Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ben benieuwd hoe het met Arden is!
En ook hoe het met de rest is natuurlijk! Ik ga zo weer even een paar uurtjes werken, morgen nog en dan weeekend en dan zijn de laatste 3 weken werken alweer aangebroken! Gaat nu zo hard opeens!
En ook hoe het met de rest is natuurlijk! Ik ga zo weer even een paar uurtjes werken, morgen nog en dan weeekend en dan zijn de laatste 3 weken werken alweer aangebroken! Gaat nu zo hard opeens!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben ook benieuwd naar Arden, ik denk dat ze aan het bevallen is, zo niet dan hier snel melden
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik meld me niet aan het bevallen dus. Gisteravond wel pittige voorweeen gehad maar dat zette niet door, en vanmorgen de slijmprop verloren. Gisteren was mijn bloeddruk hoger dan anders en vandaag had ik wat klachten, dus de verloskundige gebeld en die is geweest en hij was nog hoger, dus heb een paar uur in het ziekenhuis gezeten vanmiddag. Maar gelukkig mocht ik weer naar huis met wel weer een extra controle morgen. Dacht al wel dat het niks zou zijn maar ze nemen het zekere voor het onzekere omdat ik zwangerschapsvergiftiging heb gehad bij de oudste.
Gast- Gast
jammer dat het nog niet doorgezet heeft, maar er is iig wel wat op gang gekomen! Hopelijk gaat je bloeddruk niet nog verder omhoog, dan zou je meteen ingeleid moeten worden zeker?
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Je maakt het spannend Arden! Is het nu gewoon afwachten tot de ontsluiting vanzelf verder gaat? Wel fijn dat ze je extra in de gaten houden! Nog eventjes, en dan is jullie kleintje er
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Superbedankt voor de reacties!
Ik tik dit lekker vanuit mn bed, ik ben gisteren thuisgekomen en het is heerlijk. Moet zoveel mogelijk in bed liggen en ik voel me redelijk goed. Natuurlijk wel wat zwakjes, snel duizelig (maar mn hb is ook 5 en het zal nog wel even duren voordat die weer helemaal tof is) en flink beurs na die drie operaties.
Onze zoon heet J.ibbe!
Wat een enorme opsteker voor mij is is dat mn melkproductie boven verwachting goed is. Zeker na dat bloedverlies werd me al gewaarschuwd dat ik niet teleurgesteld moest zijn als dat m niet zo zou worden, maar ik kolf er elke 3 uur zo'n 100 cl uit. Is heel goed voor m'n zelfvertrouwen!
Ik ga later weer wat inhoudelijker reageren denk ik. Wel wil ik iedereen die 'nog moet' veel succes wensen en een fijne bevalling!
Ik tik dit lekker vanuit mn bed, ik ben gisteren thuisgekomen en het is heerlijk. Moet zoveel mogelijk in bed liggen en ik voel me redelijk goed. Natuurlijk wel wat zwakjes, snel duizelig (maar mn hb is ook 5 en het zal nog wel even duren voordat die weer helemaal tof is) en flink beurs na die drie operaties.
Onze zoon heet J.ibbe!
Wat een enorme opsteker voor mij is is dat mn melkproductie boven verwachting goed is. Zeker na dat bloedverlies werd me al gewaarschuwd dat ik niet teleurgesteld moest zijn als dat m niet zo zou worden, maar ik kolf er elke 3 uur zo'n 100 cl uit. Is heel goed voor m'n zelfvertrouwen!
Ik ga later weer wat inhoudelijker reageren denk ik. Wel wil ik iedereen die 'nog moet' veel succes wensen en een fijne bevalling!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Wat spannend arden! Dat gaat vast niet lang meer duren
Un, fijn dat het al beter gaat en je lekker thuis bent. En wat goed dat het kolven zo goed gaat. Is de bevalling zelf wel goed gegaan? Leuke naam ook
Bij jullie ook alles goed rouge en happy?
Ik heb veel last van een drukkend gevoel in mijn buik. Geen krampen of steken, heel gek voelt het. Zelfs een broek,rok en legging is vervelend.
Herkent iemand dit misschien?
Un, fijn dat het al beter gaat en je lekker thuis bent. En wat goed dat het kolven zo goed gaat. Is de bevalling zelf wel goed gegaan? Leuke naam ook
Bij jullie ook alles goed rouge en happy?
Ik heb veel last van een drukkend gevoel in mijn buik. Geen krampen of steken, heel gek voelt het. Zelfs een broek,rok en legging is vervelend.
Herkent iemand dit misschien?
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Leuke naam UN! Fijn dat je thuis bent, hoop dat je herstel voorspoedig gaat.
Rouge, mijn bovendruk is telkens te hoog in elke zwangerschap, of op het randje. Nu was ie tussen de 145 en 150 en in het ziekenhuis weer 140. Bij mijn zoontje was ie 165 en mocht ik nog naar huis, ze leiden hier helemaal niet snel in. Toen was mijn bloed zelfs niet goed én eiwitten in de urine. Moest alleen rust houden. Maar de onderdruk is acceptabel. Ben jij nog gestript vandaag?
Happy, ik moet maandag weer op controle en dan strippen ze nog een keer. Mocht het erger worden met voorweeen die niet doorzetten dan kan ik ook evt morgen weer bellen. Moet morgen nu ook op extra controle ivm de bloeddruk dus even afwachten en anders vraag ik wel of ze kijken of er vorderingen zijn. Nu al weer strippen heeft geen zin denk ik, hoop dat het gewoon vanzelf gaat komen nu!
Rouge, mijn bovendruk is telkens te hoog in elke zwangerschap, of op het randje. Nu was ie tussen de 145 en 150 en in het ziekenhuis weer 140. Bij mijn zoontje was ie 165 en mocht ik nog naar huis, ze leiden hier helemaal niet snel in. Toen was mijn bloed zelfs niet goed én eiwitten in de urine. Moest alleen rust houden. Maar de onderdruk is acceptabel. Ben jij nog gestript vandaag?
Happy, ik moet maandag weer op controle en dan strippen ze nog een keer. Mocht het erger worden met voorweeen die niet doorzetten dan kan ik ook evt morgen weer bellen. Moet morgen nu ook op extra controle ivm de bloeddruk dus even afwachten en anders vraag ik wel of ze kijken of er vorderingen zijn. Nu al weer strippen heeft geen zin denk ik, hoop dat het gewoon vanzelf gaat komen nu!
Gast- Gast
Ik hoop het ook voor je Arden! Toi toi toi..
Puggle, ik had ook op een gegeven moment het gevoel dat hij er soms bijna uitviel, zon druk aan de onderkant van mijn buik, bleek dat hij al lag ingedaald. En daardoor kon ik ook vaak in de loop van de dag geen druk van kleding verdragen, Maar weet niet of je dat gevoel bedoeld..
Hier is het verder rustig, merk wel dat met meer rust ik lichamelijker veel fitter ben Hebben net de box in elkaar gezet, kreeg het ineens op mn heupen . Alles is hier nu klaar voor de baby
Ccc, jij gaat met 36 met verlof? Knap als je het vol kan houden hoor!
Urban Naked, fijn dat je thuis bent, hoop dat ondanks je niet helemaal fit bent je een fijne kraamtijd hebt
Puggle, ik had ook op een gegeven moment het gevoel dat hij er soms bijna uitviel, zon druk aan de onderkant van mijn buik, bleek dat hij al lag ingedaald. En daardoor kon ik ook vaak in de loop van de dag geen druk van kleding verdragen, Maar weet niet of je dat gevoel bedoeld..
Hier is het verder rustig, merk wel dat met meer rust ik lichamelijker veel fitter ben Hebben net de box in elkaar gezet, kreeg het ineens op mn heupen . Alles is hier nu klaar voor de baby
Ccc, jij gaat met 36 met verlof? Knap als je het vol kan houden hoor!
Urban Naked, fijn dat je thuis bent, hoop dat ondanks je niet helemaal fit bent je een fijne kraamtijd hebt
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Arden: spannend! Hopen dat je bloeddruk stabiel blijft nu! Ben benieuwd wanneer het gaat doorzetten!
UN: wat een leuke naam! Wat fijn dat je weer thuis bent, en inderdaad lekker langzaam weer herstellen. Wat goed dat de BV zo goed op gang is gekomen. Is weer een zorg minder
Puggle: herken het niet echt, wat ik wel heb sinds een paar dagen is dat het echt klem zit allemaal in mijn buik lijkt het wel. Mijn darmen en maag worden platgedrukt enzo... en daar heb ik echt last van... Zeurend gevoel... VK zei dat het erbij hoorde, maar vind het irritant. Miss. dat er bij een groeispurt qua buik aankomt ofzo? had ik ook rond de 29/ 30 weken.
Happy: wat heerlijk dat je toch wat uitgeruster en fitter bent! En lekker dat alles er klaar voor is! En idd, plan is met 36 weken met verlof, nog 3 te gaan en morgen dan... Merk nu echt dat het zwaarder word. Vandaag alleen gestaan, en dat is eigenlijk niet meer te doen. Heb vandaag overigens wel aangegeven dat ik minder doe qua schoonmaakwerk ed. tillen enzo... want dat trek ik echt niet goed meer. Was overigens geen probleem en logisch vond ze.
UN: wat een leuke naam! Wat fijn dat je weer thuis bent, en inderdaad lekker langzaam weer herstellen. Wat goed dat de BV zo goed op gang is gekomen. Is weer een zorg minder
Puggle: herken het niet echt, wat ik wel heb sinds een paar dagen is dat het echt klem zit allemaal in mijn buik lijkt het wel. Mijn darmen en maag worden platgedrukt enzo... en daar heb ik echt last van... Zeurend gevoel... VK zei dat het erbij hoorde, maar vind het irritant. Miss. dat er bij een groeispurt qua buik aankomt ofzo? had ik ook rond de 29/ 30 weken.
Happy: wat heerlijk dat je toch wat uitgeruster en fitter bent! En lekker dat alles er klaar voor is! En idd, plan is met 36 weken met verlof, nog 3 te gaan en morgen dan... Merk nu echt dat het zwaarder word. Vandaag alleen gestaan, en dat is eigenlijk niet meer te doen. Heb vandaag overigens wel aangegeven dat ik minder doe qua schoonmaakwerk ed. tillen enzo... want dat trek ik echt niet goed meer. Was overigens geen probleem en logisch vond ze.
CCC- Ratel
Ohja nog over de bevalling zelf: die is uiteindelijk zelf op gang gekomen, ik werd zondagochtend om 7 uur wakker met ontsluitingsweeën om de 3 minuten. Om half negen kwam de verloskundige kijken en toen had ik al 4 cm, om 11 kwam een andere verloskundige en toen zat ik al op 8. Zij heeft m'n vliezen gebroken, vruchtwater was groen, dus toen zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Achteraf gezien een supergoed idee
Dus het eerste stuk van m'n bevalling ging wonderbaarlijk snel! Vanaf dat we in het ziekenhuis waren ging het minder: ik had hele slappe persdrang. Op elke wee kon ik maar 1 en heel soms 2 keer meepersen en dat was gewoon te weinig, ik moest daardoor alles op eigen kracht doen. Ik begon met persen rond 15uur en om 19.36 werd hij geboren, dus 4enhalf uur op eigen kracht geperst, dat was niet tof.
Dus het eerste stuk van m'n bevalling ging wonderbaarlijk snel! Vanaf dat we in het ziekenhuis waren ging het minder: ik had hele slappe persdrang. Op elke wee kon ik maar 1 en heel soms 2 keer meepersen en dat was gewoon te weinig, ik moest daardoor alles op eigen kracht doen. Ik begon met persen rond 15uur en om 19.36 werd hij geboren, dus 4enhalf uur op eigen kracht geperst, dat was niet tof.
Urban Naked- Prater
Misschien doe je het al hoor UN, maar om je ijzer omhoog te krijgen kun je floradix drinken!
Balen dat je zolang zelf moest persen zeg
Balen dat je zolang zelf moest persen zeg
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik dacht dat ze je maar max 2 uur laten persen...
Wel fijn dat het eerste deel zo vlot is gegaan.
Wel fijn dat het eerste deel zo vlot is gegaan.
Puggle- Ratel
Ja is mij ook verteld ja... bij een tweede zelfs een uur dacht ik... :S
CCC- Ratel
Ja daarom. Meestal hoor je toch wel dat ze na 1,5 persen ingrijpen. Ik vind het nogal wat om te horen 4,5 uur persen!
Puggle- Ratel
Jeetje ik ben echt stomverbaasd!! Hoe kunnen ze je nou zo lang hebben laten persen UN? TOen ik 1uurtje aan het persen was hebben ze al de gyn erbij gehaald en een vacuumpomp!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Jemig! Ben je niet helemaal gesloopt? Wat ontzettend raar!
Arden, hoe is het nu? :-)
Ik heb vandaag gehoord dat ze bij mij over 2 weken (met 38 weken) om medische redenen gaan kijken of er iets te strippen valt. Zo nee, dan met 39 weken weer en dan gaan ze me proberen in te leiden. Het eind is hier dus ook in zicht!
Arden, hoe is het nu? :-)
Ik heb vandaag gehoord dat ze bij mij over 2 weken (met 38 weken) om medische redenen gaan kijken of er iets te strippen valt. Zo nee, dan met 39 weken weer en dan gaan ze me proberen in te leiden. Het eind is hier dus ook in zicht!
Gast- Gast
Het waren zulke slappe persweeen dat ze hoopten dat ze nog aan zouden sterken, daar wilden ze graag op wachten geloof ik.. maar over 6 weken hebben we een afspraak in het ziekenhuis met het hele team dat er bij was, inclusief de gyn, doktoren en artsen die de operaties uitvoerden (dat schijnen ze in dat ziekenhuis altijd te doen na een traumatische bevalling) om de boel te evalueren en dan zal ik er zeker naar vragen. Het had voor mij ook niet zo lang hoeven duren nee.
Urban Naked- Prater
Jolicious: De gyn zei tegen mij dat ze juist inleiden proberen te voorkomen. Dit omdat de kans op complicaties dan groter is?
Ik had dit namelijk gevraagd ivm de afstand.
Niet dat ik dit persee wou, maar meer omdat ik me afvroeg wat de procedure is.
Hoelang moet jij eigenlijk rijden naar het ziekenhuis, ook een aardig stuk toch?
Hoelang moet jij eigenlijk rijden naar het ziekenhuis, ook een aardig stuk toch?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:Jolicious: De gyn zei tegen mij dat ze juist inleiden proberen te voorkomen. Dit omdat de kans op complicaties dan groter is?
Ja, ik woon een uur tot anderhalf uur van het ziekenhuis af. En dan heb je nog geen file. Plus dat mijn man een half uur rijden van ons huis af woont en mijn vorige bevalling behoorlijk mis is gegaan, heb ik er op aan gedrongen dat ik zekerheid wil. Plus dat we al weten dat het zo is natuurlijk. Ik wil gewoon geen onnodig risico meer lopen. Jij krijgt met 34 wkn ook een punctie?
Gast- Gast
Hahaha, lekker stel zijn jullie! Wonen gewoon een half uur bij elkaar vandaan :pJolicious schreef:PiP schreef:Jolicious: De gyn zei tegen mij dat ze juist inleiden proberen te voorkomen. Dit omdat de kans op complicaties dan groter is?
Ja, ik woon een uur tot anderhalf uur van het ziekenhuis af. En dan heb je nog geen file. Plus dat mijn man een half uur rijden van ons huis af woont en mijn vorige bevalling behoorlijk mis is gegaan, heb ik er op aan gedrongen dat ik zekerheid wil. Plus dat we al weten dat het zo is natuurlijk. Ik wil gewoon geen onnodig risico meer lopen. Jij krijgt met 34 wkn ook een punctie?
Nee, ik snap je hoor! Ik moet een uur rijden en mijn man werkt 20 tot tegen die tijd max een uur bij ons huis vandaan. Maar als we zijn planning mogen geloven, zit hij van het zomer wekenlang op 20 a 25 min. Dus dat valt mee!
Had ook al eens op facebook gereageerd, maar idd met 33+6 heb ik de punctie.
PiP- Ratel
Haha ja apart hè, dat we een half uur van elkaar vandaan wonen haha, moet werken zijn uiteraard. Vind je het spannend? De punctie op zich stelt weinig voor. De uitslag daarentegen is niet altijd leuk..
Gast- Gast
Gelukkig kan ik goed tegen naalden, maar toch zie ik er ook wel tegenop.
Ze gaan toch met een naald het "huisje" van je kind binnen...
Had jij nog klachten de dagen erna?
Ik hoop natuurlijk op een goede uitslag, maar denk dat het minder impact op mij zal hebben dan bij jou ivm de milde vorm. Er zullen wel ineens een hoop vragen en dingen op je af komen en de bevalling wordt verder hetzelfde behandeld als bij de ernstige vorm, maar het levensverloop ziet er wel anders uit.
Ze gaan toch met een naald het "huisje" van je kind binnen...
Had jij nog klachten de dagen erna?
Ik hoop natuurlijk op een goede uitslag, maar denk dat het minder impact op mij zal hebben dan bij jou ivm de milde vorm. Er zullen wel ineens een hoop vragen en dingen op je af komen en de bevalling wordt verder hetzelfde behandeld als bij de ernstige vorm, maar het levensverloop ziet er wel anders uit.
PiP- Ratel
@ arden spannend, hopelijk zet het snel door, succes meid!
@ rouge is bij jou alles nog rustig?
@ happy fijn dat het rustig aan doen helpt en dat je alles klaar hebt!
@ urban naked leuke naam balen dat je zo'n vervelende bevalling hebt gehad, hopelijk sterk je snel aan en geniet van de kraamtijd!
@ rouge is bij jou alles nog rustig?
@ happy fijn dat het rustig aan doen helpt en dat je alles klaar hebt!
@ urban naked leuke naam balen dat je zo'n vervelende bevalling hebt gehad, hopelijk sterk je snel aan en geniet van de kraamtijd!
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Gefeliciteerd Urban, klinkt allemaal niet zo tof maar fijn dat je zoon gezond is en het met jou ook naar omstandigheden weer wat beter gaat. Leuke, aparte naam, waar komt die naam vandaan?
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken