Euroclix-topic
+45
Bisq
Twellie
Shadowfax
luenca
Travelgurly
mezzoforte
tuttebel
Atelier Madame
Roodtomaatje
Arwyn
Lejow
SleepingBeauty
Rose
Chocoholic
Elliot
Rush
Fearie
Summerlovin
sanna
Krullebol
Bruintje Beer
Beessie
woezel
_Lacey_
sabje
heartsdale
Tiana
Shisha
Sanne
Blond
aardbeitje
Inge
PrimaBella
Sarah1985
mina88
Silver
Printje
Siem
Jade
Macelka
Tiara
Zora
Makamba
GreenGrass
madam
49 plaatsers
Pagina 4 van 34
Pagina 4 van 34 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 19 ... 34
Re: Euroclix-topic
Nee het kost inderdaad geen geld.Printje schreef:Ik twijfel of ik mezelf ook zal aanmelden? Ben altijd wat huiverig voor dit soort sites..het kost je dus helemaal geen geld? Je moet dus alleen maar via die site kunnen bestellen bij een andere website bijv?
Je klikt op e-mails voor 1 klik en als je online dingen besteld kan dat via euroclix en daarvoor krijg je dan clix per een bepaald bedrag. Ik kan wel heel ingewikkeld een verhaal ophangen hoe het precies werkt, maar dat is niet echt de moeite waard. Het is echt 100% veilig.
Lejow heeft al gestrooid met haar link, dus als je je aan wilt melden stuur ik je een PB met m`n link, dan krijg ik ook weer clix.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Staat bij mijn gegevens niet een onderdeel van je profiel wat nog niet volledig ingevuld is?FryskeFlinter schreef:Ik bestel niet zoveel tegenwoordig, bijna niets. Maar aan onderzoeken doe ik wel standaard elke dag aan mee. Als ik er voor in aanmerking kom. Maar er staat steeds dat mijn profiel voor maar 87% is gevuld. Hoe krijg ik dat 100%? Of is dat gewoon geduld hebben?
Rush- Lady Post-a-lot
Nee, bij mijn gegevens heb ik alles netjes ingevuld, zie geen lege ruimte waar nog iets mist. Ben ook nog maar net lid, was langer lid maar kon niet geactiveerd worden dus moest opnieuw aanmelden.Rush schreef:Staat bij mijn gegevens niet een onderdeel van je profiel wat nog niet volledig ingevuld is?FryskeFlinter schreef:Ik bestel niet zoveel tegenwoordig, bijna niets. Maar aan onderzoeken doe ik wel standaard elke dag aan mee. Als ik er voor in aanmerking kom. Maar er staat steeds dat mijn profiel voor maar 87% is gevuld. Hoe krijg ik dat 100%? Of is dat gewoon geduld hebben?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Nee het kost inderdaad geen geld.Printje schreef:Ik twijfel of ik mezelf ook zal aanmelden? Ben altijd wat huiverig voor dit soort sites..het kost je dus helemaal geen geld? Je moet dus alleen maar via die site kunnen bestellen bij een andere website bijv?
Je klikt op e-mails voor 1 klik en als je online dingen besteld kan dat via euroclix en daarvoor krijg je dan clix per een bepaald bedrag. Ik kan wel heel ingewikkeld een verhaal ophangen hoe het precies werkt, maar dat is niet echt de moeite waard. Het is echt 100% veilig.
Lejow heeft al gestrooid met haar link, dus als je je aan wilt melden stuur ik je een PB met m`n link, dan krijg ik ook weer clix.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hahahah Lejow, het moet wel een beetje eerlijk blijven he
Ik zie nu pas dat je commissie krijgt over het aantal clix wat anderen verdienen die zich via jou link aangemeld hebben. Dat is pas relaxed!
Ik zie nu pas dat je commissie krijgt over het aantal clix wat anderen verdienen die zich via jou link aangemeld hebben. Dat is pas relaxed!
Rush- Lady Post-a-lot
Ja inderdaad, das bij die andere sites ook vaak zo, bepaald percentage.
Veel ben ik met het strooien nie opgeschoten hoor hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Awwww jammer! Nou als er weer iemand zich komt melden mag jij weer hoorLejow schreef:Ja inderdaad, das bij die andere sites ook vaak zo, bepaald percentage.
Ik heb ook een vriendin de link gegeven, wist dat zij ook wel voor zulke dingen te paaien is haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Nee het kost inderdaad geen geld.Printje schreef:Ik twijfel of ik mezelf ook zal aanmelden? Ben altijd wat huiverig voor dit soort sites..het kost je dus helemaal geen geld? Je moet dus alleen maar via die site kunnen bestellen bij een andere website bijv?
Pm me maar;)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hihi, ik had je al een PM gestuurd.
Rush- Lady Post-a-lot
hahahaha prima hoor,zag het idd net. Ik ga er strakjes even naar kijken.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Super! Als je een beetje actief bent (ook met bestellen bij webshops) kan je in een redelijk korte tijd wel €25 bij elkaar sparen
Rush- Lady Post-a-lot
Nog bedankt voor deze tip! Heb er vorige maand 6 clix mee verdiend!madam schreef:vinden.nl instellen als startpagina.
verdien je max 20 clix per maand mee al je zoekt via deze zoekmachine.
Rush- Lady Post-a-lot
Het geven van beoordelingen op UitEtenIn.nl via Euroclix heeft nu een max. 10 van per maand. 60 clix per maand dus, als je serieuze beoordelingen geeft en vaak naar verschillende restaurants gaat!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik wil me ook wel aanmelden, heeft iemand een linkje voor me? Altijd leuk als ik dan een van jullie kan helpen natuurlijk
Gast- Gast
_Jackie schreef:Ik wil me ook wel aanmelden, heeft iemand een linkje voor me? Altijd leuk als ik dan een van jullie kan helpen natuurlijk
Je hebt PM
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Potver, weer te laat
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik wil me ook graag aanmelden, dus als iemand een linkje wil geven
mina88- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 36
Registratiedatum : 23-11-11
mina88 schreef:Ik wil me ook graag aanmelden, dus als iemand een linkje wil geven
You've got mail
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Haha ik zag het!
Bedankt, heb me aangemeld
Bedankt, heb me aangemeld
mina88- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 36
Registratiedatum : 23-11-11
Nice!
Het is wel verslavend.
Het is wel verslavend.
Rush- Lady Post-a-lot
Hmm, ik twijfel nu
Bestel ik bij Zooplus via Euroclix of via Moneymiljonair.. ;-)
Bij EC krijg je 4 clix voor elke 5 euro. Bij MM 778 parels per euro. Ik moet voor ongeveer 50 euro bestellen..
Bestel ik bij Zooplus via Euroclix of via Moneymiljonair.. ;-)
Bij EC krijg je 4 clix voor elke 5 euro. Bij MM 778 parels per euro. Ik moet voor ongeveer 50 euro bestellen..
Gast- Gast
Hoeveel parels vormen omgerekend 1€ op MM?
Rush- Lady Post-a-lot
1.000.000 is 12,50 euro.
en ik ben geen rekenwonder, maar zou 80.000 geen 1 euro zijn? (1.000.000/12,50)
Gast- Gast
Je krijgt dan voor €50 dus ongeveer 38900 parels, dat is dus iets van 0,40€ ofzo??Oreo schreef:1.000.000 is 12,50 euro.
Bij Euroclix krijg je ongeveer 40 clix (het gaat altijd over het bedrag ex. BTW, bij MM ook). In principe komt het dus op hetzelfde neer.
Nu is gewoon de vraag wat spaart sneller in combinatie met je andere transacties?
Rush- Lady Post-a-lot
goede vraag, Rush
Bij EC heb ik net 2050 clix bij elkaar, bij MM heb ik volgens mij 500.000 parels bij elkaar.
Dus ik denk dat ik voor EC ga!
Bij EC heb ik net 2050 clix bij elkaar, bij MM heb ik volgens mij 500.000 parels bij elkaar.
Dus ik denk dat ik voor EC ga!
Gast- Gast
Pagina 4 van 34 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 19 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Euroclix laminaat leenbakker, wie heeft er ervaring mee?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
Pagina 4 van 34
Permissies van dit forum: