Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast zo 8 apr 2012 - 9:19

Hoogzwangere meiden: ik kreeg van iemand de tip om een waterdichte molton te halen bij de Action. Ligt wat fijner en comfortabeler dan die plastic hoes om je matras.. Wink. Ik ga van de week even wat inslaan in ieder geval!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC zo 8 apr 2012 - 9:34

Oooh dat is een goede Jolicious! smile Thnx voor de tip!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ayla zo 8 apr 2012 - 9:41

En die moltons heb ik hier nog 2 liggen (2 m bij 90 cm ofzo?) voor 1 persoons matras. Voor verzendkosten mogen ze weg. Degene die interesse heeft kan PMen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  CCC zo 8 apr 2012 - 9:43

Hmmm jammer! Heb een 160cm matras... Anders had ik zeker wel interesse gehad!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 8 apr 2012 - 16:53

Ayla schreef:En die moltons heb ik hier nog 2 liggen (2 m bij 90 cm ofzo?) voor 1 persoons matras. Voor verzendkosten mogen ze weg. Degene die interesse heeft kan PMen.

Dan heb ik interesse :-)

Gast
Gast

Bericht  Shy ma 9 apr 2012 - 10:00

Daar was ik weer smile

Super leuk weekend gehad! Najib was zo leuk Very Happy
Baby heeft zich ook rustig gehouden, gelukkig geen gekke dingen gebeurd haha.

Op de terugweg vanmiddag nog even naar de verjaardag van mijn oma geweest, en daarna lekker naar huis gegaan.

Ik heb het idee dat ik uk nu meer voel dan voorheen, al lees en hoor ik overal dat dat minder wordt met het aantal weken wat ik nu zwanger ben.
Zal ook wel verschillend zijn per persoon maar toch vindt ik het apart.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Urban Naked ma 9 apr 2012 - 20:38

Shygirl, dat je hem goed voelt kan prima, hij is natuurlijk steeds sterker en niet alle baby's worden rustiger op het einde (daar kan ik over meepraten).

Nou, ik was gisteren uitgerekend maar.. niets. Bleuh.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  miss piggy ma 9 apr 2012 - 20:47

shy fijn dat het zo leuk is geweest! ik voel de beeb ook meer heb het idee dat ie gewoon meer wakker is dan eerst

urban naked hopelijk hopelijk laat ie snel wat van zich horen, zet hem op!
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Shy ma 9 apr 2012 - 22:23

Miss piggy: ja het was echt heel erg leuk, en dat ik uk meer voel vindt ik ook super haha smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Monnie ma 9 apr 2012 - 22:41

Ik ben ook weer terug van het weekend weg. Het was erg gezellig, maar ben blij dat ik weer thuis ben. Jullie ook allemaal fijne paasdagen gehad?
Vandaag lekker rustig aan, N. is naar het kdv dus heb even mijn handen vrij. Kom later vandaag wel uitgebreider reageren Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 561177

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puggle ma 9 apr 2012 - 23:00

Shy en monnie, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Toch lekker om nog even weg geweest te zijn.

Hier weinig nieuws eigelijk, lekker saai Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Happy ma 9 apr 2012 - 23:02

Ik heb ook al een paar dagen niets gepost, heb wel alles gelezen maar op mijn telefoon kan ik op een of andere manier niet reageren..

Ik heb zo goed als verlof, hier en daar nog een laatste afspraak maar jeetje, ik verveel me nu al Very Happy Dit is echt niets voor mij :P

De controle vrijdag in het ziekenhuis was goed, bloed en urine waren goed dus geen zwangerschapsvergiftiging maar moet wel heel rustig aan doen en de klachten serieus nemen.

Moet vandaag ook alweer naar de vk, ze houden het nu extra goed in de gaten smile

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085

Bericht  CCC ma 9 apr 2012 - 23:19

Happy: wat een fijn nieuws dat alles goed was bij de controle! Nu lekker uitrusten, en ja dat vervelen is wel herkenbaar denk ik voor de meeste meiden die werken... Je moet toch weer even je draai vinden, maar dan weer helemaal anders...

Monnie: lekker zeg dat je er even tussenuit bent geweest! smile

Shy: fijn dat alles goed is gegaan en dat je je hebt vermaakt! smile Kan me voorstellen dat het even spannend was voor je/ jullie!

Baby voelen: heb ook het idee de baby meer te voelen dan voorheen, maar is vast omdat de ruimte kleiner word ofzo dacht ik... Elke beweging voel je natuurlijk hoe groter het kindje word en hoe kleiner de ruimte word daarbinnen. Soms doet ze me ook echt pijn, trapt soms lekker tegen het gebied van die banden aan, en dat voelt echt als steken... Dan ben ik niet zo heel erg happy haha! En ze ligt nu ook zo lekker op m'n blaas, hebben jullie dat ook? Ben ik net naar het toilet geweest, heb ik weer het gevoel dat ik zo nodig moet, conclusie drie druppels of soms gewoon niks...

Vandaag weer werken en kan je vertellen, heb er geeeeeen zin in! smile Die vrije dagen bevielen me eigenlijk veel te goed, en ben ook nog steeds wat moe... Moet daarna ook meteen door naar yoga, maar weet niet of ik daar wel zin in heb en of ik het trek qua moeheid... Kijk dus wel even wat ik doe straks!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy ma 9 apr 2012 - 23:43

Puggle schreef:Shy en monnie, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Toch lekker om nog even weg geweest te zijn.

Hier weinig nieuws eigelijk, lekker saai Wink

Haha stresskip ben ik zeg, zo achteraf kan ik er wel om lachen. Maarja het is wel zo dat
het nu elk moment kan gaan gebeuren, al denk ik dat hij eigenwijs is en wat later komt.

Ccc: Ik heb dat ook heel erg hoor, dat hij lekker op mijn blaas zit te stampen haha. Hoef maar even de deur uit te zijn voor een boodschapje, kom ik terug en ren gelijk naar toilet Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC ma 9 apr 2012 - 23:55

Hahaha Shy... ik winkel tegenwoordig met tussenstops :P Van de MC. naar de V&D enz. enz. haha!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy di 10 apr 2012 - 0:42

chococupcake schreef:Hahaha Shy... ik winkel tegenwoordig met tussenstops :P Van de MC. naar de V&D enz. enz. haha!
Ik ook! Als ik aankom in de stad duik ik eerst v&d in, dan ga ik wat drinken en daarna weer naar het toilet. Als ik weer terug ga, voordat ik de bus instap naar toilet nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle di 10 apr 2012 - 2:58

Wat hebben jullie voor deken in het ledikant liggen? Ik weet niet zo goed wat nu goed is. Welke maat ik moet hebben enz?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Happy di 10 apr 2012 - 3:15

Ik heb er 1 vd prenatal, hele simpele op de website staat hij geloof ik als ledikant deken katoen a 25,-. Wij hebben er een overtrekje omheen en een lakentje onder. Het lijkt me alleen zo dun, maar de kraamhulp vertelde bij de intake dat het helemaal goed was zo smile Heb wel een extra deken mocht dat nodig zijn.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085

Bericht  Urban Naked di 10 apr 2012 - 3:17

Ik heb een wollen wiegdekentje. Met er onder een wieglakentje. Ik had ook geen idee wat ik moest hebben maar ik heb een hele set van een vriendin geleend. Zodra de baby in een ledikant past ga ik me er eens echt in verdiepen.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Puggle di 10 apr 2012 - 4:41

Happy schreef:Ik heb er 1 vd prenatal, hele simpele op de website staat hij geloof ik als ledikant deken katoen a 25,-. Wij hebben er een overtrekje omheen en een lakentje onder. Het lijkt me alleen zo dun, maar de kraamhulp vertelde bij de intake dat het helemaal goed was zo smile Heb wel een extra deken mocht dat nodig zijn.

Ja ik zie hem staan. Die lijkt me wel wat, ga ik van de week even voor kijken.
Maar wat bedoel je met een overtrekje? Is een deken met laken niet voldoende?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie di 10 apr 2012 - 4:53

Puggle schreef:Wat hebben jullie voor deken in het ledikant liggen? Ik weet niet zo goed wat nu goed is. Welke maat ik moet hebben enz?

Ik heb onze dekentjes gehaald bij de prenatal.

Ik heb 3 ledikant-dekens en 2 wieg-dekens. En daarbij dan een passend lakentje.

De wiegdeken gebruik je in de wandelwagen en in een wieg natuurlijk en wij gebruiken deze ook in de box of als we T. bij ons hebben en het wat koud is dan leggen we dat dekentje over hem heen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Puggle di 10 apr 2012 - 5:01

En gebruik je ook echt alle drie die ledikant dekens dan? Lijkt me zo veel...
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie di 10 apr 2012 - 5:08

Puggle schreef:En gebruik je ook echt alle drie die ledikant dekens dan? Lijkt me zo veel...

Ik heb 3 verschillende kleuren Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 394967

Wit
Groen
Blauw

En dan matchende lakentjes. Je kan ook 1 deken gebruiken. In het begin sla je die nog dubbel omdat je het bedje laag moet opmaken.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jazzlyn di 10 apr 2012 - 5:27

als het een beetje tegenzit gebruik je ze allemaal ja Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 394967

Kleine A.ligt nog in het ziekenhuis natuurlijk, maar dat is echt een klein spugertje.. Zijn bedje wordt soms 2 keer per dag verschoont en zijn kleertjes ook 2 a 3 keer.. Tja... Je moet het maar treffen :P Vooral als ze bewegelijker worden en je ze soms onderste boven in bed terugvind met een lekker snotneus over alle dekens Laughing
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Puggle di 10 apr 2012 - 6:22

Ja idd. Ik ga maar 2 stuks halen dan. Nu nog even kijken voor de maat.

Jazz, hoe gaat het met hem nu? Al een idee wanneer hij mee naar huis mag? En jij al wat genezen?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: