteld Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 394967
Nee klopt, het gaat hier nog heel goed hoor. Ik ben alleen wel steeds nieuwsgieriger aan het worden naar ons ukkie. Maar dat is alles haha.

Haha volgens mij worden er wel meer niet dingen verteld haha nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Shy di 24 apr 2012 - 9:46

Pip: bedankt voor je opbeurende woorden nerd
Haha moet er wel om lachen Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Papillio di 24 apr 2012 - 19:01

Shygirl85 schreef:
Monnie schreef:@happy: ik heb zo'n voorgevoel bij jou dat jij binnenkort gaat bevallen, vraag me niet waarom...

@ccc: fijn dat alles er goed uitzag! En ook handig dat je nu weet dat ze er goed voor ligt. En ja, ze zeggen dat je tijdens de zwangerschap meer last hebt van je tanden. Bij mijn zoontje had ik ook na de zwangerschap 8 gaatjes :o

@shy: fijn antwoord inderdaad van de vk, maar weer afwachten dus. Maar je bent het nog niet echt zat toch?

@all: Ik heb ook last van die vieze afscheiding, bah. Maar dat hoort er ook bij hè. Ik ben trouwens de vorige zwangerschap ook de slijmprop een paar weken voor de bevalling al verloren, sorry shy, had ik je nog niet verteld Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 394967
Nee klopt, het gaat hier nog heel goed hoor. Ik ben alleen wel steeds nieuwsgieriger aan het worden naar ons ukkie. Maar dat is alles haha.

Haha volgens mij worden er wel meer niet dingen verteld haha nerd

Zal ik je dan maar vertellen dat ik 's ochtends een deel van de slijmprop ben verloren en 's avonds ben bevallen? smile
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Shy di 24 apr 2012 - 19:30

Papillio schreef:
Shygirl85 schreef:

Haha volgens mij worden er wel meer niet dingen verteld haha Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 827601

Zal ik je dan maar vertellen dat ik 's ochtends een deel van de slijmprop ben verloren en 's avonds ben bevallen? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 561177

Jaa? Ooh kijk dat is wel fijn! Maar als het gisteren een deel van de slijmprop was dan is het mij hier niet gelukt haha. Pff eerst was ik zo bang, en nu denk ik kom maar tevoorschijn! haha ik ben zo benieuwd!Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happy di 24 apr 2012 - 19:33

Monnie en Puggle ik word zenuwachtig van jullie Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 1578173417 .

Nou moet ik wel zeggen dat de dag dat ik 37 weken ben en ik officeel zou mogen bevallen een bijzondere datum voor me is en heb heel mijn zwangerschap met die datum in gedachten gelopen, maar we zullen zien.

Afscheiding heb ik ook in allerlei soorten gehad :P Op ergere dagen inderdaad even een inlegkruisje..brr Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 253468018

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Happy di 24 apr 2012 - 19:33

Hihi shy volgens mij is jou geduld op Wink Maar ik snap t volledig Very Happy

Happy
Prater
Prater

Bericht  Shy di 24 apr 2012 - 19:44

Happy schreef:Hihi shy volgens mij is jou geduld op Wink Maar ik snap t volledig Very Happy

Bijna ja! En normaal gesproken heb ik al nooit zo heel veel geduld, dus ben best trots op mezelf Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 827601
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva di 24 apr 2012 - 19:54

Hé,

Vandaag heb ik dan de 12 weken bereikt, dus wil ik me graag aan "jullie" topic toevoegen!
Zit volgens mij een enorme kloof tussen mij en vele anderen maar goed! Very Happy

Liefs
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Happy di 24 apr 2012 - 19:55

Dat geeft toch niets Viva, Leuk dat je mee komt kletsen Very Happy

Happy
Prater
Prater

Bericht  Shy di 24 apr 2012 - 19:57

Viva schreef:Hé,

Vandaag heb ik dan de 12 weken bereikt, dus wil ik me graag aan "jullie" topic toevoegen!
Zit volgens mij een enorme kloof tussen mij en vele anderen maar goed! Very Happy

Liefs

Toch gezellig! Welkom Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva di 24 apr 2012 - 19:59

Thanks Shy, zit ik toch weer even in een topic samen met jou!
(Jij postte ook wel eens bij zomer2012 mama's, waar ik ook kwam tot ik een mk kreeg)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Shy di 24 apr 2012 - 20:02

Viva schreef:Thanks Shy, zit ik toch weer even in een topic samen met jou!
(Jij postte ook wel eens bij zomer2012 mama's, waar ik ook kwam tot ik een mk kreeg)

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 699888

Kijk dan is de drempel toch minder hoog, aangezien je mij al 'kent' haha Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 827601
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 20:22

Viva schreef:Hé,

Liefs

Dan richten we toch een najaarscluppie op?! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 1578173417

Gast
Gast

Bericht  miss piggy di 24 apr 2012 - 21:42

goede morgen allemaal!

er is weer genoeg bijgeschreven sinds gister:D

@ monnie balen zeg 4 gaatjes, fijn dat je er geen last van hebt kan je je eerst op de bevalling richten.

@ ccc fijn dat alles goed is! bij mij was ook alles goed en rustig bij de vk volgende week weer terug tenzij ik ga bevallen.

@ welkom viva gaat alles goed?

@ all ik ben erg benieuwd wie de eerste is die gaat bevallen, ik draag ook al de hele zwangerschap inlegkruisjes, helaas hoort het erbij nog heel even en dan mogen we van die hele grote lappen dragen haha
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415

Bericht  Shy di 24 apr 2012 - 21:47

miss piggy schreef:goede morgen allemaal!

er is weer genoeg bijgeschreven sinds gister:D

@ monnie balen zeg 4 gaatjes, fijn dat je er geen last van hebt kan je je eerst op de bevalling richten.

@ ccc fijn dat alles goed is! bij mij was ook alles goed en rustig bij de vk volgende week weer terug tenzij ik ga bevallen.

@ welkom viva gaat alles goed?

@ all ik ben erg benieuwd wie de eerste is die gaat bevallen, ik draag ook al de hele zwangerschap inlegkruisjes, helaas hoort het erbij nog heel even en dan mogen we van die hele grote lappen dragen haha

Goedemorgen!

Ik ben ook errug benieuwd Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC di 24 apr 2012 - 21:49

Hahaha Shy... je word met de dag ongeduldiger Laughing Vind het wle leuk om te lezen smile

Miss Piggy: mooi dat alles goed was! Spannend voor jou nu ook!

Ben ook ontzettend benieuwd wie er als eerste gaat bevallen, zitten wat meiden kort achter elkaar nu geloof ik he!

Viva: welkom! Zijn weer zat meiden bijgekomen, dus dat is alleen maar leuk.

Hier lekker geslapen, gisteren nog wat boekjes over FV en BV gelezen, ga straks denk ik even naar de bibliotheek... Had nog een goed boek over BV doorgekregen van iemand. Ergens begint mijn voorkeur heel langzaam toch die kant uit te gaan, om het in elk geval te proberen. Baby is gelukkig weer normaal druk in mijn buik zoals altijd... Dus weer gerust gesteld. Vandaag een rustig dagje, maar merk weer dat ik zoveel wil doen... Even een luiertaartje fixxen voor een vriendin haar babyshower ed. dus doe alleen maar de leuke dingen heb ikj bedacht... Morgen en vrijdga weer werken dus een beetje genieten. En het zonnetje schijnt hier heerlijk! cheers

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shy di 24 apr 2012 - 21:50

chococupcake schreef:Hahaha Shy... je word met de dag ongeduldiger Laughing Vind het wle leuk om te lezen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 561177

Miss Piggy: mooi dat alles goed was! Spannend voor jou nu ook!

Ben ook ontzettend benieuwd wie er als eerste gaat bevallen, zitten wat meiden kort achter elkaar nu geloof ik he!

Viva: welkom! Zijn weer zat meiden bijgekomen, dus dat is alleen maar leuk.

Hier lekker geslapen, gisteren nog wat boekjes over FV en BV gelezen, ga straks denk ik even naar de bibliotheek... Had nog een goed boek over BV doorgekregen van iemand. Ergens begint mijn voorkeur heel langzaam toch die kant uit te gaan, om het in elk geval te proberen. Baby is gelukkig weer normaal druk in mijn buik zoals altijd... Dus weer gerust gesteld. Vandaag een rustig dagje, maar merk weer dat ik zoveel wil doen... Even een luiertaartje fixxen voor een vriendin haar babyshower ed. dus doe alleen maar de leuke dingen heb ikj bedacht... Morgen en vrijdga weer werken dus een beetje genieten. En het zonnetje schijnt hier heerlijk! cheers

Shit, valt het zo erg op? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 827601
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 21:52

Hoi allemaal. We hadden vanmorgen weer een groeiecho en we zijn een beetje geschrokken. De tweeling was ongeveer 2 weken te klein. Voorheen lagen ze perfect op schema en nu opeens niet meer. Maken ons nu toch wel zorgen. Moeten dinsdag terug dan meten ze de doorbloeding van de placenta, kan nu nog niets over gezegd worden. Heeft hier iemand zoiets meegemaakt? Moeten we ons nu direct zorgen maken of komt dit wel voor?

Gast
Gast

Bericht  CCC di 24 apr 2012 - 21:58

Shy: haha! Nee hoor, valt totaal niet op hoor! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 2474380249 Laughing

Charlie: he dta is balen zeg! Neem je wel genoeg rust? Vriendin van mij had dit ook met haar kleine (maar was er maar 1) en moest veel rust houden, uiteindelijk was er niks aan de hand verder, maar was gewoon onmdat ze te druk was... Hopelijk is er bij jou ook niks ernstigs aan de hand.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 22:02

Ja op zich neem ik wel veel rust, ik werk amper. Maar heb wel last van innerlijke stress enzo. Maar dat valt volgens mij wel mee.

Gast
Gast

Bericht  CCC di 24 apr 2012 - 22:11

Hmm... ja, dat is lastig inderdaad... Waarom doen ze dat trouwens niet meteen nalopen dan? Want nu zit je je toch zorgen te maken, lijkt me niet bevorderlijk eigenlijk..

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 22:14

chococupcake schreef:Hmm... ja, dat is lastig inderdaad... Waarom doen ze dat trouwens niet meteen nalopen dan? Want nu zit je je toch zorgen te maken, lijkt me niet bevorderlijk eigenlijk..

Ja ook geen idee, omdat ik dinsdag al een afspraak heb staan met de gyneacoloog direct erachteraan en ze dan het verschil weer kunnen meten geloof ik dat ze zei.

Gast
Gast

Bericht  CCC di 24 apr 2012 - 22:20

Oke... he wat naar allemaal... Probeer je geen zorgen te maken, makkelijker gezegd dan gedaan maar de baby's hebben daar nu niks aan... Misschien hebben ze gewoon niet goed gemeten ofzo... Vind het wel bijzonder dat het opeens 2 weken achter loopt... Terwijl alles eerst op schema liep...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie di 24 apr 2012 - 22:36

@shy: logisch toch dat je steeds nieuwsgieriger wordt, hopelijk beval je gewoon rond de 40w. Ik ben ook wel heel nieuwsgierig naar ons kleintje hoor, mag van mij ook al wel gebeuren. Maar ga er niet vanuit, denk wel bij elk krampje van: "zal er wat beginnen", haha. Dat heb jij vast ook wel.

@viva: leuk dat je mee komt kletsen, er zijn volgens mij weer aardig wat dames bijgekomen die ook rond de 12w zijn.

@ccc: ik ben er ook nog steeds niet 100% over uit wat ik ga doen, maar ik neig nu toch naar flesvoeding. Blijft lastig!Goed dat je er je nogmaals in gaat verdiepen. Geniet van je vrije dag!

@charlie: oh bah, snap dat je bent geschrokken. Ik heb het wel eens eerder gehoord bij een eenlingzwangerschap, met veel rust is het toen wel weer bijgetrokken. Wel was diegene toen al wat verder in de zwangerschap. En dan nu nog afwachten tot dinsdag, pff. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 699888

@all: vanmorgen lekker uit kunnen slapen tot 9u, heerlijk! Kreeg vanmorgen wel wat last van buik, echt steken, denk wel bij alles nu van, zal het gaan beginnen... Ga er maar gewoon vanuit dat ik nog zeker tot 40w moet wachten. Ik ben ook benieuwd wie er als eerste gaat bevallen, maar even een gokje dan (altijd leuk):
1. Rouge
2. Shy
3. Happy
4. Monnie
5. Misspiggy

Volgens mij zijn dit de eerste 5 dames toch?
Wie durft nog meer een gok te wagen, haha

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shy di 24 apr 2012 - 22:51

Monnie: ja dat klopt zeker, gisteravond leek het wel onweer in mijn buik zoveel gerommel haha. Heb mijn buik maar vast gehouden kan hij niet stiekem weglopen nerd

Logisch zou zijn

1 Rouge
2 Shy
3 Miss piggy
4 Monnie
5 Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: