Euroclix-topic
+45
Bisq
Twellie
Shadowfax
luenca
Travelgurly
mezzoforte
tuttebel
Atelier Madame
Roodtomaatje
Arwyn
Lejow
SleepingBeauty
Rose
Chocoholic
Elliot
Rush
Fearie
Summerlovin
sanna
Krullebol
Bruintje Beer
Beessie
woezel
_Lacey_
sabje
heartsdale
Tiana
Shisha
Sanne
Blond
aardbeitje
Inge
PrimaBella
Sarah1985
mina88
Silver
Printje
Siem
Jade
Macelka
Tiara
Zora
Makamba
GreenGrass
madam
49 plaatsers
Pagina 2 van 34
Pagina 2 van 34 • 1, 2, 3 ... 18 ... 34
Re: Euroclix-topic
Ik heb ook Euroclix op aanraden van een vriendin, maar ik snap er helemaal niks van! Wat is het en wat moet ik doen?
Gast- Gast
Als je je adresgegevens invult voor die enquetes enzo, krijg je dan ook ongewenste post of telefoontjes of is dat gewoon veilig?
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
aanitaa schreef:Als je je adresgegevens invult voor die enquetes enzo, krijg je dan ook ongewenste post of telefoontjes of is dat gewoon veilig?
Dat doe ik nooit. Ik doe alleen aan de onderzoeken mee die echt van Euroclix zelf zijn, daar hoef je nooit meer gegevens dan je postcode in te vullen en ik heb nooit meer telefoontjes of post gekrijgen. Dat krijg je neem ik aan wel als je je gegevens invult bij die reclame-enquetes.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:aanitaa schreef:Als je je adresgegevens invult voor die enquetes enzo, krijg je dan ook ongewenste post of telefoontjes of is dat gewoon veilig?
Dat doe ik nooit. Ik doe alleen aan de onderzoeken mee die echt van Euroclix zelf zijn, daar hoef je nooit meer gegevens dan je postcode in te vullen en ik heb nooit meer telefoontjes of post gekrijgen. Dat krijg je neem ik aan wel als je je gegevens invult bij die reclame-enquetes.
Ik bedoel inderdaad die je via de mail krijgt, neem aan dat die van euroclix zijn toch? Ken alleen die en die waar je je persoonlijke /gegevens/voorkeuren kunt aangeven voor clicks.
Tiara- Kletskop
aanitaa schreef:Zora schreef:aanitaa schreef:Als je je adresgegevens invult voor die enquetes enzo, krijg je dan ook ongewenste post of telefoontjes of is dat gewoon veilig?
Ik bedoel inderdaad die je via de mail krijgt, neem aan dat die van euroclix zijn toch? Ken alleen die en die waar je je persoonlijke /gegevens/voorkeuren kunt aangeven voor clicks.
De mailtjes die je krijgt waarbij het icoontje van panelclix staat zijn idd van euroclix. je hebt natuurlijk ook in de standaart mail dat je soms op enquetes komt en dat zijn die waarvan je allemaal ongewenste mail van krijgt. Die doe ik zelf nooit.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Bedankt voor je antwoord tuttebel!
Tiara- Kletskop
Moet toch wat vaker via de site doen, ik klik eigenlijk alleen maar op de mailtjes
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
BonPrix en Zalando kan je ook via Euroclix bestellen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
En als je n.a.v. een mailing iets besteld, maar toch vergeet om het via de website te doen. Je kunt altijd nog proberen een claim in te dienen. Dan moet je de gegevens van je transactie invullen en krijg je vaak binnen een paar weken de clix alsnog toegekend.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb ook euroclix, maar doe er eigenlijk niets mee! Ik ben wel actief op MoneyMiljonair.
Door dit topic heb ik maar weer eens een onderzoekje ingevuld. Weer 75 clix erbij!
Door dit topic heb ik maar weer eens een onderzoekje ingevuld. Weer 75 clix erbij!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Atelier Madame schreef:En als je n.a.v. een mailing iets besteld, maar toch vergeet om het via de website te doen. Je kunt altijd nog proberen een claim in te dienen. Dan moet je de gegevens van je transactie invullen en krijg je vaak binnen een paar weken de clix alsnog toegekend.
Oh, dat is een goede zeg! Ik heb laatst Centerparcs geboekt maar vergeten dat via Euroclix te doen, kijken of ik er nog wat mee kan.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:En als je n.a.v. een mailing iets besteld, maar toch vergeet om het via de website te doen. Je kunt altijd nog proberen een claim in te dienen. Dan moet je de gegevens van je transactie invullen en krijg je vaak binnen een paar weken de clix alsnog toegekend.
Oh dát is chill! Want bij Moneymiljonair kan dat dus niet.. kwam ik achter nét nadat ik een zak kattenvoer had besteld.. Dan is het dus dikke vette pech!
Gast- Gast
Razz_ schreef:Ehm wat is Euroclix?
Die vraag had ik gister ook al gesteld..
Ben nog steeds erg benieuwd naar het antwoord!
Gast- Gast
www.euroclix.nl
Kun je geld verdienen door mailtjes te klikken, enquetes in te vullen en spullen te bestellen via hun (bij bol.com bijv)
Ik stuur je even een PBtje haha
Kun je geld verdienen door mailtjes te klikken, enquetes in te vullen en spullen te bestellen via hun (bij bol.com bijv)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Als je je aanmeld kan je 'clix' gaan verdienen. 1000 clix is €10, 2000 clix is €25 etc., dus de wisselkoers wordt ook beter naarmate je langer spaart.Zoey schreef:Razz_ schreef:Ehm wat is Euroclix?
Je krijgt dagelijks e-mails meer aanbiedingen. Onderaan die e-mail kan je klikken voor 1 clix en als je ingaat op de aanbieding krijg je bijvoorbeeld 2 clix per euro die je spendeert bij die aanbieder (meestal meer, omdat het een aanbieding is).
Via de website (www.euroclix.nl) kan je ook bestellen bij bijv. Bol.com. Voor iedere €5 bij Bol.com krijg je 6 clix. (dit is een voorbeeldje). Er zijn ontzettend veel webshops bij aangesloten. Wehkamp, Bol.com, Zooplus, HEMA.
Je kan ook via Panelclix onderzoeken invullen die verschillen van 20 tot soms 200 clix. Je hoeft daarvoor geen gegevens of andere onzin achter te laten.
Nog meer vragen? :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Met je link zeker, flauw.Lejow schreef:www.euroclix.nl
Rush- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:www.euroclix.nl
met je persoonlijke link zeker erin zodat jij geld krijgt
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ja hee.. wie niet snel is, moet slim zijn
Lejow- Lady Post-a-lot
Jij hebt een hele tijd geen mails geklikt en nu een beetje proberen in te halen he, grrr!!Lejow schreef:Ja hee.. wie niet snel is, moet slim zijn
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Jij hebt een hele tijd geen mails geklikt en nu een beetje proberen in te halen he, grrr!!Lejow schreef:Ja hee.. wie niet snel is, moet slim zijn
Das correct
Als spaarcentje voor mn dochter (slijm kwal slijm whaha)
Lejow- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Als je je aanmeld kan je 'clix' gaan verdienen. 1000 clix is €10, 2000 clix is €25 etc., dus de wisselkoers wordt ook beter naarmate je langer spaart.Zoey schreef:Razz_ schreef:Ehm wat is Euroclix?
Je krijgt dagelijks e-mails meer aanbiedingen. Onderaan die e-mail kan je klikken voor 1 clix en als je ingaat op de aanbieding krijg je bijvoorbeeld 2 clix per euro die je spendeert bij die aanbieder (meestal meer, omdat het een aanbieding is).
Via de website (www.euroclix.nl) kan je ook bestellen bij bijv. Bol.com. Voor iedere €5 bij Bol.com krijg je 6 clix. (dit is een voorbeeldje). Er zijn ontzettend veel webshops bij aangesloten. Wehkamp, Bol.com, Zooplus, HEMA.
Je kan ook via Panelclix onderzoeken invullen die verschillen van 20 tot soms 200 clix. Je hoeft daarvoor geen gegevens of andere onzin achter te laten.
Nog meer vragen? :-)
Oh, ook bij de Hema?
Dat wist ik niet! Jammer, laatst nog wat besteld..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij de HEMA alleen op fotoproducten, maar dat zou je dan even moeten controleren op Euroclix :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 34 • 1, 2, 3 ... 18 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Euroclix laminaat leenbakker, wie heeft er ervaring mee?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
» Off Topic Topic
» WOG-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
Pagina 2 van 34
Permissies van dit forum: