Euroclix-topic
+45
Bisq
Twellie
Shadowfax
luenca
Travelgurly
mezzoforte
tuttebel
Atelier Madame
Roodtomaatje
Arwyn
Lejow
SleepingBeauty
Rose
Chocoholic
Elliot
Rush
Fearie
Summerlovin
sanna
Krullebol
Bruintje Beer
Beessie
woezel
_Lacey_
sabje
heartsdale
Tiana
Shisha
Sanne
Blond
aardbeitje
Inge
PrimaBella
Sarah1985
mina88
Silver
Printje
Siem
Jade
Macelka
Tiara
Zora
Makamba
GreenGrass
madam
49 plaatsers
Pagina 28 van 34
Pagina 28 van 34 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34
Re: Euroclix-topic
Ik word een beetje moe van Euroclix.
Heb nu 3 onderzoeken gehad van 100 punten waarin ik in de doelgroep val. Vervolgens begint het onderzoek met enkele algemene vragen en dan val ik ineens niet meer in de doelgroep, terwijl ik niets anders of raars invul.
Echt vervelend.
Heb nu 3 onderzoeken gehad van 100 punten waarin ik in de doelgroep val. Vervolgens begint het onderzoek met enkele algemene vragen en dan val ik ineens niet meer in de doelgroep, terwijl ik niets anders of raars invul.
Echt vervelend.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik word een beetje moe van Euroclix.
Echt vervelend.
Ja dat heb ik ook iedere keer. Ik denk dat ik in de afgelopen paar maanden maar zo'n 10 onderzoeken heb gehad waar ik niet buiten de doelgroep viel en dat schiet gewoon echt niet op.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Rush schreef:Ik word een beetje moe van Euroclix.
Echt vervelend.
Ja dat heb ik ook iedere keer. Ik denk dat ik in de afgelopen paar maanden maar zo'n 10 onderzoeken heb gehad waar ik niet buiten de doelgroep viel en dat schiet gewoon echt niet op.
Hier precies hetzelfde...
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Billy schreef:Shisha schreef:Rush schreef:Ik word een beetje moe van Euroclix.
Echt vervelend.
En hier ook. Dan denk ik, euroclix weet toch dat ik een vrouw ben van 26 met 1 kind. Ik val er bijna altijd buiten. Vanochtend had ik een onderzoek waar ik wel een stuk of 10 vragen heb beantwoord. Met een bepaalde stelling was ik het niet eens en hoppa... buiten de doelgroep.
De laatste weken heb ik wel wat clix verdiend met internet bestellingen en af en toe een onderzoekje voor 50 clix, maar dat schiet niet op.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sanne schreef:Billy schreef:Shisha schreef:Rush schreef:Ik word een beetje moe van Euroclix.
Echt vervelend.
En hier ook. Dan denk ik, euroclix weet toch dat ik een vrouw ben van 26 met 1 kind. Ik val er bijna altijd buiten. Vanochtend had ik een onderzoek waar ik wel een stuk of 10 vragen heb beantwoord. Met een bepaalde stelling was ik het niet eens en hoppa... buiten de doelgroep.
De laatste weken heb ik wel wat clix verdiend met internet bestellingen en af en toe een onderzoekje voor 50 clix, maar dat schiet niet op.
hier hetzelfde
om moe van te worden, zo is er niks meer aan
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook hetzelfde... mijn clix heb ik vooral verdiend met bestellingen, vanaf juni ook weinig onderzoeken meer gehad.
Gast- Gast
Vanavond toch nog een onderzoek gehad voor 100 clix. Dit keer dacht ik juist dat ik buiten de doelgroep zou vallen en nou mocht ik toch door.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb zojuist een klacht ingediend bij Euroclix. Had een onderzoek over dranken en na 10 minuten en enorm veel vragen zat ik al op 27% en val ik ineens buiten de doelgroep. Ik vind het echt niet normaal meer.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb hier precies 't zelfde! Alleen kreeg ik geen melding na 27%, maar een lege pagina.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik had op de euroclix pagina zelf allemaal vragen ingevuld, krijg alsnog een vragenlijst, vul vraag 1 in, en pats buiten de doelgroep.
Ik moest mijn beroep invullen, maar die heb ik op de site van euroclix zelf ook al aangeklikt.. dan WETEN ze toch dat ik er buiten val?
Daarna had ik gelukkig wel een andere die ik wel in kon vullen.
Die over dranken heb ik niet gehad.
Ik moest mijn beroep invullen, maar die heb ik op de site van euroclix zelf ook al aangeklikt.. dan WETEN ze toch dat ik er buiten val?
Daarna had ik gelukkig wel een andere die ik wel in kon vullen.
Die over dranken heb ik niet gehad.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vul in dat ik de afgelopen 3 jaar mijn relatie beëindigd hebt (not, maar ach, je moet wat) en heb nu wel de lijst over dranken .
Ben benieuwd...
Ben benieuwd...
Lejow- Lady Post-a-lot
En ik word er ook uitgegooid.
Even mailen.
Even mailen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb 100 clix gekregen ter compensatie.
Chocoholic- Prater
Ik ook!
En ik heb net 70 euro uit laten betalen
En ik heb net 70 euro uit laten betalen
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ook, netjes!Chocoholic schreef:Ik heb 100 clix gekregen ter compensatie.
Rush- Lady Post-a-lot
Bij mij is het ook 3 keer niks de afgelopen weken! Best jammer..
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Ik heb zojuist een onderzoek gehad over gezondheidsinformatie op internet voor 40 punten, en het eerdere genoemde drankenonderzoek. Waarbij nu bij het onderzoek vermeld stond dat als je eruit gekickt weet je alsnog clix krijgt voor de moeite (ik geloof een stuk of 30).
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Ik heb die over gezondheidsinformatie (op het internet) ook gehad ja, is tenminste weer iets. 't Gaat zoooooo ontzettend langzaam de laatste tijd, dat ik er over denk om gewoon al uit te laten betalen als ik de 5000 heb. (wilde eigenlijk tot de 10.000 gaan)
Chocoholic- Prater
Ik heb ook zojuist uit laten betalen, 5000 clix dus 70 euro. Wilde eerst ook doorsparen maar de komende periode ga ik toch weinig dingen afsluiten zoals reizen of grote aankopen doen. En als je het alleen van de onderzoeken en mailtjes moet hebben gaat het gewoon zo langzaam. Daarbij vind ik het verschil tussen 140% en 150% eigenlijk te weinig om zo lang te blijven doorsparen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Rush schreef:Ik heb zojuist een klacht ingediend bij Euroclix. Had een onderzoek over dranken en na 10 minuten en enorm veel vragen zat ik al op 27% en val ik ineens buiten de doelgroep. Ik vind het echt niet normaal meer.
Ik heb een berichtje op hun facebookpagina achter gelaten maar heb er nog niets over gehoord. Er stond wel aan het begin dat als je buiten de doelgroep valt, je een compensatie van 30 clix krijgt, maar ik heb nog niets gezien..
Atelier Madame- Ratel
Trouwens zijn er ook mensen die meedoen met GFK Consumerscan? Ik heb vorige week iemand bij me thuis gehad voor de voorlichting en ik heb besloten het te gaan doen. De bedoeling is dat je al je aankopen in de supermarkt thuis scant en invoert met de prijs. Je krijgt als je onder de 30 bent een vergoeding van 12 euro per maand en daarbij spaar je ook 100 punten per week. Je kunt extra punten verdienen met het invullen van onderzoeken. Bij een bepaald aantal punten kun je iets bestellen uit de catalogus. Die mevrouw zei dat ze sowieso op zoek zijn naar jonge mensen, dus ik zou zeggen meld je aan als het je wat lijkt .
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:Ik heb ook zojuist uit laten betalen, 5000 clix dus 70 euro. Wilde eerst ook doorsparen maar de komende periode ga ik toch weinig dingen afsluiten zoals reizen of grote aankopen doen. En als je het alleen van de onderzoeken en mailtjes moet hebben gaat het gewoon zo langzaam. Daarbij vind ik het verschil tussen 140% en 150% eigenlijk te weinig om zo lang te blijven doorsparen.
+1
Ik doe amper aankopen via Euroclix, de clix die ik heb verdiend zijn bijna allemaal door onderzoeken en op linkjes klikken van de email. Heb toevallig net een onderzoek gehad over relaties voor 70 clix, zit nu op 4680, dus kan straks bijna uitbetalen, voor het eerst!
Chocoholic- Prater
Atelier Madame schreef:Trouwens zijn er ook mensen die meedoen met GFK Consumerscan? Ik heb vorige week iemand bij me thuis gehad voor de voorlichting en ik heb besloten het te gaan doen. De bedoeling is dat je al je aankopen in de supermarkt thuis scant en invoert met de prijs. Je krijgt als je onder de 30 bent een vergoeding van 12 euro per maand en daarbij spaar je ook 100 punten per week. Je kunt extra punten verdienen met het invullen van onderzoeken. Bij een bepaald aantal punten kun je iets bestellen uit de catalogus. Die mevrouw zei dat ze sowieso op zoek zijn naar jonge mensen, dus ik zou zeggen meld je aan als het je wat lijkt .
Ik doe hier ook aan mee. Alleen krijg ik geen 12 euro in de maand en ben toch echt onder de 30. Je krijgt ook af en toe een onderzoek dan telt het lekker aan. Hier is ook al een keer een topic over geweest.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Ik had er drie! Bij de eerste over gezondheid viel ik buiten de boot. Bij de andere 2 over auto's en keukens, mocht ik wel mee doen!
Lejow- Lady Post-a-lot
die over dranken had ik ook. En viel na 27% buiten de doelgroep heb gemaild en kreeg ter compensatie 75 punten. Net een onderzoek van keukens gehad . nog 1478 dan heb ik 10.000 en laat ik het uit betalen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 28 van 34 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Euroclix laminaat leenbakker, wie heeft er ervaring mee?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
Pagina 28 van 34
Permissies van dit forum: