Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
chococupcake schreef:LDJ en Tweeling welkom!
Jeetje, heb wat nieuws hoor... Merkte de laatste dagen al dat ik wat snauwerig ben... Dacht miss. komt het door het werk, veel gezeik van alle kanten wat ik altijd maar aan moet horen van LG en collega's... Maar echt, ik kan weinig hebben... Als mijn vriend al iets teveel zegt begin ik alweer praktisch te snauwen... Niet erg leuk voor hem, maar serieus... het gebeurd gewoon... Toch maar eens opletten dat ik eerst even nadenk voor ik ga snauwen...
Aah dat is voor mij ook herkenbaar hoor. En ook vooral dat ik snel begin te huilen
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Welkom LJD en tweeling, hier kun je alles kwijt hoor ;)maar kan me voorstellen dat het verschil tussen 12 weken en bijna 40 weken best groot is. Maargoed ik heb zelf ook niet altijd veel te vertellen hoor.
Ik heb vandaag een fotoshoot gehad met drie andere zwangere meiden, voor een draagdoekenmerk. Was leuk, over paar weken als de baby's er zijn is er weer een shoot. Vandaag meer om te laten zien dat je een gedeelte van de draagdoek ook als buikband kan dragen.
Verder niet veel te melden, ben erg moe nog steeds. Aankomende donderdag wordt mijn zoon drie jaar, ben zo benieuwd of de baby er dan al zal zijn/of dan komt/of nog heel lang op zich laat wachten.
Ik heb vandaag een fotoshoot gehad met drie andere zwangere meiden, voor een draagdoekenmerk. Was leuk, over paar weken als de baby's er zijn is er weer een shoot. Vandaag meer om te laten zien dat je een gedeelte van de draagdoek ook als buikband kan dragen.
Verder niet veel te melden, ben erg moe nog steeds. Aankomende donderdag wordt mijn zoon drie jaar, ben zo benieuwd of de baby er dan al zal zijn/of dan komt/of nog heel lang op zich laat wachten.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Wat leuk zeg die shoot! Leuk dat je daar nog aan mee hebt gedaan. Hopelijk ben je straks minder moe, dat zou wel fijn zijn voor de bevalling!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ja was ook net op het randje dat het nog kon voor bijna allemaal (1 een week overtijd en twee aankomende week uitgerekend). Maar met de benen bij elkaar geknepen lukte het nog
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Leuke Rouge zon shoot
Welkom LDJ en tweeling!
Het maakt toch niets uit of je veel of weinig meekletst, als het maar gezellig is .
Zo pff ik heb een dag met voorweeen/indalingsweeen gehad. Tenminste ik neem aan dat dat t is Hele tijd menstruatie pijn en harde buiken, kindje is wel goed aanwezig dus ik hoop dat het niet erger word en ik gewoon kan wachten tot de controle Dinsdag. Maar poeh, heb een paar harde buiken gehad die ik echt weg moest puffen en dit is nog maar t begin .
Welkom LDJ en tweeling!
Het maakt toch niets uit of je veel of weinig meekletst, als het maar gezellig is .
Zo pff ik heb een dag met voorweeen/indalingsweeen gehad. Tenminste ik neem aan dat dat t is Hele tijd menstruatie pijn en harde buiken, kindje is wel goed aanwezig dus ik hoop dat het niet erger word en ik gewoon kan wachten tot de controle Dinsdag. Maar poeh, heb een paar harde buiken gehad die ik echt weg moest puffen en dit is nog maar t begin .
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Puggle & Shy: haha gelukkig dat het herkenbaar is! Maar soms word ik ook niet goed van mezelf... Gekke is, ik heb het wel door, maar ga gewoon door dan... Zullen inderdaad de hormonen wel zijn, en komt vast goed Heb het gelukkig nu pas... Vriendin zei dat ze het al vanaf 12 weken had ofzo Dat was wel heel naar geweest voor mijn vriend...
Rouge: leuk zo'n shoot! En idd de laatste loodjes he! Ben benieuwd wanneer het gaat doorzetten!
Happy: ooeh... dat lijkt me wel gek. Heb de laatste tijd ook wel meer menstruatieachtige krampen/ pijn... Als ik hoor dat je nu al moet wegpuffen word ik stiekem toch wel een beetje bang voor wat er gaat komen hoor haha!
Rouge: leuk zo'n shoot! En idd de laatste loodjes he! Ben benieuwd wanneer het gaat doorzetten!
Happy: ooeh... dat lijkt me wel gek. Heb de laatste tijd ook wel meer menstruatieachtige krampen/ pijn... Als ik hoor dat je nu al moet wegpuffen word ik stiekem toch wel een beetje bang voor wat er gaat komen hoor haha!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
En dan ben ik heel sadistisch toch wel blij dat ik het al achter de rug heb
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oh wat spannend happy. Deed het al zo'n pijn dan? Pfff ik word daar toch ook wel zenuwachtig van hoor
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
@rouge, wat leuk die fotoshoot!
@happy, spannend!
@puggle & Shy, ik heb daar ook af en toe wel last van. Van de week was mijn vriend overdag thuis geweest en moest hij 's avonds werken. Hij had best veel gedaan overdag, maar toch werd ik boos dat hij de vaatwasser niet had leeggehaald! Hij was toen al weg, dus ik maar mopperen. Toen ik 's ochtend aan hem vertelde dat ik zo boos op hem was geweest, begon ik te huilen! Ik wilde ook helemaal niet boos zijn, want hij had wel veel andere dingen gedaan!
@happy, spannend!
@puggle & Shy, ik heb daar ook af en toe wel last van. Van de week was mijn vriend overdag thuis geweest en moest hij 's avonds werken. Hij had best veel gedaan overdag, maar toch werd ik boos dat hij de vaatwasser niet had leeggehaald! Hij was toen al weg, dus ik maar mopperen. Toen ik 's ochtend aan hem vertelde dat ik zo boos op hem was geweest, begon ik te huilen! Ik wilde ook helemaal niet boos zijn, want hij had wel veel andere dingen gedaan!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Lejow schreef:En dan ben ik heel sadistisch toch wel blij dat ik het al achter de rug heb
Haha ja jij wel Die tijd komt ook voor mij! haha!
Even smeltmomentje hier! Ik had even een to-do list gemaakt met dingen die echt even deze week moeten gebeuren (nesteldrang? ) en daar hoorde het geboortekaartje nog bij. Er moest nog een gedichtje op, maar wilde niet zo'n afgezaagd gedichtje/ versje van het internet afgeplukt en aangezien mijn vriend met Sinterklaas altijd hele leuke gedichten maakt en het ook nog leuk vind... was dit zijn 'taakje'. En hij heeft het net afgemaakt, en ben zooo verliefd op het stukje tekst... Kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen... En ja... nu voel ik me langzaam een softie worden haha!
CCC- Ratel
Jezzie89 schreef:@rouge, wat leuk die fotoshoot!
@happy, spannend!
Oh maar dat kan ik mij best wel voor stellen hoor van die vaatwasser, als ik hem uitruim ben ik na 6 min ongeveer klaar dus daar kan het niet aan liggen wat mij betreft
Ik doe nu nog steeds best wel veel in huis, maarja aan de andere kant mijn man werkt 5 dagen per week. Toch ben ik het soms best zat, doe boodschappen, kook, doe de was,
vaatwasser uitruimen, stofzuig. En nog kan ik niet zeggen, liefje wil jij dit of dat doen?
Merk soms wel dat het mij allemaal wat teveel wordt..
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:Jezzie89 schreef:@rouge, wat leuk die fotoshoot!
@happy, spannend!
Oh maar dat kan ik mij best wel voor stellen hoor van die vaatwasser, als ik hem uitruim ben ik na 6 min ongeveer klaar dus daar kan het niet aan liggen wat mij betreft
Ik doe nu nog steeds best wel veel in huis, maarja aan de andere kant mijn man werkt 5 dagen per week. Toch ben ik het soms best zat, doe boodschappen, kook, doe de was,
vaatwasser uitruimen, stofzuig. En nog kan ik niet zeggen, liefje wil jij dit of dat doen?
Merk soms wel dat het mij allemaal wat teveel wordt..
Ook redelijk herkenbaar hier, maar mijn vriend werkt echt veel... In uren soms wel 70 uur per week... dus vind het dan niet meer dan normaal dat ik meer doe dan hem... maar soms word ik er simpel van... Eerst hadden we beide een 38 urige werkweek, en waren de taken redelijk verdeeld en nu merk ik hoe snel dingen vies worden en hoeveel tijd de was alleen al kost... maar goed, het hoort erbij en de komende maanden zal ik dat er gewoon nog bij doen...
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Lejow schreef:En dan ben ik heel sadistisch toch wel blij dat ik het al achter de rug heb
Even smeltmomentje hier! Ik had even een to-do list gemaakt met dingen die echt even deze week moeten gebeuren (nesteldrang? ) en daar hoorde het geboortekaartje nog bij. Er moest nog een gedichtje op, maar wilde niet zo'n afgezaagd gedichtje/ versje van het internet afgeplukt en aangezien mijn vriend met
Sinterklaas altijd hele leuke gedichten maakt en het ook nog leuk vind... was dit zijn 'taakje'. En hij heeft het net afgemaakt, en ben zooo verliefd op het stukje tekst... Kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen... En ja... nu voel ik me langzaam een softie worden haha!
Kan hij voor mij ook even wat leuks maken?
Die van ons komt wel gewoon van internet
Leuk dat hij zoiets moois kan maken en dat jij daar dan een softie van wordt
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:chococupcake schreef:Lejow schreef:En dan ben ik heel sadistisch toch wel blij dat ik het al achter de rug heb
Even smeltmomentje hier! Ik had even een to-do list gemaakt met dingen die echt even deze week moeten gebeuren (nesteldrang? ) en daar hoorde het geboortekaartje nog bij. Er moest nog een gedichtje op, maar wilde niet zo'n afgezaagd gedichtje/ versje van het internet afgeplukt en aangezien mijn vriend met
Sinterklaas altijd hele leuke gedichten maakt en het ook nog leuk vind... was dit zijn 'taakje'. En hij heeft het net afgemaakt, en ben zooo verliefd op het stukje tekst... Kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen... En ja... nu voel ik me langzaam een softie worden haha!
Kan hij voor mij ook even wat leuks maken?
Die van ons komt wel gewoon van internet
Leuk dat hij zoiets moois kan maken en dat jij daar dan een softie van wordt
Haha! Voel me echt een softie, ongelooflijk wat die hormonen allemaal met je doen!
Ik had wel een paar leuke teksten, nou meer zinnen op internet gevonden die ik wel mooi vond, maar dat vond hij dan weer niks... De vorige poging kwamen er teksten die mij weer niet bevielen en hij werd er ook strontvervelend van, dus op een gegeven moment had hij teksten die nergens meer opsloegen... iets in de trend van na maanden kotsen enzo... en dan een grappig rijmpje... Lol dat ie had Ben blij dat dit is gebeurd. Kon alleen bij Hipdesign de letters al niet groter krijgen dus nu maar even gemaild. Dacht dat het aan mijn laptop lag, maar we hebben de andere laptops erbij gepakt maar hetzelfde... vaag dus! Hoop dat ze me snel even terugmailen of het even aanpassen want dan kunnen we een proefkaartje laten drukken.
CCC- Ratel
En op msn beweren dat je niet weak en softie bent, CCC
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
@shy: wat ontzettend heftig van je zwager zeg, krijg er rillingen van. Kan me voorstellen dat het fijn zal zijn om die dag samen te zijn.
@misspiggy: de harde buiken doen bij mij geen pijn, ze voelen soms wel vervelend, dat strakke gevoel in je buik. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik er ook bijna geen gehad. Ik hoop voor je dat de baby dan voor 5 mei komt.
@ldj: welkom, gezellig dat je mee komt kletsen!
@ccc: ow, dat snauwen is zo herkenbaar helaas. Mijn man moet het zo ontgelden en excuses maken kan ik ook niet altijd opbrengen... Ben blij als dat over is! Wat mooi dat je man het gedichtje heeft gemaakt, moet je na de bevalling dan maar even laten horen!
@rouge: loop jij ook nog steeds rond met baby in je buik... Hopelijk komt hij/zij voor donderdag! Wanneer heb je weer controle bij de vk?
@happy: misschien ga je wel eerder bevallen Nee, ik heb ook heel veel last van harde buiken, hele week eigenlijk al, hele dag door. Hopelijk slaap je er wel goed om vannacht.
@all: zo, wij hebben een lekkere rustige zondag gehad. Op visite geweest bij mijn ouders en schoonouders. Mijn moeder denkt nu elke keer al dat het zover is als ik haar bel, die is zo zenuwachtig, haha. Ik ga zo lekker naar bed, morgen alweer naar de vk.
@misspiggy: de harde buiken doen bij mij geen pijn, ze voelen soms wel vervelend, dat strakke gevoel in je buik. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik er ook bijna geen gehad. Ik hoop voor je dat de baby dan voor 5 mei komt.
@ccc: ow, dat snauwen is zo herkenbaar helaas. Mijn man moet het zo ontgelden en excuses maken kan ik ook niet altijd opbrengen... Ben blij als dat over is! Wat mooi dat je man het gedichtje heeft gemaakt, moet je na de bevalling dan maar even laten horen!
@rouge: loop jij ook nog steeds rond met baby in je buik... Hopelijk komt hij/zij voor donderdag! Wanneer heb je weer controle bij de vk?
@happy: misschien ga je wel eerder bevallen Nee, ik heb ook heel veel last van harde buiken, hele week eigenlijk al, hele dag door. Hopelijk slaap je er wel goed om vannacht.
@all: zo, wij hebben een lekkere rustige zondag gehad. Op visite geweest bij mijn ouders en schoonouders. Mijn moeder denkt nu elke keer al dat het zover is als ik haar bel, die is zo zenuwachtig, haha. Ik ga zo lekker naar bed, morgen alweer naar de vk.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Monnie schreef:@shy: wat ontzettend heftig van je zwager zeg, krijg er rillingen van. Kan me voorstellen dat het fijn zal zijn om die dag samen te zijn.
@rouge: loop jij ook nog steeds rond met baby in je buik... Hopelijk komt hij/zij voor
donderdag! Wanneer heb je weer controle bij de vk?
@all: zo, wij hebben een lekkere rustige zondag gehad. Op visite geweest bij mijn ouders
en schoonouders. Mijn moeder denkt nu elke keer al dat het zover is als ik haar bel, die is zo zenuwachtig, haha. Ik ga zo lekker naar bed, morgen alweer naar de vk.
Ja behoorlijk heftig, merk nu aan mezelf dat ik er ook weer meer aan denk. Nu die datum zo dicht bij komt en alles weer heb opgeschreven.
Ik heb ook echt veel harde buiken, beetje zoals jij zegt ook hele dag door.. Kan geen kwaad toch? Heb er in ieder geval geen last van verder.
Shy- Kletskop
@shy: ik ga het morgen toch even aangeven bij de vk, maar volgens mij kan het geen kwaad, zijn gewoon voorweeën volgens mij. Maar ik laat het je morgen even horen! Nu ga ik echt naar bed, zoonlief zal wel op tijd wakker zijn morgen.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Lejow schreef:En op msn beweren dat je niet weak en softie bent, CCC
Ontkenningsfase:roll:
CCC- Ratel
Oeh Shy & Monnie! Het rommelt dus al wel een beetje al! Spannend!
CCC- Ratel
Ja dat zei mijn tante ook oefen weeën had ze het over is hetzelfde hè. Haha.Monnie schreef:@shy: ik ga het morgen toch even aangeven bij de vk, maar volgens mij kan het geen kwaad, zijn gewoon voorweeën volgens mij. Maar ik laat het je morgen even horen! Nu ga ik echt naar bed, zoonlief zal wel op tijd wakker zijn morgen.
Laat maar even weten ja! Dat is fijn
Slaap lekker!
Laatst aangepast door Shygirl85 op zo 22 apr 2012 - 22:47; in totaal 1 keer bewerkt
Shy- Kletskop
Ooh shit, rommelt het dan? Hèhè maar snel lekker gaan slapen, heb ik geen kans om daar over na te denkenchococupcake schreef:Oeh Shy & Monnie! Het rommelt dus al wel een beetje al! Spannend!
Shy- Kletskop
Ik lees stiekem nog mee hier en ik zie dat er een paar dames al bijna zijn uitgerekend! Spannend hoor!
Succes meiden!
Succes meiden!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Vooral mee blijven lezen! Alle steun is welkomClapperdie schreef:Ik lees stiekem nog mee hier en ik zie dat er een paar dames al bijna zijn uitgerekend! Spannend hoor!
Succes meiden!
Shy- Kletskop
Even een vraagje om advies, vind mezelf echt een muts... Anderen zou ik adviseren om gewoon even te bellen, dan heb je zekerheid maar zelf doe ik het dan toch niet.
Zaterdagavond kregen we visite en nadat zij weggingen realiseerde ik me ineens dat ik helemaal niet bewust iets heb gevoeld in mn buik die avond. Het was erg laat en de poging om in bed even goed op te letten of de kleine man zich aandiende ben ik vrijwel gelijk in slaap gevallen. De volgende ochtend pas laat wakker, even in de tuin gewerkt en wederom het idee dat ik hem weinig voelde. Uiteindelijk heb ik hem wel gevoeld, anders had ik al wel gebeld natuurlijk maar anders.... Minder "heftig" dan normaal, ik voel wel schuiven en af en toe een plotselinge beweging maar het lijkt minder stevig dan eerder. Herkennen jullie dit? Misschien ligt het aan het gegeven dat hij misschien wel gedraaid is en met zijn ruggetje naar voren ligt? Eigenlijk vraag ik om ervaringen, als ik vanmiddag nog twijfel bel ik even het ziekenhuis. Dat is het ook wel een beetje, ik moet het ziekenhuis bellen en niet een verloskundige(praktijk) waar ik bekend ben. Nu is het maar afwachten wie ik aan de lijn krijg....
Zaterdagavond kregen we visite en nadat zij weggingen realiseerde ik me ineens dat ik helemaal niet bewust iets heb gevoeld in mn buik die avond. Het was erg laat en de poging om in bed even goed op te letten of de kleine man zich aandiende ben ik vrijwel gelijk in slaap gevallen. De volgende ochtend pas laat wakker, even in de tuin gewerkt en wederom het idee dat ik hem weinig voelde. Uiteindelijk heb ik hem wel gevoeld, anders had ik al wel gebeld natuurlijk maar anders.... Minder "heftig" dan normaal, ik voel wel schuiven en af en toe een plotselinge beweging maar het lijkt minder stevig dan eerder. Herkennen jullie dit? Misschien ligt het aan het gegeven dat hij misschien wel gedraaid is en met zijn ruggetje naar voren ligt? Eigenlijk vraag ik om ervaringen, als ik vanmiddag nog twijfel bel ik even het ziekenhuis. Dat is het ook wel een beetje, ik moet het ziekenhuis bellen en niet een verloskundige(praktijk) waar ik bekend ben. Nu is het maar afwachten wie ik aan de lijn krijg....
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken