Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@ jazz sterkte meid, ik denk aan je!
@ snoepy spannend nog even geduld hopelijk komt ie snel
@ puggle fijn dat je het zelf ook in de gaten kan houden en dat het beter gaat!
@ monnie succes met je laatste werkdag en dan lekker gaan genieten van je verdiende vrije tijd
@ zometeen naar de vk en dan lekker zwemmen!
@ snoepy spannend nog even geduld hopelijk komt ie snel
@ puggle fijn dat je het zelf ook in de gaten kan houden en dat het beter gaat!
@ monnie succes met je laatste werkdag en dan lekker gaan genieten van je verdiende vrije tijd
@ zometeen naar de vk en dan lekker zwemmen!
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Miss piggy: zwamgerschaps zwemmen of gewoon zelf baantjes zwemmen ofzo?
Ik denk dat ik van de week een keertje ga, kijken of dat lekker is.
Monnie: bijna verlof! Fijn hoor
Hier gaat de badkamer hard, vanavond kunnen we douchen en in bad al zijn er dan nog wat dingetjes waardoor het dinsdag af is. Wel leuk om gebruik van te maken als het helemaal af is
Zit op de bank net en voelde ineens hèhè hoe omschrijf je dat? Een hele duidelijke bloep in mijn onderbuik, wel apart weet niet wat het was.
Gister een fotoshoot gehad, allemaal buikfotos gemaakt haha.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Ik denk dat ik van de week een keertje ga, kijken of dat lekker is.
Monnie: bijna verlof! Fijn hoor
Hier gaat de badkamer hard, vanavond kunnen we douchen en in bad al zijn er dan nog wat dingetjes waardoor het dinsdag af is. Wel leuk om gebruik van te maken als het helemaal af is
Zit op de bank net en voelde ineens hèhè hoe omschrijf je dat? Een hele duidelijke bloep in mijn onderbuik, wel apart weet niet wat het was.
Gister een fotoshoot gehad, allemaal buikfotos gemaakt haha.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Snoepy87 schreef:@ Arden, ja ik had vanaf het begin 29 maart in mijn hoofd, later zag ik dat het precies het termijn was dat ik ook bevallen was van zoon. Dus ja ik leef wel een beetje naar morgen toe en zal dan ook gek staan te kijken als ik ineens naar de 40 weken zou gaan. Natuurlijk probeer ik realistisch te blijven en mezelf af en toe toe te spreken dat het ook nog langer kan duren
Breekt even in...
Ik had al die maanden 2-2 in mijn hoofd en wie kwam door op die datum? Precies!! Dus zou wel leuk zijn als je kindje vandaag zou komen.
Jazzlyn: wat spannend zeg, ik duim met iedereen mee!
Breekt weer uit..
Ha meiden, ik schrijf niet altijd meer zoveel maar lees wel altijd mee!
Jammer genoeg lig ook ik sinds gisterenavond in het xiekenhuis..
Had erg veel vage pijnklachten in mijn gewrichten en mijn bloeddruk ging omhoog..
De ctg van vanmorgen had ook een flinke dip dus ik krijg nu nog meer controles en vanmiddag weer een ctg..
Jammer genoeg lig ook ik sinds gisterenavond in het xiekenhuis..
Had erg veel vage pijnklachten in mijn gewrichten en mijn bloeddruk ging omhoog..
De ctg van vanmorgen had ook een flinke dip dus ik krijg nu nog meer controles en vanmiddag weer een ctg..
Gast- Gast
Wat een spanning hier!
@ Laurientje, dus ze vertrouwen het toch niet helemaal, gelukkig mag jou kleine komen en houden ze je goed in de gaten, sterkte!
@ Laurientje, dus ze vertrouwen het toch niet helemaal, gelukkig mag jou kleine komen en houden ze je goed in de gaten, sterkte!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Succes Laurientje! Ik ben gelijk met jou uitgerekend, merk dat ik daardoor altijd meer op jouw berichten let. Dat had ik ook met Lejow.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Wat spannend allemaal zeg!
Jazzlyn en Laurientje heel veel sterkte!
Shy: hihi dat gekke plop gevoel ken ik wel... Heb ik ook weleens, en voelt inderdaad heeeel apart aan!
Ooh verder weet ik het al niet meer... Pfff... ben zo vergeetachtig!
Ik heb trouwens eindelijk een buikenshoot geregeld op 3 mei! Vind het wel spannend, heb nog nooit echt geposseerd voor foto's en al helemaal niet voor een fotograaf... Nu even snel douchen en op naar het werk!
Shy: hihi dat gekke plop gevoel ken ik wel... Heb ik ook weleens, en voelt inderdaad heeeel apart aan!
Ik heb trouwens eindelijk een buikenshoot geregeld op 3 mei! Vind het wel spannend, heb nog nooit echt geposseerd voor foto's en al helemaal niet voor een fotograaf... Nu even snel douchen en op naar het werk!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@ Sarah, ja dat zou leuk zijn! Heb wel een beetje buikpijn af en toe maar daar blijft het ook bij.
@ Miss piggy, lekker zwemmen! Daar heb ik ook wel zin in!
@ Shy, jeetje jij bent ook al weer ruim 35,5 week zwanger! Leuk dat geplop
@ CCC, leuk een buikfotoschoot!
@ Miss piggy, lekker zwemmen! Daar heb ik ook wel zin in!
@ Shy, jeetje jij bent ook al weer ruim 35,5 week zwanger! Leuk dat geplop
@ CCC, leuk een buikfotoschoot!
Gast- Gast
Balen Laurientje Beterschap!
Jazzlyn, ik hoop dat de kleine voorlopig nog binnen zit.
Jazzlyn, ik hoop dat de kleine voorlopig nog binnen zit.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
chococupcake schreef:Wat spannend allemaal zeg!
Ja best heel apart haha.
Ik heb gister buikenshoot gehad maar ik vondt het heel erg leuk, misschien speel ik een beetje vals omdat ik de fotograaf een beetje ken. Maar ik was niet echt zenuwachtig. Ze zei zelfs dat ik een fotogeniek gezicht heb haha.
En het is pas op 3 mei dus je kan je nog even erop voor bereiden
Snoepy: ik vindt ook echt dat de tijd heel erg hard gaat nu!
Dit is ook al mijn 2e week van mijn verlof.
Shy- Kletskop
Om 11.48 uur is ons mannetje geboren met een ks. Hij weegt 2120 gram en is 44 cm. Hij doet het vrij goed. Ligt wel aan de Cpap(beademing) en aan het infuus en er worden nu longfotos gemaakt. Met mij gaat het, wel veel pijn.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ach! Is Frans toch geboren! |
Gefeliciteerd!
Heel veel sterkte & geluk!
Gefeliciteerd!
Heel veel sterkte & geluk!
Gast- Gast
Gefeliciteerd Jazzlyn, veel sterkte en geluk, hopelijk voel je je snel beter en doet je mannetje het goed. Hoe heet hij?
Ik sta de hele dag het liefst kleertjes te vouwen en te dromen in de kinderkamer die nog geeneens af is .
Ik sta de hele dag het liefst kleertjes te vouwen en te dromen in de kinderkamer die nog geeneens af is .
Gast- Gast
Gefeliciteerd Jazz, beetje te vroeg maar je mannetje heeft het waarschijnlijk veel beter buiten je buik. Mooi gewicht toch nog!
Hoop dat jij snel opknapt en dat jullie snel naar huis mogen.
Hoe heet hij?
Hoop dat jij snel opknapt en dat jullie snel naar huis mogen.
Hoe heet hij?
Gast- Gast
Jazzlyn schreef:Om 11.48 uur is ons mannetje geboren met een ks. Hij weegt 2120 gram en is 44 cm. Hij doet het vrij goed. Ligt wel aan de Cpap(beademing) en aan het infuus en er worden nu longfotos gemaakt. Met mij gaat het, wel veel pijn.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! En sterkte met het herstel, hoop dat je je snel wat beter gaat voelen!
Mag ik met jullie meeschrijven? Ik kom uit het topic tot 12 weken
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:Jazzlyn schreef:Om 11.48 uur is ons mannetje geboren met een ks. Hij weegt 2120 gram en is 44 cm. Hij doet het vrij goed. Ligt wel aan de Cpap(beademing) en aan het infuus en er worden nu longfotos gemaakt. Met mij gaat het, wel veel pijn.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! En sterkte met het herstel, hoop dat je je snel wat beter gaat voelen!
Jij wel
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:tweeling schreef:Jazzlyn schreef:Om 11.48 uur is ons mannetje geboren met een ks. Hij weegt 2120 gram en is 44 cm. Hij doet het vrij goed. Ligt wel aan de Cpap(beademing) en aan het infuus en er worden nu longfotos gemaakt. Met mij gaat het, wel veel pijn.
Jij wel
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Gefeliciteerd Jazz!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Ook hier nog even gefeliciteerd jazz!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik kan het hier niet zo goed bijhouden meiden, sorry
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
tweeling schreef:Shygirl85 schreef:tweeling schreef:Jazzlyn schreef:Om 11.48 uur is ons mannetje geboren met een ks. Hij weegt 2120 gram en is 44 cm. Hij doet het vrij goed. Ligt wel aan de Cpap(beademing) en aan het infuus en er worden nu longfotos gemaakt. Met mij gaat het, wel veel pijn.
Jij wel
Maar... Alleen omdat je het zo aardig vroeg! haha
Hoe gaat het met jouw? Voel je je goed?
Shy- Kletskop
Tweeling: welkom!
Jeetje, was net even schrikken... Reed naar huis en had opeens heftige krampen/ steken in mijn onderbuik... Deed zo'n zeer dat ik bijna de auto even langs de kant moest zetten. Daarna nog 2x gebeurd maar wel wat korter, dus meteen maar even mijn vriend gesmst. Die hing natuurlijk meteen aan de telefoon dat ik de VK moest bellen. Maar goed, was vanmorgen ook niet zo lekker (misselijk en last van mijn darmen) dus ik denk dat het gewoon iets van een virusje is of miss. waren dit de welbekende harde buiken ofzo. Heb nu al een uurtje niks gevoeld, dus ga nu gewoon even bij oud-collega's wat drinken. Heb de telefoonnummers in mijn telefoon opgeslagen in elk geval, mocht er iets zijn dan kan ik gewoon bellen.
Jeetje, was net even schrikken... Reed naar huis en had opeens heftige krampen/ steken in mijn onderbuik... Deed zo'n zeer dat ik bijna de auto even langs de kant moest zetten. Daarna nog 2x gebeurd maar wel wat korter, dus meteen maar even mijn vriend gesmst. Die hing natuurlijk meteen aan de telefoon dat ik de VK moest bellen. Maar goed, was vanmorgen ook niet zo lekker (misselijk en last van mijn darmen) dus ik denk dat het gewoon iets van een virusje is of miss. waren dit de welbekende harde buiken ofzo. Heb nu al een uurtje niks gevoeld, dus ga nu gewoon even bij oud-collega's wat drinken. Heb de telefoonnummers in mijn telefoon opgeslagen in elk geval, mocht er iets zijn dan kan ik gewoon bellen.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@ Jazzlyn: gefeliciteerd! jeetje er bevallen hier meiden met bosjes. Hopelijk gaat alles goed met je zoontje.
@ccc: harde buiken horen niet zo zeer te doen, het is een onaangenaam gevoel maar zeker niet zo pijnlijk als jij beschrijft. Waarom heb je niet voor de zekerheid de vk gebeld? Rustig aan doen hoor.
@ccc: harde buiken horen niet zo zeer te doen, het is een onaangenaam gevoel maar zeker niet zo pijnlijk als jij beschrijft. Waarom heb je niet voor de zekerheid de vk gebeld? Rustig aan doen hoor.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ccc, dat is zeker schrikken! Ik zou wel even bellen als je je er niet goed onder voelt hoor. Ik heb ook af en toe harde buiken maar dat doet zoals rouge zegt geen pijn.
Welkom tweeling
Morgenochtend mogen we een ochtendje op ons neefje van 2 maanden passen
Welkom tweeling
Morgenochtend mogen we een ochtendje op ons neefje van 2 maanden passen
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken