Leuke kookprogramma's op tv
+4
Lilypie
Monte
Zora
Marin
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Leuke kookprogramma's op tv
Ik wil graag een aantal leuke kookprogramma's downloaden om te kijken.
Ik heb al Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares en Anthony Bourdain's No Reservations. Nigella en Jamie wil ik ook van downloaden.
Iemand anders leuke tips voor kookprogramma's (mag ook van dingen die niet op NLse televisie te zien zijn)
Ik heb al Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares en Anthony Bourdain's No Reservations. Nigella en Jamie wil ik ook van downloaden.
Iemand anders leuke tips voor kookprogramma's (mag ook van dingen die niet op NLse televisie te zien zijn)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Leuke kookprogramma's op tv
Ready Steady Cook. Ainsley
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Masterchef Australia
Gordon's great escape(hij gaat dan in Azië echt op zoek naar de smaken van daar, echt super leuk om te zien)
Dagelijkse kost
Chinese Food Made Easy en Chinese Food in Minutes (allebei van Ching He Huang)
Jamie's American Road Trip
Pluijm op pad (via rtl terug te kijken en echt super leuk. Pluim gaat dan naar allerlei plaatsen in Europa en maakt kennis met de keuken daar. Aan het eind ga hij de keuken van de streek koken en het opnemen tegen iemand van daar)
Dit zijn wel mijn favoriete aller tijden(met nigella erbij). Ready steady cook is ook wel leuk, maar meer vanwege de show.
Gordon's great escape(hij gaat dan in Azië echt op zoek naar de smaken van daar, echt super leuk om te zien)
Dagelijkse kost
Chinese Food Made Easy en Chinese Food in Minutes (allebei van Ching He Huang)
Pluijm op pad (via rtl terug te kijken en echt super leuk. Pluim gaat dan naar allerlei plaatsen in Europa en maakt kennis met de keuken daar. Aan het eind ga hij de keuken van de streek koken en het opnemen tegen iemand van daar)
Dit zijn wel mijn favoriete aller tijden(met nigella erbij). Ready steady cook is ook wel leuk, maar meer vanwege de show.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:
Waarom ken ik die niet?!?!?!
Wat een goede tips, vooral deze natuurlijk en die van Gordon Ramsay in Azie lijken me super leuk. En Ready Steady Cook is ook altijd leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
hahah ik weet het ook niet, maar hij is echt heel erg leuk en je ziet best veel van amerika(dus dat is zeker wat voor jou)Marin schreef:Monte schreef:
Waarom ken ik die niet?!?!?!
Wat een goede tips, vooral deze natuurlijk en die van Gordon Ramsay in Azie lijken me super leuk. En Ready Steady Cook is ook altijd leuk!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ja hij staat al in de download!
Marin- Lady Post-a-lot
Masterchef, smaken verschillen vond ik ook erg leuk alleen is dat er helaas niet meer op.
En cake boss alleen is dat niet ect een kookprogramma maar vind het wel erg mooi om te zien hoe hij die taarten maakt.
En cake boss alleen is dat niet ect een kookprogramma maar vind het wel erg mooi om te zien hoe hij die taarten maakt.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Die roadtrip van Jamie is inderdaad een goede!
Jamie's 30 Minutes Meals kan ik ook nog wel waarderen.
Jamie's 30 Minutes Meals kan ik ook nog wel waarderen.
Gast- Gast
Gary Rhodes had een programma op tv, maar het was ineens van de buis. Hij is bevriend met Gordon Ramsey, maar is het tegen overgestelde van hem iig op tv, want Gary komt zo rustig over. Jammer dat het niet meer op tv is vond het een leuke vent.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Gary Rhodes had een programma op tv, maar het was ineens van de buis. Hij is bevriend met Gordon Ramsey, maar is het tegen overgestelde van hem iig op tv, want Gary komt zo rustig over. Jammer dat het niet meer op tv is vond het een leuke vent.
Wat voor soort kookprogramma presenteert hij? Echt dat hij in een keuken staat te koken of meer achtergrond van verschillende gerechten of landen ofzo?
Ik heb Gordon Ramsay en Jamie Oliver allebei wel eens in het echt gezien trouwens, tijdens een kookbeurs. Was heel erg leuk, gingen ze koken voor groot publiek. Net alsof je naar de tv zit te kijken, maar dan ga ik het gerecht ook echt ruiken!
Marin- Lady Post-a-lot
Van alles en hij stond alleen in een keuken. Misschien valt het te downloaden?
Caribbeanlover- Ratel
Ja, ga ik zeker even kijken, dank je voor de tip.
Ik vind Annabel Langbein op 24 kitchen ook leuk, en Avec Eric ook. Die zender heeft m'n vriend wel, maar ik niet.
Ik vind Annabel Langbein op 24 kitchen ook leuk, en Avec Eric ook. Die zender heeft m'n vriend wel, maar ik niet.
Marin- Lady Post-a-lot
Hij komt zo relaxed over. Btw, ik heb een hekel aan Jamie en Nigella (nooit haar haar vast, lange nagels en veel komt uit pot of blik).
Btw, ik heb bij de avocadotopic een recept geplaatst wat je wellicht lekker zult vinden.
Btw, ik heb bij de avocadotopic een recept geplaatst wat je wellicht lekker zult vinden.
Caribbeanlover- Ratel
Ja, ik zag het recept al, maar ik hou niet heel erg van ei. Avocado wel overigens
Ik vind Nigella aan de ene kant heel irritant, maar aan de andere kant echt geweldig. En ze kookt heel erg in dezelfde stijl als ik, beetje van dit, beetje van dat, stiekem beetje snoepen.
Ik vind Nigella aan de ene kant heel irritant, maar aan de andere kant echt geweldig. En ze kookt heel erg in dezelfde stijl als ik, beetje van dit, beetje van dat, stiekem beetje snoepen.
Marin- Lady Post-a-lot
Doe je het zonder ei of met roerei lust je het misschien wel.
Caribbeanlover- Ratel
Haha roerei vind ik juist het viest Maar zonder ei is inderdaad zo'n beetje hoe ik guacemole maak. Erg lekker.
Marin- Lady Post-a-lot
Lust je helemaal geen ei? Het ei doet het hem, zonder is het niet zo lekker.
Caribbeanlover- Ratel
Ik lust alleen ei als het echt hardgekookt is, maar dan met heel veel zout haha. Ben er niet dol op zeg maar.
Marin- Lady Post-a-lot
Maar lieve schat die recept is ook met hard gekookt ei dus dan lust je het wel denk ik
Caribbeanlover- Ratel
Haha ja alsnog lijkt de combi me niet erg lekker, maar wie weet moet ik 't gewoon eens proberen Nou heb ik wel heel erg veel zin in guacemole, je wordt bedankt
Marin- Lady Post-a-lot
Je hebt ook het programma Grenzeloos Koken bij 24 Kitchen
En van de chefs is daar Giovanni Caminita en hij kookt veel dingen uit de Italiaanse keuken. Hij kookt met humor en daar moet ik vaak erg om lachen Gisterenavond was hij ook te zien en maakte hij Spaghetti met gehaktballetjes op z'n Italiaans. Zag er echt heerlijk uit !
En van de chefs is daar Giovanni Caminita en hij kookt veel dingen uit de Italiaanse keuken. Hij kookt met humor en daar moet ik vaak erg om lachen Gisterenavond was hij ook te zien en maakte hij Spaghetti met gehaktballetjes op z'n Italiaans. Zag er echt heerlijk uit !
Gast- Gast
Ja hij is zo ongeveer de enige kok bij dat programma die ik niet wil schieten van irritatie. Vind de rest echt verschrikkelijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind Kitchen Boss op TLC erg leuk om te kijken!
En het programma van Jamie Oliver dat NU op de tv is (op rtl 4) is ook leuk
En het programma van Jamie Oliver dat NU op de tv is (op rtl 4) is ook leuk
Gast- Gast
Ik ben fan van 24 kitchen. Dat is een 24 uurs kook kanaal, echt super leuk. Van simpel tot moeilijke gerechten
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Dagelijkse kost!heerlijk programma!
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» Leuke cd's?
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» Leuke cd's?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: