Euroclix-topic
+45
Bisq
Twellie
Shadowfax
luenca
Travelgurly
mezzoforte
tuttebel
Atelier Madame
Roodtomaatje
Arwyn
Lejow
SleepingBeauty
Rose
Chocoholic
Elliot
Rush
Fearie
Summerlovin
sanna
Krullebol
Bruintje Beer
Beessie
woezel
_Lacey_
sabje
heartsdale
Tiana
Shisha
Sanne
Blond
aardbeitje
Inge
PrimaBella
Sarah1985
mina88
Silver
Printje
Siem
Jade
Macelka
Tiara
Zora
Makamba
GreenGrass
madam
49 plaatsers
Pagina 15 van 34
Pagina 15 van 34 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 24 ... 34
Re: Euroclix-topic
Rush schreef:Je kan wel een e-mailtje sturen via de website. Meestal zijn ze daar wel klantvriendelijk in!Zoey schreef:Bah! Ik had net een hele enquete ingevuld over goede doelen, en na de laatste vraag (wanneer je zegmaar doorgestuurd wordt naar de pagina van panelclix waarop staat dat je clix zullen worden bijgeschreven) liep m'n pc vast. Nu zijn de clix er niet bijgeschreven maar ik kan het onderzoek ook niet opnieuw invullen.. Weet iemand of ik deze clix nu kan claimen?
Oh dat ga ik proberen. Ik had al geprobeerd te claimen maar dat kan pas na een maand ofzo.. Bedankt!
Gast- Gast
Yes! Ze zijn echt enorm klantvriendelijk en reageren echt snel!Zoey schreef:Het is gelukt! De Clix zijn nu al bijgeschreven bij mijn saldo!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja inderdaad, daar was ik een beetje verbaasd over haha! Ik ben helemaal blij, ik heb nu bijna 1000 clix, hoera!
Gast- Gast
Lejow schreef:Die had ik ook, 2 keer zelfs
Ik heb dat Goede doelen-onderzoek ook twee keer gedaan. De eerste keer heb ik 75 clix verdiend. Bij de tweede keer heb ik het hele onderzoek ingevuld en na de allerlaatste vraag kreeg ik de melding dat ik buiten de doelgroep viel en dat ik 1 clix had verdiend en die heb ik dan nog niet eens gekregen ook...
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Daar kan je over mailen, dat is een fout in de vragenlijst staat op FacebookSanne schreef:Lejow schreef:Die had ik ook, 2 keer zelfs
Ik heb dat Goede doelen-onderzoek ook twee keer gedaan. De eerste keer heb ik 75 clix verdiend. Bij de tweede keer heb ik het hele onderzoek ingevuld en na de allerlaatste vraag kreeg ik de melding dat ik buiten de doelgroep viel en dat ik 1 clix had verdiend en die heb ik dan nog niet eens gekregen ook...
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Daar kan je over mailen, dat is een fout in de vragenlijst staat op FacebookSanne schreef:Lejow schreef:Die had ik ook, 2 keer zelfs
Maar is dat niet raar dan? De eerste keer heb ik nl. wel de clix verdiend. Het is ook wel logisch toch dat je een onderzoek niet twee keer kan doen..
Sanne- Ratel
Er mankeert schijnbaar heel wat aan die vragenlijst. Als je je clix al hebt, zou ik niet meer 'zeuren' om die ene clix inderdaad.Sanne schreef:Rush schreef:Daar kan je over mailen, dat is een fout in de vragenlijst staat op FacebookSanne schreef:Lejow schreef:Die had ik ook, 2 keer zelfs
Maar is dat niet raar dan? De eerste keer heb ik nl. wel de clix verdiend. Het is ook wel logisch toch dat je een onderzoek niet twee keer kan doen..
Rush- Lady Post-a-lot
Nog even een vraagje hoor, ik heb pas voor het eerst iets bij bol.com besteld via Euroclix, maar als ik dat lijstje op Euroclix.nl zo bekijk krijg ik bij aankoop van nieuwe NLse boeken dus geen clix? Ik kan het lijstje hier niet normaal plakken op de één of andere reden..
0,6% (1 Clix per €2,00) | bij de aankoop van elektronica |
0,6% (1 Clix per €2,00) | bij de aankoop van mobiele telefonie |
0,6% (1 Clix per €2,00) | bij de aankoop van computer- en gamehardware |
1% (4 Clix per €5,00) | bij de aankoop van huishoudelijke apparatuur |
1,6% (6 Clix per €5,00) | bij de aankoop van speelgoed |
1,6% (6 Clix per €5,00) | bij de aankoop van mobiele en elektronica-accessoires |
1,6% (6 Clix per €5,00) | bij de aankoop van babyproducten |
1,6% (6 Clix per €5,00) | bij de aankoop van CD's of DVD's |
1,6% (6 Clix per €5,00) | bij de aankoop van games, computeraccessoires of -software |
2,1% (8 Clix per €5,00) | bij de aankoop van Engelse of tweedehands boeken |
Laatst aangepast door Zoey op wo 9 mei 2012 - 0:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Klopt, op Nederlandse boeken mogen geen clix verstrekt worden, dat staat er ook bij;
Vanwege de wet op de vaste boekenprijs kunnen geen Clix worden verdiend
met de aankoop van Nederlandstalige en Friestalige boeken.
Vanwege de wet op de vaste boekenprijs kunnen geen Clix worden verdiend
met de aankoop van Nederlandstalige en Friestalige boeken.
Rush- Lady Post-a-lot
Zoey, de clix zijn in feite een korting. In Nederland zijn de boekenprijzen voor Nederlandstalige boeken vastgesteld en daar mag geen korting op worden gegeven, ook geen clix dus.
Sanne- Ratel
Ik heb nog wel even gemaild met Euroclix over een ander onderzoek. Dat was het parkerenonderzoek voor 75 clix. Daar was ik al best ver mee, toen de webpagina niet goed laadde en ik het onderzoek met geen mogelijkheid af kon maken. Die clix heb ik alsnog gekregen. Vind ik wel netjes van Euroclix.
Sanne- Ratel
Nieuw vragenlijstje over contracten minder dan 5 min voor 50 clix
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Heb ik niet gehad. Had nu 1 over MBO opleidingen, voor 75 punten!madam schreef: Nieuw vragenlijstje over contracten minder dan 5 min voor 50 clix
Rush- Lady Post-a-lot
Ik had er één over het imago van bedrijven voor 75 Clix en ook die over contracten voor 50
Gast- Gast
Huh ik had net een onderzoek over ouderbetrokkenheid bij mijn mbo opleiding, terwijl ik helemaal nooit een mbo opleiding heb gedaan.. en ik heb dat ook nooit aangeklikt! Nouja, wel weer 75 clix verdiend!
Gast- Gast
Ja, die kreeg ik dus ook. En ik gaf aan niet meer bij m`n ouders te wonen, dan waren die vragen die daarop volgden toch wel een beetje onnozel.Zoey schreef:Huh ik had net een onderzoek over ouderbetrokkenheid bij mijn mbo opleiding, terwijl ik helemaal nooit een mbo opleiding heb gedaan.. en ik heb dat ook nooit aangeklikt! Nouja, wel weer 75 clix verdiend!
Rush- Lady Post-a-lot
Haha ja! Of mijn ouders naar de rapportgesprekken van mijn mbo opleiding gingen, en of ze me hielpen bij mijn huiswerkopdrachten..
Gast- Gast
Hahahaha, inderdaad. Sowieso hebben ze er geen rekening mee gehouden dat je bij een MBO volwassenen opleiding geen oudergesprekken etc. meer hebt.Zoey schreef:Haha ja! Of mijn ouders naar de rapportgesprekken van mijn mbo opleiding gingen, en of ze me hielpen bij mijn huiswerkopdrachten..
Rush- Lady Post-a-lot
Wow ik ga vandaag echt lekker met m'n clix! 3 onderzoekjes gedaan, en ik heb ook nog 100 clix gekregen omdat er gister een technische fout zat in een onderzoek over roken. Ik had dat onderzoek maar voor de helft ingevuld, en toen liep alles vast. Ik had dus een mailtje gestuurd met de vraag of ik het onderzoek overnieuw kon doen, maar ik heb gewoon de helft van de punten gekregen! Opnieuw beginnen was niet mogelijk, maar ik ben hier ook wel heel blij mee! Zit eindelijk over de 100 clix!
Gast- Gast
Net een onderzoek over het imago van bedrijven oid ingevuld..
Pff, dat was eentonig!
Pff, dat was eentonig!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Net een onderzoek over het imago van bedrijven oid ingevuld..
Pff, dat was eentonig!
Ja die had ik ook.. saai!
Gast- Gast
Ik viel buiten de doelgroep van het parkeren onderzoek.
Maar mijn claims van BonPrix en Free Record Shop zijn wel toegewezen. Toch weer 91 clix!
Maar mijn claims van BonPrix en Free Record Shop zijn wel toegewezen. Toch weer 91 clix!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik viel buiten de doelgroep van het parkeren onderzoek.
Ik ook, maar wel pas nadat ik 10 vragen had beantwoord! Dat vind ik altijd zo frustrerend haha!
Lekker, 91 clix erbij!
Gast- Gast
Pagina 15 van 34 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 24 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Euroclix laminaat leenbakker, wie heeft er ervaring mee?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
Pagina 15 van 34
Permissies van dit forum: