Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  miss piggy za 24 maa 2012 - 22:12

komt vast wel goed shy, er moet altijd wel wat tegen zitten tijdens een verbouwing helaas, wel fijn dat het mooi gaat worden en dat het dan ook helemaal naar je zin is Very Happy nog even doorbijten.

vanmiddag krijgen we bezoek van vrienden met 2 kids, we kunnen lekker buiten gaan zitten heerlijk! wij zijn gister ook in de stad geweest op zoek naar een nieuw fototoestel en daarna bij mijn ouders wezen eten we waren pas om 23.00u thuis dus vandaag doen wij het ook lekker rustig aan de rest van de week heb ik elke dag wel met iemand af gesproken en volgend weekend gaan we naar scheveningen naar de musical wicked en wat uitwaaien. kadootje van manlief heerlijk Very Happy

fijn weekend en succes met de badkamer!
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC za 24 maa 2012 - 22:17

Wat fijn dat er een update over Earane is! Hoop dat alles goed met haar gaat en dat de bevalling snel doorzet, minder vruchtwater is niet zo'n goed teken dacht ik... Maar kan het mis hebben natuurlijk...

Shy: he wat balen zeg! Bij verbouwen en klussen horen altijd van die stomme tegenslagen. Hierna ben je waarschijnlijk wel ontzettend blij met je nieuwe badkamer, probeer je daar een beetje op te focussen. Begrijp je helemaal hoor, ik kan ook snel geirriteerd en boos raken om dat soort zaken. Vooral als het gaat om vakmensen die hun werk niet goed doen.

Monnie: lekker zeg dat de tuin opschiet! Ben benieuwd hoe het word! smile Wat vervelend dat je zoontje eigenwijs was met de buikenshoot, maar er zit vast wel een leuke foto tussen! smile Moet trouwens die studio ook nog bellen realiseer ik me nu! Ze hebben me helemaal niet meer gemaild of gebeld Sad

Ik ga zo mijn mams even naar Schiphol brengen, ze zal de aankomende week mijn oma gaan verzorgen als alles ene beetje goed verloopt. Ze is door complicaties nog niet naar huis gekomen, dus hopelijk gebeurd dat ergens de aankomende dagen.

Gisteren even lekker uit eten geweest met vrienden, was echt lekker. Wel vroeg thuis. Was kapot... Lig ik eenmaal in bed... kan ik natuurlijk niet slapen en om 4 uur ben ik standaard wakker tot ong. 6 uur... uiteindelijk slaap ik dan weer rond half 7 en ja op doordeweekse dagen gaat de wekker dan weer en ben je gaaaaar! Twisted Evil Vannacht was ik er even klaar mee, is meer dat ik dan denk wat moet ik nu gaan doen dan? Dus miss. maar even een paar leuke boeken halen ofzo bij de bieb, kan ik 's nachts wat gaan lezen ofzo. Net even peptalk van me paps gehad haha, mijn mams had er tijdens de zwangerschap ook last van van dat wakker liggen. Het is trouwens niet dat de baby druk is, ja een hele enkele keer... meestal slaapt zij gewoon,maar ik dus niet meer... zucht :p Nou, nu maar even opschieten! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Clapperdie za 24 maa 2012 - 22:30

Idd fijn om een update over Earane te horen! Ik hoop dat ze snel bevalt of inmiddels al bevallen is. Ze zullen nu wel actie ondernemen denk ik.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Rouge za 24 maa 2012 - 23:26

spannend voor eareane, hoop dat het goed gaat en ze snel kan bevallen.

@ ccc: hier sinds een paar weken ook slecht slapen, vooral heeel vroeg al wakker..en 'uitgeslapen', om dan een paar uur later gewoon echt moe te zijn,wel balen maar hoort er idd een beetje bij (kun je alvast oefenen op de gebroken nachten Wink

@ shygirl: ooo dat is lekker stressen zeker met die badkamer. Zou ik nu echt niet aan moeten denken. Hier moeten ook wat dingetjes nog gedaan worden maar gelukkig geen grote verbouwingen ofzo. Geniet je nog lekker van je verlof?

@ Miss Piggy: ook al verlof. Je hebt iig leuke dingen gepland. Jij bent ook niet van het stilzitten? Ik wil ook zoveel mogelijk leuke dingen nog doen, kan er niet tegen om hele dag thuis te hangen (hoewel op een regenachtige dag is dat best fijn,maar met mijn zoontje is dat gewoon geen doen want die word dan ook strontchagerijnig haha) En gelukkig is het mooi weer! Geniet ervan!

Hier is ook verlof aangebroken! Jippie, heerlijk weer ervoor ook. Ik heb al veel plannen voor aankomende week, de rest is gewoon nog leeg...wel lekker, maar hoop dat de baby niet te lang op zich laat wachten. Vind het heerlijk dat ik eindelijk vrij ben maar wil liefst wel elke dag iets 'te doen' hebben.

Wie zijn na eareane degenen die het verst zwanger zijn? Volgens mij kom ik wel aardig in de buurt, Laurientje, arwen, yvonne en shygirl ook..en verder? (oow dat zijn er nog wel wat die nog verder zijn!) Wel leuk dat er gewoon al baby's uit dit topic geboren zijn:)
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Amber- zo 25 maa 2012 - 0:04

Earane, spannend de update!

Voor de meiden die flesvoeding willen geven, dat is toch prima. Het is volledig jullie eigen keus.
Ik wil zelf wel borstvoeding gaan geven, maar vind dat iedereen zijn eigen keuze heeft.

@ Shygirl, hopelijk is de badkamer en wc snel klaar!

@ Happy, ik ben zeker aan het genieten van het mooie weer Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 561177

@ Puggle, leuk nieuwe gordijnen. Hopelijk is de tuin straks snel klaar zodat je van het mooie weer kunt genieten!

@ Monnie, ja we hebben een keuze gemaakt. Het tweede kdv waar ze zijn wezen kijken word het. Had daar meteen een veel beter gevoel bij.
Ook inderdaad bij de bekkenfysiotherepeut geweest. Het probleem in mijn bekken en heupen valt nog mee, maar de spier in mijn linkerbil is wel flink geïrriteerd. Die behandelt ze tijdens de behandelingen.. AUW Neutral Ik moet over een week weer terug komen.
En is de tuin bijna klaar?
Thanx voor de tip van de prenatal.
En hoe was jullie meeting?

@ Miss Piggy, geniet van je verlof!!

@ CCC, altijd leuk een goede uitslag van de belastingdienst Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 561177
Wat balen dat het slapen zo slecht gaat!

@ Rouge, geniet van je verlof!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 0:21

Rouge: lekker dat je verlof begonnen is. Vooral nu dat het zulk lekker weer is. Ik hoop ook dat de baby niet heel lang op zich laat wachten.

Ik heb het druk de laatste dagen. Heb het gevoel dat er nog van alles moet gebeuren en dat er geen tijd meer is. Over 2 dagen ben ik gewoon al aan het bevallen. Best een eng idee.pale

Gast
Gast

Bericht  Puggle zo 25 maa 2012 - 4:27

Miss piggy, lekker dat je verlof is begonnen smile

Monnie, wat jammer van de fotoshoot zeg! Wel heel leuk dat je dat hebt gedaan. Veel plezier op het dagje weg!

Earane, wat spannend nu zeg. Hoop dat je je meisje al lekker vast hebt nu!

Shygirl, shoppen is altijd leuk Very Happy hopelijk krijg je niet teveel vertraging met de badkamer.

Ccc, wat rot zeg dat je zo slecht slaapt. Word je ook alleen maar meer moe van zo. Weet niet echt tips, ik slaap gewoon goed.

Clapperdie, hoe gaat het allemaal? Beetje ritme te krijgen?

Rouge, fijn dat je ook verlof hebt nu! Met hoeveel weken ben je bij je eerste kindje bevallen?

Amber, ja ben er blij mee. Helaas nog 3 weken wachten. Fijn dat het 2de kdv goed voelde! Heb je dat ook weer geregeld toch. Hoe vaak gaat jullie kindje er straks heen?

Yvonne, oh wat een spannend en gek idee lijkt me dat zeg. Komt vast wel goed, die kleine dingen lossen zichzelf ook we op.

Ik ben vandaag creatief geweest voor de baby. Er staat een foto in het show je babykamer topic, weer even geupt dacht ik smile

Verder gisteravond een pokeravondje gehad met vrienden en heb het toch makkelijk heel de avond vol gehouden gelukkig!

Laatst aangepast door Puggle op zo 25 maa 2012 - 7:09; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Clapperdie zo 25 maa 2012 - 5:03

Puggle: Hier gaat alles goed hoor! We komen steeds beter in het ritme. T.ies is een heel lief kindje, huilt bijna niet en komt in de nacht om de 4 uur. We zijn nog een beetje aan het stoeien met de flessen maar worden nu gelukkig door het consultatiebureau in de gaten gehouden of hij wel voldoende krijgt. Hoe gaat het met jou? Wat een leuke schilderijtjes heb je gemaakt!

Hier nog even een foto van ons mopje:

*weg*

Laatst aangepast door Clapperdie op ma 26 maa 2012 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  CCC zo 25 maa 2012 - 6:12

Aaaah hij ligt zo lekker te chillen Clapperdie! I love you Fijn dat het allemaal zo lekker gaat! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 6:14

Ah, wat ligt hij er lekker hij Clapperdie smile

Gast
Gast

Bericht  Puggle zo 25 maa 2012 - 7:11

Wat fijn dat het zo goed gaat clapperdie! Wat een liefje hoe die zo ligt smile
Met mij gaat het goed hoor, zijn gangetje Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 8:31

Clapperdie, wat lief I love you

Gast
Gast

Bericht  Shy zo 25 maa 2012 - 8:34

Hebben jullie af en toe ook zo'n last van bandenpijn?
Ik had het gister toen we aan het winkelen waren, maar even ergens op een bankje gaan zitten buiten.
En nu ook, ik zit bijna dubbel gevouwen omdat ik geen andere houding weet wat aangenaam kan zitten.

Iemand een tip of iets?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Puggle zo 25 maa 2012 - 8:46

Toen ik van de week in de stad liep kreeg ik hele erge steken rechts onderin. Ik denk bandenpijn, maar weet het niet zeker. Ik ben gaan zitten en toen trok het weg. Ik denk dat je niet veel meer kan doen als gaan zitten dan of rusten.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie zo 25 maa 2012 - 8:56

@ccc: nou het wordt niks bijzonders hoor met de tuin, we hebben niet zo'n grote tuin dus hebben nu alles betegeld met wat mooie plantenbakken erin. Zo heeft ons zoontje lekker veel ruimte om te spelen. Wat jammer dat je nog niet gebeld bent door de fotograaf, misschien is je mail niet aangekomen? Vervelend dat slechte slapen 's nachts. Ik heb er ook een tijdje last van gehad, de laatste 2 weken slaap ik weer heerlijk. De vorige zwangerschap sliep ik vooral die laatste weken zo slecht, dus wie weet komt het nog weer.

@rouge: lekker dat jij nu ook verlof hebt! Je hebt ook al een zoontje toch? Dan vermaak je je vast wel Wink Snoepy is trouwens ook bijna uitgerekend.

@amber: fijn dat jullie een kdv hebben kunnen kiezen, meestal zit je gevoel wel goed. Kun je nog wel goed werken, ondanks de pijn in je spier? Tuin is nu zo goed als klaar, er moet nog wat puin worden wegggebracht en een beetje plantjes poten. Maar dat kan ik mooi in mijn verlof doen Very Happy Meeting was weer gezellig, altijd leuk om iedereen weer te spreken.

@yvonne: het is ook wel gek dat je al weet wanneer je wordt ingeleid, dan wil je ook alles klaar hebben!

@puggle: leuk gedaan die schilderijtjes, lekker fleurig!

@clapperdie: ah wat een lieverd!

@shy: volgens mij kun je weinig doen tegen bandenpijn behalve wat meer rusten. Ik voel het wel af en toe trekken, maar heb er niet veel last van.

@all: er zijn tijdens de buikfotoshoot ook foto's van mij alleen en mijn man gemaakt, dus er zit vast wat leuks tussen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 561177
Weekend zit er alweer op, dan gaat mijn laatste werkweek in voor het verlof! Moet dinsdag, woensdag en donderdag werken, lekker afronden dus! Morgen weer naar de vk, ben benieuwd of de baby goed ligt, want soms heb ik het gevoel dat ze nog alle kanten opgaat!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Shy zo 25 maa 2012 - 9:56

Puggle schreef:Toen ik van de week in de stad liep kreeg ik hele erge steken rechts onderin. Ik denk bandenpijn, maar weet het niet zeker. Ik ben gaan zitten en toen trok het weg. Ik denk dat je niet veel meer kan doen als gaan zitten dan of rusten.
Zo voelt het inderdaad, maar ookal zit ik even rustig dan lijkt het nog lang te duren voordat het weg is.
Gister ook het begon in een winkel, liep een beetje rond te kijken maar liep gewoon krom van de pijn Mad toen zo snel mogelijknaar de uitgang waar een bankje voor de deur stond nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle zo 25 maa 2012 - 10:19

Shygirl85 schreef:
Puggle schreef:Toen ik van de week in de stad liep kreeg ik hele erge steken rechts onderin. Ik denk bandenpijn, maar weet het niet zeker. Ik ben gaan zitten en toen trok het weg. Ik denk dat je niet veel meer kan doen als gaan zitten dan of rusten.
Zo voelt het inderdaad, maar ookal zit ik even rustig dan lijkt het nog lang te duren voordat het weg is.
Gister ook het begon in een winkel, liep een beetje rond te kijken maar liep gewoon krom van de pijn Mad toen zo snel mogelijknaar de uitgang waar een bankje voor de deur stond nerd

Ja dat klinkt idd net als wat ik had. Ja erg vervelend hè! Ik heb geen idee wat er aan te doen is. Rusten maar Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Shy zo 25 maa 2012 - 10:22

Ccc: het komt vast goed, maar zo'n doucheslang die verkeerd geleverd is Rolling Eyes
We hadden echt een hele waslijst aan spul wat daar besteld is dat check je dan toch goed?

Miss piggy: ja dat is zo, en inderdaad hoe wij het willen dat is ook wat waard.
En mijn bad, die ik nu zo mis haha. Hij staat al wel, dus kan vast erover dromen.

Rouge: ja het is niet ideaal haha, maar als uk er is kom je er helemaal niet aan toe. We moesten wel Laughing
En jij ook lekker verlof! Heerlijk hoor, heb nu de eerste week erop zitten is toch ook best hard gegaan.

Amber22: dank je voor je steun haha Laughing

Clapperdie: wat een mooi jochie!

Yvonne: ik ga aan je denken hoor, hopen dat het helpt angel
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy zo 25 maa 2012 - 10:26

Puggle schreef:
Shygirl85 schreef:

Ja dat klinkt idd net als wat ik had. Ja erg vervelend hè! Ik heb geen idee wat er aan te doen is. Rusten maar Wink

Ja hier zei de verloskundige ook even rustig gaan zitten. Al moet ik zeggen dat ik echt niet rustig zit als ik zo'n pijn heb nerd
Net even omgekleed, kruikje gemaakt en die op mijn zij gelegd, nu gaat het weer goed!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  miss piggy zo 25 maa 2012 - 21:53

@ rouge ik ben idd niet van het stilzitten haha gelukkig heb ik wel het een en ander te doen en het is heerlijk weer dus mij hoor je niet klagen Very Happy jij ook een heel fijn verlof geniet ervan!

@ yvonne heel veel succes morgen en dat alles voorspoedig mag verlopen best een gek idee dat je morgen gewoon een babytje in je armen hebt Very Happy

@ clapperdie wat een heerlijk ventje zo mooi zo tevreden wordt er helemaal blij van Very Happy

@ puggle fijn dat het wat beter gaat met je

@ monnie succes met je laatste werkweek het is zo voorbij en dan lekker genieten!
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Urban Naked zo 25 maa 2012 - 23:57

Shygirl, ik had vorige week ook ineens gigantische pijn op een plek in m'n buik. Het bleef de hele dag gevoelig, soms zo heftig dat ik niet kon lopen of overeind komen. Het was steeds exact dezelfde plek en ik had het nog niet eerder zo heftig gevoeld. Mijn verloskundige dacht dat het misschien een darm was die klem zat. Dat kan kennelijk onwijs veel pijn doen! Ik denk dat ze gelijk had want bandenpijn voelde toch heel anders.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Shy ma 26 maa 2012 - 0:07

Urban Naked schreef:Shygirl, ik had vorige week ook ineens gigantische pijn op een plek in m'n buik. Het bleef de hele dag gevoelig, soms zo heftig dat ik niet kon lopen of overeind komen. Het was steeds exact dezelfde plek en ik had het nog niet eerder zo heftig gevoeld. Mijn verloskundige dacht dat het misschien een darm was die klem zat. Dat kan kennelijk onwijs veel pijn doen! Ik denk dat ze gelijk had want bandenpijn voelde toch heel anders.
Oke dat ga ik even onthouden (of in ieder geval proberen nerd) moet morgen naar verloskundige toe dus ga wel even vragen dan.
Zaterdag was het ook zo lastig, zei tegen mijn man leuk hè dagje shoppen met je vrouw (sarcastische toon) hij zegt nou ik vindt er niks aan haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Monnie ma 26 maa 2012 - 8:00

Hoi meiden,

vanmorgen weer bij de vk geweest, alles was goed. Kindje lag al mooi met het hoofdje naar beneden, maar kan nog wel draaien, ze is nog niet ingedaald. Ik krijg over 3 weken nog een liggingsecho, doen ze nu dus wel (bij mijn zoontje niet). Wel leuk om nog even te kijken!
Morgen werken, heb er wel zin in, des te eerder is de week voorbij Very Happy Mijn zoontje is trouwens lekker eigenwijs op het moment pff. Volgens mij is hij al in de "nee" fase beland en soms boze buien, heel gezellig Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 394967

Hoe gaat het met de rest, veel meiden hebben al verlof nu hè. Lekker met dit weer.

@yvonne: succes morgen meid!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Puggle ma 26 maa 2012 - 8:13

Fijn dat de kleine met het hoofdje goed ligt en hopelijk blijft liggen smile

Yvonne, veel succes morgen!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC ma 26 maa 2012 - 8:58

Yvonne: heel veel succes en sterkte morgen!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: