Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Bij twijfel, altijd bellen!!!!
Wel het uiterste, maar toen ik haar zondag minder voelde, lag ik maandag te bevallen..
Wel het uiterste, maar toen ik haar zondag minder voelde, lag ik maandag te bevallen..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Graag niet op FB of ergens zetten maar mijn vliezen zijn net gebroken (door de VK) en hopen dat het nu door gaat zetten!
Gast- Gast
Spannend Arden!
Succes!
Succes!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Succes Arden!! Spannend, zet m op
Piene, heel stom ik durf zelf ook nooit te bellen maar een telefoontje is zo gepleegd toch? Als je je zorgen maakt moet je gewoon bellen. Wie weet is de kleine inderdaad iets gedraaid of zit hij in een groeispurtje, de keren dat ik me zorgen maakte omdat ik hem minder voelde kwam hij dan later op de dag of dag erna in volle hevigheid terug Maaarrrr als jij nu naar een tijdje nog niets hebt gevoeld zeker even bellen
Piene, heel stom ik durf zelf ook nooit te bellen maar een telefoontje is zo gepleegd toch? Als je je zorgen maakt moet je gewoon bellen. Wie weet is de kleine inderdaad iets gedraaid of zit hij in een groeispurtje, de keren dat ik me zorgen maakte omdat ik hem minder voelde kwam hij dan later op de dag of dag erna in volle hevigheid terug Maaarrrr als jij nu naar een tijdje nog niets hebt gevoeld zeker even bellen
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Spannend Arden!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Spannend arden, succes!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Spannend, Arden!
Ik hoop voor je dat het snel doorzet nu.
Jij bent een kei in hele snelle bevallingen toch? Wie weet heb je dan vanmiddag je kleine mannetje al in je armen!
Ik hoop voor je dat het snel doorzet nu.
Jij bent een kei in hele snelle bevallingen toch? Wie weet heb je dan vanmiddag je kleine mannetje al in je armen!
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Ohh spannend Arden! Had je al veel ontsluiting? Zet hem op!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Arden, wat spannend!! Heel veel succes, ik hoop dat het nu snel doorzet.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik kwam even snel spieken hier omdat ik mij hier woensdag hoop aan te sluiten... Lees ik iets leuks!
Arden, spannend zeg! Hopenlijk komt de bevalling gauw op gang, heel veel succes!
Arden, spannend zeg! Hopenlijk komt de bevalling gauw op gang, heel veel succes!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Spannend Arden, Succes!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Piene: ik zou even voor de zekerheid bellen...
Arden: oooh spannend! Succes!
Arden: oooh spannend! Succes!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Naast uiteraard ontzettende succeswensen voor Arden, even een vraagje van mij.
Sinds vanmorgen ligt een van de 2 baby's volgens mij een beetje anders, en voelen de schopjes ook anders. Op een andere plek, namelijk mijn blaas. Ik voel het elke keer 'ploppen' vrij diep vanbinnen, voorheen voelde ik het meer aan de buitenkant van de buik.
Is dit normaal?
Ik ben namelijk een béétje ongerust of het niet mijn baarmoedermond is die ik voel, haal me allerlei onzin in 't hoofd. Ik kan geen vk bellen, ik moet meteen 't ziekenhuis bellen omdat ik daar onder controle sta en dat doe ik niet zo snel, vandaar dat ik eerst even herkenning zoek.
Sinds vanmorgen ligt een van de 2 baby's volgens mij een beetje anders, en voelen de schopjes ook anders. Op een andere plek, namelijk mijn blaas. Ik voel het elke keer 'ploppen' vrij diep vanbinnen, voorheen voelde ik het meer aan de buitenkant van de buik.
Is dit normaal?
Ik ben namelijk een béétje ongerust of het niet mijn baarmoedermond is die ik voel, haal me allerlei onzin in 't hoofd. Ik kan geen vk bellen, ik moet meteen 't ziekenhuis bellen omdat ik daar onder controle sta en dat doe ik niet zo snel, vandaar dat ik eerst even herkenning zoek.
Gast- Gast
Charlie: ik heb wel naarmate de zwangerschap vordert, het gevoel van het trappen inderdaad veranderd... Heb het ook vaak laag en tegen mijn blaas aan met een soort plopgevoel... Is er iets gezegd over je baarmoedermond door de gynaecoloog dat je daar nu aan denkt?
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Charlie: ik heb wel naarmate de zwangerschap vordert, het gevoel van het trappen inderdaad veranderd... Heb het ook vaak laag en tegen mijn blaas aan met een soort plopgevoel... Is er iets gezegd over je baarmoedermond door de gynaecoloog dat je daar nu aan denkt?
Nee, die was de vorige keer gelukkig helemaal goed, dat is nu 2 weken geleden. Maar ik heb zulke akelige verhalen gelezen/gehoord vooral m.b.t. meerlingzwangerschappen waardoor ik soms heel onzeker ben. Alles voelt per dag zo anders en nieuw, 't gaat zo hard.
Gast- Gast
Ooh oke, ja dacht miss. was er al iets waardoor je het extra in de gaten moet houden. Maar snap je bezorgdheid wel, er zitten wel twee kindjes in, en het gewicht is ook zwaarder enzo... Waarom bel je niet even voor de zekerheid? Je krijgt eerst toch een assistente ofzo aan de telefoon? Misschien kun je vragen of je terug gebeld kan worden op een rustig tijdstip ofzo, anders blijft het miss. maar in je hoofd spoken en zit je ook niet helemaal lekker natuurlijk...
CCC- Ratel
Ja heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik heb een hekel aan bellen, maar ik moet het maar gewoon doen. Nee, weet je wat ik doe, ik kijk het nog ff aan en als het niet erger wordt, wacht ik tot woensdag, dan hebben we weer een groeiecho. Thanx voor je lieve reacties.
Gast- Gast
Inderdaad even bellen, of je nou naar de vk gaat of het zkhuis. Toen ik de afspraak wou vervroegen van de termijnecho omdat ik bezorgd was benadrukte de vrouw vd polie dat ik bijwijze van 10 keer op een dag mocht bellen want daar zijn ze voor
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
@piene: als je twijfelt altijd bellen hoor! Dat benadrukken de vk bij ons ook altijd. Hoe is het nu?
@arden: oh spannend! Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Vorige bevallingen gingen supersnel toch? Succes!
@charlie: dat kan wel, dat het kindje echt met de beentjes naar achteren schopt, precies in de blaas. Ik heb dat ook wel eens zo gevoeld.Of als het kindje de hik heeft, voelt het soms ook als een getik, wat aan de buitenkant niet voelbaar is. Maar als je je er onzeker door voelt, bel dan even voor de zekerheid. Je kan beter nu bellen dan vanavond.
@all: ik ga zo naar de vk, daarna naar de intratuin, even de boel opfleuren hier!
@arden: oh spannend! Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Vorige bevallingen gingen supersnel toch? Succes!
@charlie: dat kan wel, dat het kindje echt met de beentjes naar achteren schopt, precies in de blaas. Ik heb dat ook wel eens zo gevoeld.Of als het kindje de hik heeft, voelt het soms ook als een getik, wat aan de buitenkant niet voelbaar is. Maar als je je er onzeker door voelt, bel dan even voor de zekerheid. Je kan beter nu bellen dan vanavond.
@all: ik ga zo naar de vk, daarna naar de intratuin, even de boel opfleuren hier!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Charlie, je hebt groter risico op (dreigende) vroeggeboorte en verkorte baarmoederhals bij een tweeling. Hoe eerder ze het signaleren, hoe beter, met een inwendige echo kunnen ze het makkelijk meten en weet je gelijk hoe het er voor staat.
Dus bij twijfel echt even bellen! En dit zeg ik niet om bijdehand te doen, maar omdat ik zelf in de situatie heb gezeten. Zonder gyn die doortastend was had ik ws met 26 weken bevallen...
Al kan het ook zijn dat er 1 omgedraaid is en nu in stuit ligt en tegen je blaas schopt.
Heb je veel harde buiken?
Dus bij twijfel echt even bellen! En dit zeg ik niet om bijdehand te doen, maar omdat ik zelf in de situatie heb gezeten. Zonder gyn die doortastend was had ik ws met 26 weken bevallen...
Al kan het ook zijn dat er 1 omgedraaid is en nu in stuit ligt en tegen je blaas schopt.
Heb je veel harde buiken?
Gast- Gast
Kaart je klachten dan wel even aan, bij een groeiecho meten ze namelijk niet je baarmoederhalslengte.Charlie schreef:Ja heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik heb een hekel aan bellen, maar ik moet het maar gewoon doen. Nee, weet je wat ik doe, ik kijk het nog ff aan en als het niet erger wordt, wacht ik tot woensdag, dan hebben we weer een groeiecho. Thanx voor je lieve reacties.
Gast- Gast
Succes Arden!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Stofzuiger schreef:Kaart je klachten dan wel even aan, bij een groeiecho meten ze namelijk niet je baarmoederhalslengte.Charlie schreef:Ja heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik heb een hekel aan bellen, maar ik moet het maar gewoon doen. Nee, weet je wat ik doe, ik kijk het nog ff aan en als het niet erger wordt, wacht ik tot woensdag, dan hebben we weer een groeiecho. Thanx voor je lieve reacties.
Ja doe ik, 2 weken geleden is de lengte van de baarmoeder gemeten. En bij de echo zagen we dat de onderste zeg maar nu in een stuit ligt.
Ik heb wel harde buiken, maar minder dan een week terug. Heb veel rust genomen en eigenlijk voelde ik me beter. Ben alleen over alles zo onzeker, echt genieten is er niet bij.
Gast- Gast
baarmoeder of baarmoederhals?Charlie schreef:Stofzuiger schreef:Kaart je klachten dan wel even aan, bij een groeiecho meten ze namelijk niet je baarmoederhalslengte.Charlie schreef:Ja heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik heb een hekel aan bellen, maar ik moet het maar gewoon doen. Nee, weet je wat ik doe, ik kijk het nog ff aan en als het niet erger wordt, wacht ik tot woensdag, dan hebben we weer een groeiecho. Thanx voor je lieve reacties.
Ja doe ik, 2 weken geleden is de lengte van de baarmoeder gemeten. En bij de echo zagen we dat de onderste zeg maar nu in een stuit ligt.
Ik heb wel harde buiken, maar minder dan een week terug. Heb veel rust genomen en eigenlijk voelde ik me beter. Ben alleen over alles zo onzeker, echt genieten is er niet bij.
Heeeeel herkenbaar, ik maakte me ook vooral zorgen over tts etc, en nu heb ik spijt dat ik niet meer genoten heb...
Gast- Gast
wow spannend arden hopelijk zet het snel door, zet hem op!
@ charlie bij twijfel gewoon bellen ze worden niet voor niks betaald voor hun werk en het kan jou gerust stellen!
@ monnie succes bij de vk en zet gezellig de bloemetjes buiten
@ piene hoe is het nu?
@ charlie bij twijfel gewoon bellen ze worden niet voor niks betaald voor hun werk en het kan jou gerust stellen!
@ monnie succes bij de vk en zet gezellig de bloemetjes buiten
@ piene hoe is het nu?
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken