Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Shy vr 30 maa 2012 - 23:05

chococupcake schreef:Oooh wat heerlijk zeg! Toch een luxe he zo'n badkamer! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 561177 Nu besef je opeens hoeveel je zoiets kunt missen.

Heb het inderdaad even gemist! Zijn de foto's mooi geworden?

Ja echt heel fijn, was vanochtend ook vroeg wakker pijn in mijn rug dus om 07.00 lag ik in bad haha

Foto's zijn mooi geworden ben er erg blij mee! Hier vast 1tje Very Happy

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 Foto-IQ6NKGF3
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Puggle vr 30 maa 2012 - 23:08

Mooi shy smile en fijn dat je lekker kunt badderen nu! Is het toch allemaal goed gekomen Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Shy vr 30 maa 2012 - 23:19

Puggle schreef:Mooi shy Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 561177 en fijn dat je lekker kunt badderen nu! Is het toch allemaal goed gekomen Wink

Dank je wel! Ja alle stress voor niks gelukkig. Maandag is het toilet beneden ook klaar en dan is het klaar in huis Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC vr 30 maa 2012 - 23:49

Mooie foto Shy! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 23:56

chococupcake schreef:Hihi Charlie! Dat word wat Wink Je mag toch pas met 4cm ontsluiting naar het ziekenhuis dacht ik...
Bij een tweeling is er een ander protocol als bij 1 baby. Je staat onder veel strengere controle.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 0:07

Arden schreef:Oh Snoepy wat balen zeg zo! Heb je bij je zoontje ook zo'n last gehad van voorweeen of zette het toen in 1x goed door?

Nee toen zette het in 1 keer door.
Toen begon het tegen half 3 in de nacht en om kwart over 12 de volgende morgen was hij er..

Ik zei al tegen de VK doe mij die bevalling maar weer.. Maar helaas heb je het niet voor het zeggen.

Nu heb ik ongeveer elk uur 4 a 5 weeen die ik weg moet zuchten, gelukkig is mijn vriend thuis vandaag en morgen want in mijn eentje red ik het niet meer.
Vandaag maar veel bij slapen.

Gast
Gast

Bericht  Happy za 31 maa 2012 - 1:30

Mooie fotos shy!

Snoepy, slopend zeg! Zoveel pijn zonder dat het iets doet. Kop op Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 699888

Puggle, ik heb mijn eigen zaak aan huis. Dus moet af en toe wel mijn gezicht even laten zien.. Ik heb totaal geen plannen voor mijn verlof, lekker uitrusten en babywasjes draaien en zie wel wat de dagen brengen smile

Hoe gaat het verder met iedereen?

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 1:40

Spannend Snoepy! Maar wie weet krijg je al wel wat ontsluiting door die voorweeen en is het niet voor niks. hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 4:41

Ik verlies wel slijm van de prop.. dus er gebeurt wel wat idd.. maar of er echt ontsluiting is? Hoop het wel natuurlijk haha..

Heb vanmiddag gelukkig goed kunnen slapen dus ben weer aardig uitgerust. Verder blijft het het zelfde, ongeveer 4 weeen in het uur die goed pijn doen.

@ Shy, mooie foto!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 6:08

Heeft de vk nog niet gevoeld?

Gast
Gast

Bericht  Puggle za 31 maa 2012 - 7:49

Dat is wel leuk happy zo aan huis en makkelijk ook! Hier alles wel oké hoor. Woensdag een matras en toch een aerosleep gekocht en het badje. En een leuk boxkleed smile begin aan het eind van de dag nu wel wat rugpijn te krijgen, maar verder weinig klachten. En hoe voel jij je?

Snoepy, ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat...

En hoe is het met de rest hier?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Monnie za 31 maa 2012 - 8:08

@happy: ah lekker nog 1 weekje en dan écht rustig aan doen hè.

@ccc: ow, die ziekenhuistas ja, die moet ik ook nog klaar zetten. Had er al helemaal niet meer aan gedacht. Er zijn de laatste tijd wel topics geweest over de zh tas, misschien even zoeken? Wat mij zo nog te binnen schiet naast het lijstje van shy, schone kleding voor je vriend/man en telefoonnummers van de mensen die je wilt bellen na de bevalling (voor als je mobiel net leeg is Wink Het eerste setje ligt hier al klaar, hebben we samen uitgezocht.

@shy: mooie foto, ik ben ook benieuwd naar de foto's van mijn fotoshoot, zal nog wel een weekje duren!

@snoepy: wat balen zeg dat het maar niet door wil zetten. Ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt...

@all: ik ben vandaag maar eens begonnen met ramen lappen, wil de boel toch een beetje schoon hebben voor de 37 weken, haha. Hier gaat verder alles prima, heb wel meer last van harde buiken, maar ik kan het nu lekker rustig aan doen. Voor morgen hebben we ook nog geen plannen, dus we zien wel wat de dag ons brengt.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happy zo 1 apr 2012 - 20:41

Wat is het hier rustig zeg! :shock:

Snoepy gefeliciteerd! Fijn dat het toch heeft doorgezet, geniet er van!

Puggle, fijn dat je je goed voelt! Als ik naar jou ticker kijk heb ik het gevoel dat bij jou de weken sneller gaan dan bij mij :P Ik voel me redelijk, krijg wat meer pijntjes en klachten maar als ik mn gemak hou dan gaat het prima Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 561177

Monnie, aan de grote schoonmaak? Very Happy hihi hier net zo, wil alles schoon en netjes hebben Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 561177

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085

Bericht  Shy zo 1 apr 2012 - 21:22

Monnie: zet je ook een foto neer als je foto's hebt? Ben benieuwd namelijk!

Weet iemand waar er echt leuke speeldoosjes verkocht worden?
Ik weet dat er ook wel erg leuke nijntjes zijn waar ook een muziekje uitkomt, maar ik wil liever echt een doosje.

Ik wil ook weer mijn huis lekker schoon hebben, nu wordt het toilet beneden nog verbouwd dus ik denk dat ik morgen aan de slag ga.

Heeft iedereen een fijn weekend gehad? Ik wel, gister was ik jarig en heb het zaterdag gevierd. Was zaterdag wel weer blij toen iedereen naar huis was Embarassed. Was heel erg moe, maar het was erg gezellig hoor!

Ps: vergeet ik te zeggen, dank je wel voor de complimentjes over de foto!
Ik heb gister doorgegeven welke ik wil nabestellen. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien in groter formaat!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC zo 1 apr 2012 - 22:10

Snoepy: nogmaals gefeliciteerd! Fijn dat het toch heeft doorgezet! smile

Shy: echt super die foto's! Hoorde laatst van iemand dat zij echt spijt had, dat ze dat niet had gedaan in haar vorige zwangerschap. Wij gaan 3 mei dus voor de shoot. Wil eigenlijk ook dat we beide in zwart gaan... En het liefst dat mijn vriend een hempje zonder mouwen aandoet, maar dat wilde hij niet... pfff... zeikerd :p We zien het dus maar weer haha! Hmmm... muziekdoosjes, wat zoek je precies? Miss. heb je een plaatje ofzo van iets in die trend?

Happy: kan niet wachten tot de nesteldrang hier weer toeneemt... Sommige dingen moeten echt weer eens gebeuren maar heb er gewoon nu geen zin in... Er komt vast een tijd dat ik straks weer alles ga poetsen bedacht ik me van het weekend haha!

Ik heb best een druk weekend achter de rug. Zaterdag heb ik op het dochtertje van mijn vriendin opgepast en daarna kwamen schoonvader en vriendin eten. We hebben heerlijk gegourmet die avond, maar was dan ook helemaal gesloopt die avond. Vergt toch wel veel van je, zo'n klein meisje en zwanger zijn... Wat dat betreft ben ik blij dat ik niet op de dagopvang werk, want dat is toch echt wel veeeel zwaarder.

Gisteren de hele dag lekker in bed gelegen, kon me er echt niet toezetten wat te doen. behalve een wasje gedraaid en wat was opgevouwen dan... 'S avonds lekker de restjes van zaterdag nog op de gourmetplaat gegooid en daarna languit tv gekeken. smile Deze week nog 5 halve daagjes werken, en dan gaan we weer naar 4 en dan langzaam weer naar 3. En nu nog maar 6 weken tot het verlof! smile 30 weken alweer, wat gaat de tijd snel zeg!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy zo 1 apr 2012 - 22:35

chococupcake schreef:Snoepy: nogmaals gefeliciteerd! Fijn dat het toch heeft doorgezet! smile

Shy: echt super die foto's! Hoorde laatst van iemand dat zij echt spijt had, dat ze dat niet had gedaan in haar vorige zwangerschap. Wij gaan 3 mei dus voor de shoot. Wil eigenlijk ook dat we beide in zwart gaan... En het liefst dat mijn vriend een hempje zonder mouwen aandoet, maar dat wilde hij niet... pfff... zeikerd :p We zien het dus maar weer haha! Hmmm... muziekdoosjes, wat zoek je precies? Miss. heb je een plaatje ofzo van iets in die trend?

Happy: kan niet wachten tot de nesteldrang hier weer toeneemt... Sommige dingen moeten echt weer eens gebeuren maar heb er gewoon nu geen zin in... Er komt vast een tijd dat ik straks weer alles ga poetsen bedacht ik me van het weekend haha!

Ik heb best een druk weekend achter de rug. Zaterdag heb ik op het dochtertje van mijn vriendin opgepast en daarna kwamen schoonvader en vriendin eten. We hebben heerlijk gegourmet die avond, maar was dan ook helemaal gesloopt die avond. Vergt toch wel veel van je, zo'n klein meisje en zwanger zijn... Wat dat betreft ben ik blij dat ik niet op de dagopvang werk, want dat is toch echt wel veeeel zwaarder.

Gisteren de hele dag lekker in bed gelegen, kon me er echt niet toezetten wat te doen. behalve een wasje gedraaid en wat was opgevouwen dan... 'S avonds lekker de restjes
van zaterdag nog op de gourmetplaat gegooid en daarna languit tv gekeken. smile Deze week nog 5 halve daagjes werken, en dan gaan we weer naar 4 en dan langzaam weer naar 3. En nu nog maar 6 weken tot het verlof! smile 30 weken alweer, wat gaat de tijd snel zeg!

Ccc neem gewoon kleding mee, alles wat leuk is dus ook mouwloze dingen voor je vriend! Ik had 2 tuniekjes bij me 1 jurkje, 1 bolero en 2 broeken. Alleen 1 tuniekje heb ik niet aan gehad de rest kwam goed van pas. Was in ieder geval erg leuk, steeds omkleden en kijken wat de fotografe voor idee had.

Speeldoosje ga ik even zoeken zo.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC zo 1 apr 2012 - 22:43

Ja, idd dat is wel een goede. Gewoon wat dingen meenemen... Ik vind zwart strak wel mooi zelf nl. Neem sowieso wat roze muisjes ed. mee....

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy zo 1 apr 2012 - 22:47

Misschien heb je ook iets van roze sokjes of een roze knuffel. Had ze bij mij gedaan, ik in het zwart en een zwarte achtergrond en dan een Nijntje in mijn hand in het blauw. Resultaat is ook erg mooi!

zoiets van speeldoosjes, ik heb ze zelf ook nog verkocht maar nu niet meer in de winkel vandaar.
http://www.bergenbraam.nl/index.php/speeldozen/speeldozen-hout-1.html
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC zo 1 apr 2012 - 22:57

Ooooh zoiets bedoel je! Die zijn wel erg cute ja! Hmmm... zit te denken, heb zoiets nog nooit echt gezien behalve bij ons in de Houten Speelgoedwinkel, maar die is sinds kort hier ook weg... Zou dan gewoon iets online bestellen denk ik!

Ohja dat is een goede! Roze knuffeltje heb ik nog niet, dus extra reden om weer te shoppen hihi! En roze sokjes zijn hier aanwezig haha! Dus komt goed! Weeet alleen nog niet zo goed of ik echt met een blote buik durf/ wil...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy zo 1 apr 2012 - 23:09

chococupcake schreef:Ooooh zoiets bedoel je! Die zijn wel erg cute ja! Hmmm... zit te denken, heb zoiets nog nooit echt gezien behalve bij ons in de Houten Speelgoedwinkel, maar die is sinds kort hier ook weg... Zou dan gewoon iets online bestellen denk ik!

Ohja dat is een goede! Roze knuffeltje heb ik nog niet, dus extra reden om weer te shoppen hihi! En roze sokjes zijn hier aanwezig haha! Dus komt goed! Weeet alleen nog niet zo goed of ik echt met een blote buik durf/ wil...

Je moet doen wat goed voelt, als je dat niet wilt doe je het toch gewoon niet?
Ik voelde me in het begin ook ongemakkelijk, maar het went wel en het resultaat is toch gewoon erg mooi geworden. Ik ben er nu in ieder geval erg blij mee.

Ja ik kan het wel online bestellen maar ik weet dat het verschillende muziekjes zijn, ik wil natuurlijk wel een leuk muziekje! Haha lastig ben ik angel
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC zo 1 apr 2012 - 23:29

Haha ohja, er zijn verschillende muziekjes ja... Had ik dus helemaal niet meer aan gedacht... Hmmm... Ja dat is dan lastig qua online bestellen ja.

Ja ach, we hebben nog een paar weekjes, miss. vind ik mijn buik dan mooi genoeg smile En ga ik er dan helemaal voor haha! Ja en inderdaad, kan me voorstellen dat je er superblij mee bent! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy zo 1 apr 2012 - 23:55

chococupcake schreef:Haha ohja, er zijn verschillende muziekjes ja... Had ik dus helemaal niet meer aan gedacht... Hmmm... Ja dat is dan lastig qua online bestellen ja.

Ja ach, we hebben nog een paar weekjes, miss. vind ik mijn buik dan mooi genoeg smile En ga ik er dan helemaal voor haha! Ja en inderdaad, kan me voorstellen dat je er superblij mee bent! smile
Ik zie het voor me dat het alsnog gewoon een Nijntje wordt haha, heb een leuke gezien met blauw en wit, past ook leuk bij zijn kamertje Laughing.

Maar inderdaad nog even tijd om erover na te denken, en als het niet bevalt kan je alsnog weer wat aantrekken toch?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC ma 2 apr 2012 - 0:41

Ohja, waar had je die gezien dan? Al heb ik genoeg muziekdoosjes, maar ben verliefd op nijntje :P haha!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  miss piggy ma 2 apr 2012 - 1:29

shy mooie foto! wat heerlijk dat het allemaal goed is gekomen met de badkamer, kan je lekker gaan genieten Very Happy

@ snoepy fijn dat het heeft doorgezet! van harte gefeliciteerd met jullie dochter geniet ervan
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415

Bericht  Shy ma 2 apr 2012 - 2:08

chococupcake schreef:Ohja, waar had je die gezien dan? Al heb ik genoeg muziekdoosjes, maar ben verliefd op nijntje :P haha!
Ja niet zo'n speeldoosje als ik liet zien hoor, een pluche Nijntje die
staat op zo'n draaischijf en die draait dus rond. Echt superleuk!

http://www.prenatal.nl/shop/Speelgoed-Muziekmobielen-en-doosjes/Nijntje-Muziekdoosje-Nijntje-Holland-85000.htm?startValue=46&rangeValue=&prevVisit=true&id=85000

Miss piggy: ja alles goed gekomen, en nu genieten inderdaad!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: