Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Puggle zo 15 apr 2012 - 0:42

Shy, gewoon al 38 weken je gaat hard! Nog geen veranderingen verder?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Shy zo 15 apr 2012 - 0:47

Puggle schreef:Shy, gewoon al 38 weken je gaat hard! Nog geen veranderingen verder?
Ja hè? Pff vindt het ook snel gaan!
Ben ondertussen heel benieuwd aan het worden naar ons kindje!
Ik voel hem nu meer bewegen en zie het ook vaak duidelijk, best schattig om te zien zit dan ook helemaal te zwijmelen en te praten tegen mijn buik Embarassed
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  CCC zo 15 apr 2012 - 1:04

Shy: alles is dus bijna klaar? smile Word nu inderdaad spannend! Ik twijfel of ik de box ga opzetten, wil de kat wel goed laten wennen zodat ze er ook niet in gaat liggen, maar vind het nu wel wat te vroeg nog... Miss. wacht ik tot mijn verlof.

Puggle: jij ook al bijna 30 weken, gaat ook snel opeens he! Hopelijk is morgen alles weer helemaal goed met de baby en jou! smile

Babyshower was heel erg leuk, was echt verrast... Ik zou met 2 vriendinnen en de dochter van één van hun naar de kinderboerderij gaan. Had me er ook helemaal op ingesteld eigenlijk, en uiteindelijk kwam een van de meiden me ophalen met één of andere smoes over een halsbandje van het hondje van haar moeder, dus moesten even langs een andere vriendin van mij, omd aar een klein halsbandje op te halen. Vond het prima, later vond ik het pas vaag, want die twee hebben amper contact alleen als ze elkaa rhier zien. Toen we aankwamen rijden allemaal roze balonnen en zei letterlijk: WAT IS DIT? :shock: haha Zat iedereen daar binnen, had wel een vermoeden dat er iets gepland stond. Mijn vriend die vroeg al 20x deze week hoelaat ik naar de kinderboerderij ging, maar had het een soort van anders verwacht ofzo.. en ergens dacht ik nog, naja ik zal het wel mis hebben haha! Dus geen kinderboerderij maar een gezellige babyshower. Heb zo ontzettend veel gehad, slaapzakjes, speelgoed, bestekje, heel veel verschillende kleding in grote maten al (heb het meeste tot 68 wel) badpakje en zwembroekje, slabbertjes enz. Echt te gek voor woorden en zo ontzettend lief van mijn vriendinnen!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shy zo 15 apr 2012 - 1:15

Ccc: ja nu is alles echt klaar!
Box staat hier nu een uurtje, kat is nieuwsgierig maar ligt nu lekker te slapen in zijn mandje.
Ik zou wel wachten tot je verlof hebt met de box, als je nu aan het werk bent kan die van jullie er lekker in gaan liggen. Als ik nu zie dat hij het te leuk vindt kan ik ingrijpen.

Leuk die babyshower klinkt goed en lief van ze!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC zo 15 apr 2012 - 4:14

Ja je hebt gelijk... ze ligt nu al elke keer op het aankleedkussen.. Dus moet de deur echt dichthouden, maar dat vergeten we echt altijd, zijn we niet gewend nog.

Wat lekker dat alles klaar is Very Happy Nu wachten totdat de baby komt! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy zo 15 apr 2012 - 4:34

chococupcake schreef:Ja je hebt gelijk... ze ligt nu al elke keer op het aankleedkussen.. Dus moet de deur echt dichthouden, maar dat vergeten we echt altijd, zijn we niet gewend nog.

Wat lekker dat alles klaar is Very Happy Nu wachten totdat de baby komt! smile

Ja zo doen wij het nu wel, wel handig. Hij heeft echt nog maar alleen lopen snuffelen maar dat zal wel veranderen als we de deur uit zijn nerd

Ja wachten wachten.. Rolling Eyes
Duurt lang als je ergens op moet wachten haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC zo 15 apr 2012 - 4:38

Haha ja kan ik me voorstellen dat het wachten nu lang duurt! smile Heb ik nu ook al, ergens denk ik, het is nog maar max. 10 weken, maar ergens denk ik ook ik wil mijn baby zo graag zien, lekker knuffelen, vasthouden, genieten ed. Zo gek al die gevoelens...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle zo 15 apr 2012 - 4:39

Wat fijn dat alles er klaar voor is shy, nu jij nog Wink of ben je er wel klaar voor? Voor hoever dat kan natuurlijk.

Wij gaan volgende week de box kopen, ik twijfel alleen erg over de kleur nog. We gaan hem nog niet neer zetten hoor, daar wil ik dan nog een paar weekjes mee wachten denk ik. Wat voor kleur hebben jullie?

Klinkt als een zeer geslaagde dag ccc! Met mooie kadotjes. Wel erg leuk dat ze dat voor je hebben gedaan.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 15 apr 2012 - 4:56

Ik blijf het raar vinden om te zien als iemand op dezelfde termijn is als toen ik beviel...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puggle zo 15 apr 2012 - 5:12

Lejow schreef:Ik blijf het raar vinden om te zien als iemand op dezelfde termijn is als toen ik beviel...

Lijkt me ook erg moeilijk wel hoor lejow.

Laatst aangepast door Puggle op zo 15 apr 2012 - 5:13; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Shy zo 15 apr 2012 - 5:13

chococupcake schreef:Haha ja kan ik me voorstellen dat het wachten nu lang duurt! smile Heb ik nu ook al, ergens denk ik, het is nog maar max. 10 weken, maar ergens denk ik ook ik wil mijn baby zo graag zien, lekker knuffelen, vasthouden, genieten ed. Zo gek al die gevoelens...
Zeker gek ja al die gevoelens en als ik denk aan bevallen zelf denk ik neeeeeeee! nerd
Maar goed, als dat achter de rug is ben ik officieel een grote meid Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy zo 15 apr 2012 - 5:18

Puggle schreef:Wat fijn dat alles er klaar voor is shy, nu jij nog Wink of ben je er wel klaar voor? Voor hoever dat kan natuurlijk.

Wij gaan volgende week de box kopen, ik twijfel alleen erg over de kleur nog. We gaan hem nog niet neer zetten hoor, daar wil ik dan nog een paar weekjes mee wachten denk ik. Wat voor kleur hebben jullie?

Klinkt als een zeer geslaagde dag ccc! Met mooie kadotjes. Wel erg leuk dat ze dat voor je hebben gedaan.

Ja inderdaad nu ik nog! Haha, ik blijf het heel spannend vinden.
Gister ging mijn man volleyballen, was telefoon vergeten had hij zelf gelukkig snel door dus kwam hem halen. Ik het nr opgeslagen van de sporthal waar hij de hele middag was. Aan die dingen merk ik wel dat het begint te kriebelen.
Moet er niet aan denken dat ik hem straks niet kan bereiken.
Ook dingen zeggen tegen hem zoals zorg dat je genoeg benzine hebt ed. Ja ik ben wel een gestrest kipje nu haha

Oh onze box is gewoon eiken hout.

Lejow: weet niet zo goed wat ik moet zeggen dus dan maar zo hug
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC zo 15 apr 2012 - 5:23

Haha dat bevallen komen we niet onderuit... Vanmorgen dacht ik ook nog even oooh god... dat word wat.... maar een uurtje later dacht ik, ach... het zal vast allemaal wel te overleven zijn... Ik denk er maar niet teveel overna, want dan word ik wel angstig en onzeker of ik het wel kan... Heb nu de laatste 2 bijeenkomsten zw. yoga dinsdag en volgende week nog, en eerlijk gezegd ben ik blij dat het de laatste keren zijn. Dan hoef ik die drama en horrorverhalen niet meer aan te horen. Want daar word ik dus werkelijk echt niet vrolijk van.

En idd... goed bereikbaar zijn, dat zijn ook mijn stressmomentjes, dat heb ik nu al. Gelukkig heeft mijn vriend nu ook een zakelijke telefoon, dus een extra nr erbij smile Ik heb ook de nr's van zijn managers opgeslagen en die van de zaak, en het hoofdkantoor ook nog... Zal me niet gebeuren dat ik alleen ga bevallen :p

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy zo 15 apr 2012 - 6:47

chococupcake schreef:Haha dat bevallen komen we niet onderuit... Vanmorgen dacht ik ook nog even oooh god... dat word wat.... maar een uurtje later dacht ik, ach... het zal vast allemaal wel te overleven zijn... Ik denk er maar niet teveel overna, want dan word ik wel angstig en onzeker of ik het wel kan... Heb nu de laatste 2 bijeenkomsten zw. yoga dinsdag en volgende week nog, en eerlijk gezegd ben ik blij dat het de laatste keren zijn. Dan hoef ik die drama en horrorverhalen niet meer aan te horen. Want daar word ik dus werkelijk echt niet vrolijk van.

En idd... goed bereikbaar zijn, dat zijn ook mijn stressmomentjes, dat heb ik nu al. Gelukkig heeft mijn vriend nu ook een zakelijke telefoon, dus een extra nr erbij smile Ik heb ook de nr's van zijn managers opgeslagen en die van de zaak, en het hoofdkantoor ook nog... Zal me niet gebeuren dat ik alleen ga bevallen :p

Tuurlijk het komt gewoon goed! Maar het idee is zo eng nerd Waarom worden er van die enge verhalen verteld waar meiden bij zitten die nog moeten bevallen? Kunnen ze zelf niet een horror/beval verhalen avond houden?

Nee inderdaad niet alleen bevallen, pff het idee zeg.
Ik heb het nr van zijn mobiel logisch natuurlijk en een nr van de zaak dus dat moet ook goed komen.

Net onder het eten eerste poging van kat om de box in te gaan, mijn man vloog erop af en de kat was beledigd haha. Hij weet nu in ieder geval wel dat het verboden terein is :-)
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle zo 15 apr 2012 - 7:11

Ja dat bevallen is even een vervelend puntje ja laughcry zucht... Maar we moeten idd kunnen niet meer terug Wink
Mijn man heeft op zijn werk zijn mobiel in zijn zak en hij heeft een telefoon bij zich van het werk dus dat zit wel goed. Anders bel ik gewoon dat ze hem oproepen smile maak me daar niet druk om.

Wat grappig dat de kat zo nieuwsgierig is, dat heb je met katten hè en die kunnen ook overal zo makkelijk bij. Mijn hondje kan niet echt in de box springen Laughing

Wat is het hier verder rustig zeg. Allemaal aan het bevallen? Hihi
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 15 apr 2012 - 7:41

Whahaha leuk die katten! smile Hier is onze Tequila ook altijd een beetje beledigd als ze weer verplaatst word of op haar sodemieter krijgt... maar ze blijft volhouden Wink

Tja, weet je wat het is... er zittebn natuurlijk vrouwen/ meiden tussen die al een bevalling voor de 2e of 3e keer meemaken, en dan lijkt het wel of alle ervaringen tegen elkaar opgewogen moeten worden... Soort van opbieden... wie de ergste bevalling heeft gehad... Soms denk ik echt, snap er niks van waarom vrouwen dat doen... Soms denk ik ook maar, blijkbaar hebben ze het nog niet verwerkt ofzo... Rolling Eyes

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy zo 15 apr 2012 - 8:13

chococupcake schreef:Whahaha leuk die katten! smile Hier is onze Tequila ook altijd een beetje beledigd als ze weer verplaatst word of op haar sodemieter krijgt... maar ze blijft volhouden Wink

Tja, weet je wat het is... er zittebn natuurlijk vrouwen/ meiden tussen die al een bevalling voor de 2e of 3e keer meemaken, en dan lijkt het wel of alle ervaringen tegen elkaar opgewogen moeten worden... Soort van opbieden... wie de ergste bevalling heeft gehad... Soms denk ik echt, snap er niks van waarom vrouwen dat doen... Soms denk ik ook maar, blijkbaar hebben ze het nog niet verwerkt ofzo... Rolling Eyes

Tja wat die vrouwen betreft mijn tante zegt dat ze dat leuk vinden om te vertellen als ze op kraamvisite te zijn. Hier hoeft niemand dat te doen want het is mijn bevalling
Twisted Evil Zodra dat gebeurt zal ik dat wel even duidelijk maken want daar heb ik echt geen zin in (hormonen spelen op)

Waar ik trouwens ook nu al bang voor ben is dat iedereen straks ons kindje vast wilt houden, kan daar nu al licht hysterisch over worden omdat dat mij gewoon echt niet leuk lijkt.. Herkenbaar? Please angel

Laatst aangepast door Shygirl85 op zo 15 apr 2012 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle zo 15 apr 2012 - 8:14

Als ik het zo hoor, dan ben ik echt blij dat ik dat ik geen Yoga ben gaan doen. Dat is echt zo niks voor mij!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie zo 15 apr 2012 - 8:55

@ccc: wat leuk zeg een babyshower, flink verwend zo te horen!

@shy: gaat zeker snel zeg, 38w alweer! Is de bandenpijn weer wat weggezakt? Ik heb er nu ook zoveel last van. Ik ben ook al zo'n stresskip nu, haha. Alles moet klaar voor de 37w, mijn man heeft het niet fijn nu... Ik vond het bij de eerste ook niet leuk als mijn kind steeds bij anderen lag, ik zie wel hoe dat nu gaat lopen. Het liefst wil je je kindje zoveel mogelijk bij jezelf houden.

@puggle: wij hebben de box ongeveer dezelfde kleur als de meubels, in een bruine tint.

@lejow: dat kan ik me voorstellen dat het raar is. Jij had ook gewoon nog zwanger kunnen zijn, maar gelukkig doet jullie meisje het goed Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 699888

@bevalling: meiden, maak je daar echt niet te druk over (makkelijk gezegd), je weet toch niet hoe het gaat lopen, je moet het echt over je heen laten komen. Mijn eerste bevalling was ook vreselijk, ik zal jullie de details besparen :P Tenzij jullie het héél graag willen horen, haha. Ik denk daar eigenlijk helemaal niet zo aan terug hoor, ik vind het echt heel bijzonder dat ik ons zoontje op de wereld heb gezet.

@all: ik heb echt teveel gedaan vandaag, heb last van mijn banden, bekken en volgens mij is de baby aan het indalen, veel steken onderin. Vandaag het bed ook maar vast op klossen gezet, weer wat van mijn lijstje strepen Wink Deze week nog even de laatste dingen klaarmaken voor ik 37w ben, heb een beetje last van stress de laatste dagen...
Foto's van de fotoshoot heb ik trouwens ook gedeeltelijk, ben er heel blij mee, zal er morgen wel een paar plaatsen.
Welterusten meiden!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  CCC zo 15 apr 2012 - 9:52

Hahaha Puggle wees maar blij idd! Very Happy

Shy: herkenbaar! Ik wil niet dat mijn kindje van hand tot hand gaat... maar goed, je ontkomt er niet aan als de opa's en oma's komen dat iedereen de baby wilt vasthouden.. We hebben hier alleen 3 partijen (van 2 mensen per partij) dus daar zie ik een beetje tegenop... Vooral zo de eerste dagen.... Maar heb me voorgenomen gewoon duidelijk te zijn en haar gewoon weer terug te nemen als ik dat wil... Verder heb ik met vrienden niet zo'n probleem, maar wil wel dat het rustig aangaat en niet elke keer van hand tot hand zeg maar...

Monnie: wel rustig aandoen he! Kan me wel voorstellen dat je opeens nog denkt van oh dit moet nog en dat moet nog... maar bed op klossen zetten enzo, dat horen mannen te doen he! Wink ben benieuwd naar je foto's! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy zo 15 apr 2012 - 10:15

Monnie: ik denk dat ik gewoon verander in een bezitterige heks haha.
Nou we zien het wel, als mijn man en ik op 1 lijn zitten wat dat betreft dan zal hij het ook wel in de gaten houden.

Bandenpijn is wel weer minder nu, vindt het gek maar had er gistermiddag veel last van en deze middag ook. Even lekker onder de douche of in bad en het is weer over. dan loop ik daarna weer naar beneden en begint het weer :shock:
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow zo 15 apr 2012 - 10:17

Gewoon zorgen dat jullie allemaal tot minstens 37 weken alles binnen houden (en vooral dicht haha) dan is Lejow ook tevreden Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  miss piggy zo 15 apr 2012 - 20:41

@ ccc wat ontzettend leuk die babyshower en je bent goed verwend, echt superleuk!

@ puggle succes vandaag in het zh, wij hebben een blank eiken box past mooi bij de rest van de meubels

@ lejow heel begrijpelijk dat het moeilijk en raar is, maar jullie doen het echt super Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 699888

@ shy wachten duurt lang he, pff ik heb er ook last van haha en bevallen kunnen we, girlpower!! en straks gewoon duidelijk aangeven als je je kindje zelf bij je wil houden, je moet er zeker geen vervelend gevoel bij hebben die tijd komt niet meer terug, mensen die dat niet snappen hebben gewoon dikke vette pech!

@ monnie ik ben erg benieuwd naar de foto's Very Happy moeten jullie nog veel doen omdat je zo aan het stressen bent?
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Shy zo 15 apr 2012 - 21:16

Miss piggy: ja het zal wel los lopen! Zei gister tegen mijn man, je telefoon moet dan wel uit haha. Even ervoor zat hij te bellen. Stressmens nerd

Ik heb het ook vaak met mijn tante over dat soort dingen, baby's die door iedereen vast gehouden moeten worden (ze is verpleegkundige geweest) heeft dus ook wel wat bevallingen mee gemaakt, vaak hoorde ze dat moeders achteraf zeiden dat ze het vreselijk vonden. Boden het zelf wel aan omdat dat hoorde in hun ogen.
Maar daar pas ik voor, mijn schoonouders oke mijn vader en zijn vrouw ook prima maar voor de rest. Inderdaad dikke pech! Haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happy zo 15 apr 2012 - 21:29

Ik was even bang dat ik de enige zou zijn die zich misschien gaat gedragen als een draak Very Happy Ik heb echt het gevoel, mijn kindje afblijven Twisted Evil . Maar ik gun het de familie wel hoor! Maar als er, ik noem maar wat, 5 mensen oid zitten laat ik hem echt niet het kringetje rondgaan.

Ik vind het nu wel steeds zwaarder worden, Heb net even een uur gerommeld op de babykamer ben nu helemaal kapot :P En ik krijg ook af en toe krampen dat ik denk, dit is nog maar het begin :shock:. Ben zeer benieuwd...

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: