Euroclix-topic
+45
Bisq
Twellie
Shadowfax
luenca
Travelgurly
mezzoforte
tuttebel
Atelier Madame
Roodtomaatje
Arwyn
Lejow
SleepingBeauty
Rose
Chocoholic
Elliot
Rush
Fearie
Summerlovin
sanna
Krullebol
Bruintje Beer
Beessie
woezel
_Lacey_
sabje
heartsdale
Tiana
Shisha
Sanne
Blond
aardbeitje
Inge
PrimaBella
Sarah1985
mina88
Silver
Printje
Siem
Jade
Macelka
Tiara
Zora
Makamba
GreenGrass
madam
49 plaatsers
Pagina 23 van 34
Pagina 23 van 34 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 28 ... 34
Re: Euroclix-topic
Rush schreef:Even mailen, zie hierboven ergens dezelfde klachtenaanitaa schreef:Pff, had weer een enquete ingevuld met heel wat vragen, was ik bij 90% val ik in eens buiten de doelgroep.
Thnx!!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Zelfde verhaal hier, toen ik gezamelijke inkomsten in moest vullen klikte ik op 'wil ik niet vertellen' (omdat ik te lui was uit te rekenen hoeveel ik en mijn vriend ongeveer samen binnen brengen ) en toen viel ik ineens buiten de doelgroep. Ik neem altijd via Facebook contact met ze op, gaat normaliter ook erg snel. Ben benieuwd!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Net weer 2 onderzoeken! 1 van 30 clix over de leeuwarder courant en 1 van 100 clix over televisie, internet, telefonie!
sanna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 61
Punten : 379
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb mijn €25 binnen!
En het onderzoek over de LC had ik ook!
En het onderzoek over de LC had ik ook!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lekker Rush Ik deed gisteravond een onderzoekje over media (wat vragen over kranten) toen ik halverwege een foutmelding kreeg. Heb een berichtje gestuurd naar Euroclix, hopelijk krijg ik hiervoor ook alsnog de punten. Ging echt om 100 punten ofzo. Ik zit nu rond de 1000 Clix in totaal, in 3 weken verzameld, dus gaat op zich wel aardig vind ik.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Nog 264 en dan zit ik op 5000 en laat ik uitbetalen, maar krijg alleen geen onderzoeken meer.. En ik heb al zo'n mooie bestemming voor het geld
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Zo, ook het onderzoek over kranten ingevuld.
3668 clix nu, woehoe!
3668 clix nu, woehoe!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat krantenonderzoek vond ik trouwens echt helemaal niks..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Dat krantenonderzoek vond ik trouwens echt helemaal niks..
Ik ook niet whahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Arwyn schreef:Dat krantenonderzoek vond ik trouwens echt helemaal niks..
Ik ook niet whahaha
Ik had dat onderzoek ook, heb op een gegeven moment maar gewoon wat aangevinkt, want het was vreselijk saai.
Net een onderzoek gedaan over winkels waar ik wel eens kom. Was echt een onderzoek van nog geen 5 minuten voor 50 clix!
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ja eindelijk weer een onderzoek voor 150 punten
Siem- Prater
Kranten had ik ook, en eentje over supermarkt, werkgevers (ging over luchtverkeersleiding). En net had ik er een over vervoer, en toen stond er dat ik niet mee mocht doen omdat ik een antwoord had veranderd dat Euroclix niet logisch vond. En ik had helemaal niks veranderd. Maar goed, die dus niet
Gast- Gast
Arden schreef:Kranten had ik ook, en eentje over supermarkt, werkgevers (ging over luchtverkeersleiding). En net had ik er een over vervoer, en toen stond er dat ik niet mee mocht doen omdat ik een antwoord had veranderd dat Euroclix niet logisch vond. En ik had helemaal niks veranderd. Maar goed, die dus niet
Over welke supermarkt ging het onderzoek?
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Arden schreef:Kranten had ik ook, en eentje over supermarkt, werkgevers (ging over luchtverkeersleiding). En net had ik er een over vervoer, en toen stond er dat ik niet mee mocht doen omdat ik een antwoord had veranderd dat Euroclix niet logisch vond. En ik had helemaal niks veranderd. Maar goed, die dus niet
Dat heb ik dus ook al 2 keer gehad terwijl ik helemaal niets veranderd heb de afgelopen 6 weken. Ik had alleen die over vervoer, de jumbo valt waarschijnlijk niet onder supermarkten
Siem- Prater
Zo ook net onderzoekje van supermarkten gehad, lekker kort en toch weer 30 punten erbij Hoe lang duurt het trouwens gemiddeld voordat Clix beschikbaar worden? Toen ik me aangemeld had bij Euroclix, had ik me bij een aantal nieuwsbrieven aangemeld waarvoor ik van een aantal al wel, maar sommige nog steeds de Clix niet heb
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Die moet je even claimen. Ik kreeg ze ook maar niet, en toen ik ze claimde was het binnen een aantal dagen geregeld. Nieuwsbrieven doe ik nu niet meer. Veel te veel gedoe voor 10 of 15 clix.mezzoforte schreef:Zo ook net onderzoekje van supermarkten gehad, lekker kort en toch weer 30 punten erbij Hoe lang duurt het trouwens gemiddeld voordat Clix beschikbaar worden? Toen ik me aangemeld had bij Euroclix, had ik me bij een aantal nieuwsbrieven aangemeld waarvoor ik van een aantal al wel, maar sommige nog steeds de Clix niet heb
Rush- Lady Post-a-lot
Zojuist een uitbetalingsverzoek gedaan voor 5000 clix ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het op mijn bankrekening staat
Siem- Prater
Best snel. Je krijgt nog een mail als bevestiging en daarna een mail dat je verzoek is verwerkt. Na die laatste mail heb je het vaak de volgende dag, maar zal ook aan de banken liggen denk ikBilly schreef:Zojuist een uitbetalingsverzoek gedaan voor 5000 clix ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het op mijn bankrekening staat
Rush- Lady Post-a-lot
Ja en zit natuurlijk nu net voor het weekend, maar had nog 1 onderzoek nodig voor die laatste 39 clix
Siem- Prater
Meestal zit het bij mij op 3/4 dagen!
Rush- Lady Post-a-lot
Doen jullie ook altijd 1000 clix laten staan voordat jullie laten uitbetalen? Dan zit je namelijk weer sneller in de hogere inwisselcategorie!
Hoe komen jullie toch allemaal aan zoveel onderzoeken... ik kan echt bijna nooit meedoen met een onderzoek .. ook bij die panelclix elke keer dezelfde vragenlijst: over mn mobiel, wie er verantwoordelijke is voor de booschappen en of ik verantwoordelijk ben in mijn bedrijf voor bepaalde dingen zoals financiele beslissingen.. krijg nooit iets te zien over een stad oid..
Hoe komen jullie toch allemaal aan zoveel onderzoeken... ik kan echt bijna nooit meedoen met een onderzoek .. ook bij die panelclix elke keer dezelfde vragenlijst: over mn mobiel, wie er verantwoordelijke is voor de booschappen en of ik verantwoordelijk ben in mijn bedrijf voor bepaalde dingen zoals financiele beslissingen.. krijg nooit iets te zien over een stad oid..
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben al jaren lid van euroclix maar heb meestal 1 keer per maand een onderzoek als het al niet minder is. Het verbaast mij ook dat sommige hier zoveel onderzoeken krijgen.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Ik heb de afgelopen maand super veel onderzoeken kunnen doen, en nu de laatste week helemaal niets!
Hoe staat het bij jullie met de onderzoeken?
Hoe staat het bij jullie met de onderzoeken?
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
6000 clix en totaal geen onderzoeken meer gehad de laatste week
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik heb vandaag een onderzoek gehad over crematies.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 23 van 34 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 28 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Euroclix laminaat leenbakker, wie heeft er ervaring mee?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
Pagina 23 van 34
Permissies van dit forum: