Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Arden schreef:
Charlie, fijn dat alles goed was! En ik ben uiteraard wel heel benieuwd of jullie jongetjes of meisjes krijgen of allebei!
Ik ga het niet verklappen !
Gast- Gast
@ Jezz, sterkte! Hopelijk blijft hij nog even zitten!
@ Charlie, Fijn dat alles goed was! We zijn wel nieuwsgierig.. haha.. maar je goed recht dat je je mond houd
@ All, ik heb niet veel tijd om te reageren, maar lees hier nog wel af en toe mee.
Hier gaat het sinds gister weer goed, heb van zaterdagavond tot maandagavond erg veel oefenweeen gehad waardoor ik slecht sliep enzo.. maar toen in eens was het weer over en voel me nu weer fit.
Zoon kwam met 38+4, dat zou morgen zijn, vind het toch wel spannend haha.. Maar kan net zo goed nog een tijdje duren natuurlijk.
Vandaag weer lekker genieten van het mooie weer.
Fijne dag allemaal!
@ Charlie, Fijn dat alles goed was! We zijn wel nieuwsgierig.. haha.. maar je goed recht dat je je mond houd
@ All, ik heb niet veel tijd om te reageren, maar lees hier nog wel af en toe mee.
Hier gaat het sinds gister weer goed, heb van zaterdagavond tot maandagavond erg veel oefenweeen gehad waardoor ik slecht sliep enzo.. maar toen in eens was het weer over en voel me nu weer fit.
Zoon kwam met 38+4, dat zou morgen zijn, vind het toch wel spannend haha.. Maar kan net zo goed nog een tijdje duren natuurlijk.
Vandaag weer lekker genieten van het mooie weer.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Hoop dat het allemaal goed gaat met Jazzlyn! Iemand nog iets van haar vernomen?
Ik ben geen fervente poster in dit topic, respect voor alle mensen die het lukt om steeds op iedereen te reageren! Toch lees ik wel mee en leef ik vooral heel erg mee met alle perikelen in dit topic.
Puggle, wat is je bloeddruk nu? De mijne is sinds een aantal weken stabiel, eigenlijk sinds ik gestopt ben met werken inmiddels werk ik wel weer 3 dagdelen. Hopelijk werkt het voor jou ook zo, dat zou fijn zijn. Mijn bloeddruk is nu 140/85 met een viertal tabletten methypdopa (aldamed) en een tablet nifedipine. Heb jij eigenlijk last van de bloeddruk? Zelfs toen het bij mij zo hoog was (160/110) heb ik er geen last van gehad, misschien achteraf gezien wat meer opgejaagd gevoeld maar verder eigenlijk niet. Toen ik me erbij neer kon leggen dat het nu eenmaal zo was, dat ik een hoge bloeddruk had én dat ik niet meer kon/wilde werken hierdoor brak gelukkig het mooie weer aan en vind ik het nu heerlijk om in huis te rommelen.
Mijn nichtje is gisteren bevallen van een zoontje met 37 weken. Kindje had het benauwd en is overgebracht na het amc waar is gebleken dat de longetjes nog niet voldoende ontplooit waren. Hopen dat het goed gaat!
Ik ben geen fervente poster in dit topic, respect voor alle mensen die het lukt om steeds op iedereen te reageren! Toch lees ik wel mee en leef ik vooral heel erg mee met alle perikelen in dit topic.
Puggle, wat is je bloeddruk nu? De mijne is sinds een aantal weken stabiel, eigenlijk sinds ik gestopt ben met werken inmiddels werk ik wel weer 3 dagdelen. Hopelijk werkt het voor jou ook zo, dat zou fijn zijn. Mijn bloeddruk is nu 140/85 met een viertal tabletten methypdopa (aldamed) en een tablet nifedipine. Heb jij eigenlijk last van de bloeddruk? Zelfs toen het bij mij zo hoog was (160/110) heb ik er geen last van gehad, misschien achteraf gezien wat meer opgejaagd gevoeld maar verder eigenlijk niet. Toen ik me erbij neer kon leggen dat het nu eenmaal zo was, dat ik een hoge bloeddruk had én dat ik niet meer kon/wilde werken hierdoor brak gelukkig het mooie weer aan en vind ik het nu heerlijk om in huis te rommelen.
Mijn nichtje is gisteren bevallen van een zoontje met 37 weken. Kindje had het benauwd en is overgebracht na het amc waar is gebleken dat de longetjes nog niet voldoende ontplooit waren. Hopen dat het goed gaat!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Snoepy, lijkt me idd een spannend idee zeg
Piene, wat aardig dat je ernaar vraagt! Gemiddeld na een uur meten gister was hij zo rond de 130/85 dus daar was ze blij mee. Vorige week op de controles was hij 140/100.
Ik slik nu 5 tabletten methyldopa per dag. En moet dit nu zo blijven doen en heb natuurlijk steeds controles gelukkig. Na de bevalling ga ik weer gewoon terug naar mijn eigen medicijnen, coaprovel.
Ik ga niet meer terug werken. Pas na de bevalling weer en dat is dus nu over een half jaar vind ik wel gek!
Fijn dat het bij jou de rust ook goed werkt en je nu weer bent gaan werken! Hopelijk kun je het zo vol houden dan als het goed voelt.
Piene, wat aardig dat je ernaar vraagt! Gemiddeld na een uur meten gister was hij zo rond de 130/85 dus daar was ze blij mee. Vorige week op de controles was hij 140/100.
Ik slik nu 5 tabletten methyldopa per dag. En moet dit nu zo blijven doen en heb natuurlijk steeds controles gelukkig. Na de bevalling ga ik weer gewoon terug naar mijn eigen medicijnen, coaprovel.
Ik ga niet meer terug werken. Pas na de bevalling weer en dat is dus nu over een half jaar vind ik wel gek!
Fijn dat het bij jou de rust ook goed werkt en je nu weer bent gaan werken! Hopelijk kun je het zo vol houden dan als het goed voelt.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ego: ontsluiting blijft op 1 cm hangen waarschijnlijk door remming. Weeen stoppen helaas niet. Elke 6-8 minuten. Ze denken niet dat ik het weekend haal, maar dat is afwachten. Morgenavond stopt de remming.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn schreef:Ego: ontsluiting blijft op 1 cm hangen waarschijnlijk door remming. Weeen stoppen helaas niet. Elke 6-8 minuten. Ze denken niet dat ik het weekend haal, maar dat is afwachten. Morgenavond stopt de remming.
Hoe gaat het met de baby? Hebben ze al een schatting kunnen maken van zijn/haar gewicht?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Jeetje wat heftig jazz. Hopelijk blijft de kleine nog wel even zitten en gaat het goed!
Puggle- Ratel
Sterkte Jazz!!
Ik ga duimen, elke dag, wat zeg ik, ieder uur is er eentje!!
Ik ga duimen, elke dag, wat zeg ik, ieder uur is er eentje!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jazzlyn wat schrikken zeg! Hoe gaat het met jullie kleintje? Mocht hij echt geboren worden is het vooruitzicht dan een beetje gunstig? Sterkte!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Sterkte! Ik ga hard aan jullie denken.Jazzlyn schreef:Ego: ontsluiting blijft op 1 cm hangen waarschijnlijk door remming. Weeen stoppen helaas niet. Elke 6-8 minuten. Ze denken niet dat ik het weekend haal, maar dat is afwachten. Morgenavond stopt de remming.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Heuh, typ ik een heel verhaal zegtie dat de topic gesloten is..
Goed, nog een keer dan.
De vooruitzichten met 34 weken zijn gunstig, de overlevingskansen zijn 99%. De longen zijn bijna helemaal gerijpt, dit voltooid zich in de 35e week. Ook hoeven ze vaak maar kort de couveuse in. In principe is het binnenkantje van het kindje helemaal af, het moet vaak alleen nog groeien.
Goed, nog een keer dan.
De vooruitzichten met 34 weken zijn gunstig, de overlevingskansen zijn 99%. De longen zijn bijna helemaal gerijpt, dit voltooid zich in de 35e week. Ook hoeven ze vaak maar kort de couveuse in. In principe is het binnenkantje van het kindje helemaal af, het moet vaak alleen nog groeien.
Lejow- Lady Post-a-lot
Dank jullie. Normaal nemen de weeen dus af door het infuus.
Hier worden ze alleen minder krachtig. Ik ben dus op. Baby werd 2 weken gelede max. 1500 gram geschat. Zal nu zon 1800 zijn. Longrijping is even het belangrijkste, ander zouden we misschien nog naar academisch ziekenhuis moeten.
Zie het echt ffies niet meer zitten bah
Hier worden ze alleen minder krachtig. Ik ben dus op. Baby werd 2 weken gelede max. 1500 gram geschat. Zal nu zon 1800 zijn. Longrijping is even het belangrijkste, ander zouden we misschien nog naar academisch ziekenhuis moeten.
Zie het echt ffies niet meer zitten bah
Jazzlyn- Prater
@ lejow. An sich klopt het ja. Enige nadelige is zijn groeiachterstand, dat zou het iets moeilijker kunnen maken.
Jazzlyn- Prater
Heftig zeg, jeetje.. Ik duim dat hij nog even geduld heeft en lekker binnen blijft, iedere dag is er weer 1. Sterkte!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Bij 3 cm of gebroken vliezen gaan we naar de ok.
Jazzlyn- Prater
Sterkte Jazzlyn!
Charlie, ah jammer, ik dacht dat je het zou vertellen dat je dat zei ik gok op in elk geval 1 jongetje!
Snoepy, gek idee dat je zoontje morgen kwam! Leef je toch een beetje naartoe denk ik of niet? Heb ik nu in elk geval wel, kinderen kwamen allebei in de 39 weken en ik zal raar staan te kijken als ik dit keer de 40 weken haal...
Charlie, ah jammer, ik dacht dat je het zou vertellen dat je dat zei ik gok op in elk geval 1 jongetje!
Snoepy, gek idee dat je zoontje morgen kwam! Leef je toch een beetje naartoe denk ik of niet? Heb ik nu in elk geval wel, kinderen kwamen allebei in de 39 weken en ik zal raar staan te kijken als ik dit keer de 40 weken haal...
Gast- Gast
@ Arden, ja ik had vanaf het begin 29 maart in mijn hoofd, later zag ik dat het precies het termijn was dat ik ook bevallen was van zoon. Dus ja ik leef wel een beetje naar morgen toe en zal dan ook gek staan te kijken als ik ineens naar de 40 weken zou gaan. Natuurlijk probeer ik realistisch te blijven en mezelf af en toe toe te spreken dat het ook nog langer kan duren
Gast- Gast
Jazzlyn schreef:@ lejow. An sich klopt het ja. Enige nadelige is zijn groeiachterstand, dat zou het iets moeilijker kunnen maken.
Hoeveel van de prikken heb je al binnen voor de rijping?
En kunnen ze verklaren waar de groeiachterstand vandaan komt?
Duimen dat de weeenremmers alsnog aan gaan slaan. Hoeveel moet je daar nog van?
Lejow- Lady Post-a-lot
Sterkte Jazzlyn! Hoop dat de kleine nog even blijft zitten!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Iemand nog iets gehoord van Jazzlyn?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ondanks dat ik niet zwanger ben en geen moeder lees ik hier toch mee.
Jazzlyn: Ik hoop zo dat je niet meer ontsluiting krijgt maar dat de kleine nog even blijft zitten. Maar morgenavond is dus het spannende moment?(als de remmers stoppen). Sterkte!
Jazzlyn: Ik hoop zo dat je niet meer ontsluiting krijgt maar dat de kleine nog even blijft zitten. Maar morgenavond is dus het spannende moment?(als de remmers stoppen). Sterkte!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
@charlie: wat fijn dat de 20w echo er goed uitzag! Je laat ons dus nog lekker even in spanning wb het geslacht
@jazz: hopelijk blijft jullie kleintje nog even zitten, sterkte!
@puggle: fijn dat je bloeddruk oké was. Hoe vaak controleren ze die nu?
@snoepy: was al benieuwd hoe het met je ging, al lees ik soms wel wat op fb. Pff vermoeiend die oefenweeën. Ik heb soms ook krampen waarvan ik denk, het lijkt op een wee. Misschien ook wel oefenweeën. Ben benieuwd hoe lang je dit keer door gaat lopen.
@all: morgen dan mijn laatste werkdag, heb er wel een beetje een dubbel gevoel bij. Maar heb wel zin in verlof hoor! Begin wel meer last te krijgen van mijn buik, meer harde buiken en een beetje beurs van het geduw in mijn buik. Lekker rustig aan doen dan!
@jazz: hopelijk blijft jullie kleintje nog even zitten, sterkte!
@puggle: fijn dat je bloeddruk oké was. Hoe vaak controleren ze die nu?
@snoepy: was al benieuwd hoe het met je ging, al lees ik soms wel wat op fb. Pff vermoeiend die oefenweeën. Ik heb soms ook krampen waarvan ik denk, het lijkt op een wee. Misschien ook wel oefenweeën. Ben benieuwd hoe lang je dit keer door gaat lopen.
@all: morgen dan mijn laatste werkdag, heb er wel een beetje een dubbel gevoel bij. Maar heb wel zin in verlof hoor! Begin wel meer last te krijgen van mijn buik, meer harde buiken en een beetje beurs van het geduw in mijn buik. Lekker rustig aan doen dan!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Om de 2 weken heb ik controle en ik meet het zelf 2 keer per week ongeveer.
Veel succes morgen met je laatste dagje, lekker hoor verlof
Veel succes morgen met je laatste dagje, lekker hoor verlof
Puggle- Ratel
@ Monnie, ja die zijn idd heel vermoeiend. Fijn dat jij bijna verlof hebt, lekker wat rustiger aan doen!
Hier rommelt t af en toe wat maar nog geen echte weeen dus dat zal geen vandaag worden
Hier rommelt t af en toe wat maar nog geen echte weeen dus dat zal geen vandaag worden
Gast- Gast
Ik update later hoor. Liggen nu te wachten op gynaecoloog!
Jazzlyn- Prater
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken