Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Jazzlyn vr 30 maa 2012 - 9:12

ik ben ook wel benieuwd hoe het met snoepy is!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 9:28

Hier ben ik!
Had weeen om de 15 min en waren goed heftig, net zijn mijn vliezen gebroken maar nu geen weeen meer..
Nu maar even afwachten dus..

Gast
Gast

Bericht  Puggle vr 30 maa 2012 - 9:31

Oh wat spannend!! Zijn je vliezen vanzelf gebroken?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 9:32

Ja.. oh en net weer een wee..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 9:34

Snoepy87 schreef:Ja.. oh en net weer een wee..

Succes! Als ik morgen op het forum kijk zie ik vast dat je een baby hebt gekregen I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 9:45

Dat hoop ik smile

Ga zo toch nog even op bed liggen kijken of ik wat rust kan pakken.

Had de VK toch nog even gebeld en moet nu afwachten of er wat gaat gebeuren en anders komt ze sowieso morgenochtend even langs.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine vr 30 maa 2012 - 9:52

Spannend Snoepy. En alvast voor als het vannacht wel doorzet: zet hem op!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Puggle vr 30 maa 2012 - 10:17

Nu kan het in ieder geval niet super lang meer duren. Dat word vast goed nieuws morgen smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 12:18

Nou de weeen zijn weer terug, had nog even geslapen en werd rond half 1 wakker half slapend wat weeen gehad maar om 1 uur werd het toch wel echt heftig en zit/loop nu beneden. Ze komen om de ongeveer 5 min.

Gast
Gast

Bericht  Shy vr 30 maa 2012 - 17:25

Sterkte snoepy! smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 19:21

Nou ik ben er weer met baby in de buik :S

De weeen zakte weer af, toen douche, kwamen ze om de 5 min maar na het douche weer afgezakt. Ben maar gaan slapen en heb geslapen tot kwart voor 7 toen werd zoonlief wakker. Werd wel af en toe wakker van een wee maar verder dus niks.

Nu wederom af en toe een wee ( die echt goed pijn doen) maar niet regelmatig.
Als het goed is komt de VK vanochtend langs.

Gast
Gast

Bericht  Shy vr 30 maa 2012 - 20:05

Op deze manier houd je het wel heel spannend hier!
Al zou je natuurlijk liever zien dat het nu door zet. Ik kijk hier ook steeds even of er al nieuws is.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rouge vr 30 maa 2012 - 20:08

Nou snoepy hups gewoon bevallen vandaag hoor Wink zo is het te spannend

Gister ook een aantal (voor)weeeen gehad, ik dacht echt k*t gaat het nu beginnen?! Maar ging al snel over en toen vond ik het jammer dat het toch niet had doorgezet Wink
Heb wel gelijk ff nog de laatste dingen in mijn ziekenhuistas gegooid.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  CCC vr 30 maa 2012 - 20:08

He wat vervelend Snoepy! Hoop dat de VK iets voor je kunt doen, want ik denk dat je hier letterlijk en figuurlijk echt moe van word.... Kun je tussendoor nog even slapen, dat je vriend/ man je zoontje even opvangt ofzo?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  CCC vr 30 maa 2012 - 20:10

Rouge schreef:Nou snoepy hups gewoon bevallen vandaag hoor Wink zo is het te spannend

Gister ook een aantal (voor)weeeen gehad, ik dacht echt k*t gaat het nu beginnen?! Maar ging al snel over en toen vond ik het jammer dat het toch niet had doorgezet Wink

Over de ziekenhuistas gesproken, mijn vriend heeft al een aantal keer van de week genoemd dat dat ding echt klaar gezet moet worden, in geval van nood hier want ik ga thuis bevallen. Maar wat doen jullie hier allemaal in? Heb besloten dat ding alvast klaar te zetten, want mijn vriend word een beetje panisch heb ik het idee. Dus wil het allemaal zo goed mogelijk geregeld hebben en hoef ik het ook niet meer te horen haha!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy vr 30 maa 2012 - 20:19

chococupcake schreef:
Rouge schreef:Nou snoepy hups gewoon bevallen vandaag hoor Wink zo is het te spannend

Over de ziekenhuistas gesproken, mijn vriend heeft al een aantal keer van de week genoemd dat dat ding echt klaar gezet moet worden, in geval van nood hier want ik ga thuis bevallen. Maar wat doen jullie hier allemaal in? Heb besloten dat ding alvast klaar te zetten, want mijn vriend word een beetje panisch heb ik het idee. Dus wil het allemaal zo goed mogelijk geregeld hebben en hoef ik het ook niet meer te horen haha!

Als je wilt lachen moet je zeggen dat die tas pas vanaf week 37 klaar hoeft te staan Laughing

Bij mij staat op de lijst:
Zwangerschapskaart
Ponsplaatje (indien nodig)
Fototoestel (volle batterijen)
Tel nr kraamzorg
6-8 hydrofiel luiers
Badcape, mutsje,pakje,rompertje,sokjes,luiers
En voor jezelf warme sokken, schoon ondergoed, pyama.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC vr 30 maa 2012 - 20:29

Hihi! Heb ik al gezegd, ik zei van de week heel verbaasd, maar dat moet toch pas vanaf 36 weken? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 827601 En kreeg meteen NEEEE dat MOET NU al als antwoord... hahhahaa

Ohja thnx! Heb ik even een idee ja, moet van de week toch ook naar de VK kan ik daar meteen vragen wat ze willen dat ik meeneem in geval van nood. Hebben jullie trouwens al enig idee wat het eerste setje gaat worden wat jullie kindje gaat aankrijgen? Vannacht lag ik wakker, en kon alleen maar daar aan denken, wat moet ik haar nou aantrekken, ongelooflijk maar schijnt erbij te horen zeggen ze...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC vr 30 maa 2012 - 20:29

Oh en Shy, hoe bevalt je badkamer? smile En had jij nou die buikenshoot gedaan van de week?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  miss piggy vr 30 maa 2012 - 20:43

balen snoepy dat het weer afgezakt is... duim voor je dat het snel door gaat zetten!
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 20:51

De VK is geweest, was toch geen vruchtwater, waarschijnlijk gewoon slijm enzo van de slijmprop die ik gedeeltelijk verloren ben gisteravond.

Ze vond het heel vervelend voor mij maar zei ook dat het gerust nog 2 weken kan duren deze voorweeen.

Vanavond met 2 paracetamol en warme kruik op bed en hopen op wat goede nachtrust.
En dan hopen we dat het snel doorzet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 21:28

Oh Snoepy wat balen zeg zo! Heb je bij je zoontje ook zo'n last gehad van voorweeen of zette het toen in 1x goed door?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 21:36

Ik weet nu al welke setjes de tweeling aankrijgt als ze geboren zijn hahaha. angel

Volgens mij zou ik bij één wee meteen gillend in de auto naar het ziekenhuis zitten.

Gast
Gast

Bericht  CCC vr 30 maa 2012 - 22:07

Hihi Charlie! Dat word wat Wink Je mag toch pas met 4cm ontsluiting naar het ziekenhuis dacht ik...

Hmm... ik ga eens even nadenken en zo kijken wat het eerste setje word...

Heb vandaag de kleine meid van een vriendin bij ons... Zij is druk aan het klussen en ik pas vandaag een dagje op... Wel leuk, ze kruipt al overal naartoe... Gelukkig is mijn vriend aan het werk, ze vind zijn soundsystem erg interessant Laughing

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy vr 30 maa 2012 - 22:48

chococupcake schreef:Oh en Shy, hoe bevalt je badkamer? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 561177 En had jij nou die buikenshoot gedaan van de week?

Ja had buikshoot gehad, was erg leuk! Was er al op ingegaan maar misschien heb je daar over heen gelezen maakt niet uit.

Ik had hem woensdag en kende de fotograaf al een beetje via werk, dus het was opzich wel relaxed. Krijg net een mailtje met foto's Laughing cheers .

De badkamer bevalt erg goed! Hij is nu helemaal af, dus ik ben zo blij. Vanaf donderdag konden we het bad gebruiken en heb er nu al 2 x in gezeten Embarassed. Het is erg mooi geworden zal maandag wel even wat foto's hier neerzetten.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC vr 30 maa 2012 - 22:51

Oooh wat heerlijk zeg! Toch een luxe he zo'n badkamer! smile Nu besef je opeens hoeveel je zoiets kunt missen.

Heb het inderdaad even gemist! Zijn de foto's mooi geworden?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: