Euroclix-topic
+45
Bisq
Twellie
Shadowfax
luenca
Travelgurly
mezzoforte
tuttebel
Atelier Madame
Roodtomaatje
Arwyn
Lejow
SleepingBeauty
Rose
Chocoholic
Elliot
Rush
Fearie
Summerlovin
sanna
Krullebol
Bruintje Beer
Beessie
woezel
_Lacey_
sabje
heartsdale
Tiana
Shisha
Sanne
Blond
aardbeitje
Inge
PrimaBella
Sarah1985
mina88
Silver
Printje
Siem
Jade
Macelka
Tiara
Zora
Makamba
GreenGrass
madam
49 plaatsers
Pagina 22 van 34
Pagina 22 van 34 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28 ... 34
Re: Euroclix-topic
Bruintje Beer schreef:Hoe doe je dat eigenlijk met je aankopen die je via Euroclix wil doen?
Worden die punten dan automatische bijgeschreven
Ja je moet dan wel via de link van euroclix bestellen. Dus opzoeken via welke site je wilt bestellen die opzoeken bij euroclix en dan staat er ergens clix verdienen en zo kom je dan op de site waar je je bestelling wilt doen. Het verschilt per site hoe lang ze erover doen om de clix toe te kennen en dan krijg je een mail van euroclix dat je clix zijn toegekend.
Als je na 30 dagen nog niets hebt ontvangen dan moet je op saldoverzicht klikken en dan op clix claimen, daar zoek je de cilx op die je nog moet krijgen staat per datum vermeldt dus dat is makkelijk zoeken en dan moet je het bedrag invullen waarvoor je hebt besteld en nog wat gegevens en dan zoeken ze het voor je uit.
Ik had vandaag eindelijk weer een onderzoek 75 clix
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Bruintje Beer schreef:Hoe doe je dat eigenlijk met je aankopen die je via Euroclix wil doen?
Worden die punten dan automatische bijgeschreven
Ja, je gaat naar de euroclix site, gaat links naar de aanbieders. Klikt op de website waar je wilt kopen, daar klik je op de link en dan ga je via euroclix naar de website en worden de clix later automatisch bijgeschreven.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had net een onderzoek over lingerie voor 100 clix. Toen ik bijna aan het eind van het onderzoek was aan het balkje te zien, kreeg ik nog een paar laatste vragen over mezelf, zoals cupmaat en omvang. En toen behoorde ik ineens niet meer tot de doelgroep.
Gemeen hoor
Gemeen hoor
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sanne schreef:Ik had net een onderzoek over lingerie voor 100 clix. Toen ik bijna aan het eind van het onderzoek was aan het balkje te zien, kreeg ik nog een paar laatste vragen over mezelf, zoals cupmaat en omvang. En toen behoorde ik ineens niet meer tot de doelgroep.
Gemeen hoor
Das ook stom...
*edit*
Ik had precies hetzelfde!
Laatst aangepast door Lejow op vr 8 jun 2012 - 5:19; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
had ik ook, bij de vraag of ik een man of vrouw was. Vul in vrouw en val buiten de doelgroep. Lekker lullig aan het einde van een onderzoek. Zou je die niet gewoon kunnen claimenSanne schreef:Ik had net een onderzoek over lingerie voor 100 clix. Toen ik bijna aan het eind van het onderzoek was aan het balkje te zien, kreeg ik nog een paar laatste vragen over mezelf, zoals cupmaat en omvang. En toen behoorde ik ineens niet meer tot de doelgroep.
Gemeen hoor
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sarah1985 schreef:had ik ook, bij de vraag of ik een man of vrouw was. Vul in vrouw en val buiten de doelgroep. Lekker lullig aan het einde van een onderzoek. Zou je die niet gewoon kunnen claimenSanne schreef:Ik had net een onderzoek over lingerie voor 100 clix. Toen ik bijna aan het eind van het onderzoek was aan het balkje te zien, kreeg ik nog een paar laatste vragen over mezelf, zoals cupmaat en omvang. En toen behoorde ik ineens niet meer tot de doelgroep.
Gemeen hoor
Ik ook...
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Heb ze even gemaild!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Heb ze even gemaild!
Laat je even weten wat je voor reactie krijgt?
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik had dat net ook!
Kan alleen hun mail adres niet vinden..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Ik had dat net ook!
Bij contact, of ik heb een vraag ofzo en dan kun je aangeven dat je vraag er niet tussen staat en dan kom je op zo'n contact scherm.
Lejow- Lady Post-a-lot
Eerst kreeg ik dit:
Beste Leonie,
Bedankt voor je bericht.
Ik kan goed begrijpen dat het vervelend is om te horen dat je niet tot de doelgroep behoort, terwijl je wel tijd in het onderzoek hebt gestoken. Om die reden heb ik ter compensatie 20 Clix beschikbaar gesteld. Je kunt dit terug vinden in je saldo-overzicht. Tevens zal ik je klacht doorsturen naar de afdeling, die contact heeft met het betreffende marktonderzoekbureau.
Hieronder zal ik een toelichting geven op de werking van de vragenlijsten.
Helaas heeft EuroClix geen invloed op de inhoud van de vragenlijsten. Marktonderzoekbureaus stellen van te voren een bepaalde doelgroep vast. Aan de hand van de gegevens van leden waarover EuroClix de beschikking heeft, proberen we heel specifieker leden uit te nodigen zodat de kans groter is dat de uitgenodigde leden tot de doelgroep behoort.
Voor sommige onderzoeken is de doelgroep zo specifiek vastgesteld dat een groot deel van de leden niet door de selectievragen heen komen. Voor andere onderzoeken behoren vrijwel alle leden tot de doelgroep en kom je dus ook zonder problemen door de selectievragen heen.
Je begrijpt dat EuroClix hier weinig aan kan veranderen. We hebben wel goede hoop dat het aanbod qua marktonderzoeken blijft groeien, zodat er ook in de toekomst wat voor jou bijzit!
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
---
en 15 min later nog een mail met:
Beste Leonie,
Ik heb je een reactie gegeven op je klacht over een vragenlijst. Na navraag bij de betreffende afdeling is gebleken dat het absoluut niet de bedoeling is dat je de vragenlijst zo goed als hebt afgerond, terwijl je geen Clix ontvangt omdat je niet bij de doelgroep hoort.
Daarom heb ik direct alle Clix die je voor dit onderzoek hoort te krijgen, beschikbaar gesteld. Je kunt dit terugvinden in je saldo-overzicht.
Excuses voor het ervaren ongemak en ik wens je alvast een fijn weekend!
Met vriendelijke groet,
--
Goede service!!
Beste Leonie,
Bedankt voor je bericht.
Ik kan goed begrijpen dat het vervelend is om te horen dat je niet tot de doelgroep behoort, terwijl je wel tijd in het onderzoek hebt gestoken. Om die reden heb ik ter compensatie 20 Clix beschikbaar gesteld. Je kunt dit terug vinden in je saldo-overzicht. Tevens zal ik je klacht doorsturen naar de afdeling, die contact heeft met het betreffende marktonderzoekbureau.
Hieronder zal ik een toelichting geven op de werking van de vragenlijsten.
Helaas heeft EuroClix geen invloed op de inhoud van de vragenlijsten. Marktonderzoekbureaus stellen van te voren een bepaalde doelgroep vast. Aan de hand van de gegevens van leden waarover EuroClix de beschikking heeft, proberen we heel specifieker leden uit te nodigen zodat de kans groter is dat de uitgenodigde leden tot de doelgroep behoort.
Voor sommige onderzoeken is de doelgroep zo specifiek vastgesteld dat een groot deel van de leden niet door de selectievragen heen komen. Voor andere onderzoeken behoren vrijwel alle leden tot de doelgroep en kom je dus ook zonder problemen door de selectievragen heen.
Je begrijpt dat EuroClix hier weinig aan kan veranderen. We hebben wel goede hoop dat het aanbod qua marktonderzoeken blijft groeien, zodat er ook in de toekomst wat voor jou bijzit!
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
---
en 15 min later nog een mail met:
Beste Leonie,
Ik heb je een reactie gegeven op je klacht over een vragenlijst. Na navraag bij de betreffende afdeling is gebleken dat het absoluut niet de bedoeling is dat je de vragenlijst zo goed als hebt afgerond, terwijl je geen Clix ontvangt omdat je niet bij de doelgroep hoort.
Daarom heb ik direct alle Clix die je voor dit onderzoek hoort te krijgen, beschikbaar gesteld. Je kunt dit terugvinden in je saldo-overzicht.
Excuses voor het ervaren ongemak en ik wens je alvast een fijn weekend!
Met vriendelijke groet,
--
Goede service!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb de mail ook gekregen. Vind het netjes hoor, zo snel!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Same here. Ook maar even berichtje naar Euroclix verstuurd.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Nu al een reactie gekregen, en 100 punten bijgeschreven! Snelle reactietijd zeg.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Ik had ook precies hetzelfde en heb net ook een mail gestuurd!
sanna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 61
Punten : 379
Registratiedatum : 06-12-10
Jeetje, Lejow, ik heb precies dezelfde twee mailtjes gehad, maar ik kreeg 50 ter compensatie in de eerste mail en uiteindelijk toch 100 in de tweede mail, dat is raar.
Sanne- Ratel
Dat is niet heel raar. Je probeert wat om de klant zoet te houden. Mijn collega biedt soms ook andere compensaties aan dan ik, terwijl het over hetzelfde gaat. Kan gebeuren!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Dat is niet heel raar. Je probeert wat om de klant zoet te houden. Mijn collega biedt soms ook andere compensaties aan dan ik, terwijl het over hetzelfde gaat. Kan gebeuren!
Oh, ok. Hebben jullie daar geen richtlijnen voor dan?
Sanne- Ratel
En ook ik heb ze gemaild en.meteen een reactie super zeg
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Tuurlijk, maar er spelen een hele hoop factoren mee. Als de klant enorm zuur overkomt kan het zijn dat je een hogere korting ofzo geeft dan normaal en misschien vat mijn collega de klant minder zuur op en geeft zij bijv standaard korting. Als ze bij Euroclix achter zo'n fout komen moet er snel gehandeld worden en dan kan het zijn dat collega 1 30 clix toegekend heeft en ze daarna van hogerhand horen dat er 50 wegegeven mogen worden. Tsja, dan is het al gebeurd.Sanne schreef:Rush schreef:Dat is niet heel raar. Je probeert wat om de klant zoet te houden. Mijn collega biedt soms ook andere compensaties aan dan ik, terwijl het over hetzelfde gaat. Kan gebeuren!
Oh, ok. Hebben jullie daar geen richtlijnen voor dan?
Rush- Lady Post-a-lot
Pff, had weer een enquete ingevuld met heel wat vragen, was ik bij 90% val ik in eens buiten de doelgroep.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Even mailen, zie hierboven ergens dezelfde klachtenaanitaa schreef:Pff, had weer een enquete ingevuld met heel wat vragen, was ik bij 90% val ik in eens buiten de doelgroep.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 22 van 34 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Euroclix laminaat leenbakker, wie heeft er ervaring mee?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
Pagina 22 van 34
Permissies van dit forum: