Helpers met sneeuwruimen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Helpers met sneeuwruimen
Las net op nu.nl in een stukje over sneeuwstormen in New York:
Het stadsbestuur heeft 365 strooiwagens en 1700 sneeuwschuivers op pad gestuurd om de metropool toegankelijk te houden.
Bovendien ronselt de stad inwoners die de sneeuwruimers voor 12 dollar (ruim 9 euro) per uur een handje willen helpen.
Das best een goed iets lijkt me zo, waarom doen we dat in Nederland eigenlijk niet? Meteen mensen die niets te doen hebben aan het werk, en kunnen zo als beloning ook nog een mooi centje bijverdienen. Ik zou wel willen scheppen hoor!
Het stadsbestuur heeft 365 strooiwagens en 1700 sneeuwschuivers op pad gestuurd om de metropool toegankelijk te houden.
Bovendien ronselt de stad inwoners die de sneeuwruimers voor 12 dollar (ruim 9 euro) per uur een handje willen helpen.
Das best een goed iets lijkt me zo, waarom doen we dat in Nederland eigenlijk niet? Meteen mensen die niets te doen hebben aan het werk, en kunnen zo als beloning ook nog een mooi centje bijverdienen. Ik zou wel willen scheppen hoor!
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Helpers met sneeuwruimen
Omdat er geen geld voor is? Zodra jij 9 euro per uur krijgt om te sneeuwscheppen, ga ik 20 cent meer betalen voor een liter benzineAmiAmi schreef:
Gast- Gast
Das natuurlijk ook weer zo ja Het leek me wel gezellig haha
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Zoiets wilden ze toch ook in Amsterdam doen, maar dan onbetaald met mensen die een uitkering krijgen?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/284563/VVD-Amsterdam-Laat-uitkeringstrekkers-sneeuwruimen.htm
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
In Arnhem willen ze dat door werklozen laten doen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
AmiAmi schreef:Las net op nu.nl in een stukje over sneeuwstormen in New York:
Die mensen die geen werk hebben hebben dan toch een uitkering? Ik vind het niet nodig om daar meer geld in te steken. Die sneeuw, hoe erg is dat nou eenmaal hier in NL. Niets vergeleken bij NY in ieder geval.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Omdat er geen geld voor is? Zodra jij 9 euro per uur krijgt om te sneeuwscheppen, ga ik 20 cent meer betalen voor een liter benzineAmiAmi schreef:
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: