Euroclix-topic
+45
Bisq
Twellie
Shadowfax
luenca
Travelgurly
mezzoforte
tuttebel
Atelier Madame
Roodtomaatje
Arwyn
Lejow
SleepingBeauty
Rose
Chocoholic
Elliot
Rush
Fearie
Summerlovin
sanna
Krullebol
Bruintje Beer
Beessie
woezel
_Lacey_
sabje
heartsdale
Tiana
Shisha
Sanne
Blond
aardbeitje
Inge
PrimaBella
Sarah1985
mina88
Silver
Printje
Siem
Jade
Macelka
Tiara
Zora
Makamba
GreenGrass
madam
49 plaatsers
Pagina 13 van 34
Pagina 13 van 34 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 23 ... 34
Re: Euroclix-topic
Je kan alleen clix claimen van een actie waar je aan meegedaan hebt.Lejow schreef:Waarom lukt het jullie wel om te claimen,en mij niet dan?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Je kan alleen clix claimen van een actie waar je aan meegedaan hebt.Lejow schreef:Waarom lukt het jullie wel om te claimen,en mij niet dan?
Ohw
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Haha. Ik heb bijv. via de link een abbo bij de Viva genomen, maar nog steeds geen clix. Die claim ik dan, omdat het meer dan een maand geleden is.
Als je iets hebt besteld en via hun link vergeten bent, wilden ze dat idd nog wel eens bijschrijven, maar misschien zijn ze daar strenger in geworden.
Als je iets hebt besteld en via hun link vergeten bent, wilden ze dat idd nog wel eens bijschrijven, maar misschien zijn ze daar strenger in geworden.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Haha. Ik heb bijv. via de link een abbo bij de Viva genomen, maar nog steeds geen clix. Die claim ik dan, omdat het meer dan een maand geleden is.
Alleen als je dus zoekt in het overzicht van de mogelijkheden tot claims, er staat praktisch altijd wel eentje bij van Bol.com of Groupon bijv, wel altijd eventjes controleren dat de mail niet nieuwer is dan de aankoop :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Alle claims zijn toegewezen, inclusief de nieuwsbrieven claims! Heb net weer 3 claims ingediend, hopelijk worden die ook toegewezen. Zit ook een nieuwsbrief bij.madam schreef:
Ik heb dat ook gehad met nieuwsbrieven waarvan ik geen clix heb ontvangen,
Ik heb de claims in gediend, maar ze zijn afgewezen.
Succes, laat het weten als het is gelukt.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik geloof dat ik jullie even niet snap.
Wat bedoelen jullie dan met claims indienen, hoe doe je dat, waar zie je dat?
Had weer vragenlijst over vervoer ofzo, nadat ik ingevuld had dat ik in NL geboren was en mijn beide ouders ook, viel ik buiten de doelgroep
Had weer vragenlijst over vervoer ofzo, nadat ik ingevuld had dat ik in NL geboren was en mijn beide ouders ook, viel ik buiten de doelgroep
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ga zometeen mijn eerste claim indienen had in maart besteld via drogisterij.net maar nog niks gekregen. Voor de rest tot nu toe alles netjes gekregen
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Lejow schreef:Ik geloof dat ik jullie even niet snap.
+1 Ik zat ook echt even van: Huh? Ze zochten dus geen autochtonen.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Rush schreef:Haha. Ik heb bijv. via de link een abbo bij de Viva genomen, maar nog steeds geen clix. Die claim ik dan, omdat het meer dan een maand geleden is.
Heb laatste nog geprobeerd om achteraf clix te krijgen omdat ik vergeten was via hun link te bestellen. Maar dat doen ze niet!
Bij mij niet in ieder geval.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Stel, je koop bij Bol.com een DVD via de link op Euroclix.Lejow schreef:Ik geloof dat ik jullie even niet snap.
In je saldo overzicht staat die dan op gereserveerde clix 'Actie bij Bol.com'. Zodra Euroclix van Bol.com een terugkoppeling krijgt over je aankoop, worden je clix bijgeschreven.
Als je na 30 dagen de clix nog niet gekregen hebt, kan je via het linkermenu saldo overzicht > clix claimen de actie claimen waarvan jij meent clix te krijgen en deze nog niet ontvangen hebt. Euroclix gaat dan bij de aanbieder na of je echt datgene gekocht hebt en dan wordt je claim toegewezen + clix, of afgewezen.
Rush- Lady Post-a-lot
Heb nu de 2000 punten bereikt en ben nu echt in dubio of ik nog doorga of dat ik ga laten uitbetalen
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Chocoholic schreef:Lejow schreef:Ik geloof dat ik jullie even niet snap.
+1 Ik zat ook echt even van: Huh? Ze zochten dus geen autochtonen.
Haha dat had ik ook al!
Ik heb de laatste tijd sowieso maar weinig onderzoeken. Val bijna altijd buiten de doelgroep.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Rush schreef:Stel, je koop bij Bol.com een DVD via de link op Euroclix.Lejow schreef:Ik geloof dat ik jullie even niet snap.
In je saldo overzicht staat die dan op gereserveerde clix 'Actie bij Bol.com'. Zodra Euroclix van Bol.com een terugkoppeling krijgt over je aankoop, worden je clix bijgeschreven.
Als je na 30 dagen de clix nog niet gekregen hebt, kan je via het linkermenu saldo overzicht > clix claimen de actie claimen waarvan jij meent clix te krijgen en deze nog niet ontvangen hebt. Euroclix gaat dan bij de aanbieder na of je echt datgene gekocht hebt en dan wordt je claim toegewezen + clix, of afgewezen.
eeeuwwww zo
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik had weer 2 onderzoeken, 175 punten in totaal, jeej!
Rush- Lady Post-a-lot
wow jij gaat hard Rush!
Ik heb mijn abonnement bij Hi verlengd. Aangezien er nog een claim uit januari beschikbaar was gewoon geprobeerd om die verlenging daarvoor te gebruiken Zou tochw eer 850 clix zijn dus ik ben benieuwd
Ik heb mijn abonnement bij Hi verlengd. Aangezien er nog een claim uit januari beschikbaar was gewoon geprobeerd om die verlenging daarvoor te gebruiken Zou tochw eer 850 clix zijn dus ik ben benieuwd
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
W00t, dat zou wel heel lekker zijn AM!
Ja kreeg een onderzoek over hypotheken in de toekomst, had aangegeven wel binnen 5 jaar een hypotheek af te willen sluiten, maar het was een stom onderzoek.
En nog een onderzoek over bekende bedrijven als werkgevers. Was ook niet zo`n leuk onderzoek.
Ja kreeg een onderzoek over hypotheken in de toekomst, had aangegeven wel binnen 5 jaar een hypotheek af te willen sluiten, maar het was een stom onderzoek.
En nog een onderzoek over bekende bedrijven als werkgevers. Was ook niet zo`n leuk onderzoek.
Rush- Lady Post-a-lot
Voor mij zijn er geen onderzoeken beschikbaar, jammer!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het zo frustrerend, kijk echt meerdere keren per dag of er een onderzoek beschikbaar is, maar er is er nooit een en als er wel een is val ik na een paar vragen buiten de doelgroep of is het max aantal deelnemers bereikt!
Niet eerlijk!
Niet eerlijk!
Gast- Gast
Rush schreef:Alle claims zijn toegewezen, inclusief de nieuwsbrieven claims! Heb net weer 3 claims ingediend, hopelijk worden die ook toegewezen. Zit ook een nieuwsbrief bij.madam schreef:
Ik heb dat ook gehad met nieuwsbrieven waarvan ik geen clix heb ontvangen,
Ik heb de claims in gediend, maar ze zijn afgewezen.
Succes, laat het weten als het is gelukt.
Wouw, dat is netjes!
Ik ga ze even mailen hihi.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Had ik net een onderzoek voor 100 punten, klik ik bij vraag 1 op nee ipv ja.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Had ik net een onderzoek voor 100 punten, klik ik bij vraag 1 op nee ipv ja.
Balen, balen, balen
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Zoey schreef:Ik vind het zo frustrerend, kijk echt meerdere keren per dag of er een onderzoek beschikbaar is, maar er is er nooit een en als er wel een is val ik na een paar vragen buiten de doelgroep of is het max aantal deelnemers bereikt!
Niet eerlijk!
Waar kun je zien of er onderzoeken beschikbaar zijn.
Heb op de site gekeken, maar kon niks vinden
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Bij panelclixMacelka schreef:Zoey schreef:Ik vind het zo frustrerend, kijk echt meerdere keren per dag of er een onderzoek beschikbaar is, maar er is er nooit een en als er wel een is val ik na een paar vragen buiten de doelgroep of is het max aantal deelnemers bereikt!
Niet eerlijk!
Ik had vandaag een goede dag even 200 clis erbij voor 3 onderzoekeren
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sarah1985 schreef:Bij panelclixMacelka schreef:Zoey schreef:Ik vind het zo frustrerend, kijk echt meerdere keren per dag of er een onderzoek beschikbaar is, maar er is er nooit een en als er wel een is val ik na een paar vragen buiten de doelgroep of is het max aantal deelnemers bereikt!
Niet eerlijk!
Ik had vandaag een goede dag even 200 clis erbij voor 3 onderzoekeren
dankjewel
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Hopppaaa
Meegedaan aan goede doelen onderzoek 75 Beschikbaar
Meegedaan aan ziekenhuis onderzoek 75 Beschikbaar
Meegedaan aan roken onderzoek 150 Beschikbaar
2x zelfde onderzoek
Meegedaan aan ziekenhuis onderzoek 75 Beschikbaar
Meegedaan aan roken onderzoek 150 Beschikbaar
2x zelfde onderzoek
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 13 van 34 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 23 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Euroclix laminaat leenbakker, wie heeft er ervaring mee?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
Pagina 13 van 34
Permissies van dit forum: