Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke kookprogramma's op tv

+4
Lilypie
Monte
Zora
Marin
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Leuke kookprogramma's op tv - Pagina 2 Empty Re: Leuke kookprogramma's op tv

Bericht  Marin di 27 maa 2012 - 6:56

Mirjam4you schreef:Ik ben fan van 24 kitchen. Dat is een 24 uurs kook kanaal, echt super leuk. Van simpel tot moeilijke gerechten

Ja dat vind ik dus met name een hele stomme zender, of althans, de helft van de koks vind ik te irritant voor woorden. Maar er zitten wel paar leuke dingen tussen!

Pippa schreef:
En het programma van Jamie Oliver dat NU op de tv is (op rtl 4) is ook leuk Very Happy

Ja, dat vind ik ook altijd leuk en kijk ik vaak! Heb nog paar dingen op m'n wishlist staan die ik wil koken van dat programma! Zal eens kijken of ik hele seizoenen kan downloaden, wel zo handig als je iets wilt maken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mida4you di 27 maa 2012 - 7:56

Marin schreef:
Mirjam4you schreef:Ik ben fan van 24 kitchen. Dat is een 24 uurs kook kanaal, echt super leuk. Van simpel tot moeilijke gerechten

Ja dat vind ik dus met name een hele stomme zender, of althans, de helft van de koks vind ik te irritant voor woorden. Maar er zitten wel paar leuke dingen tussen!

Pippa schreef:
En het programma van Jamie Oliver dat NU op de tv is (op rtl 4) is ook leuk Very Happy

Ja, dat vind ik ook altijd leuk en kijk ik vaak! Heb nog paar dingen op m'n wishlist staan die ik wil koken van dat programma! Zal eens kijken of ik hele seizoenen kan downloaden, wel zo handig als je iets wilt maken.

Ja daar heb je wel gelijk in. Er zijn ook maar een paar koks waar ik naar kijk en ook interessant vindt. Er zitten ook genoeg irritanten tussen en waar ik me door aan erger Laughing
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  TNMN di 3 apr 2012 - 4:29

Masterchef UK! Ik was verslaafd, nu helaas afgelopen.
Verder ben ik fan van Jamie Oliver, Saturday Kitchen, Hairy Bikers, River Cottage, Come Dine With Me en How to Cook like Heston.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud