Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Wat fijn piene!! Goed dat je had gebeld. Je voelt het zelf idd het beste.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Heey Anniej .
Amber: Wat leuk zeg, gefeliciteerd!
Piene: Fijn dat alles goed is.
Hier weinig nieuws. Morgen naar de verloskundige.
Amber: Wat leuk zeg, gefeliciteerd!
Piene: Fijn dat alles goed is.
Hier weinig nieuws. Morgen naar de verloskundige.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
@amber: wat leuk, een zoon! Fijn dat de echo goed was, toch spannend de 20w echo. Ik ga je zo echt even pm-en, vergeet het steeds
@anniej: welkom, leuk dat je mee komt kletsen! Voel je je goed?
@shy: ja het duurde even, altijd spits hier tussen 17u en 20u. Maar de vk gaf aan dat de harde buiken geen kwaad konden en als het overging in weeën was dat alleen maar mooi, dat mag ook nu. Ik kon het evt. wat rustiger aan gaan doen om de harde buiken te verminderen, maar ze zijn niet pijnlijk bij me, dus ga gewoon zo door. Geen zorgen dus! Wanneer heb jij weer controle?
@piene: fijn dat het allemaal goed was met de baby. Het is gewoon een standaard extra controle, bij mijn zoontje toen ook een aantal keer gehad omdat ik weinig leven voelde.
@ldj: krijg je morgen nog een echo?
@all: controle bij de vk was goed, mag volgende week weer komen. harde buiken konden verder geen kwaad. Het kon overgaan in weeën, zou mooi zijn natuurlijk Maar ik denk dat het nog wel even duurt voor de baby komt. Vanmiddag ook plantjes gehaald bij intratuin, alleen nog geen zin gehad om ze in te poten, doe ik morgen maar. Morgen ook nog naar de tandarts, bah. Heb daar altijd zo'n hekel aan. Hopelijk heb ik geen gaatjes!
@anniej: welkom, leuk dat je mee komt kletsen! Voel je je goed?
@shy: ja het duurde even, altijd spits hier tussen 17u en 20u. Maar de vk gaf aan dat de harde buiken geen kwaad konden en als het overging in weeën was dat alleen maar mooi, dat mag ook nu. Ik kon het evt. wat rustiger aan gaan doen om de harde buiken te verminderen, maar ze zijn niet pijnlijk bij me, dus ga gewoon zo door. Geen zorgen dus! Wanneer heb jij weer controle?
@piene: fijn dat het allemaal goed was met de baby. Het is gewoon een standaard extra controle, bij mijn zoontje toen ook een aantal keer gehad omdat ik weinig leven voelde.
@ldj: krijg je morgen nog een echo?
@all: controle bij de vk was goed, mag volgende week weer komen. harde buiken konden verder geen kwaad. Het kon overgaan in weeën, zou mooi zijn natuurlijk Maar ik denk dat het nog wel even duurt voor de baby komt. Vanmiddag ook plantjes gehaald bij intratuin, alleen nog geen zin gehad om ze in te poten, doe ik morgen maar. Morgen ook nog naar de tandarts, bah. Heb daar altijd zo'n hekel aan. Hopelijk heb ik geen gaatjes!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Monnie: dat klinkt goed, maar dat rustiger aan doen haha nog rustiger? Als ik mijn dagje van vandaag bekijk dan kan dat bijna niet haha.
Morgenmiddag mag ik weer even langs!
Morgenmiddag mag ik weer even langs!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Voor mijn zijn ook de twaalf spannende weken voorbij! Ik ben inmiddels al weer 13 weken en 1 dag zwanger en wil graag hier mee komen schrijven en lezen!
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
wat fijn piene dat alles in orde is!
welkom knof hoe gaat het met je?
ik ga zo ook even naar de vk
welkom knof hoe gaat het met je?
ik ga zo ook even naar de vk
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Monnie, spannend hoor. Zou fijn zijn als het weeën worden! Veel succes bij de tandarts, ik vind dat ook helemaal niks.
Shy, hoe gaat het vandaag met je?
Miss piggy, succes bij de verloskundige, voel je je nog goed verder?
Knof, welkom
Hier wat pijn in mijn rug, wat steken/krampen rechts op mijn rug. Voelt niet zo prettig helaas. Verder moet ik zo naar de internist op controle voor de bloedruk. Dan nog boodschappen doen en verder lekker thuis
Shy, hoe gaat het vandaag met je?
Miss piggy, succes bij de verloskundige, voel je je nog goed verder?
Knof, welkom
Hier wat pijn in mijn rug, wat steken/krampen rechts op mijn rug. Voelt niet zo prettig helaas. Verder moet ik zo naar de internist op controle voor de bloedruk. Dan nog boodschappen doen en verder lekker thuis
Puggle- Ratel
Miss Piggy: succes bij de vk! Ik voel me nog veel moe en misselijk en verder begint het gevoel van; 'het is echt waar' langzaam te komen! Blijf wel moeite hebben met vroeg opstaan (ben vooral dan misselijk).
Puggle: succes bij de internist, is je bloeddruk te hoog?
Puggle: succes bij de internist, is je bloeddruk te hoog?
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
goodmorning! Of nouja al bijna goedenmiddag.
MissPiggy: hoe ver ben jij nou (lastig te onthouden zonder ticker Succes bij de VK
Monnie: nog last van harde buiken? Bah tandart = niet leuk, hopelijk heb je geen gaatjes. Plantjes al gepoot? Ik ben echt elke week wel bloemen etc aan het shoppen, echt erg. Normaal ben ik helemaal niet zo'n tuin/plantjes/bloemengek. Maar nu wil ik alles gezellig hebben.
Shy: jij ook al lekker op het eindje. Heb jij nog helemaal nergens last van (krampen/voorweeeen?)
Welkom Knof!
Uhh hier niks bijzonders te melden...volgens mij. Donderdag is mijn zoontje jarig, dan wat leuks doen met z'n drieetjes (als ik nog niet bevallen ben). Vandaag is zoon naar opa en oma dus heb een dagje voor mezelf. Straks nog wel even een beetje 'nestelen' in huis
Als ik vrijdag nog niet bevallen ben wordt er iig een afspraak gemaakt voor het inleiden van de bevalling, spannend!!
MissPiggy: hoe ver ben jij nou (lastig te onthouden zonder ticker Succes bij de VK
Monnie: nog last van harde buiken? Bah tandart = niet leuk, hopelijk heb je geen gaatjes. Plantjes al gepoot? Ik ben echt elke week wel bloemen etc aan het shoppen, echt erg. Normaal ben ik helemaal niet zo'n tuin/plantjes/bloemengek. Maar nu wil ik alles gezellig hebben.
Shy: jij ook al lekker op het eindje. Heb jij nog helemaal nergens last van (krampen/voorweeeen?)
Welkom Knof!
Uhh hier niks bijzonders te melden...volgens mij. Donderdag is mijn zoontje jarig, dan wat leuks doen met z'n drieetjes (als ik nog niet bevallen ben). Vandaag is zoon naar opa en oma dus heb een dagje voor mezelf. Straks nog wel even een beetje 'nestelen' in huis
Als ik vrijdag nog niet bevallen ben wordt er iig een afspraak gemaakt voor het inleiden van de bevalling, spannend!!
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Puggle: hier gaat het goed vandaag, ben net pas wakker haha.
Zat net op het toilet en zag een beetje slijm aan toiletpapiertje zitten, zit mij nu wel af te vragen wat dat is! Vanmiddag maar even zeggen tegen verloskundige zeggen.
Rouge: behalve dat mijn buik aanvoelt als een keiharde voetbal verder nog niks aan het handje behalve wat ik net hier boven heb neer gezet
Spannend afspraak maken als er vrijdag nog niks gebeurd is!
Maar dan ben je 40 weken zwanger he, is dat standaard dat je dan een afspraak maakt om in geleid te worden? Of kan je dat zelf aangeven als je het meer dan zat bent?
Oh en leuk dat je zoontje donderdag jarig is! Hoe oud word hij? Alvast gefeliciteerd want dat ben ik dan alweer vergeten
Zat net op het toilet en zag een beetje slijm aan toiletpapiertje zitten, zit mij nu wel af te vragen wat dat is! Vanmiddag maar even zeggen tegen verloskundige zeggen.
Rouge: behalve dat mijn buik aanvoelt als een keiharde voetbal verder nog niks aan het handje behalve wat ik net hier boven heb neer gezet
Spannend afspraak maken als er vrijdag nog niks gebeurd is!
Maar dan ben je 40 weken zwanger he, is dat standaard dat je dan een afspraak maakt om in geleid te worden? Of kan je dat zelf aangeven als je het meer dan zat bent?
Oh en leuk dat je zoontje donderdag jarig is! Hoe oud word hij? Alvast gefeliciteerd want dat ben ik dan alweer vergeten
Shy- Kletskop
@ knof hopelijk is je misselijkheid snel over en kan je gaan genieten
@ puggle ik voel me gelukkig nog goed af en toe een beetje misselijk van het maagzuur, drankje helpt wel maar soms heb ik iets verkeerds gegeten en dan krijg ik er weer last van. heb jij er nog last van? succes bij de internist.
@ rouge ik ben vandaag 38 weken en 4 dagen ik kreeg die ticker niet geplaatst ben niet zo handig haha fijne dag donderdag en alvast gefeliciteerd
@ shy lekker uitgeslapen? heerlijk toch succes bij de vk
@ all ben net terug van de vk alles was weer goed niks te klagen en het ziet er nog rustig uit beeb wordt geschat op 6,5 a 7 pond bij 40 weken ik ben benieuwd:D
@ puggle ik voel me gelukkig nog goed af en toe een beetje misselijk van het maagzuur, drankje helpt wel maar soms heb ik iets verkeerds gegeten en dan krijg ik er weer last van. heb jij er nog last van? succes bij de internist.
@ rouge ik ben vandaag 38 weken en 4 dagen ik kreeg die ticker niet geplaatst ben niet zo handig haha fijne dag donderdag en alvast gefeliciteerd
@ shy lekker uitgeslapen? heerlijk toch succes bij de vk
@ all ben net terug van de vk alles was weer goed niks te klagen en het ziet er nog rustig uit beeb wordt geschat op 6,5 a 7 pond bij 40 weken ik ben benieuwd:D
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Miss piggy: ja ik slaap een beetje raar sinds vorige week. Sommige dagen ga ik er om 07.00 uit of eerder om even wat te eten, beetje tv kijken en dan weer terug naar bed haha. Als ik dan wakker wordt ga ik eruit of even wat lezen, en dan weer slapen haha.
Dank je, ben benieuwd wat ze zegt
Dank je, ben benieuwd wat ze zegt
Shy- Kletskop
Miss piggy, fijn dat je je zo goed voelt en dat alles weer goed was! Mooi gewicht, ben benieuwd of het ook echt klopt dan.
ik heb eigelijk geen last meer. Heel af en toe en dan neem ik een rennie. Om nou pakken vla leeg te blijven eten is ook zo wat
Shy, misschien wel wat van je slijmprop ofzo.zat er bloed bij? Succes straks bij de.controle.
ik heb eigelijk geen last meer. Heel af en toe en dan neem ik een rennie. Om nou pakken vla leeg te blijven eten is ook zo wat
Shy, misschien wel wat van je slijmprop ofzo.zat er bloed bij? Succes straks bij de.controle.
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Miss piggy, fijn dat je je zo goed voelt en dat alles weer goed was! Mooi gewicht, ben benieuwd of het ook echt klopt dan.
Ja misschien, ben benieuwd! maar dan kan het nog wel een aantal dagen duren toch? haha. Steeds ben ik bang en nu denk ik kom maar op Nee er zat geen bloed bij. Dank je!
Shy- Kletskop
Even heel ego.... De baby is zo rustig sinds gisteravond... Hebben net de vk gebeld, hopelijk word ik zo terug gebeld....
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Even heel ego.... De baby is zo rustig sinds gisteravond... Hebben net de vk gebeld, hopelijk word ik zo terug gebeld....
En heeft ze al terug gebeld?
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:chococupcake schreef:Even heel ego.... De baby is zo rustig sinds gisteravond... Hebben net de vk gebeld, hopelijk word ik zo terug gebeld....
Pfff nee... wacht tot 14.45 uur en dan bel ik zelf wel weer... Zo stom hoe ik nu doe, maar maak me echt zorgen...
CCC- Ratel
@knof: welkom, leuk dat je mee komt kletsen!
@puggle: was je bloeddruk nog goed?
@rouge: het einde is dus in zicht, kun je het nog een beetje volhouden? Veel plezier donderdag met de verjaardag van je zoontje.
@shy: bij ons doen ze dat niet standaard, inleiden bij 40w. Oh, dat slijm kan wel een deel van de slijmprop zijn. Maar dan kan de bevalling nog wel lang op zich laten wachten
@misspiggy: dat is een mooi gewicht, ben benieuwd of het gaat kloppen.
@ccc: goed dat je gebeld hebt meid, je mag vast even komen voor extra controle
@all: bah, vanmorgen naar de tandarts geweest en bingo hoor, 4 gaatjes maar liefst Baal er zo van, want ik poets altijd zo goed en heb altijd wat. Ik heb gezegd dat we dat na de bevalling maar gaan doen. Veel te veel last van maagzuur om achterover in die stoel te liggen. Net ook even de plantjes ingepoot, dus de tuin ziet er weer gezellig uit. Ook vast cadeau voor mijn man gehaald, die is 14 mei namelijk jarig en weet niet of ik dan wel in staat ben te gaan winkelen, haha.
N. is op het kdv, dus nog even wat tijd voor mezelf, heerlijk!
@puggle: was je bloeddruk nog goed?
@rouge: het einde is dus in zicht, kun je het nog een beetje volhouden? Veel plezier donderdag met de verjaardag van je zoontje.
@shy: bij ons doen ze dat niet standaard, inleiden bij 40w. Oh, dat slijm kan wel een deel van de slijmprop zijn. Maar dan kan de bevalling nog wel lang op zich laten wachten
@misspiggy: dat is een mooi gewicht, ben benieuwd of het gaat kloppen.
@ccc: goed dat je gebeld hebt meid, je mag vast even komen voor extra controle
@all: bah, vanmorgen naar de tandarts geweest en bingo hoor, 4 gaatjes maar liefst Baal er zo van, want ik poets altijd zo goed en heb altijd wat. Ik heb gezegd dat we dat na de bevalling maar gaan doen. Veel te veel last van maagzuur om achterover in die stoel te liggen. Net ook even de plantjes ingepoot, dus de tuin ziet er weer gezellig uit. Ook vast cadeau voor mijn man gehaald, die is 14 mei namelijk jarig en weet niet of ik dan wel in staat ben te gaan winkelen, haha.
N. is op het kdv, dus nog even wat tijd voor mezelf, heerlijk!
Monnie- Prater
Oooh balen Monnie! Heb je nog geen last van de gaatjes? Dan kan je het vast nog wel even uitstellen inderdaad!
CCC- Ratel
Nee, ik heb er geen last van, en ben laatst ook nog tussendoor geweest om een gaatje te boren, anders had ik er nog 1 gehad.
Jij nog niet teruggebeld? Is er geen spoednummer wat je kan bellen?
Jij nog niet teruggebeld? Is er geen spoednummer wat je kan bellen?
Monnie- Prater
chococupcake schreef:Shygirl85 schreef:chococupcake schreef:Even heel ego.... De baby is zo rustig sinds gisteravond... Hebben net de vk gebeld, hopelijk word ik zo terug gebeld....
Pfff nee... wacht tot 14.45 uur en dan bel ik zelf wel weer... Zo stom hoe ik nu doe, maar maak me echt zorgen...
Hoe doe je dan? Sorry maar ik vindt het niet stom, er hoeft natuurlijk niet veel aan de hand te zijn maar het is toch best logisch dat je je druk maakt.
En natuurlijk alleen maar goed dat je belt!
Shy- Kletskop
Monnie: hoe lang kan dat nog duren dan? nouja ik zie het ook wel, ik heb zelf het idee dat hij niet komt voor de uitgerekende datum dus heel veel maakt het niet uit.
Balen 4 gaatjes!, ik ga ook weer naar de tandarts als ik bevallen ben. Vorige keer ook bij de mondhygieniste geweest en werd toen ook behoorlijk misselijk. Ze heeft toen wel afgemaakt met waar ze mee bezig was maar de volgende afspraak komt wel weer.
Balen 4 gaatjes!, ik ga ook weer naar de tandarts als ik bevallen ben. Vorige keer ook bij de mondhygieniste geweest en werd toen ook behoorlijk misselijk. Ze heeft toen wel afgemaakt met waar ze mee bezig was maar de volgende afspraak komt wel weer.
Shy- Kletskop
Volgens mij heerst het, ik heb ook sinds gister dat ze bijna niet meer beweegt. Heel af en toe een trapje, maar het is nu al weer heel de dag rustig. Ik twijfel ook om te bellen
Hopelijk word je snel terug gebeld en anders gewoon nog een keer bellen!
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Volgens mij heerst het, ik heb ook sinds gister dat ze bijna niet meer beweegt. Heel af en toe een trapje, maar het is nu al weer heel de dag rustig. Ik twijfel ook om te bellen
Jij nu ook bellen dan?! Als je twijfelt moet je gewoon bellen klaar! Het gaat om jouw kindje!
Shy- Kletskop
Ja meiden, gewoon bellen hoor! Er hóeft natuurlijk niets mis te zijn maar het kán wel en dan kun je er maar beter zo snel mogelijk bij zijn.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken