Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
PiP schreef:Gelukkig kan ik goed tegen naalden, maar toch zie ik er ook wel tegenop.
Ze gaan toch met een naald het "huisje" van je kind binnen...
Had jij nog klachten de dagen erna?
Ik hoop natuurlijk op een goede uitslag, maar denk dat het minder impact op mij zal hebben dan bij jou ivm de milde vorm. Er zullen wel ineens een hoop vragen en dingen op je af komen en de bevalling wordt verder hetzelfde behandeld als bij de ernstige vorm, maar het levensverloop ziet er wel anders uit.
Ik zag er ook tegenop, dus kan me je gevoel goed voorstellen. Ze kijken eerst goed naar hoe de baby ligt met een echo.
Welke vorm was het bij jullie ook alweer? Echt de milde? Niet de mild ernstige? Wel fijn in ieder geval!
Gast- Gast
Nou heb vandaag weer controle gehad, helaas bij iemand anders (een man, normaal heb ik een vrouw) dus had verder niet de behoefte om me te laten strippen (als dat al had gekund) of om te checken of ik al ontsluiting heb. Ze gaan ook pas na de 40 weken strippen/inleiden, dus volgende week de laatste afspraak en dan kan er een afspraak gemaakt worden voor het inleiden van de bevalling. Hopelijk is dat niet nodig.
Jolicious: dat is wel snel als ze met 38 weken gaan kijken of er iets te strippen valt. Dan komt het allemaal wel dichtbij ja!
Jolicious: dat is wel snel als ze met 38 weken gaan kijken of er iets te strippen valt. Dan komt het allemaal wel dichtbij ja!
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik heb even geen tijd om te reageren verder maar ben er nog! Net controle gehad, bloeddruk hoog maar binnen de grens, maandag weer controle. Ben gestript weer en zit nu op een ruime 3 cm. Hopelijk dit weekend een baby en anders zien we maandag wel weer!
Gast- Gast
Echt mild, mijn broertje heeft volgens mij een stolling van rond de 22%, dit verschilt wel per keer.Jolicious schreef:PiP schreef:Gelukkig kan ik goed tegen naalden, maar toch zie ik er ook wel tegenop.
Ze gaan toch met een naald het "huisje" van je kind binnen...
Had jij nog klachten de dagen erna?
Ik hoop natuurlijk op een goede uitslag, maar denk dat het minder impact op mij zal hebben dan bij jou ivm de milde vorm. Er zullen wel ineens een hoop vragen en dingen op je af komen en de bevalling wordt verder hetzelfde behandeld als bij de ernstige vorm, maar het levensverloop ziet er wel anders uit.
Ik zag er ook tegenop, dus kan me je gevoel goed voorstellen. Ze kijken eerst goed naar hoe de baby ligt met een echo.
Welke vorm was het bij jullie ook alweer? Echt de milde? Niet de mild ernstige? Wel fijn in ieder geval!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Arden schreef:Ik heb even geen tijd om te reageren verder maar ben er nog! Net controle gehad, bloeddruk hoog maar binnen de grens, maandag weer controle. Ben gestript weer en zit nu op een ruime 3 cm. Hopelijk dit weekend een baby en anders zien we maandag wel weer!
Ik hoop voor je dat je snel mag bevallen!
@ Rouge, jij ook natuurlijk!
Gast- Gast
Jolicious, wat spannend dat ze al met 38 weken gaan kijken. Maar ik vraag me wel af, als ze strippen en het komt op gang, zit je toch met hetzelfde probleem dat je niet direct in het ziekenhuis kan zijn? Is inleiden dan niet sowieso veiliger?
Pip, spannend, hoop op een goede uitslag voor je!
Rouge, jammer van het strippen. Hopelijk beval je inderdaad snel zelf!
Hier even een dip gehad net... onze wc zat verstopt en ik had het even niet meer, haha. Zitten janken dat ik het zo zat ben en niet kan bevallen met een verstopte wc. Maar goed, dat laatste is al opgelost en ik ben het wel zat maar het eind is in zicht, hou me daar maar aan vast. Ik heb nog flink last van bloedverlies en menstruatiekrampen, echt net of ik ongesteld ben nu. Maar verder geen weeen. Ga er maar vanuit dat ik maandag weer op controle ga.
Pip, spannend, hoop op een goede uitslag voor je!
Rouge, jammer van het strippen. Hopelijk beval je inderdaad snel zelf!
Hier even een dip gehad net... onze wc zat verstopt en ik had het even niet meer, haha. Zitten janken dat ik het zo zat ben en niet kan bevallen met een verstopte wc. Maar goed, dat laatste is al opgelost en ik ben het wel zat maar het eind is in zicht, hou me daar maar aan vast. Ik heb nog flink last van bloedverlies en menstruatiekrampen, echt net of ik ongesteld ben nu. Maar verder geen weeen. Ga er maar vanuit dat ik maandag weer op controle ga.
Gast- Gast
Jeetje Arden, ik heb niet alles gevolgd maar dat lijkt me niet goed?
Ja, je hebt gelijk wat betreft mijn verhaal. Ze gaan toucheren en kijken of er iets in te leiden valt. Niet strippen. Vergissing
Ja, je hebt gelijk wat betreft mijn verhaal. Ze gaan toucheren en kijken of er iets in te leiden valt. Niet strippen. Vergissing
Gast- Gast
Ok, alsnog spannend natuurlijk en bedoel je van dat bloedverlies? Dat is wel normaal na het strippen, had ik vorige keer niet maar kan er wel bijhoren. Zolang het niet helder is, geen reden tot zorg.
Gast- Gast
Arden: ik had ook iets bloedverlies na het strippen, maar zeker niet alsof ik ongesteld was.
Of bedoelde je daar de krampen mee?
Ik had na het strippen meteen om de 10 minuten voorweeen en 10 uur later zette het pas door.
Ik hoop voor je dat het bij jou nu ook doorzet!
Of bedoelde je daar de krampen mee?
Ik had na het strippen meteen om de 10 minuten voorweeen en 10 uur later zette het pas door.
Ik hoop voor je dat het bij jou nu ook doorzet!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
@arden: je houdt het spannend! Hopelijk zet het snel door. Zo'n verstopte wc kun je er nu ook niet bij hebben, bleh. Wij hadden het bad lek, raakte ook helemaal in de stress ervan. Gelukkig was het snel weer opgelost.
@un: fijn dat je weer thuis bent, nu zorgen dat je goed aansterkt. pff wat heb je lang moeten persen zeg, dat doen ze hier ook niet.
@puggle: dat drukkende gevoel heb ik soms ook, volgens mij komt het van het indalen bij mij.
@jol: jij kunt nu dus ook gaan aftellen, spannend! Maar jullie zijn over?
@misspiggy: hoe is het met jou? Vermaak je je nog een beetje
@all: het is spannend hier met alles dames die op het einde lopen. Heb vanavond maar even snel de vluchttas ingepakt en de spullen voor de thuisbevalling klaargezet. Ben vandaag alweer 37w, dus mag thuis bevallen, joehoe! Volgens mij heb ik verder alles wel klaar. Morgenvroeg komt er nog een vriendin van me met haar zoontje langs, altijd gezellig. Vanmiddag ook al een andere vriendin op de koffie gehad, dus ik kom mijn dagen wel door zo
Jullie nog leuke weekendplannen?
@un: fijn dat je weer thuis bent, nu zorgen dat je goed aansterkt. pff wat heb je lang moeten persen zeg, dat doen ze hier ook niet.
@puggle: dat drukkende gevoel heb ik soms ook, volgens mij komt het van het indalen bij mij.
@jol: jij kunt nu dus ook gaan aftellen, spannend! Maar jullie zijn over?
@misspiggy: hoe is het met jou? Vermaak je je nog een beetje
@all: het is spannend hier met alles dames die op het einde lopen. Heb vanavond maar even snel de vluchttas ingepakt en de spullen voor de thuisbevalling klaargezet. Ben vandaag alweer 37w, dus mag thuis bevallen, joehoe! Volgens mij heb ik verder alles wel klaar. Morgenvroeg komt er nog een vriendin van me met haar zoontje langs, altijd gezellig. Vanmiddag ook al een andere vriendin op de koffie gehad, dus ik kom mijn dagen wel door zo
Jullie nog leuke weekendplannen?
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Hebben jullie kindjes trouwens ook zo vaak de hik? Ons meisje echt regelmatig, voel dan echt zo'n getik in mijn buik, best irritant, haha. Bij mijn zoontje nooit zo duidelijk gevoeld.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Hier ook heel regelmatig de hik, vind het het ook irritant soms maar hier is het soms wel 3 keer op een dag.
Bah ik voel me niet lekker, heb sinds vanmorgen een beetje een zere buik en weer wat meer hoofdpijn en kleintje is erg rustig, voel hem heeeel af en toe wat schuiven maar hij is veel rustiger dan normaal. Hou ook steeds meer vocht vast. Kijk het nog even aan en anders bel ik de verloskundige misschien..
Bah ik voel me niet lekker, heb sinds vanmorgen een beetje een zere buik en weer wat meer hoofdpijn en kleintje is erg rustig, voel hem heeeel af en toe wat schuiven maar hij is veel rustiger dan normaal. Hou ook steeds meer vocht vast. Kijk het nog even aan en anders bel ik de verloskundige misschien..
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
@ monnie ik ben mijn dagen tot nu toe nog goed doorgekomen gelukkig deze week was mijn moeder jarig en heb mee taarten gebakken en vandaag is mijn broer jarig die wordt 40 en mijn schoonzus had een surprise party georganiseerd gister, heb haar gistermiddag ook meegeholpen met het maken van een lopend buffet en daarna feestje vieren uiteraard!
iedereen staat verbaast dat ik het allemaal zo goed vol kan houden, ons kindje heeft ook regelmatig de hik best grappig en eigenlijk ook weer zielig.
ons kindje is helemaal ingedaald en dat geeft best een druk aan de onderkant hebben jullie daar ook last van?
iedereen staat verbaast dat ik het allemaal zo goed vol kan houden, ons kindje heeft ook regelmatig de hik best grappig en eigenlijk ook weer zielig.
ons kindje is helemaal ingedaald en dat geeft best een druk aan de onderkant hebben jullie daar ook last van?
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Happy!
Ik zeg bellen!
Ik zeg bellen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zou bellen happy!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Sinds een kwartiertje is hij weer wat actiever.
Stom, ik zou tegen een ander ook zeggen dat ze moeten bellen dat er daarom verloskundiges zijn maar op een of andere manier voel ik me altijd zo´n zeur. Ik moet dinsdag weer op controle.. zou ik het aankijken omdat hij weer beweegt of toch bellen omdat ik nog steeds niet fit ben. De vorige ben ik ook afgewimpeld met een `tja je bent zwanger dat hoort erbij`.
Stom, ik zou tegen een ander ook zeggen dat ze moeten bellen dat er daarom verloskundiges zijn maar op een of andere manier voel ik me altijd zo´n zeur. Ik moet dinsdag weer op controle.. zou ik het aankijken omdat hij weer beweegt of toch bellen omdat ik nog steeds niet fit ben. De vorige ben ik ook afgewimpeld met een `tja je bent zwanger dat hoort erbij`.
Happy- Prater
Vervelend happy dat je niet echt serieus genomen word. Hou het goed in de gaten en anders toch ff bellen hoor. Mocht er toch iets zijn vergeef je het jezelf nooit (zo denk ik altijd)..
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Happy, als je je anders voel en niet goed zou ik zeker even bellen hoor.
Miss piggy, klinkt gezellig zeg! En fijn toch dat je het zo goed vol kan houden. Hoe voelt die druk precies? Zit dat onderin je buik? Of is het echt druk op je vagina oid?
Monnie, ik heb nog niet gemerkt dat ze de hik heeft. Misschien dat dat later pas is. Lijkt me erg apart.
Hier alles rustig. Dagje niks doen alleen zo even naar de supermarkt. Vanavond gezellig naar de bioscoop!
Hebben jullie ook last van jeuk? Ik heb het zo erg, heb er gewoon wondjes van op mijn benen gebeurt steeds in de nacht dat ik het doe. Had gelezen dat het een kwaal is.
Miss piggy, klinkt gezellig zeg! En fijn toch dat je het zo goed vol kan houden. Hoe voelt die druk precies? Zit dat onderin je buik? Of is het echt druk op je vagina oid?
Monnie, ik heb nog niet gemerkt dat ze de hik heeft. Misschien dat dat later pas is. Lijkt me erg apart.
Hier alles rustig. Dagje niks doen alleen zo even naar de supermarkt. Vanavond gezellig naar de bioscoop!
Hebben jullie ook last van jeuk? Ik heb het zo erg, heb er gewoon wondjes van op mijn benen gebeurt steeds in de nacht dat ik het doe. Had gelezen dat het een kwaal is.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Jeuk kan komen van je lever, die komt in verdrukking. Maar het kan ook gewoon groei zijn, of een droge huid oid. Ik heb het heel erg gehad op mijn borsten heel charmant als je daar continu moet krabbelen Uiteindelijk kreeg ik daar ook wat striemen maar die vallen gelukkig nauwlijks op.
Mijn vk zei toen ik begon over de jeuk dat ik het een weekje aan moest kijken, lekker blijven insmeren en als het niet minder werd of erger dan even je leverfuncties laten prikken.
Mijn vk zei toen ik begon over de jeuk dat ik het een weekje aan moest kijken, lekker blijven insmeren en als het niet minder werd of erger dan even je leverfuncties laten prikken.
Happy- Prater
Happy: ik zou toch even bellen, een aantal tekenen zoals hoofdpijn en vochtvasthouden kunnen horen bij zw-vergiftiging. Hoeft natuurlijk niet. Maar gewoon even bellen en ik denk dat de vk dan even langs komt om je bloeddruk te meten.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Bloeddruk is gisteren gemeten door de assistente van mijn huisarts, was 130/80 dus die is redelijk stabiel.
Hoofdpijn word iets minder en kleintje is weer wat meer aanwezig.
Happy- Prater
Happy schreef:Bloeddruk is gisteren gemeten door de assistente van mijn huisarts, was 130/80 dus die is redelijk stabiel.
Gelukkig maar!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Fijn happy dat het beter gaat! goed in de gaten houden.
Ja ik las op internet dat het erbij kan horen de jeuk. Ik heb het alleen op armen en benen. Toch maar beter gaan insmeren.
Ja ik las op internet dat het erbij kan horen de jeuk. Ik heb het alleen op armen en benen. Toch maar beter gaan insmeren.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Happy: gelukkig dat ie weer wat drukker is!
Miss piggy: juist heel prettig dat je het nog zo goed volhoud Lekker nog even genieten! Straks is de baby er al!
Puggle: ja herken het wel van de jeuk, kan door de hormonen komen zei mijn VK... ik heb sowieso al wat eczeem normaal, maar merk nu wel dat ik echt moet vet houden. Normaal ben ik daar niet zo van, maar nu doe ik het toch wel wat vaker. Heb ook de laatste weken enorme jeuk aan mijn borsten, met name aan mijn tepels... Erg charming, lijkt ook wel of het groter word allemaal, en vooral het tepelhof... Hoop dat het ooit nog goedkomt :p haha!
Jeetje, ik had me echt weer een nacht zeg. Ik kan 's avonds eigenlijk niks meer eten na het avondeten, want voel gewoon dat het dan zeg maar in mijn strot zit... alles word een beetje weggedrukt natuurlijk... Maar goed, hadden dus een filmpje gekeken met wat lekkers maar had echt maar 4 happen ofzo op en toen dacht ik al stoppen, anders ben je straks in bed weer misselijk. Naja goed, lig dus in bed, en dus vol en misselijk... lig ik eindelijk te slapen, gaat de tel. van mijn vriend, problemen met het alarm op de zaak omdat (jawel, het zal niet) iemand zijn werk niet goed had gedaan. Hij 30 min. bezig geweest het alarm op afstand uit te zetten, stond dat ding uiteindleijk uit en konden we weer slapen (had trouwens echt geen zin om heen en weer te gaan en wil hem ook niet alleen laten gaan dan).... Besluit de baby even 20.000x een koprol te maken en vervolgens even keihard te gaan zitten hikken in mijn buik... En dan hoor je naast je, binnen 3 min. gesnurk... Had het niet meer, was er helemaal klaar mee... dus weer naar beneden gegaan... Dus maar even van god los gekeken op uitzending gemist en rond 4 uur weer gaan slapen... Naja goed, het is weekend dus lekker rustig aan, maar vanaf nu gaan alle telefoons hier op stil!
Miss piggy: juist heel prettig dat je het nog zo goed volhoud Lekker nog even genieten! Straks is de baby er al!
Puggle: ja herken het wel van de jeuk, kan door de hormonen komen zei mijn VK... ik heb sowieso al wat eczeem normaal, maar merk nu wel dat ik echt moet vet houden. Normaal ben ik daar niet zo van, maar nu doe ik het toch wel wat vaker. Heb ook de laatste weken enorme jeuk aan mijn borsten, met name aan mijn tepels... Erg charming, lijkt ook wel of het groter word allemaal, en vooral het tepelhof... Hoop dat het ooit nog goedkomt :p haha!
Jeetje, ik had me echt weer een nacht zeg. Ik kan 's avonds eigenlijk niks meer eten na het avondeten, want voel gewoon dat het dan zeg maar in mijn strot zit... alles word een beetje weggedrukt natuurlijk... Maar goed, hadden dus een filmpje gekeken met wat lekkers maar had echt maar 4 happen ofzo op en toen dacht ik al stoppen, anders ben je straks in bed weer misselijk. Naja goed, lig dus in bed, en dus vol en misselijk... lig ik eindelijk te slapen, gaat de tel. van mijn vriend, problemen met het alarm op de zaak omdat (jawel, het zal niet) iemand zijn werk niet goed had gedaan. Hij 30 min. bezig geweest het alarm op afstand uit te zetten, stond dat ding uiteindleijk uit en konden we weer slapen (had trouwens echt geen zin om heen en weer te gaan en wil hem ook niet alleen laten gaan dan).... Besluit de baby even 20.000x een koprol te maken en vervolgens even keihard te gaan zitten hikken in mijn buik... En dan hoor je naast je, binnen 3 min. gesnurk... Had het niet meer, was er helemaal klaar mee... dus weer naar beneden gegaan... Dus maar even van god los gekeken op uitzending gemist en rond 4 uur weer gaan slapen... Naja goed, het is weekend dus lekker rustig aan, maar vanaf nu gaan alle telefoons hier op stil!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@ happy fijn dat de kleine weer wat actiever is hopelijk blijft het zo goed in de gaten houden!
@ puggle vervelend die jeuk idd goed insmeren, ik heb het gevoel dat de beeb op mijn schaambot ligt te drukken voel daar ook een lichte pijn ach zo erg is het niet gewoon wat vervelend, vroeg me af of meer mensen hier last van hebben.
@ ccc ja is zeker fijn dat ik nog zoveel kan en het einde komt nu echt in zicht best spannend, vervelend zo'n nacht lekker uitrusten vandaag en hopelijk slaap je aankomende nacht wat beter.
@ shy hoe is het met je? je bent zo rustig....
@ puggle vervelend die jeuk idd goed insmeren, ik heb het gevoel dat de beeb op mijn schaambot ligt te drukken voel daar ook een lichte pijn ach zo erg is het niet gewoon wat vervelend, vroeg me af of meer mensen hier last van hebben.
@ ccc ja is zeker fijn dat ik nog zoveel kan en het einde komt nu echt in zicht best spannend, vervelend zo'n nacht lekker uitrusten vandaag en hopelijk slaap je aankomende nacht wat beter.
@ shy hoe is het met je? je bent zo rustig....
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken