Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ik heb verder niemand om me heen die echt op bv hamert gelukkig. Maar ik vind wel echt dat je eigen gevoel het belangrijkst is. En iedereen heeft zo zijn eigen redenen voor de keuze denk ik dan.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ja idd... En ik denk ook, als je er niet helemaal achterstaat dat het dan niet werkt... Dus ga vooral doen wat goed voelt tegen die tijd...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Ja idd... En ik denk ook, als je er niet helemaal achterstaat dat het dan niet werkt... Dus ga vooral doen wat goed voelt tegen die tijd...
Je moet ook gewoon doen wat goed voelt, dat werkt toch het best?
Ik wil wel bv gaan geven maar eerst maar is kijken of het gaat lukken enz.
Hier hadden we trouwens ook nog wat lachwekkends wat kraamhulp betreft. Man ging de deur uit, toen ze elkaar een hand gaven bleef ze hem vast houden en begon ze van jij bent straks ook nodig hoor!
Ik dacht hou is op zeg dat weet hij echt wel!
Oh en De datum dat de badkamer af moet zijn is 3 april, dus ik hoop van harte dat dat nu gewoon gaat lukken!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Wij kiezen hier ook voor de fles en zoals Parels zegt, Jullie kindje jullie keuze. Maar ik kan me wel voorstellen dat je soms twijfelt door de meningen en oordelen van andere mensen. Dat heb ik ook wel, maar als flesvoeding slecht was werd het niet zoveel verkocht. Mijn kraamhulp is erg pro borstvoeding maar heeft respect voor onze keuze
Hoe gaat het met iedereen? Lekker weekend? Genieten van dit heeeeerlijke weer?
Papillo gefeliciteerd met jullie zoon!!
Hoe gaat het met iedereen? Lekker weekend? Genieten van dit heeeeerlijke weer?
Papillo gefeliciteerd met jullie zoon!!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Dus jij gaat ook voor de flesvoeding. Nog best wel wat dus die er bewust voor kiezen. Welk merk heb je in huis gehaald? Ik moet het nog gaan kopen.
Het was zeker lekker weer vandaag! Ben blij als wij volgende maand de tuin gaan doen, kan ik ook lekker naar buiten. We leven nu in een zandbak, omdat het nieuwbouw is.
Vandaag nieuwe in between gordijnen voor de woonkamer gekocht over 3 weken zijn ze klaar dus nog even geduld hebben helaas.
Het was zeker lekker weer vandaag! Ben blij als wij volgende maand de tuin gaan doen, kan ik ook lekker naar buiten. We leven nu in een zandbak, omdat het nieuwbouw is.
Vandaag nieuwe in between gordijnen voor de woonkamer gekocht over 3 weken zijn ze klaar dus nog even geduld hebben helaas.
Laatst aangepast door Puggle op vr 23 maa 2012 - 10:20; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle- Ratel
@amber: hebben jullie een keuze kunnen maken wat betreft kdv? En hoe was het bij de bekkentherapeut? Leuk dat je de baby al voelt!
@shy: ah ja, die hormonen hè, ik ben soms ook niet te genieten. Mijn arme man... Ik moet wel lachen om je verhalen, haha. Heel herkenbaar.
@ccc: ik zou er persoonlijk toch voor kiezen om de deur van de babykamer dicht te laten. Huisdieren zijn nooit 100% te vertrouwen, straks gaat je kat ook een keer bij in het bedje liggen als de baby er is.
@earane: succes morgen, hopelijk kunnen ze je dan wel strippen!
@puggle: over bv wordt altijd doorgedaan en op gehamerd. Als jij er niet achterstaat, moet je er niet aan beginnen, dan gaat het toch niet werken. Echt doen waar jij achter staat en je fijn bij voelt meid!
@papillio: gefeliciteerd met jullie zoon, ben benieuwd naar de naam.
@all: jullie ook allemaal aan het genieten van het mooie weer? Onze tuin ligt nog een beetje overhoop, maar na dit weekend is het grotendeels klaar. Nog 1 weekje werken, kijk heel erg uit naar mijn verlof! Lekker genieten en veel leuke dingen doen met mijn zoontje. Vanaf volgende week zijn er weer mama mazzeldagen bij prenatal, voor de meiden die nog wat aan willen schaffen
Morgen heb ik afgesproken met een aantal mama's van het forum, uit 2010, wordt vast weer gezellig.
@shy: ah ja, die hormonen hè, ik ben soms ook niet te genieten. Mijn arme man... Ik moet wel lachen om je verhalen, haha. Heel herkenbaar.
@ccc: ik zou er persoonlijk toch voor kiezen om de deur van de babykamer dicht te laten. Huisdieren zijn nooit 100% te vertrouwen, straks gaat je kat ook een keer bij in het bedje liggen als de baby er is.
@earane: succes morgen, hopelijk kunnen ze je dan wel strippen!
@puggle: over bv wordt altijd doorgedaan en op gehamerd. Als jij er niet achterstaat, moet je er niet aan beginnen, dan gaat het toch niet werken. Echt doen waar jij achter staat en je fijn bij voelt meid!
@papillio: gefeliciteerd met jullie zoon, ben benieuwd naar de naam.
@all: jullie ook allemaal aan het genieten van het mooie weer? Onze tuin ligt nog een beetje overhoop, maar na dit weekend is het grotendeels klaar. Nog 1 weekje werken, kijk heel erg uit naar mijn verlof! Lekker genieten en veel leuke dingen doen met mijn zoontje. Vanaf volgende week zijn er weer mama mazzeldagen bij prenatal, voor de meiden die nog wat aan willen schaffen
Morgen heb ik afgesproken met een aantal mama's van het forum, uit 2010, wordt vast weer gezellig.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Veel plezier vandaag Monnie!
Puggle, wij kiezen inderdaad ook voor de fles, mijn kraamhulp zegt dat ik gewoon Nutrilon nr 1 moet halen.
Poeh ik ben er vroeg bij vandaag, maar ik slaap savonds ook al erg vroeg. Maar het zonnetje komt er al door dus kunnen we er lang van genieten vandaag! Fijn weekend iedereen
Puggle, wij kiezen inderdaad ook voor de fles, mijn kraamhulp zegt dat ik gewoon Nutrilon nr 1 moet halen.
Poeh ik ben er vroeg bij vandaag, maar ik slaap savonds ook al erg vroeg. Maar het zonnetje komt er al door dus kunnen we er lang van genieten vandaag! Fijn weekend iedereen
Happy- Prater
ik kwam even vlug kijken of earana al bevallen is maar helaas nog niks succes meid nu duurt het echt niet lang meer
en ik heb nu verlof:D
en ik heb nu verlof:D
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Ik blijf ook regelmatig spieken of ze nog niet bevallen is. Wordt toch wel heel spannend nu!
Fijn weekend allemaal
En geniet van je verlof Miss Piggy! Wat gaat het toch snel allemaal. Sommige van jullie zijn in mijn beleving pas zo kort schrijvende in dit topic, en nu alweer (bijna) toe aan verlof en/of bevallen.
Fijn weekend allemaal
En geniet van je verlof Miss Piggy! Wat gaat het toch snel allemaal. Sommige van jullie zijn in mijn beleving pas zo kort schrijvende in dit topic, en nu alweer (bijna) toe aan verlof en/of bevallen.
Gast- Gast
Het is idd ook stil of FB (als ik Earane haar echte naam goed heb onthouden :p)... Ben benieuwd wanneer ze gaat bevallen!
Reageer zo even op iedereen, de belastingaangifte word nu door iemand gedaan...
Reageer zo even op iedereen, de belastingaangifte word nu door iemand gedaan...
CCC- Ratel
Ik ben ook benieuwd naar Earane! Heb van de week nog met haar gesproken via facebook. Hoop dat ze vandaag in het ziekenhuis kunnen strippen of dat het al begonnen is natuurlijk!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben ook erg benieuwd
Puggle- Ratel
Hihi! Allemaal in spanning!
Zo, belastingaangifte is ook weer ingevuld. Kwam een leuk bedragje uitvoort! Kunnen we weer lekker wegsparen.
Shy: hihi die vrouwen van kraamzorg zijn echt hilarisch eigenlijk! Hier zitten we vaak nog te grappen over die vrouw! Ben je heerlijk aan het genieten van je verlof?
Happy: jullie hebben zeker een punt, normaal ben ik dus nooit zo van het twijfelen maar nu merk ik dat ik opeens beinvloedbaar ben ofzo. Heeeel apart Maar inderdaad, KV is gewoon goedgekeurd dus prima hoor. En daarbij, je kunt het wel zo willen met BV maar miss. lukt het niet eens bijv. Dan ben je ook enorm teleurgesteld dus voor nu staan alle opties open met voorkeur voor KV.
Puggle: leuk nieuwe gordijnen! Ik vind gordijnen zooo lastig! En ook behoorlijk aan de prijs altijd. Wij zijn hier in de woonkamer ook weer toe aan nieuwe gordijnen, ze worden zo snel vies (heb toen creme wit met patroontje in bruin, lime en turqoise genomen)... maar nu erger ik me er al maanden rot aan. Wil iets van taupe achtige gordijnen... Dus iemand nog tips?
Monnie: ja, we houden nu inderdaad de deur dicht. Ik ga maandag/ dinsdag even langs de dierenartsassistente voor wat advies hierover. Het is nl. een behoorlijk typetje, en ben bang als ik haar niet betrek in alles, dat ze dan vals word ofzo. Het is nu ook al zo als mijn vriend het druk heeft en even de PS3 aanzet, dat ze alles doet om aandacht te krijgen van hem.
Miss piggy:heeerlijk verlof! Lekker genieetn! Je hebt een lekker zonnetje in elk geval!
Hier dus ook heerlijk genoten van alle zonnige dagen al! Ga lekker elke dag naar buiten met de kids op het werk en hier zitten we ook continu in de tuin als het maar even kan!
Ga zo even snel de stad in, vriend wegbrengen en dan even naar de H&M voor een positielegging... Loop elke keer in mijn panty's en vind het nu ewl tijd worden voor een legging. Vanavond gaan we lekker met de vriendengroep van mijn vriend uit eten. Heb er nu al zin in! Staat alleen wel veel biefstuk ed. op de kaart, wel jammer dat ik dat nu nog niet mag. En doorbakken vind ik geen succes, dus ga lekker voor iets anders!
Zo, belastingaangifte is ook weer ingevuld. Kwam een leuk bedragje uitvoort! Kunnen we weer lekker wegsparen.
Shy: hihi die vrouwen van kraamzorg zijn echt hilarisch eigenlijk! Hier zitten we vaak nog te grappen over die vrouw! Ben je heerlijk aan het genieten van je verlof?
Happy: jullie hebben zeker een punt, normaal ben ik dus nooit zo van het twijfelen maar nu merk ik dat ik opeens beinvloedbaar ben ofzo. Heeeel apart Maar inderdaad, KV is gewoon goedgekeurd dus prima hoor. En daarbij, je kunt het wel zo willen met BV maar miss. lukt het niet eens bijv. Dan ben je ook enorm teleurgesteld dus voor nu staan alle opties open met voorkeur voor KV.
Puggle: leuk nieuwe gordijnen! Ik vind gordijnen zooo lastig! En ook behoorlijk aan de prijs altijd. Wij zijn hier in de woonkamer ook weer toe aan nieuwe gordijnen, ze worden zo snel vies (heb toen creme wit met patroontje in bruin, lime en turqoise genomen)... maar nu erger ik me er al maanden rot aan. Wil iets van taupe achtige gordijnen... Dus iemand nog tips?
Monnie: ja, we houden nu inderdaad de deur dicht. Ik ga maandag/ dinsdag even langs de dierenartsassistente voor wat advies hierover. Het is nl. een behoorlijk typetje, en ben bang als ik haar niet betrek in alles, dat ze dan vals word ofzo. Het is nu ook al zo als mijn vriend het druk heeft en even de PS3 aanzet, dat ze alles doet om aandacht te krijgen van hem.
Miss piggy:heeerlijk verlof! Lekker genieetn! Je hebt een lekker zonnetje in elk geval!
Hier dus ook heerlijk genoten van alle zonnige dagen al! Ga lekker elke dag naar buiten met de kids op het werk en hier zitten we ook continu in de tuin als het maar even kan!
Ga zo even snel de stad in, vriend wegbrengen en dan even naar de H&M voor een positielegging... Loop elke keer in mijn panty's en vind het nu ewl tijd worden voor een legging. Vanavond gaan we lekker met de vriendengroep van mijn vriend uit eten. Heb er nu al zin in! Staat alleen wel veel biefstuk ed. op de kaart, wel jammer dat ik dat nu nog niet mag. En doorbakken vind ik geen succes, dus ga lekker voor iets anders!
CCC- Ratel
Ik ben ook benieuwd hoe het met Eareane is. Ik hoop voor haar dat ze ondertussen bevallen is.
Schaffen jullie ook speciale bh's aan voor na de bevalling? En is dat dan een grotere maat dan die je normaal hebt?
Schaffen jullie ook speciale bh's aan voor na de bevalling? En is dat dan een grotere maat dan die je normaal hebt?
Gast- Gast
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Ik ben er nog niet over uit of ik de naam bekend wil maken...
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Aah toe nee moet je zelf weten! Al ben ik wel benieuwd, maar dat ben ik al gauwPapillio schreef:Bedankt allemaal voor de felicitaties! Ik ben er nog niet over uit of ik de naam bekend wil maken...
Shy- Kletskop
Monnie: soms heb ik ook wel te doen met mijn mannetje hoor!
Ccc: ja heerlijk aan het genieten, vooral nu met dit weer! Heerlijk
Ccc: ja heerlijk aan het genieten, vooral nu met dit weer! Heerlijk
Shy- Kletskop
Happy, je kan beter Friso halen dan Nutrilon, scheelt namelijk een euro of 4 a 5 geloof ik.. Je moet het zelf weten hoor, maar het is nagenoeg hetzelfde en scheelt best wel op jaarbasis!
Gast- Gast
Thanks Parels voor de tip, dat scheelt nogal
Happy- Prater
Parel schreef:Happy, je kan beter Friso halen dan Nutrilon, scheelt namelijk een euro of 4 a 5 geloof ik.. Je moet het zelf weten hoor, maar het is nagenoeg hetzelfde en scheelt best wel op jaarbasis!
Deze tip neem ik ook even mee!
CCC- Ratel
@misspiggy: ah lekker verlof! Geniet ervan!
@yvonne: ik haal nu nog geen andere bh's voor na de bevalling, kun je beter echt na de bevalling (laten) halen.
@all: hmm nog niks van earane, spannend! Hier gaat alles goed, mijn man is vandaag lekker opgeschoten met de tuin. Morgen wordt de oude bestrating opgehaald, dan lijkt het meteen al wat netter.
Morgen middag gaan we met schoonfamilie ene middagje weg, morgenvroeg hopelijk een beetje uitslapen, dat hangt natuurlijk volledig van ons zoontje af
Trouwens gisteren nog een buikfotoshoot gehad, alleen wilde ons zoontje niet meewerken, helaas. Hoop dat er misschien nog 1 foto samen met hem gelukt is. Lekker eigenwijs ventje op het moment....
@yvonne: ik haal nu nog geen andere bh's voor na de bevalling, kun je beter echt na de bevalling (laten) halen.
@all: hmm nog niks van earane, spannend! Hier gaat alles goed, mijn man is vandaag lekker opgeschoten met de tuin. Morgen wordt de oude bestrating opgehaald, dan lijkt het meteen al wat netter.
Morgen middag gaan we met schoonfamilie ene middagje weg, morgenvroeg hopelijk een beetje uitslapen, dat hangt natuurlijk volledig van ons zoontje af
Trouwens gisteren nog een buikfotoshoot gehad, alleen wilde ons zoontje niet meewerken, helaas. Hoop dat er misschien nog 1 foto samen met hem gelukt is. Lekker eigenwijs ventje op het moment....
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Even een korte update over earane: ze had gisteren echo+ctg en toen bleek dat ze te weinig vruchtwater had. Ze is nu nog in het zh.
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
Miss piggy: lekker hoor verlof, geniet ervan!
Catgirl: 'fijn' dat er nieuws is over earane, weet niet zo wat er precies gebeurt als je vruchtwater bijna op is?
Gister even lekker gewinkeld met mijn vent, 2 tuniekjes en een jurkje gekocht.
Toen we naar huis gingen was ik helemaal kapot haha.
Catgirl: 'fijn' dat er nieuws is over earane, weet niet zo wat er precies gebeurt als je vruchtwater bijna op is?
Gister even lekker gewinkeld met mijn vent, 2 tuniekjes en een jurkje gekocht.
Toen we naar huis gingen was ik helemaal kapot haha.
Shy- Kletskop
dank jullie wel! genieten ga ik zeker heb al genoeg plannen om de eerste 2 weken door te komen
@ monnie ook bijna verlof het gaat idd snel met iedereen fijn dat de tuin bijna af is kan jij ook lekker gaan genieten!jammer van de fotoshoot
@ yvonne ik heb ook nog geen bh's gekocht ik heb voor nood de voedings bh's van mijn schoonzus zij heeft ze amper aan gehad, maar ze zijn zo gehaald toch.
@ shy vandaag lekker bijkomen van het shoppen gister haha hoe staat het met de badkamer begint het mooi te worden?
earana voor jou
@ monnie ook bijna verlof het gaat idd snel met iedereen fijn dat de tuin bijna af is kan jij ook lekker gaan genieten!jammer van de fotoshoot
@ yvonne ik heb ook nog geen bh's gekocht ik heb voor nood de voedings bh's van mijn schoonzus zij heeft ze amper aan gehad, maar ze zijn zo gehaald toch.
@ shy vandaag lekker bijkomen van het shoppen gister haha hoe staat het met de badkamer begint het mooi te worden?
earana voor jou
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Miss piggy: inderdaad lekker rustig aan, straks misschien even stukje wandelen
Ga je leuke dingen doen? Leuke plannen?
As week heb ik alleen vrijdag niks, verder elke dag wel iets haha
De badkamer wordt mooi hoor! Het is wel heerlijk rustig nu in huis, morgen om 08.00 staan ze weer voor de deur
Oh trouwens er zijn steeds meer dingen waarvan mijn man denkt hey dat klopt niet, iets met de afvoer van het bad ofzo. En de verkeerde douche slang geleverd, dan zie ik die 3 april weer veel later worden. Pff wordt er onrustig en boos van
Ga je leuke dingen doen? Leuke plannen?
As week heb ik alleen vrijdag niks, verder elke dag wel iets haha
De badkamer wordt mooi hoor! Het is wel heerlijk rustig nu in huis, morgen om 08.00 staan ze weer voor de deur
Oh trouwens er zijn steeds meer dingen waarvan mijn man denkt hey dat klopt niet, iets met de afvoer van het bad ofzo. En de verkeerde douche slang geleverd, dan zie ik die 3 april weer veel later worden. Pff wordt er onrustig en boos van
Shy- Kletskop
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken