Euroclix-topic
+45
Bisq
Twellie
Shadowfax
luenca
Travelgurly
mezzoforte
tuttebel
Atelier Madame
Roodtomaatje
Arwyn
Lejow
SleepingBeauty
Rose
Chocoholic
Elliot
Rush
Fearie
Summerlovin
sanna
Krullebol
Bruintje Beer
Beessie
woezel
_Lacey_
sabje
heartsdale
Tiana
Shisha
Sanne
Blond
aardbeitje
Inge
PrimaBella
Sarah1985
mina88
Silver
Printje
Siem
Jade
Macelka
Tiara
Zora
Makamba
GreenGrass
madam
49 plaatsers
Pagina 31 van 34
Pagina 31 van 34 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34
Re: Euroclix-topic
Ik koop vooral veel via Euroclix, laatst een vakantie geboekt, toch weer ruim 2000 Clio verdiend. Dat tikt heerlijk aan. Expedia is echt geweldig qua aantal Clix en de snelheid.
Onderzoeken doe ik bijna nooit meer aan mee, gaat me veel te langzaam en krijg via gfk veel betere vragenlijsten.
Onderzoeken doe ik bijna nooit meer aan mee, gaat me veel te langzaam en krijg via gfk veel betere vragenlijsten.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Rose schreef:Hoe gaat het bij jullie met de clix?
Ik had vandaag sinds tijden weer eens een onderzoek word ik na 50% van de vragenlijst eruit gegooid omdat ik niet (meer) tot de doelgroep behoor
Heb ik nu al een aantal keer gehad dat ik na vrij veel vragen er in 1 keer word uitgegooid, op die manier kom ik nooit aan mijn clix
Hier hetzelfde...
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Zo, even het stof van dit topic afblazen
Ik had vandaag een onderzoek over zonnepanelen, en toen ik het af had en ging kijken of er toevallig nog een onderzoek was waar ik aan mee kon doen, kon ik het hele onderzoek nog een keer invullen! En het mooiste was, ik kreeg ook nog een keer de Clix ervoor! Dus ik heb in plaats van 75 Clix, nu 150 Clix verdient aan dit onderzoek!
Ik had vandaag een onderzoek over zonnepanelen, en toen ik het af had en ging kijken of er toevallig nog een onderzoek was waar ik aan mee kon doen, kon ik het hele onderzoek nog een keer invullen! En het mooiste was, ik kreeg ook nog een keer de Clix ervoor! Dus ik heb in plaats van 75 Clix, nu 150 Clix verdient aan dit onderzoek!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik heb al weken geen onderzoeken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dit was ook mijn eerste onderzoek sinds een maand ofzo, ik heb wel vaker uitnodigingen maar dan word ik er steeds na een paar vragen uit gegooid omdat ik niet tot de doelgroep hoor. Eén keer zelfs na 25 vragen ofzo nog!
Elliot- Ratel
Ja inderdaad.. Ik mail dan altijd. Maar tegenwoordig dekken ze zichzelf in en zetten ze voor het onderzoek dat als je er na een aantal vragen nog buiten valt, dat je dan bijv. 10 clix voor de moeite krijgt.
Voorheen kreeg ik nog wel eens alle clix als ik na veel vragen buiten de groep viel, maar nu krijg je dan dus 10 ofzo.
En ik heb 3x bij Zalando besteld en vergeten via de link te doen!
Voorheen kreeg ik nog wel eens alle clix als ik na veel vragen buiten de groep viel, maar nu krijg je dan dus 10 ofzo.
En ik heb 3x bij Zalando besteld en vergeten via de link te doen!
Rush- Lady Post-a-lot
Ja heel irritant is dat! :S
Ik had een paar weken geleden lenzen besteld (voor bijna 100 euro), en dat was ik dus ook vergeten via de link te doen. Heel suf, had een hoop clix opgeleverd anders!
Ik had een paar weken geleden lenzen besteld (voor bijna 100 euro), en dat was ik dus ook vergeten via de link te doen. Heel suf, had een hoop clix opgeleverd anders!
Elliot- Ratel
Caroline. schreef:Zo, even het stof van dit topic afblazen
Ik heb die ook 2 keer kunnen doen, de dag erna.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik heb ook al tijden geen onderzoeken gehad
Als ik iets online koop kijk ik altijd even of ik het via euroclix kan doen, alle beetjes helpen
Als ik iets online koop kijk ik altijd even of ik het via euroclix kan doen, alle beetjes helpen
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
De laatste onderzoeken die ik kreeg, wilden gewoon helemaal niet openen..
Heb ze erover gemaild, maar daar konden zij blijkbaar ook niks aan doen, jammer!
Ik vergeet eigenlijk altijd om via Euroclix te bestellen.. Maar nu er eindelijk aan gedacht de linkjes te gebruiken! Toch weer 72 clix via V&D en net een bestelling geplaatst bij de Wehkamp.
Ik heb net trouwens ook het onderzoek over de zonnepanelen 2 keer gehad, haha.
Heb ze erover gemaild, maar daar konden zij blijkbaar ook niks aan doen, jammer!
Ik vergeet eigenlijk altijd om via Euroclix te bestellen.. Maar nu er eindelijk aan gedacht de linkjes te gebruiken! Toch weer 72 clix via V&D en net een bestelling geplaatst bij de Wehkamp.
Ik heb net trouwens ook het onderzoek over de zonnepanelen 2 keer gehad, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kreeg laatst ineens Clix i.v.m. een aankoop bij de Bijenkorf ofzo waar ik niks vanaf wist Niet echt veel onderzoeken laatste tijd, af en toe eens eentje. Zit nu te wachten op 1 onderzoekje, kan nl. bijna laten uitbetalen
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Laatst een tientje uit laten betalen. Had het snel op mijn rekening staan:D
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
SleepingBeauty schreef:Laatst een tientje uit laten betalen. Had het snel op mijn rekening staan:D
+1
Gast- Gast
Vinden jullie dat niet zonde, slechts een tientje uit laten betalen? Als je iets langer doorspaart krijgt je 25% meer voor je clix, dat vind ik toch wel de moeite waard!
Ik baal want ik heb al een maand geleden vliegtickets gekocht bij de KLM via euroclix, maar mn clix zijn nog niet bijgeschreven. Idem voor een reisverzekering van cen.traal beheer. Heb nu 3000 clix staan bij 5000 clix gaat de inwisselkoers weer omhoog dus wil nog even doorsparen. Maar hoop wel dat ik ze uitbetaald krijg.
Ik baal want ik heb al een maand geleden vliegtickets gekocht bij de KLM via euroclix, maar mn clix zijn nog niet bijgeschreven. Idem voor een reisverzekering van cen.traal beheer. Heb nu 3000 clix staan bij 5000 clix gaat de inwisselkoers weer omhoog dus wil nog even doorsparen. Maar hoop wel dat ik ze uitbetaald krijg.
Atelier Madame- Ratel
Ik heb al bijna 3maanden over dat 10'tje gedaan dus ik d8 uitbetalen maar.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Vinden jullie dat niet zonde, slechts een tientje uit laten betalen? Als je iets langer doorspaart krijgt je 25% meer voor je clix, dat vind ik toch wel de moeite waard!
Dat is wel waar, maar ik had laatst iets van 50 euro, en hoe meer clix je hebt, hoe minder onderzoeken enzo je krijgt.
Ik koop verder niet zo veel via euroclix, dus moet het echt hebben van de onderzoeken.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet nog 619 Clix voor ik inwissel.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik nog 229 clix. Dan heb ik 70 euroArwyn schreef:Ik moet nog 619 Clix voor ik inwissel.
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Lejow schreef:Atelier Madame schreef:Vinden jullie dat niet zonde, slechts een tientje uit laten betalen? Als je iets langer doorspaart krijgt je 25% meer voor je clix, dat vind ik toch wel de moeite waard!
Dat is wel waar, maar ik had laatst iets van 50 euro, en hoe meer clix je hebt, hoe minder onderzoeken enzo je krijgt.
Ik koop verder niet zo veel via euroclix, dus moet het echt hebben van de onderzoeken.
Hoe meer clix hoe minder onderzoeken, oh dat heb ik nog nooit gemerkt, ik krijg sowieso nooit zoveel onderzoeken en soms ineens heel erg veel .
Atelier Madame- Ratel
Inderdaad. Dat heeft niets met je aantal clix te maken.Atelier Madame schreef:Lejow schreef:Atelier Madame schreef:Vinden jullie dat niet zonde, slechts een tientje uit laten betalen? Als je iets langer doorspaart krijgt je 25% meer voor je clix, dat vind ik toch wel de moeite waard!
Hoe meer clix hoe minder onderzoeken, oh dat heb ik nog nooit gemerkt, ik krijg sowieso nooit zoveel onderzoeken en soms ineens heel erg veel .
Rush- Lady Post-a-lot
ik heb dat ook nooit meegemaakt. volgens mij ligt het er meer aan hoeveel onderzoeken beschikbaar zijn.
ik heb trouwens laatst 70 euro laten uit betalen Ik vind het ook veel slimmer om wat langer te wachten met uitbetalen.
ik heb trouwens laatst 70 euro laten uit betalen Ik vind het ook veel slimmer om wat langer te wachten met uitbetalen.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
ik kreeg er toch echt heel weinig toen ik heel veel clix had.
Nadat ik had laten uitbetalen kwamen er ineens weer een stuk meer.. Zal wel toeval zijn dan
Nadat ik had laten uitbetalen kwamen er ineens weer een stuk meer.. Zal wel toeval zijn dan
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik laat eigenlijk elke keer uitwisselen als ik 25 euro krijg.... heb niet echt het geduld ofzo om langer te wachten
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Ik heb voor het eerst laten uitbetalen toen ik 5000 Clix had (dus 70 euro), maar daar heb ik wel lang over gedaan. Nu heb ik alweer bijna 1000 Clix, denk dat ik nu doorspaar tot 2000 en dan weer uit laat betalen.
Elliot- Ratel
Wat een fuckers. Heel onderzoek over rookworsten ingevuld en wat krijg ik daarna; helaas hebben we al genoeg respondenten voor dit onderzoek.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 31 van 34 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34
Soortgelijke onderwerpen
» Euroclix laminaat leenbakker, wie heeft er ervaring mee?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
Pagina 31 van 34
Permissies van dit forum: