Euroclix-topic
+45
Bisq
Twellie
Shadowfax
luenca
Travelgurly
mezzoforte
tuttebel
Atelier Madame
Roodtomaatje
Arwyn
Lejow
SleepingBeauty
Rose
Chocoholic
Elliot
Rush
Fearie
Summerlovin
sanna
Krullebol
Bruintje Beer
Beessie
woezel
_Lacey_
sabje
heartsdale
Tiana
Shisha
Sanne
Blond
aardbeitje
Inge
PrimaBella
Sarah1985
mina88
Silver
Printje
Siem
Jade
Macelka
Tiara
Zora
Makamba
GreenGrass
madam
49 plaatsers
Pagina 12 van 34
Pagina 12 van 34 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 34
Re: Euroclix-topic
aanitaa schreef:Flauw, deed ik die van speelgoed, zegt die halverwege dat het max. deelnemers zijn bereikt.
bij mij ook
Lejow schreef:Dat had ik net bij een bier enquete
Serieus allerlei vragen ingevuld, val ik ineens buiten de doelgroep..
en dat dus ook
heb wel weer 10 clix voor het bijwerken van mijn profiel. Heb nu 9.653 clix.. Nog even geduld tot de 10.000
Gast- Gast
pff wow rejoy
Hier nu 1596, ik ga de laatste weken echt super hard.
Hier nu 1596, ik ga de laatste weken echt super hard.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
hier ook niet mee mogen doen aan het bier-ding
overigens sta ik op ruim 2000 clix. Maar heb nog steeds de clix voor een bol.com bestelling nog niet. Dus dan maar ff mailen
overigens sta ik op ruim 2000 clix. Maar heb nog steeds de clix voor een bol.com bestelling nog niet. Dus dan maar ff mailen
Gast- Gast
Lejow schreef:Dat had ik net bij een bier enquete
hier ook, beetje belachelijk gezien het aantal vragen ik al had beantwoord
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik mocht wel meedoen met de bierenquete. En ik zie net dat de clix voor mijn o'moda bestelling al zijn bijgeschreven terwijl ik dat pakketje nog geen eens in huis heb. Daar zijn ze wel heel snel mee. Vorige keer duurde het zeker een maand voordat de clix erbij waren geschreven.
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Zalando doet dat ook. Ben benieuwd wat er gebeurd als je het terugstuurt haha.aardbeitje schreef:Ik mocht wel meedoen met de bierenquete. En ik zie net dat de clix voor mijn o'moda bestelling al zijn bijgeschreven terwijl ik dat pakketje nog geen eens in huis heb. Daar zijn ze wel heel snel mee. Vorige keer duurde het zeker een maand voordat de clix erbij waren geschreven.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bloempie schreef:Lejow schreef:Dat had ik net bij een bier enquete
Hier precies hetzelfde. Volgens mij was mijn favoriete biermerk niet het merk dat ze zochten..
Gast- Gast
Ik moest eerst invullen welke merken in kende en toen kreeg ik zo`n lijst en moest ik aanvullen welke merken ik kende. Ken je alle merken, is het weer niet goed.Zoey schreef:Bloempie schreef:Lejow schreef:Dat had ik net bij een bier enquete
Hier precies hetzelfde. Volgens mij was mijn favoriete biermerk niet het merk dat ze zochten..
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb de laatste paar weken sowieso nog niet één geslaagd onderzoek gedaan. Ik word er iedere keer na een paar vragen uitgemieterd.
Gast- Gast
Rush schreef:Ik moest eerst invullen welke merken in kende en toen kreeg ik zo`n lijst en moest ik aanvullen welke merken ik kende. Ken je alle merken, is het weer niet goed.Zoey schreef:Bloempie schreef:Lejow schreef:Dat had ik net bij een bier enquete
Ik vond het erg vreemd volgens mij heb ik wle 15 verschillende vragen beantwoord voordat ik eruit gegooid werd
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik ook bij dat bieronderzoek en speelgoedonderzoek.
Net wel 3 succesvol gedaan over parkeren, rijden in de spits en Quaker.
Net wel 3 succesvol gedaan over parkeren, rijden in de spits en Quaker.
Gast- Gast
Ik heb ook een hele hoop vragen beantwoord over bier en over speelgoed toen ik ineens niet meer tot de doelgroep behoorde (bier) en er genoeg deelnemers waren (speelgoed). Niet leuk.
En net mocht ik wel beginnen met het onderzoek over parkeren, maar halverwege kreeg ik een vraag waarbij ik met schuifjes zou moeten aangeven hoeveel een uitspraak op mij van toepassing was en de vragen + schuifjes kwamen niet in beeld. Dus dat onderzoek heb ik zelf moeten beëindigen. Ook al niet leuk.
En net mocht ik wel beginnen met het onderzoek over parkeren, maar halverwege kreeg ik een vraag waarbij ik met schuifjes zou moeten aangeven hoeveel een uitspraak op mij van toepassing was en de vragen + schuifjes kwamen niet in beeld. Dus dat onderzoek heb ik zelf moeten beëindigen. Ook al niet leuk.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Onderzoek over parkeren heb ik ook gedaan
Moet elke dag maar even kijken of er onderzoeken zijn, zo gaat het veel sneller, haha.
Moet elke dag maar even kijken of er onderzoeken zijn, zo gaat het veel sneller, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
En weer 100 clix voor een communicatie onderzoekje:D
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
en weer 75 clix met een enquete over reizen! Nog 272 clix tot ik me laat uitbetalen
Gast- Gast
ik had net een onderzoek over reizen weer 75 clix
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Zalando doet dat ook. Ben benieuwd wat er gebeurd als je het terugstuurt haha.aardbeitje schreef:Ik mocht wel meedoen met de bierenquete. En ik zie net dat de clix voor mijn o'moda bestelling al zijn bijgeschreven terwijl ik dat pakketje nog geen eens in huis heb. Daar zijn ze wel heel snel mee. Vorige keer duurde het zeker een maand voordat de clix erbij waren geschreven.
Ja idd. Ik weet niet of ze de clix weer van je saldo af kunnen halen? Maar de schoenen zijn helemaal leuk dus ik mag mijn ontvangen clix gewoon houden
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Ik had een claim ingediend over 17,50 bij de Hema, kijk ik net is ie toegewezen maar over een bedrag van 99,95 en 239 clix? Ook bijgeschreven bij mijn saldo al.
Gast- Gast
Arden schreef:Ik had een claim ingediend over 17,50 bij de Hema, kijk ik net is ie toegewezen maar over een bedrag van 99,95 en 239 clix? Ook bijgeschreven bij mijn saldo al.
Bwahahahaha
Niks zeggen
Snotver, ik heb bestelling bij Hema gedaan niet via euroclix.. morgen maar even claim indienen
Ik vergeet het echt IEDERE keer..
Lejow- Lady Post-a-lot
In principe kunnen ze alles met je saldoaardbeitje schreef:Rush schreef:Zalando doet dat ook. Ben benieuwd wat er gebeurd als je het terugstuurt haha.aardbeitje schreef:Ik mocht wel meedoen met de bierenquete. En ik zie net dat de clix voor mijn o'moda bestelling al zijn bijgeschreven terwijl ik dat pakketje nog geen eens in huis heb. Daar zijn ze wel heel snel mee. Vorige keer duurde het zeker een maand voordat de clix erbij waren geschreven.
Ja idd. Ik weet niet of ze de clix weer van je saldo af kunnen halen? Maar de schoenen zijn helemaal leuk dus ik mag mijn ontvangen clix gewoon houden
Rush- Lady Post-a-lot
Heh.. Ik Euroclix een mail gestuurd, omdat ik vergeten ben te verstellen via Euroclix en hier jullie succes verhalen las dat je dan kon mailen om alsnog clix te krijgen..
Krijg ik een mailtje dat dat niet kan, omdat zij nu geen vergoeding krijgen omdat ik niet via hun besteld heb, en ze mij dus ook geen clix kunnen geven.
Krijg ik een mailtje dat dat niet kan, omdat zij nu geen vergoeding krijgen omdat ik niet via hun besteld heb, en ze mij dus ook geen clix kunnen geven.
Lejow- Lady Post-a-lot
Hoelang duurt het voordat zo`n claim gestart wordt?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hoelang duurt het voordat zo`n claim gestart wordt?
Die van de Hema had ik de 28ste gedaan en 2 mei is ie gestart en toegewezen.
Gast- Gast
Oh, lekker is dat. Ik heb op 26 een claim ingediend en er is nog niets mee gebeurd.Arden schreef:Rush schreef:Hoelang duurt het voordat zo`n claim gestart wordt?
Die van de Hema had ik de 28ste gedaan en 2 mei is ie gestart en toegewezen.
Rush- Lady Post-a-lot
Waarom lukt het jullie wel om te claimen,en mij niet dan?
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 12 van 34 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Euroclix laminaat leenbakker, wie heeft er ervaring mee?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
Pagina 12 van 34
Permissies van dit forum: