Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Jolicious schreef:Hebben jullie ook al zoveel moeite met opstaan en wandelen enzo? Pff moet eerst 5 handelingen verrichten voordat ik sta. Weet even weer hoe dat bij zoon was op het eind. En het 'leuke' is: het wordt de komende weken alleen maar erger, haha!
Ja erg he... ik kom ook bijna niet meer overeind! Sinds een maand ofzo merk ik dat echt weer, hoe het is om hoogzwanger te zijn. Het wordt alleen maar erger inderdaad maar het einde komt in zicht toch!
Gast- Gast
Jaaa gelukkig wel! Kijk echt uit naar het vasthouden van ons kleintje. Maak me wel zorgen om de babykamer die er nog niet is enzo, maar goed zaterdag verhuizen en als goed is staat hij zo. Maar ja, die nesteldrang hè? Wil het gewoon voor elkaar hebben nu!
Gast- Gast
Jolicious schreef:Jaaa gelukkig wel! Kijk echt uit naar het vasthouden van ons kleintje. Maak me wel zorgen om de babykamer die er nog niet is enzo, maar goed zaterdag verhuizen en als goed is staat hij zo. Maar ja, die nesteldrang hè? Wil het gewoon voor elkaar hebben nu!
Ik zou inderdaad erg benauwd ervan worden als de babykamer nu nog niet af was. Hopen dat hij inderdaad zo snel staat als je hoopt
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
@puggle: ik hoop dat het bij jou net zo goed werkt, ik neem er gewoon standaard 2 achter elkaar. 's nachts heb ik er ook vaak last van, even een rennie en het is weg
@ccc: hmm die zien er lekker uit, kom je er 1 brengen
@jol: ja,vooral die trap op, als ik boven ben sta ik eerst uit te hijgen voor ik verder kan. En soms tijdens het lopen buiten maar even stil staan om uit te rusten, kan dan gewoon niet verder. Net een oud wijf! Succes zaterdag, is jullie huis verder helemaal klaar? Jullie kunnen er zo in?
@all: ik heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 9.30u, met dank aan ons zoontje, die lag toen nog heerlijk te slapen. Ben vanmorgen even naar mijn schoonmoeder geweest, vond ze wel leuk. Morgen ga ik met mijn moeder en oma winkelen, mijn oma wil altijd eens in de zoveel tijd iets kopen voor mijn zoontje, heel lief.
@ccc: hmm die zien er lekker uit, kom je er 1 brengen
@jol: ja,vooral die trap op, als ik boven ben sta ik eerst uit te hijgen voor ik verder kan. En soms tijdens het lopen buiten maar even stil staan om uit te rusten, kan dan gewoon niet verder. Net een oud wijf! Succes zaterdag, is jullie huis verder helemaal klaar? Jullie kunnen er zo in?
@all: ik heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 9.30u, met dank aan ons zoontje, die lag toen nog heerlijk te slapen. Ben vanmorgen even naar mijn schoonmoeder geweest, vond ze wel leuk. Morgen ga ik met mijn moeder en oma winkelen, mijn oma wil altijd eens in de zoveel tijd iets kopen voor mijn zoontje, heel lief.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt mensen. Ik hoop ook dat ik dinsdag niet meer naar de vk hoef. Maar vooralsnog geen tekenen. Net even bij een kdv wezen kijken, op de fiets, dat gaat allemaal nog wel.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
@ puggle heb je al rennies gehaald? ik heb een drankje van de huisarts dat werkt gelukkig ook ik had het veel eerder moeten doen!
@ monnie fijn dat het je goed bevalt thuis, ik heb er soms wel wat moeite mee ook al heb ik toch best veel afspraken staan, ik ben niet zo goed in alleen zijn geloof ik.
@ jolicious tja de laatste loodjes he nog even volhouden, ik heb er ook wel last van idd je voelt je net een oud wijf haha ook al kan ik nog redelijk goed vooruit het is niet zoals je gewend bent, succes met verhuizen!
@ urban naked zet hem op meid
@ all gister bij de vk geweest alles was goed gelukkig nog een liggingsecho gehad maar die was erg kort van duur helaas wij hebben weinig kunnen zien, maar de kleine ligt goed en is helemaal ingedaald. vanmorgen fijn mijn voetjes laten verwennen bij de pedicure dus moeders kan er weer tegen.
@ monnie fijn dat het je goed bevalt thuis, ik heb er soms wel wat moeite mee ook al heb ik toch best veel afspraken staan, ik ben niet zo goed in alleen zijn geloof ik.
@ jolicious tja de laatste loodjes he nog even volhouden, ik heb er ook wel last van idd je voelt je net een oud wijf haha ook al kan ik nog redelijk goed vooruit het is niet zoals je gewend bent, succes met verhuizen!
@ urban naked zet hem op meid
@ all gister bij de vk geweest alles was goed gelukkig nog een liggingsecho gehad maar die was erg kort van duur helaas wij hebben weinig kunnen zien, maar de kleine ligt goed en is helemaal ingedaald. vanmorgen fijn mijn voetjes laten verwennen bij de pedicure dus moeders kan er weer tegen.
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb het niet meer gehad nu gelukkig. De melk en vanille vla doet het goed. Als het weer terug komt ga ik aan de rennies. Ook al zijn die niet slecht ik stel dat toch liever uit.
Wat fijn dat de kleine er goed voor ligt zeg! Hoe ver ben je nu ook alweer?
Hier weinig nieuws. Ik word echt heel veel getrapt, wat is ze druk zeg niet normaal. Af en toe ook al in mijn ribben enz. Vandaag ga ik even naar mijn werk even gezellig naar mijn collega's toe.
Hier weinig nieuws. Ik word echt heel veel getrapt, wat is ze druk zeg niet normaal. Af en toe ook al in mijn ribben enz. Vandaag ga ik even naar mijn werk even gezellig naar mijn collega's toe.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Jolicious schreef:Hebben jullie ook al zoveel moeite met opstaan en wandelen enzo? Pff moet eerst 5 handelingen verrichten voordat ik sta. Weet even weer hoe dat bij zoon was op het eind. En het 'leuke' is: het wordt de komende weken alleen maar erger, haha!
Ik heb dit ook, nu al. Vind het zo zwaar, traplopen, was doen, uit de auto stappen...pfff. En ik moet nog zo lang!
Gast- Gast
[quote="Puggle"]Ik heb het niet meer gehad nu gelukkig. De melk en vanille vla doet het goed. Als het weer terug komt ga ik aan de rennies. Ook al zijn die niet slecht ik stel dat toch liever uit.
fijn dat het minder is ik heb het ook heel lang uitgesteld om wat te pakken, vandaar dat ik ook bij de huisarts heb gevraagd en de vk zei gister ook dat het geen probleem was dus als het terugkomt het verlicht echt!
ik ben vandaag precies 37 weken....
@ charlie balen dat je je zo voelt
fijn dat het minder is ik heb het ook heel lang uitgesteld om wat te pakken, vandaar dat ik ook bij de huisarts heb gevraagd en de vk zei gister ook dat het geen probleem was dus als het terugkomt het verlicht echt!
ik ben vandaag precies 37 weken....
@ charlie balen dat je je zo voelt
miss piggy- Fluisteraar
Lief van je.
Meestal heb ik een paar dagen groeispurt en dan is het weer een paar dagen rustig zodat ik weer kan 'wennen', dan is het een paar dagen beter en heb ik wel meer energie. Dus 't is wel te doen hoor.
Meestal heb ik een paar dagen groeispurt en dan is het weer een paar dagen rustig zodat ik weer kan 'wennen', dan is het een paar dagen beter en heb ik wel meer energie. Dus 't is wel te doen hoor.
Gast- Gast
Even gekopieerd van een ander forum, het gaat over Wennes:
De eerste ziekenhuisopname is een feit! Ik ben nu mijn spullen thuis aan het pakken en moet dan terug. De gyn belt met Rotterdam of ik daar naartoe moet komen of toch hier kan blijven.
In een week tijd was er minimale verkorting te zien, maar van binnen had ik al een beetje ontsluiting. Ik moet nu dus echt plat en krijg weeenremmers. Als ik naar Rotterdam moet krijg ik ook longrijpingsspuiten.
Afwachten dus.
Waarschijnlijk heb ik geen internet in het ziekenhuis dus weet niet wanneer ik weer iets kan posten.
We zitten beiden in angst omdat we zo bang zijn om ons kindje te verliezen of dat hij het niet haalt. En als hij het haalt heeft 50% een handicap.
Daarbij vind ik het zo erg voor B en voel me echt een falende moeder omdat ik er niet helemaal voor hem kan zijn.
Willen jullie duimen dat de kleine nog even binnen blijft?
Dikke kus van mij.
De eerste ziekenhuisopname is een feit! Ik ben nu mijn spullen thuis aan het pakken en moet dan terug. De gyn belt met Rotterdam of ik daar naartoe moet komen of toch hier kan blijven.
In een week tijd was er minimale verkorting te zien, maar van binnen had ik al een beetje ontsluiting. Ik moet nu dus echt plat en krijg weeenremmers. Als ik naar Rotterdam moet krijg ik ook longrijpingsspuiten.
Afwachten dus.
Waarschijnlijk heb ik geen internet in het ziekenhuis dus weet niet wanneer ik weer iets kan posten.
We zitten beiden in angst omdat we zo bang zijn om ons kindje te verliezen of dat hij het niet haalt. En als hij het haalt heeft 50% een handicap.
Daarbij vind ik het zo erg voor B en voel me echt een falende moeder omdat ik er niet helemaal voor hem kan zijn.
Willen jullie duimen dat de kleine nog even binnen blijft?
Dikke kus van mij.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
24 weken en 4 dagen
Dora- Kletskop
Oh wat een akelig nieuws zeg! Hopelijk komt het goed.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Dit schreef ze eerder vandaag;
Ik zou eigenlijk woensdag naar de gyn moeten, maar vanmorgen gebeld of we vandaag konden komen.
Mijn buik is zo onrustig! Veel harde buiken, al een paar dagen gehad dat ik ze om de 2-3 minuten had. Dit zakte wel na 2 uur, maar het is niet hoe het hoort. ik maak me gewoon zorgen hoe het moet.
Gelukkig was er iemand uitgevallen vandaag en moeten we er om 11.10 zijn.
Ik zou eigenlijk woensdag naar de gyn moeten, maar vanmorgen gebeld of we vandaag konden komen.
Mijn buik is zo onrustig! Veel harde buiken, al een paar dagen gehad dat ik ze om de 2-3 minuten had. Dit zakte wel na 2 uur, maar het is niet hoe het hoort. ik maak me gewoon zorgen hoe het moet.
Gelukkig was er iemand uitgevallen vandaag en moeten we er om 11.10 zijn.
Dora- Kletskop
Oh lieve Wennes, ik duim zo dat de kleine voorlopig nog binnen blijf zitten en dat de absolute hulp en de weeenremmers hun werk doen!
Ik ken ook de verhalen dat meiden met weeenremmers uiteindelijk ingeleid moesten worden, ik ga ZO duimen dat de kleine nog minstens 12 weken blijft zitten!
Volgens mij heb je in Rdam trouwens wel internet.
Ik ken ook de verhalen dat meiden met weeenremmers uiteindelijk ingeleid moesten worden, ik ga ZO duimen dat de kleine nog minstens 12 weken blijft zitten!
Volgens mij heb je in Rdam trouwens wel internet.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
he bah wat een naar bericht, ik duim heel hard mee dat haar kleintje blijft zitten
miss piggy- Fluisteraar
Ik heb tabletten voor weeenremming en net de 1e spuit longrijping gehad.mag nog hier blijven,maar zodra het erger wordt moet ik naar rdam.ben echt zo verdrietig
Ik had Wennes gesmst
Ik had Wennes gesmst
Dora- Kletskop
Heel veel sterkte Wennes! Hopelijk blijft de kleine nog even binnen..
Het kán wel! Ik ben met 32 weken opgenomen met premature weeën en bij mij hebben de weeënremmers hun werk gedaan. Uiteindelijk ben ik bevallen met 40+6...
Bij mij op de kamer lag een vrouw die ook met 24 weken is opgenomen, en uiteindelijk met 27 weken na weeënremming en veel bedrust weer naar huis mocht omdat haar buik tóch weer rustig werd.
Het kan dus alle kanten op, maar dat doet niets aan het verdriet en gevoel van machteloosheid van dit moment!
Ik duim voor jullie!
Het kán wel! Ik ben met 32 weken opgenomen met premature weeën en bij mij hebben de weeënremmers hun werk gedaan. Uiteindelijk ben ik bevallen met 40+6...
Bij mij op de kamer lag een vrouw die ook met 24 weken is opgenomen, en uiteindelijk met 27 weken na weeënremming en veel bedrust weer naar huis mocht omdat haar buik tóch weer rustig werd.
Het kan dus alle kanten op, maar dat doet niets aan het verdriet en gevoel van machteloosheid van dit moment!
Ik duim voor jullie!
Gast- Gast
Ja, jij was dat verhaal inderdaad Tiramisu, waar ik ook gelijk aan moest denken toen ik weeen en ontsluiting bleek te hebben!!
Pff ik duim echt zo hard
Pff ik duim echt zo hard
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pfoehh, wat een naar bericht.
Ik duim dat jullie kleintje voorlopig nog wel even bij je blijft zitten.
Sterkte voor jullie Wennes!!!
Ik duim dat jullie kleintje voorlopig nog wel even bij je blijft zitten.
Sterkte voor jullie Wennes!!!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
He getver, heel veel sterkte Wennes
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Sterkte wennes!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
He wat naar Wennes! Heel veel sterkte en hier word volop geduimd dat het kindje nog lang, maar dan ook heeeel lang nog blijft zitten!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken