Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ik hoop niet dat hij probeert te compenseren voor die van jou.. dat zou op z'n minst vervelend zijnLejow schreef:Baby van UN
HET IS JOUW TIJD OM NAAR BUITEN TE KOMEN!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Nee het wordt gewoon de 4e verdieping in Woerden, daar waar ze het wel hebben.Puggle schreef:Mp, ok hopen dat het spul van de dokter gaat helpen dan en als ik het straks niet meer trek ga ik ook gewoon bellen.
Shy, ik zou je gevoel volgen, zeker omdat je graag de mogelijkheid wil om pijnstilling te kunnen krijgen zou ik dan niet naar een geboortecentrum gaan zonder.
Vervelend dat je er ook tegen op ziet, ik ben echt bang aan het worden, heb er zo geen zin in
Het komt wel goed! Ook met jouw hoor
Steeds als er mensen vragen of ik iets van een cursus heb gedaan denk ik, hoeveel vrouwen zijn er nou die gewoon goed bevallen zijn zonder cursus?
Ik ben wel bang maar ga er toch ook vanuit dat mijn lichaam wel weet hoe het werkt, dat geeft ook wel een gerustgesteld gevoel.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Urban Naked schreef:Ik hoop niet dat hij probeert te compenseren voor die van jou.. dat zou op z'n minst vervelend zijnLejow schreef:Baby van UN
HET IS JOUW TIJD OM NAAR BUITEN TE KOMEN!
Dat wordt nog 10 weken uitzitten dan, whahahaha
Zeg, hoelang ben jij zwanger geweest '50 weken!'
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Shygirl85 schreef:Nee het wordt gewoon de 4e verdieping in Woerden, daar waar ze het wel hebben.Puggle schreef:Mp, ok hopen dat het spul van de dokter gaat helpen dan en als ik het straks niet meer trek ga ik ook gewoon bellen.
Shy, ik zou je gevoel volgen, zeker omdat je graag de mogelijkheid wil om pijnstilling te kunnen krijgen zou ik dan niet naar een geboortecentrum gaan zonder.
Vervelend dat je er ook tegen op ziet, ik ben echt bang aan het worden, heb er zo geen zin in
Steeds als er mensen vragen of ik iets van een cursus heb gedaan denk ik, hoeveel vrouwen zijn er nou die gewoon goed bevallen zijn zonder cursus?
Ik ben wel bang maar ga er toch ook vanuit dat mijn lichaam wel weet hoe het werkt, dat geeft ook wel een gerustgesteld gevoel.
Ik heb geen cursus gedaan en heb het tijdens de bevalling niet gemist. Ik deed gewoon waarik me goed en prettig bij voelde, en kennelijk ging dat goed
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Er zijn inderdaad genoeg vrouwen die het zonder cursus doen... Je moet gewoon lekker doen wat voor jou goed voelt, en dat is zonder cursus in dit geval. Ik ben ervan overtuigd dat het lichaam een deel zelf wel oppakt en weet wat er moet gebeuren.. Het komt echt wel goed hoor! Ik ben zw. yoga gaan doen omdat ik best angstig was voor bepaalde dingen, ik heb het dus echt gevolgd om mezelf rustig te maken qua ademhaling ed. En moet zeggen, tot nu toe heb ik daar wel veel aan gehad en ben nog niet eens bevallen. Maar had natuurlijk ook voor de zwangerschap gewoon yoga kunnen volgen en het ook kunnen gebruiken... En weet je, je krijgt zoveel info op die cursusssen dat je soms denkt hoe weet ik nou hoe dat en dat moet? En weet ik dat allemaal wel als de bevalling begint? Daarom heeft onze yoga mevrouw een checklist voor de mannen gemaakt... Ideaal..
De mensen die bij een bevalling zijn, zijn getraind en die sturen je er wel naartoe als het niet goed gaat.
De mensen die bij een bevalling zijn, zijn getraind en die sturen je er wel naartoe als het niet goed gaat.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben dus al wel een hele tijd benieuwd naar hoelang de maximale draagtijd ooit van een mens geweest is, met dan wel een gezonde baby als resultaat. Kan het alleen niet vinden, jammer.
Urban Naked- Prater
Hier doen wij eigenlijk vooral een cursus omdat mijn vriend wat onzeker is. We doen dan ook de cursus Samen Bevallen ( de naam alleen al...) waarin een gedeelte theorie steeds wordt afgewisseld met wat praktijkoefeningen voor bijvoorbeeld de bekkenbodem en de ademhaling. Binnenkort is er zelfs een avond massagetechnieken, kan niet wachten! haha! Voor mezelf was een cursus misschien wat minder nodig geweest omdat ik ondanks mijn kwalen vertrouw op wat komen gaat, ik denk namelijk dat je het toch over je heen moet laten komen. Het komt zoals het komt.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Ik heb ook geen cursus meer gedaan. Ik moet verplicht in het ziekenhuis bevallen en heb daar ook al een rondleiding gehad. En ik geloof wel dat dat gewoon goed komt. Hun hebben er verstand van en ze waren allemaal erg aardig daar!
Ccc, nee je hebt niks gemist hoor. Ik zei gewoon tegen happy dat ik er erg tegen op zie. Maar dat heb ik al van toen ik nog niet eens zwanger was. Toen ik zwanger was raakte ik wel wat in paniek en tot een week of 21 ging het allemaal goed. Maar nu is het helaas weer terug. Maar ja het zal toch echt moeten
Urbun, ik hoop dat je kleintje snel komt hoor!
Ccc, nee je hebt niks gemist hoor. Ik zei gewoon tegen happy dat ik er erg tegen op zie. Maar dat heb ik al van toen ik nog niet eens zwanger was. Toen ik zwanger was raakte ik wel wat in paniek en tot een week of 21 ging het allemaal goed. Maar nu is het helaas weer terug. Maar ja het zal toch echt moeten
Urbun, ik hoop dat je kleintje snel komt hoor!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Lejow schreef:Shygirl85 schreef:Nee het wordt gewoon de 4e verdieping in Woerden, daar waar ze het wel hebben.Puggle schreef:Mp, ok hopen dat het spul van de dokter gaat helpen dan en als ik het straks niet meer trek ga ik ook gewoon bellen.
Ik heb geen cursus gedaan en heb het tijdens de bevalling niet gemist. Ik deed gewoon waarik me goed en prettig bij voelde, en kennelijk ging dat goed
Ja precies, een collega van me vroeg het ook een tijdje terug, ik antwoorde euhm nee. Waarop haar man en zij tegelijk zeiden goedzo! Daar wordt je alleen maar bang gemaakt haha. Ben er verder niet op doorgegaan maar denk dat het hun behoorlijk was tegen gevallen.
Nee maar ookal ben ik een pieperd op dit moment, ik ben wel overtuigd van mijn eigen kracht en kunnen.
Shy- Kletskop
Puggle: herkenbaar hoor, op het moment van de test dacht ik dat nl. en was ik zooo bang.... maar gekke is dat ik er nu een beetje naartoe leef ofzo. Heel apart in elk geval! Het komt inderdaad allemaal goed, en we moeten wel... Gelukkig zijn er al weet ik hoeveel vrouwen die het hebben gedaan en die hebben het ook allemaal overleefd
Shy: ben het wel met je eens hoor, soms hoor ik dingen op zw. yoga en denk ik echt moet dat nou?! Met name word ik soms een beetje gestoord van de vrouwen die het al een keer hebben meegemaakt en nog even alle horrorverhalen over tafel moeten gooien. En de ene vrouw vind haar bevalling veel erger dan de andere vrouw, en dan gaan ze een soort van opbieden tegen elkaar ofzo... Heel apart... Nu laat ik het gewoon gaan, en trek me er zo min mogelijk van aan. Ook die vrouw van yoga zelf komt soms met dingen dat ik denk aaah hou even op joh... Laatst had ze het over het stukje tussen de vagina en anus dat je moest maseren want dan scheurt het niet zo snel uit... Hele uitleg erbij... Toen dacht ik, vrouwen die geen cursus doen, zitten dat deel ook niet dagelijks te masseren en daar komt het ook goed... ze had zelfs hele hulpmiddelen ervoor die je kon bestellen... Mij niet gezien hoor...
Net even mijn bestelling bij de babydump opgehaald... wiegdekentje, ledikantdekentje, badcapes, wat kleding, flesjes enz. Helemaal blij! Zo lekker weer even het bedje opmaken voor d eshow
Shy: ben het wel met je eens hoor, soms hoor ik dingen op zw. yoga en denk ik echt moet dat nou?! Met name word ik soms een beetje gestoord van de vrouwen die het al een keer hebben meegemaakt en nog even alle horrorverhalen over tafel moeten gooien. En de ene vrouw vind haar bevalling veel erger dan de andere vrouw, en dan gaan ze een soort van opbieden tegen elkaar ofzo... Heel apart... Nu laat ik het gewoon gaan, en trek me er zo min mogelijk van aan. Ook die vrouw van yoga zelf komt soms met dingen dat ik denk aaah hou even op joh... Laatst had ze het over het stukje tussen de vagina en anus dat je moest maseren want dan scheurt het niet zo snel uit... Hele uitleg erbij... Toen dacht ik, vrouwen die geen cursus doen, zitten dat deel ook niet dagelijks te masseren en daar komt het ook goed... ze had zelfs hele hulpmiddelen ervoor die je kon bestellen... Mij niet gezien hoor...
Net even mijn bestelling bij de babydump opgehaald... wiegdekentje, ledikantdekentje, badcapes, wat kleding, flesjes enz. Helemaal blij! Zo lekker weer even het bedje opmaken voor d eshow
CCC- Ratel
Hihi wij hebben het bedje ook voor de show opgemaakt, toen ik de intake had kreeg ik wel even te horen dat het niet helemaal was zoals het moest
Wat ik nu toch weer heb.. Ik lag net even een half uurtje op de bank. Ben vanmorgen bij de chiropracter geweest en toen ik daar weg kwam had ik het gevoel alsof de kleine een stuk lager lag en niet veel later zeurende buikpijn. Ga ik net naar de wc om te plassen, pak wc papier zie ik dat mijn handen nat zijn en de grond ook, ligt een hele plens vocht . Het ruikt niet ergens naar. Ik was eigenlijk een beetje in paniek dus heb het spoednr gebeld van de vk of het vruchtwater kan zijn maar die zegt dat je de geur van vruchtwater wel herkent, moest schoon ondergoed aan doen en het in de gaten houden want als het wel vruchwater is moet het door druppelen en moet ik meteen bellen Nou ik ga maar even bijkomen, ben in schock
Wat ik nu toch weer heb.. Ik lag net even een half uurtje op de bank. Ben vanmorgen bij de chiropracter geweest en toen ik daar weg kwam had ik het gevoel alsof de kleine een stuk lager lag en niet veel later zeurende buikpijn. Ga ik net naar de wc om te plassen, pak wc papier zie ik dat mijn handen nat zijn en de grond ook, ligt een hele plens vocht . Het ruikt niet ergens naar. Ik was eigenlijk een beetje in paniek dus heb het spoednr gebeld van de vk of het vruchtwater kan zijn maar die zegt dat je de geur van vruchtwater wel herkent, moest schoon ondergoed aan doen en het in de gaten houden want als het wel vruchwater is moet het door druppelen en moet ik meteen bellen Nou ik ga maar even bijkomen, ben in schock
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ja dat vind ik dus echt een groot nadeel wat je nu noemt ccc! Daarom zou ik het dus al niks vinden die cursus. Maar goed het zal ook wel goed zijn natuurlijk.
Wat leuk zeg je bestelling welke maat is je ledikant deken?
Happy, oeh dat is even schrikken! Goed in de gaten houden hoor. Wel gek, was het ook kleurloos?
Wat leuk zeg je bestelling welke maat is je ledikant deken?
Happy, oeh dat is even schrikken! Goed in de gaten houden hoor. Wel gek, was het ook kleurloos?
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
@ccc: wat vervelend allemaal op je werk zeg! Als jij 6 weken van tevoren met verlof wil gaan, moet je dat doen hoor, dat kunnen zij jou niet weigeren. Ben je er al een beetje uit wat je nu wil gaan doen? Goed dat je rechtsbijstand hebt ingeschakeld.
@happy: doe het maar lekker rustig aan meid! Spannend hè al die laatste dingen regelen. Ik krijg er ook kriebels van, wil nog van alles maar of het allemaal lukt... Wat raar dat vocht, helemaal als het behoorlijk wat is. Je zou dan toch denken aan vruchtwater, hou het maar goed in de gaten. Ik vindt het trouwens een beetje raar dat je niet bij de vk mag langskomen, ik rook bij mijn eerste bevalling echt niet dat het vruchtwater was.
@misspiggy: we zijn naar een vakantiepark in Drenthe geweest, lekker dichtbij voor ons. Het thuis zijn is echt heerlijk, vermaak me prima! En jij, bevalt het jou een beetje? Vervelend hè zuurbranden, heb er zelf ook zo'n last van. Ik eet me rot in rennies, haha. Je kan trouwens altijd nog op het laatste moment beslissen waar je wilt bevallen, als het op dat moment echt niet fijn voelt thuis, kan je alsnog naar het zh.
@shy: ben je ziek of moet je overgeven van de druk in je buik?
@rouge: ik ben niet van plan om na volgende week nog ver weg te gaan hoor, dat durf ik niet aan. Ik ga wel gewoon op visite, met mijn zoontje leuke dingen doen, enz. Zolang het maar binnen een halfuur rijden is.
@all: zo, ik ben weer bij! Vandaag maar eens begonnen met de babywas en het is toch wel erg veel en véél roze, haha. Ik heb meer gekocht dan ik dacht... Nu maar even een pauze ingelast, N. zal zo ook wel wakker worden, ga vanavond dan wel weer verder. Volgende week hebben we de liggingsecho, ben benieuwd hoe ze nu ligt want ik vind haar nog behoorlijk fanatiek af en toe Klossen e.d. zijn vandaag ook gebracht, dus ons bed kan omhoog. Is wel lekker makkelijk met in en uit bed gaan.
@happy: doe het maar lekker rustig aan meid! Spannend hè al die laatste dingen regelen. Ik krijg er ook kriebels van, wil nog van alles maar of het allemaal lukt... Wat raar dat vocht, helemaal als het behoorlijk wat is. Je zou dan toch denken aan vruchtwater, hou het maar goed in de gaten. Ik vindt het trouwens een beetje raar dat je niet bij de vk mag langskomen, ik rook bij mijn eerste bevalling echt niet dat het vruchtwater was.
@misspiggy: we zijn naar een vakantiepark in Drenthe geweest, lekker dichtbij voor ons. Het thuis zijn is echt heerlijk, vermaak me prima! En jij, bevalt het jou een beetje? Vervelend hè zuurbranden, heb er zelf ook zo'n last van. Ik eet me rot in rennies, haha. Je kan trouwens altijd nog op het laatste moment beslissen waar je wilt bevallen, als het op dat moment echt niet fijn voelt thuis, kan je alsnog naar het zh.
@shy: ben je ziek of moet je overgeven van de druk in je buik?
@rouge: ik ben niet van plan om na volgende week nog ver weg te gaan hoor, dat durf ik niet aan. Ik ga wel gewoon op visite, met mijn zoontje leuke dingen doen, enz. Zolang het maar binnen een halfuur rijden is.
@all: zo, ik ben weer bij! Vandaag maar eens begonnen met de babywas en het is toch wel erg veel en véél roze, haha. Ik heb meer gekocht dan ik dacht... Nu maar even een pauze ingelast, N. zal zo ook wel wakker worden, ga vanavond dan wel weer verder. Volgende week hebben we de liggingsecho, ben benieuwd hoe ze nu ligt want ik vind haar nog behoorlijk fanatiek af en toe Klossen e.d. zijn vandaag ook gebracht, dus ons bed kan omhoog. Is wel lekker makkelijk met in en uit bed gaan.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Monnie: ik heb geen idee, niet ziek voel mij verder heel goed. Beetje vaag is het, maar weet niet echt een oorzaak. Eens in de zoveel tijd nog last van, hopen dat dit dan de laatste keer was.
Leuk hè die kleertjes! Ga van de week lekker alles in de kast ophangen
Vanmiddag ook nog een mutsje gekocht, helemaal blij mee haha. Hema heeft zulke leuke babyprullen
Leuk hè die kleertjes! Ga van de week lekker alles in de kast ophangen
Vanmiddag ook nog een mutsje gekocht, helemaal blij mee haha. Hema heeft zulke leuke babyprullen
Shy- Kletskop
Puggle: ik heb deze genomen voor het ledikantje. http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=1611&groep_id=185&merk=1658 en die is groot genoeg. Trouwens een ramp om zo'n bedje mooi strak op te maken zeg! Of ben ik weer een beetje perfectionistisch haha! Heb daarvan ook het wiegdekentje genomen, zelfde kleur. Wil het een beetje rustig houden nl.
Happy: jeetje zeg! Dat is inderdaad even schrikken! Goed in de gaten houden dus! En goed dat je hebt gebeld, dat zou ik ook meteen doen. En inderdaad, hier heb ik het bedje gewoon voor de show opgemaakt en dus ook niet zoals het hoort. Het staat voor nu gewoon hartstikke leuk en gezellig!
Monnie: ja het is lastig, kijk het zijn voorlopig inkomsten en kinderopvangland is gewoon ronduit vervelend om werk in te vinden voor een groter aantal uren. Dit was gewoon een overbrugging, omdat ik toen al zwanger was en echt iets wilde hebben. Zag mezelf nl. niet thuis zitten al die maanden. Het bedrijf is een maand geleden door een soort geldschieter overgekocht en eigenlijk zie ik wel mogelijkheden om binnen het management te komen. Maar ik begin me nu steeds meer af te vragen, of ik daar echt gelukkig van ga worden binnen dit soort bedrijven. Het blijft binnen de kinderopvang een ongeregelde zooi lijkt het wel. Ik neig toch wel een beetje naar iets voor mezelf in de toekomst. Voor nu zit ik lekekr mijn tijd uit en kijk ik lekker verder in mijn verlof. Maar zou prettig zijn als het contract verlengd word, mocht ik niks vinden wat naar m'n zin is, dat ik tijdelijk kan overbruggen.
Heb net even alle spulletjes lekker ingeruimd en alles even snel afgestofd en schoongemaakt in de babykamer. Is toch heel lekker om lekker bezig te zijn in het kamertje. En ohja. heb de deur nog even leuk versierd met leuke stickers die ik bij de Tiger had gekocht! Nu ik mezelf zo hoor, denk ik echt ooh wat word je toch een softie
Happy: jeetje zeg! Dat is inderdaad even schrikken! Goed in de gaten houden dus! En goed dat je hebt gebeld, dat zou ik ook meteen doen. En inderdaad, hier heb ik het bedje gewoon voor de show opgemaakt en dus ook niet zoals het hoort. Het staat voor nu gewoon hartstikke leuk en gezellig!
Monnie: ja het is lastig, kijk het zijn voorlopig inkomsten en kinderopvangland is gewoon ronduit vervelend om werk in te vinden voor een groter aantal uren. Dit was gewoon een overbrugging, omdat ik toen al zwanger was en echt iets wilde hebben. Zag mezelf nl. niet thuis zitten al die maanden. Het bedrijf is een maand geleden door een soort geldschieter overgekocht en eigenlijk zie ik wel mogelijkheden om binnen het management te komen. Maar ik begin me nu steeds meer af te vragen, of ik daar echt gelukkig van ga worden binnen dit soort bedrijven. Het blijft binnen de kinderopvang een ongeregelde zooi lijkt het wel. Ik neig toch wel een beetje naar iets voor mezelf in de toekomst. Voor nu zit ik lekekr mijn tijd uit en kijk ik lekker verder in mijn verlof. Maar zou prettig zijn als het contract verlengd word, mocht ik niks vinden wat naar m'n zin is, dat ik tijdelijk kan overbruggen.
Heb net even alle spulletjes lekker ingeruimd en alles even snel afgestofd en schoongemaakt in de babykamer. Is toch heel lekker om lekker bezig te zijn in het kamertje. En ohja. heb de deur nog even leuk versierd met leuke stickers die ik bij de Tiger had gekocht! Nu ik mezelf zo hoor, denk ik echt ooh wat word je toch een softie
CCC- Ratel
Happy: tot troost: ik plastte regelmatig in mijn broek aan het eind door de druk op mijn blaas. De geur van vruchtwater vond ik echt heel anders, bedacht me dat ik het de volgende keer gelijk zou herkennen.
Anders je natte spulletjes ff laten drogen en dan kijken en ruiken of het urine is. Niet zo fris, maar vaak wel duidelijk.
Anders je natte spulletjes ff laten drogen en dan kijken en ruiken of het urine is. Niet zo fris, maar vaak wel duidelijk.
Gast- Gast
Haha fijn vooruitzicht . Belde mn vriend ook op en die zei ook al misschien had je het niet meer onder controle, ik diep beledigd; Ik kan beter in de wc richting dan jou hoor!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Vooral snachts als ik me omdraaide in bed. Dan liep mijn blaas leeg door het hoofdje wat er tegenaan lag. En dan kwam ik overeind en gooide mijn maag leeg door de billen die daar weer tegenaan zaten. O ik was zo charmant bezig de laatste nachten voor mijn bevalling
Gast- Gast
Hahaha ooh heerlijk dit soort verhalen! En dat had mijn vriend dus ook kunnen zeggen ja haha! Op zo'n moment zou ik dat echt alles behalve leuk vinden
CCC- Ratel
Even een stomme vraag hoor Stofzuiger, maar sliep jij dan op zo'n matrasdingetje wat zeg maar in het kraampakket zit? Want anders blijf je je bed verschonen natuurlijk... miss. wel handig om te weten, als het mij straks ook overkomt..
CCC- Ratel
Ja, met een oude handdoek er bovenop, die matjes zijn zo zweterig. En deed ook kraamverband in, dat ving ook een deel op.chococupcake schreef:Even een stomme vraag hoor Stofzuiger, maar sliep jij dan op zo'n matrasdingetje wat zeg maar in het kraampakket zit? Want anders blijf je je bed verschonen natuurlijk... miss. wel handig om te weten, als het mij straks ook overkomt..
Gast- Gast
Oke thnx Dan weet ik dat dus alvast even...
CCC- Ratel
Stofzuiger schreef:Ja, met een oude handdoek er bovenop, die matjes zijn zo zweterig. En deed ook kraamverband in, dat ving ook een deel op.chococupcake schreef:Even een stomme vraag hoor Stofzuiger, maar sliep jij dan op zo'n matrasdingetje wat zeg maar in het kraampakket zit? Want anders blijf je je bed verschonen natuurlijk... miss. wel handig om te weten, als het mij straks ook overkomt..
Bah ik vind het ook zo kl*te liggen. Dat matrasbeschermding is idd heel zweterig en schuift bij mij alle kanten op. Doe ook een handdoek over mijn hoeslaken maar die verschuift ook. Dus ik lig gewoon niet comfortabel in mijn bed. Ik heb het iig wel al een keer nodig gehad, had veel 'vocht' verloren en mijn matras was nog droog joepie (hoeslaken niet natuurlijk maargoed).
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Raar Happy, ben benieuwd wat het nou geweest is.
Ik heb bij de hema 2 kleine molton onderleggers gekocht, die heb ik onder m'n matrashoes gestopt. Dat kraammatras vond ik vreselijk, die onderleggers zijn beter. En straks kan ik ze in de wieg leggen, 2 vliegen in 1 klap dacht ik zo.
En dan heb ik een handdoek in bed want ik word elke nacht kletsnat wakker.. dan draai ik het dekbed een slag en ik gooi de handdoek weg, dan lijkt alles weer droog!
Net bij de verloskundige geweest en ze heeft even gevoeld hoe het ervoor staat. Ze kon nog niet strippen maar voelde wel dat alles al mooi zacht was. Dinsdag gaat ze me strippen, dan ben ik 41+1. Als dat dan niets oplevert ga ik woensdag naar het ziekenhuis voor onderzoek of direct inleiden mocht ik dat willen.
Maar ik hoop natuurlijk dat het voor die tijd vanzelf gebeurt.
Ik heb bij de hema 2 kleine molton onderleggers gekocht, die heb ik onder m'n matrashoes gestopt. Dat kraammatras vond ik vreselijk, die onderleggers zijn beter. En straks kan ik ze in de wieg leggen, 2 vliegen in 1 klap dacht ik zo.
En dan heb ik een handdoek in bed want ik word elke nacht kletsnat wakker.. dan draai ik het dekbed een slag en ik gooi de handdoek weg, dan lijkt alles weer droog!
Net bij de verloskundige geweest en ze heeft even gevoeld hoe het ervoor staat. Ze kon nog niet strippen maar voelde wel dat alles al mooi zacht was. Dinsdag gaat ze me strippen, dan ben ik 41+1. Als dat dan niets oplevert ga ik woensdag naar het ziekenhuis voor onderzoek of direct inleiden mocht ik dat willen.
Maar ik hoop natuurlijk dat het voor die tijd vanzelf gebeurt.
Urban Naked- Prater
Spannend urban naked. Hopelijk zet het alsnog vanzelf door, maar dat het niet heel lang meer gaat duren is een feit. Dat van die moltononderleggers had ik ook al gelezen, die heb ik nog in huis dus ik denk dat ik die er maar onder leg. Maar ook daar ga je nogal van zweten inderdaad.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken