Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ccc, ja naar dat dekentje zat ik ook te kijken. Die gaat het worden maar ben nog niet uit aan de kleur. Ik kijk ook af en toe even lekker in het kamertje zo gek idee dat er straks een kindje in ligt hè.
Spannend hoor urban! Lang kan het nu niet meer duren.
Oké ik word u dus echt gek van dat maagzuur, het is constant en word steeds erger wie heeft DE tip voor mij??
Ik heb al melk en vanille la gekocht en al een paar glazen melk op maar helaas.
Spannend hoor urban! Lang kan het nu niet meer duren.
Oké ik word u dus echt gek van dat maagzuur, het is constant en word steeds erger wie heeft DE tip voor mij??
Ik heb al melk en vanille la gekocht en al een paar glazen melk op maar helaas.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Vanille vla helpt hier wel goed, En als ik het echt vervelend vind worden neem ik een Rennie maar dat doe ik bijna niet. Bij mij is het overigens vaak mijn eigen schuld, ik ben gek op sinaasappelsap zo zuur als het maar kan natuurlijk.
Maar de huisarts heeft er ook goede middeltjes voor!
Maar de huisarts heeft er ook goede middeltjes voor!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ja ga zo ook maar aan de vla dan! Als het niet over gaat dan morgen de dokter maar bellen. Ik hoop alleen dat het niet heel de avond blijft nu.
Puggle- Ratel
Gaviscon werkte voor mij. Verkopen ze bij apotheek, drogist en veel supermarkten. Het is een drankje.
* en nu ga ik weg uit dit topic, krijg er teveel babykriebels van. Krijg zelfs zin om weer te bevallen, moet niet gekker worden . Ik wil het allemaal zooooo graag nog een keer meemaken *
* en nu ga ik weg uit dit topic, krijg er teveel babykriebels van. Krijg zelfs zin om weer te bevallen, moet niet gekker worden . Ik wil het allemaal zooooo graag nog een keer meemaken *
Gast- Gast
Bedankt stofzuiger! Ik probeer nu de avond door te komen met melk en vla en dan ren ik morgen om de nies of de dokter
Je bent welkom hier hoor, gezellig!
Je bent welkom hier hoor, gezellig!
Puggle- Ratel
Stofzuiger: zou je het voor mij over willen nemen dan?!
Un: spannend zeg, houd je ons op de hoogte?
Ik lag net in bad en ben ervan overtuigd dat ik mijn buik zag bewegen door ukkie
Was even een kort momentje maar wel leuk!
Un: spannend zeg, houd je ons op de hoogte?
Ik lag net in bad en ben ervan overtuigd dat ik mijn buik zag bewegen door ukkie
Was even een kort momentje maar wel leuk!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Shygirl, dat kan hoor! mijn buik ging ook vaak compleet alle kanten op.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je dat niet eerder gezien dan shy? Mijn buik beweegt al een week of 3. Wel apart hè
Puggle- Ratel
LOL, zo gaat het al vanaf week 25 hierzo.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Nee nog niet eerder gezien, daarom ook zo leuk! Maar ik voel hem nu ook pas wat vaker bewegen. Ze zeiden dat mijn placenta aan de voorkant lag dus dan voel je hem minder. Vondt dit een leuk extratje :oPuggle schreef:Heb je dat niet eerder gezien dan shy? Mijn buik beweegt al een week of 3. Wel apart hè
Toen we zondag bij Najib zaten zat ukkie mee te genieten zo duidelijk voelde ik hem steeds
Shy- Kletskop
Haha woowUrban Naked schreef:
LOL, zo gaat het al vanaf week 25 hierzo.
Heb hem gelijk 5 keer gekeken haha
Shy- Kletskop
Bij mij ligt hij ook voor, maar ik word echt al een tijdje lens getrapt
Zo dat is nog eens een trap urban naked
Zo dat is nog eens een trap urban naked
Puggle- Ratel
@un: ik hoop voor je dat je dinsdag niet meer naar de vk hoeft
@puggle: heb je al rennies geprobeerd, dat werkt bij mij super! Dat mag je ook gewoon nemen.
@puggle: heb je al rennies geprobeerd, dat werkt bij mij super! Dat mag je ook gewoon nemen.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Thx monnie, ik ga morgen om rennies. Na alle melk is het nu minder gelukkig, maar ja kan niet zoveel melk blijven drinken dat is ook niet goed.
Puggle- Ratel
He wat naar dat jullie zoveel last van maagzuur hebben! Heb het zelf niet, dus heb geen tips voor jullie helaas...
Ben een beetje hyper! Heb weer voor het eerst lekker cupcakes gemaakt na 26 weken, kon er sinds de zwangerschap niet meer aan denken en nu had ik al een tijdje weer wat kriebels, dus dacht vanavond gewoon hup doen! En ze zijn leuk en lekker geworden! Straks nog even een toef met chocoladeganache spuiten en morgen even betere foto's maken met het mini fotostudiootje... maar moest jullie deze even laten zien! Kan die foto dus niet onderaan plaatsen... grrr... naja dan zien jullie het meteen!
Puggle: ja dekentjes zijn er in verschillende kleurtjes, ook wat paarsig geloof ik, dus miss. is dat wat voor jullie?
Shy: cool is dat he! Ik heb dat ook al een paar weken, zo gaaf om te zien!
UN: leuk filmpje!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Die zien er goed uit, jammie
Ja ik neig naar de paarse idd, maar moet even echt gaan kijken of die kleur bij de muur kan. Anders word het licht grijs. Je hebt in dezelfde kleuren ook een bijpassende lamp dus ik ga morgen naar de winkel
Ja ik neig naar de paarse idd, maar moet even echt gaan kijken of die kleur bij de muur kan. Anders word het licht grijs. Je hebt in dezelfde kleuren ook een bijpassende lamp dus ik ga morgen naar de winkel
Puggle- Ratel
Ja klopt ja! Volgens mij kun je gewoon ruilen, kun je het gewoon meenemen anders en even kijken wat het beste staat.
CCC- Ratel
Ccc: dat ziet er goed uit!
Ja heel grappig, nu is hij de hele tijd bezig. Ben lekker op de bank aan het hangen met mijn shirt omhoog dat ik elke beweging zie haha. Net toen ik het weer zag voor het eerst was een beetje met mijn hand over mijn buik aan het strelen, kreeg in 1 x een trap! Schrok me rot . Ga ik maar niet tegen mijn man vertellen, hij is altijd de gene die schrikt niet ik!
Ja heel grappig, nu is hij de hele tijd bezig. Ben lekker op de bank aan het hangen met mijn shirt omhoog dat ik elke beweging zie haha. Net toen ik het weer zag voor het eerst was een beetje met mijn hand over mijn buik aan het strelen, kreeg in 1 x een trap! Schrok me rot . Ga ik maar niet tegen mijn man vertellen, hij is altijd de gene die schrikt niet ik!
Shy- Kletskop
Haha Shy! Zo lig ik ook altijd op de bank of in bed, shirt omhoog en dan lekker de hele tijd kijken naar mijn buik! Moet wel eerlijk bekennen, dat ik nu een beetje in de fase kom dat ik me realiseer dat dit over 10 weken misschien wel allemaal voorbij is, en dat vind ik stiekem toch wel jammer. Hoewel ik ook ontzettend uitkijk naar ons meisje.. maar ergens is dit ook zo bijzonder! Soms denk ik ook, misschien heb ik niet optimaal genoten van de zwangerschap...
Heb nog meer lekkere cupcakes gemaakt! Met chocoladeganache en oreo-slagroomtoef. Staat het net allemaal klaar, in een mini fotostudio, is mijn spiegelreflex leger dan leeg! Vanavond dus maar mooie foto's nemen
Heb nog meer lekkere cupcakes gemaakt! Met chocoladeganache en oreo-slagroomtoef. Staat het net allemaal klaar, in een mini fotostudio, is mijn spiegelreflex leger dan leeg! Vanavond dus maar mooie foto's nemen
CCC- Ratel
Stofzuiger schreef:Gaaf fimpje UN! Ik wil oooooooohhhhoooook!
Haha wegwezen jij! Dit is niet goed voor je babykriebels
CCC- Ratel
Ik ga al... Tot over een paar jaarchococupcake schreef:Stofzuiger schreef:Gaaf fimpje UN! Ik wil oooooooohhhhoooook!
Haha wegwezen jij! Dit is niet goed voor je babykriebels
Gast- Gast
Aaaah over een paar jaar pas... Kan ook eerder natuurlijk!
CCC- Ratel
De kans op weken (maanden) rust moeten houden zit er weer dik in, zou niet weten hoe ik dat nu zou moeten doen met die 2 boefjes van mechococupcake schreef:Aaaah over een paar jaar pas... Kan ook eerder natuurlijk!
Gast- Gast
Hebben jullie ook al zoveel moeite met opstaan en wandelen enzo? Pff moet eerst 5 handelingen verrichten voordat ik sta. Weet even weer hoe dat bij zoon was op het eind. En het 'leuke' is: het wordt de komende weken alleen maar erger, haha!
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken