Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 22 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Monnie ma 16 apr 2012 - 8:05

Ik heb dit nog van een ander lijstje wegggeplukt:

Uitgerekende data's:
26 april: Arden
27 april: Rouge
29 april: Shygirl85
4 mei: miss piggy
11 mei: Monnie
17 mei: Jolicious
10 juni: Chococupcake
26 juni: Puggle

Dat wordt een babyboom straks, kan niet anders!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 22 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Puggle ma 16 apr 2012 - 8:08

Ja idd zitten goed op elkaar zeg! Zo leuk en spannend smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Printje ma 16 apr 2012 - 8:09

**Breekt in... Ik ben helemaaaaaaaaal niet nieuwsgierig aangelegd maar Muppetje heb jij de echo voor de geslachtsbepaling al gehad? hahaha las dat laatst in een topic maar nooit meer iets over gelezen.. Breekt uit**
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Amber- ma 16 apr 2012 - 8:35

Hallo Meiden,

@ CCC, wat leuk van de babyshower, lekker verwend dus!!

@ Shygirl, je gaat inderdaad erg hard! Spannend hoor.

@ monnie, bij jou gaat het ook snel. Ik ben trouwens nog wel nieuwsgierig waar in twente je nou woont.
aah heb de foto's gemist!

@ Happy, hoe is het nu bij jou?

@ Puggle, fijn dat de controle weer goed was! Fijn dat je bloeddruk ook goed was!

@ Draakjes, Wink Ik herken me er eigenlijk niet in. Maar kan best als ik wat verder in de zwangerschap ben dat ik er heel anders over denk haha!

@ Jezzie, heb me nog niet opgegeven voor een zwangerschapscursus maar wil het denk ik wel gaan doen. Wat voor cursus ga je volgen?

Met mij alles goed. Vrijdag alweer 20 weken. Ik vind dat het zo snel gaat! Aankomende maandag de 20 weken echo, vind het wel erg spannend!
Vanochtend ook weer naar de fysio geweest, pff het blijft niet mijn hobby. Maarja het is voor het goede doel.

Verder ben ik afgelopen vrijdag tante geworden van een heel mooi meisje! Mijn zus is bevallen met 38w2. En echt wat is zo'n kleintje toch mooi/lief etc. Ben verliefd haha!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Shy ma 16 apr 2012 - 8:55

Monnie schreef:Ik heb dit nog van een ander lijstje wegggeplukt:

Uitgerekende data's:
26 april: Arden
27 april: Rouge
29 april: Shygirl85
4 mei: miss piggy
11 mei: Monnie
17 mei: Jolicious
10 juni: Chococupcake
26 juni: Puggle

Dat wordt een babyboom straks, kan niet anders!

Oh top monnie: leuk om zo weer even te zien, inderdaad babyboom leuk zeg!

Amber: heb je een neefje of nichtje gekregen? En wat is zijn/haar naam? Ben heus niet nieuwsgierig hoor Embarassed
Ik moet eerlijk zeggen dat ik met het aantal weken wat jij nu zwanger bent ik nog geen draak was. Volgens mij is dat sinds mijn verlof ofzo haha
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rouge ma 16 apr 2012 - 9:06

mooie fotos Monnie (had ze vanmiddag gezien). Ik wil ook nog steeds met mijn zoontje foto's maken. Hebben we al rond de 25 weken gedaan maar nu ben ik natuurlijk echt op mijn 'allerzwangerst' (en oncharmantst waardoor ik het steeds niet doe..)

Amber: nog gefeliciteerd met je nichtje. Leuk he zo'n kleintje, en dan te bedenken dat je er straks zelf ook 1 hebt. Vind ik altijd zo onwerkelijk als ik bij iemand anders zo'n frummeltje zie.

Zo we gaan idd straks een babyboom tegemoet. Vind het trouwens echt raar dat al veel meiden uit dit topic bevallen zijn en meiden die nog maar net zwanger waren opeens de 20 weken zijn gepasseerd. Bij mijzelf lijkt het allemaal zo lang te duren. Had niet verwacht dat ik zo ongeduldig zou worden, maar dat komt grotendeels doordat ik me erop had ingesteld 2 weken eerder te bevallen of misschien nog wel eerder (was bij de 1e zo).
Vannacht weer een uur lang krampen/(voor)weeën gehad. Na een uur zijn de krampen toch weer weggezakt en ben ik in slaap gevallen. Het kan alle kanten op...maar hoop echt dat ik niet nog 2 weken hoef (en mijn buik ook want die staat nu wel bijna op uitscheuren Sad
*klaagmodus uit* Embarassed
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 9:07

Rouge ga je nog vragen om te strippen?

Gast
Gast

Bericht  Jezzie ma 16 apr 2012 - 9:07

@puggle, fijn dat je controle goed was

@Amber, wat leuk dat je tegelijk met je zus zwanger was! Het lijkt me bijzonder om tante te worden. Denk dat dat bij mij nog wel even zal duren!

@all, ik ga een cursus doen speciaal voor als het je eerste kindje is. Dus hoop ik dat het met de vreselijke bevallingsverhalen wel mee zal vallen! Er is 1 keer een partneravond.
Ik ga nu af en toe ook zwangerschapszwemmen, wil wel graag iedere week, maar tot nu toe lukt het steeds om de week, omdat er weer wat tussen komt. Maar ik vind het wel ontspannend en gezellig. Helemaal omdat het groepje allemaal rond de 20-25 weken zwanger is.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Amber- ma 16 apr 2012 - 9:24

@ Shygirl, het is een meisje en ze heet *weg* (niet quoten haal het zo weer weg).
haha ben benieuwd of ik ook een draak ga worden Wink

@ Rouge, ja echt bizar. Besef zelf nog niet dat ik over een een paar maanden ook een kindje heb.
Ik hoop dat het bij jou snel door gaat zetten!!

@ Jezzie, ja was zeker bijzonder om samen zwanger te zijn.
Je cursus klinkt leuk, denk ook fijn dat je met allemaal dames bent die voor de 1e keer zwanger zijn.

Laatst aangepast door amber22 op ma 16 apr 2012 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Rouge ma 16 apr 2012 - 9:31

Arden schreef:Rouge ga je nog vragen om te strippen?

Ik heb vrijdag weer een controle en zal het dan wel navragen hoe of wat. Ben benieuwd of de krampen al iets doen downunder..
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 11:02

Arden en Rouge, alvast succes met jullie bevalling! Wat gaat het snel zeg.. Kan me ook niet voorstellen dat ik over een paar weken ook al lig te bevallen. Ik moet zeggen dat het van mij nog wel wat langer mag duren. Om te wennen als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik ben er nog niet aan toe om te bevallen..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:37

Jolicious schreef:Arden en Rouge, alvast succes met jullie bevalling! Wat gaat het snel zeg.. Kan me ook niet voorstellen dat ik over een paar weken ook al lig te bevallen. Ik moet zeggen dat het van mij nog wel wat langer mag duren. Om te wennen als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik ben er nog niet aan toe om te bevallen..

Ik had echt precies hetzelfde dit keer. Had zelfs tot 36 weken ongeveer een paniekgevoel als ik dacht dat het al bijna zover was. En toch is na de 37 weken die knop weer omgegaan en vanaf 38 weken ongeveer heb ik echt het gevoel dat ik er klaar voor ben. Anders dan de vorige keren wel, toen zat ik echt te wachten en nu is dat een stuk minder, maar toch mag hij wel komen.

Gast
Gast

Bericht  Puggle di 17 apr 2012 - 0:07

Rouge en arden, nog even en dan is het zover! Wat spannend. Rouge hopelijk kunnen/willen ze je strippen.

Jolicious, al begonnen aan de babykamer?

Urban, het is even stil van jouw kant. Ben je inmiddels bevallen?

Hoe is het met de rest?

Vandaag alweer 30 weken, het gaat nu wel opschieten hoor! Begin het wel spannend te vinden nu Embarassed
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Shy di 17 apr 2012 - 2:09

Puggle: herkenbaar hoor! Haha. Al wint de nieuwsgierigheid het wel van de angst denk ik haha Laughing
Wanneer ga je met verlof over vier weken? Of later?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle di 17 apr 2012 - 2:30

Ja ik geloof wel dat je erg nieuwsgierig bent ja Very Happy Alles is er klaar voor nu?
ik ben al thuis, 5 weken nu ongeveer in de ziekte wet. Mijn verlof begint officieel 15 mei. Omdat ik al in de ziekte wet ben word je verlof standaard 6 weken.

Wanneer zijn jullie de kleertjes gaan wassen? En het bedje gaan opdekken? En met hoeveel weken stond de box?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Happy di 17 apr 2012 - 2:34

Ik heb afgelopen weekend alles gewassen, het beddengoed ligt klaar om opgemaakt te worden maar ik heb het nu opgevouwen en afgedekt met een zwitsal buideltje omdat het anders nog zo stoffig kan worden. Maar alles hangt schoon en fris in de kast Very Happy

Weet iemand of een kindje wat ingedaald is, maar nog niet vast in het bekken ligt nog kan draaien? Of die kleine knul heeft ondekt dat ie flinke spierballen heeft of hij is gedraaid want ik voel ineens heel veel beweging links onder tegen mijn heupbot.. Hmm Rolling Eyes

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Puggle di 17 apr 2012 - 2:37

Dan kan dat wassen nog wel even wachten. Als ik het nu al ga doen kan ik het straks bijna nog een keer doen Wink

Heb je eigelijk nog last van die plens vocht gehad? Dat was bij jou toch? Embarassed
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Happy di 17 apr 2012 - 2:41

Ja dat was ik, Nee dat is rustig heb wel veel last van krampjes en harde buiken maar dat hoort er allemaal bij. Maar ik moet wel zeggen dat ik enorm uitkijk naar de geboorte en dan niet meer zwanger zijn, het enige wat ik ga missen is het getrappel maar voor de rest word ik niet vrolijk als ik in de spiegel kijk Wink

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Shy di 17 apr 2012 - 3:24

Puggle schreef:Ja ik geloof wel dat je erg nieuwsgierig bent ja Very Happy Alles is er klaar voor nu?
ik ben al thuis, 5 weken nu ongeveer in de ziekte wet. Mijn verlof begint officieel 15 mei. Omdat ik al in de ziekte wet ben word je verlof standaard 6 weken.

Wanneer zijn jullie de kleertjes gaan wassen? En het bedje gaan opdekken? En met hoeveel weken stond de box?
Ja alles is klaar nu!
Oh dat heb ik even gemist denk ik Laughing Oeps!

Ik ben de kleertjes gaan wassen volgens mij met 30 weken toen alles gestreken, opgevouwen en in een doos gedaan met deksel. Van de week heb ik alles opgehangen in de kast Laughing
En afgelopen zondag de box neer gezet.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC di 17 apr 2012 - 11:02

Heey meiden!

Heb al even niet meer gereageerd volgens mij! Ben morgen lekker vrij, dan reageer ik even uitgebreider!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shy di 17 apr 2012 - 11:42

chococupcake schreef:Heey meiden!

Heb al even niet meer gereageerd volgens mij! Ben morgen lekker vrij, dan reageer ik even uitgebreider!
Afgelopen maandag om 13.07 voor het laatst angel
Valt nog mee dus Laughing

Ik kan niet slapen.. Meer die daar nu last van hebben?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Urban Naked di 17 apr 2012 - 12:08

Hey allemaal. Ik reageer even kort met alleen m'n eigen verhaal..
Goed nieuws en slecht nieuws. Goede nieuws: onze zoon is afgelopen zondagavond geboren, gezond en maar liefst 4620gr.
Slechter nieuws is dat ik complicaties kreeg met placenta en bloedverlies, na 2 operaties snel naar het AMC ben vervoerd voor een derde operatie. In totaal ben ik 5,5 liter bloed verloren en dat hakt er nogal in. Lig nu nog in t ziekenhuis maar hopelijk morgen naar huis.

Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Shy di 17 apr 2012 - 12:18

Urban Naked schreef:Hey allemaal. Ik reageer even kort met alleen m'n eigen verhaal..
Goed nieuws en slecht nieuws. Goede nieuws: onze zoon is afgelopen zondagavond geboren, gezond en maar liefst 4620gr.
Slechter nieuws is dat ik complicaties kreeg met placenta en bloedverlies, na 2 operaties snel naar het AMC ben vervoerd voor een derde operatie. In totaal ben ik 5,5 liter bloed verloren en dat hakt er nogal in. Lig nu nog in t ziekenhuis maar hopelijk morgen naar huis.

Oh dat is heftig!
Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat is zijn naam? Als je dat wilt zeggen natuurlijk.
Voor jouw ook een domper zeg, hopen dat je inderdaad morgen naar huis mag smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nana di 17 apr 2012 - 18:08

Urban Naked schreef:Hey allemaal. Ik reageer even kort met alleen m'n eigen verhaal..

Gefeliciteerd met jullie zoon! En wat ontzettend heftig die nasleep. Sterkte met je herstel.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Amber- di 17 apr 2012 - 18:20

Gefeliciteerd met jullie zoon!!
Hopelijk knap jij snel op.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: