Euroclix-topic
+45
Bisq
Twellie
Shadowfax
luenca
Travelgurly
mezzoforte
tuttebel
Atelier Madame
Roodtomaatje
Arwyn
Lejow
SleepingBeauty
Rose
Chocoholic
Elliot
Rush
Fearie
Summerlovin
sanna
Krullebol
Bruintje Beer
Beessie
woezel
_Lacey_
sabje
heartsdale
Tiana
Shisha
Sanne
Blond
aardbeitje
Inge
PrimaBella
Sarah1985
mina88
Silver
Printje
Siem
Jade
Macelka
Tiara
Zora
Makamba
GreenGrass
madam
49 plaatsers
Pagina 34 van 34
Pagina 34 van 34 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34
Re: Euroclix-topic
Ze hebben dat overzicht veranderd Xanna (enkele maanden terug), ik vind het ook heel irritant.
Als je naar je overzicht gaat en klikt op 'clix claimen' kan je wel alles zien waarop je geklikt hebt.
Edit; Oh uhm, misschien bedoelen we toch iets anders. Bij mij staan er helemaal geen transacties, terwijl ik toch echt bijv. Greetz en Bol.com gebruikt heb.
Als je naar je overzicht gaat en klikt op 'clix claimen' kan je wel alles zien waarop je geklikt hebt.
Edit; Oh uhm, misschien bedoelen we toch iets anders. Bij mij staan er helemaal geen transacties, terwijl ik toch echt bijv. Greetz en Bol.com gebruikt heb.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bij mij staan er dus ook geen transacties! Alleen als ik kijk via clix claimen kan ik inderdaad zien waar op ik geklikt heb. Maar als ik jouw edit zo lees, bedoelen we denk ik hetzelfde?Rush schreef:Ze hebben dat overzicht veranderd Xanna (enkele maanden terug), ik vind het ook heel irritant.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, dan bedoelen we toch hetzelfde.
Maar even goed in de gaten houden. Greetz 'betaalt' clix over het algemeen heel snel, dus als ik die volgende week nog niet heb, stuur ik ook even een mailtje.
Ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt!
Maar even goed in de gaten houden. Greetz 'betaalt' clix over het algemeen heel snel, dus als ik die volgende week nog niet heb, stuur ik ook even een mailtje.
Ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zal hier wel even een bericht achterlaten zodra ik een mailtje terug heb. Het gaat om meer dan 500 clix, dus ik hoop toch dat ze alsnog worden bijgeschreven!
Edit: zojuist een mail terug!
Best EuroClix-lid,
Bedankt voor je bericht.
Wanneer je een bestelling plaatst is het allereerst erg belangrijk dat jouw browser het toestaat om cookies op jouw computer te zetten. Alleen op die manier kan jouw deelname geregistreerd worden. Daarnaast is het belangrijk dat je via ons doorklikt naar de website van de gewenste adverteerder. Na het doorklikken is het van belang dat je niet te lang wacht met het plaatsen van de bestelling en dat je geen andere websites bezoekt.
Mocht je de vraag hebben of een specifieke transactie is geregistreerd, dan kijken we dit natuurlijk altijd graag voor je na. In dat geval is het belangrijk dat we weten op welke datum je de bestelling hebt geplaatst en of je dit via de website hebt gedaan of naar aanleiding van een e-mail van ons.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik stuur er dus maar even een mailtje terug met die drie transacties, in de hoopt dat ze er iets over kunnen zeggen. Ik heb net als jij niets anders gedaan dan anders, dus ik vind het maar vreemd.
Edit: zojuist een mail terug!
Best EuroClix-lid,
Bedankt voor je bericht.
Wanneer je een bestelling plaatst is het allereerst erg belangrijk dat jouw browser het toestaat om cookies op jouw computer te zetten. Alleen op die manier kan jouw deelname geregistreerd worden. Daarnaast is het belangrijk dat je via ons doorklikt naar de website van de gewenste adverteerder. Na het doorklikken is het van belang dat je niet te lang wacht met het plaatsen van de bestelling en dat je geen andere websites bezoekt.
Mocht je de vraag hebben of een specifieke transactie is geregistreerd, dan kijken we dit natuurlijk altijd graag voor je na. In dat geval is het belangrijk dat we weten op welke datum je de bestelling hebt geplaatst en of je dit via de website hebt gedaan of naar aanleiding van een e-mail van ons.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik stuur er dus maar even een mailtje terug met die drie transacties, in de hoopt dat ze er iets over kunnen zeggen. Ik heb net als jij niets anders gedaan dan anders, dus ik vind het maar vreemd.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 34 van 34 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34
Soortgelijke onderwerpen
» Euroclix laminaat leenbakker, wie heeft er ervaring mee?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
Pagina 34 van 34
Permissies van dit forum: