Goedemorgen!
+13
Mermaid
Blond
Lady4
SnowWhite
loura
_DoI
Silver
Suus
VeryCherry
Flinder
minoessepoes
Lotus
Oasis
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen!
Goedemorgen!
Lekker geslapen iedereen?
Ik ben toch maar naar m'n werk gegaan, ook al voel ik me nog beroerd. In t ergste geval meld ik me wel halverwege de dag ziek, want ik weet niet goed of ik al die schreeuwende kinderen om me heen kan hebben.
Maar dat zien we dan wel weer.. Eerst maar even op m'n overstapstatjon een kopje koffie kopen.
Have a nice day y'all!
Lekker geslapen iedereen?
Ik ben toch maar naar m'n werk gegaan, ook al voel ik me nog beroerd. In t ergste geval meld ik me wel halverwege de dag ziek, want ik weet niet goed of ik al die schreeuwende kinderen om me heen kan hebben.
Maar dat zien we dan wel weer.. Eerst maar even op m'n overstapstatjon een kopje koffie kopen.
Have a nice day y'all!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen!
@ Marin: Knap dat je nog gaat werken terwijl je je zo beroert voelt. Sterkte!
Ik heb veel te kort geslapen, maar ben extra vroeg opgestaan om nog wat huiswerk te maken. Vandaag dus naar school tot 14 uur, daarna even naar opticien en apotheek. Dan afspraak bij een opdrachtgever van school. Vanavond om 19 uur gaan mijn vriend en ik kijken naar een katje Spannend!
Fijne dag allemaal!
@ Marin: Knap dat je nog gaat werken terwijl je je zo beroert voelt. Sterkte!
Ik heb veel te kort geslapen, maar ben extra vroeg opgestaan om nog wat huiswerk te maken. Vandaag dus naar school tot 14 uur, daarna even naar opticien en apotheek. Dan afspraak bij een opdrachtgever van school. Vanavond om 19 uur gaan mijn vriend en ik kijken naar een katje Spannend!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Morning,
Hier heerlijk geslapen eigenlijk, zal denk ik ook wel komen door de therapie van gister.
Ik moet eigenlijk nog naar de GGZ vanmiddag maar dat ga ik afzeggen, want dat wordt gewoon teveel.
Voor de rest niet zoveel in de planning vandaag.
Fijne dag all!
Hier heerlijk geslapen eigenlijk, zal denk ik ook wel komen door de therapie van gister.
Ik moet eigenlijk nog naar de GGZ vanmiddag maar dat ga ik afzeggen, want dat wordt gewoon teveel.
Voor de rest niet zoveel in de planning vandaag.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Ik was vannacht wakker met het gevoel alsof ik bijna op moest... Ben nu dus wel gaar... Maar goed, ik ga ook weer aan het werk. Nog twee dagen en dan lekker weekend! Beterschap meis, hopelijk kom je de dag een beetje door .
Gast- Gast
Marin schreef:Oeh wat leuk, ga je een kitten nemen of eentje uit het asiel? Veel plezier!
Een kitten, maar wel via het asiel. Heb er zeker zin in!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen,
Sterkte vandaag, Marin!
Ik heb ietsje beter geslapen dan de nachten hiervoor, maar nog lang niet zoals ik graag zou willen. Ik ga straks sporten en vanmiddag heb ik therapie. Verder moet ik nog van alles doen, dus ik vermaak me vandaag wel.
Ik zou het trouwens niet erg vinden als het zou ophouden met regenen.
Fijne dag allemaal!
Sterkte vandaag, Marin!
Ik heb ietsje beter geslapen dan de nachten hiervoor, maar nog lang niet zoals ik graag zou willen. Ik ga straks sporten en vanmiddag heb ik therapie. Verder moet ik nog van alles doen, dus ik vermaak me vandaag wel.
Ik zou het trouwens niet erg vinden als het zou ophouden met regenen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,,
Ik heb wel lekker geslapen.
Ik ben weer aan de pil begonnen. En sinds de eerste dag dat ik de pil slik ben ik smorgens honds beroerd..
Werkse iedereen.
Ik heb wel lekker geslapen.
Ik ben weer aan de pil begonnen. En sinds de eerste dag dat ik de pil slik ben ik smorgens honds beroerd..
Werkse iedereen.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ook ik voel me niet denderen, het snot komt letterlijk uit mijn ogen gelopen, zucht. Ik was vorige week ook al ziek, waarschijnlijk te snel weer aan het werk gegaan, maar ik voel me nu dus bezwaard om me weer ziek te melden. Dus zo mijn jas aan en door de stromende regen naar mijn werk. Als het niet gaat dan ga ik vanmiddag gewoon thuis werken!
Fijne dag allemaal!
Ook ik voel me niet denderen, het snot komt letterlijk uit mijn ogen gelopen, zucht. Ik was vorige week ook al ziek, waarschijnlijk te snel weer aan het werk gegaan, maar ik voel me nu dus bezwaard om me weer ziek te melden. Dus zo mijn jas aan en door de stromende regen naar mijn werk. Als het niet gaat dan ga ik vanmiddag gewoon thuis werken!
Fijne dag allemaal!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Goodmorning!
Sterkte aan alle bikkels die ziek zijn en toch aan het werk gaan! Ik heb lekker geslapen vannacht, alleen een beetje kort. Ik ga me vandaag (maar weer eens) voorbereiden op sollicitatiegesprekken en dan nog even naar de kapper en naar de stad.
Fijne dag!
Sterkte aan alle bikkels die ziek zijn en toch aan het werk gaan! Ik heb lekker geslapen vannacht, alleen een beetje kort. Ik ga me vandaag (maar weer eens) voorbereiden op sollicitatiegesprekken en dan nog even naar de kapper en naar de stad.
Fijne dag!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Goedemorgen dames,
ik heb amper geslapen vannacht en ik ben vanmorgen aan die antibioticakuur begonnen. Bah, wat een goor spul zeg! Vandaag moet ik weer ontzettend veel regelen en ik word er zo moe en moedeloos van. Het liefst zou ik 80 jaar gaan slapen
Fijne dag
ik heb amper geslapen vannacht en ik ben vanmorgen aan die antibioticakuur begonnen. Bah, wat een goor spul zeg! Vandaag moet ik weer ontzettend veel regelen en ik word er zo moe en moedeloos van. Het liefst zou ik 80 jaar gaan slapen
Fijne dag
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Goedemorgen,
Ik heb op zich wel goed geslapen, maar voel me niet echt fit. Heb keelpijn en verder ook verkouden. En ik moet ongesteld worden, ben het nog niet, maar de buikpijn is er al wel. Zo, nu genoeg gezeurd Ik moet de hele dag werken, maar halverwege ga ik gezellig lunchen met mijn vriend En als ik me vanavond goed genoeg voel wil ik nog even naar Eurosonic Air
Ik heb op zich wel goed geslapen, maar voel me niet echt fit. Heb keelpijn en verder ook verkouden. En ik moet ongesteld worden, ben het nog niet, maar de buikpijn is er al wel. Zo, nu genoeg gezeurd Ik moet de hele dag werken, maar halverwege ga ik gezellig lunchen met mijn vriend En als ik me vanavond goed genoeg voel wil ik nog even naar Eurosonic Air
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemorgen,
Ik heb wel goed geslapen maar beetje kort. Eigen schuld ook..
straks weer even ontbijten en klaar maken voor stage, heb van 11.30 tot 20u stage, nu steeds in de overweging hoe ik het ga doen met eten, ik denk voor de verandering maar us 3x op 1 dag brood eten... Ook geen zin om moeilijk te doen haha....
voor de meiden die ziek zijn, beterschap!
voor de meiden die werken moeten, werkze!
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel goed geslapen maar beetje kort. Eigen schuld ook..
straks weer even ontbijten en klaar maken voor stage, heb van 11.30 tot 20u stage, nu steeds in de overweging hoe ik het ga doen met eten, ik denk voor de verandering maar us 3x op 1 dag brood eten... Ook geen zin om moeilijk te doen haha....
voor de meiden die ziek zijn, beterschap!
voor de meiden die werken moeten, werkze!
Fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Goedemorgen!
Ik heb lekker geslapen. Zo even ontbijten en daarna neem ik m'n hond mee voor een lange wandeling en dan loop ik gelijk even langs de supermarkt om een paar kleine boodschappen te doen. Vanmiddag opruimen, en misschien dat ik nog even bij een vriend langs ga als ik daar zin in heb. Vanavond moet ik werken...
Fijne dag all!
Ik heb lekker geslapen. Zo even ontbijten en daarna neem ik m'n hond mee voor een lange wandeling en dan loop ik gelijk even langs de supermarkt om een paar kleine boodschappen te doen. Vanmiddag opruimen, en misschien dat ik nog even bij een vriend langs ga als ik daar zin in heb. Vanavond moet ik werken...
Fijne dag all!
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Goedemorgen!
Ik ben net wakker en heb goed geslapen na twee korte nachtjes. Ik ga straks naar de Horecava en heb er zin in! '
Fijne dag allemaal!
Ik ben net wakker en heb goed geslapen na twee korte nachtjes. Ik ga straks naar de Horecava en heb er zin in! '
Fijne dag allemaal!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,
Hier ook een flinke verkoudheid te pakken en keelpijn. Vannacht vaak wakker gelegen omdat mijn neus helemaal verstopt zat!
Vanmorgen door de regen naar mn werk gefietst, nu weer even thuis. Ik hoop dat het straks droog is als ik weer weg moet..
Net een lang weekend achter de rug, maar ben nu wel weer toe aan vakantie!
Voor degene die ziek zijn: Beterschap!
Hier ook een flinke verkoudheid te pakken en keelpijn. Vannacht vaak wakker gelegen omdat mijn neus helemaal verstopt zat!
Vanmorgen door de regen naar mn werk gefietst, nu weer even thuis. Ik hoop dat het straks droog is als ik weer weg moet..
Net een lang weekend achter de rug, maar ben nu wel weer toe aan vakantie!
Voor degene die ziek zijn: Beterschap!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Goede morgen!
Hier ook al 1 die niet zo fit is..
Was er rond 8 uur al uit maar voelde me niet lekker dus ben met een aspirine nog even op bed gekropen.
Voel me nu al een stuk beter.
Zo meteen nog wat dingetjes opruimen en vanmiddag werken.
Beterschap voor alle zieken!
Hier ook al 1 die niet zo fit is..
Was er rond 8 uur al uit maar voelde me niet lekker dus ben met een aspirine nog even op bed gekropen.
Voel me nu al een stuk beter.
Zo meteen nog wat dingetjes opruimen en vanmiddag werken.
Beterschap voor alle zieken!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Alle (bijna) zieken: Beterschap!
Ik heb lekker geslapen. Moest vandaag eigenlijk werken, maar heb vrij gekregen om te kunnen studeren voor mijn tentamen van morgen. Dus dat is wat ik vandaag ga doen. Vanavond eet ik denk ik even met mijn zusje en gaan we nog even winkelen.
Fijne dag all!
Alle (bijna) zieken: Beterschap!
Ik heb lekker geslapen. Moest vandaag eigenlijk werken, maar heb vrij gekregen om te kunnen studeren voor mijn tentamen van morgen. Dus dat is wat ik vandaag ga doen. Vanavond eet ik denk ik even met mijn zusje en gaan we nog even winkelen.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen!
Zit nu op mn stage, heb net mijn opdracht afgemaakt die ik moest doen. Nu heb ik nog 3 dingen waar ik aan kan beginnen, maar eventjes pauze houden. Ze vinden het toch al verbazingwekkend hoe snel ik werk.
Nu even forummen met een kopje thee en een eierkoek, vanmiddag start maken met het opzetten van een onderzoeksvraag van mijn thesis. Morgen lekker een dagje vrij
Fijne dag allemaal!
Zit nu op mn stage, heb net mijn opdracht afgemaakt die ik moest doen. Nu heb ik nog 3 dingen waar ik aan kan beginnen, maar eventjes pauze houden. Ze vinden het toch al verbazingwekkend hoe snel ik werk.
Nu even forummen met een kopje thee en een eierkoek, vanmiddag start maken met het opzetten van een onderzoeksvraag van mijn thesis. Morgen lekker een dagje vrij
Fijne dag allemaal!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik doe ook mee met ziekig zijn. Ben al sinds 5 uur wakker omdat ik mn visite naar de taxi moest brengen en kon daarna niet echt meer slapen.
straks nog even langs mijn werk, afscheid nemen van wat mensen. Vanmiddag maar eens met inpakken beginnen en vanavond heb ik een afscheidsdiner. Bah ik haat afscheid nemen maar ben wel heel blij dat ik over 2 dagen weer naar Nederland ga.
beterschap aan alle zieken.
straks nog even langs mijn werk, afscheid nemen van wat mensen. Vanmiddag maar eens met inpakken beginnen en vanavond heb ik een afscheidsdiner. Bah ik haat afscheid nemen maar ben wel heel blij dat ik over 2 dagen weer naar Nederland ga.
beterschap aan alle zieken.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Goedemorgen, heb heeeerlijk geslapen.
Ga vandaag proberen een brief te schrijven en om 16.00 heb ik afspraak bij hopelijk toekomstig oppasadresje.
Vanavond maar beetje voor de tv hangen denk ik.
Ga vandaag proberen een brief te schrijven en om 16.00 heb ik afspraak bij hopelijk toekomstig oppasadresje.
Vanavond maar beetje voor de tv hangen denk ik.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Heb alweer een aantal uren achter de rug.
Vanmorgen 6 uur stond ik op en half 7 zat ik in de auto voor mijn werk.
Nu even niets doen, tijd voor me eigen en straks hier nog weer wat in huis doen.
Vanavond om iets uit voor schoonouders, zijn zondag 30 jaar getrouwd.
Heb alweer een aantal uren achter de rug.
Vanmorgen 6 uur stond ik op en half 7 zat ik in de auto voor mijn werk.
Nu even niets doen, tijd voor me eigen en straks hier nog weer wat in huis doen.
Vanavond om iets uit voor schoonouders, zijn zondag 30 jaar getrouwd.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik werd een half uur geleden wakker gesmst en toen kwam ik erachter dat ik veel te doen had vandaag.. Heb snel mijn laptop gepakt en zit nu op bed schoolopdrachten te maken. Daarna douchen/aankleden/eten en dan moet ik even naar de stad. En als ik daarvan terug ben moet ik even naar een vriendin, had haar beloofd om te helpen met het een en ander. Dan even snel thuis eten en weer weg voor een vergadering.
Ik moet echt mijn wekker voortaan zetten als ik veel te doen heb, ben nu al aan het stressen en het is pas 11:14 uur..
Fijne dag allemaal!
Ik werd een half uur geleden wakker gesmst en toen kwam ik erachter dat ik veel te doen had vandaag.. Heb snel mijn laptop gepakt en zit nu op bed schoolopdrachten te maken. Daarna douchen/aankleden/eten en dan moet ik even naar de stad. En als ik daarvan terug ben moet ik even naar een vriendin, had haar beloofd om te helpen met het een en ander. Dan even snel thuis eten en weer weg voor een vergadering.
Ik moet echt mijn wekker voortaan zetten als ik veel te doen heb, ben nu al aan het stressen en het is pas 11:14 uur..
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb niet zo best geslapen en ben nog zo ontzettend moe! Zo lekker lunchen met een vriendin, daarna werken en daarna heb ik een studie-bijeenkomst.
Fijne dag allemaal!
Ik heb niet zo best geslapen en ben nog zo ontzettend moe! Zo lekker lunchen met een vriendin, daarna werken en daarna heb ik een studie-bijeenkomst.
Fijne dag allemaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen,
Ik heb eindelijk na 3 nachten weer eens normaal geslapen!
Vandaag ga ik weer gewoon rustig aan doen op de bank/bed met een goed boek/tijdschrift.
Hopende dat ik me nu met de dag een beetje beter voel..
Fijne dag iedereen!
Ik heb eindelijk na 3 nachten weer eens normaal geslapen!
Vandaag ga ik weer gewoon rustig aan doen op de bank/bed met een goed boek/tijdschrift.
Hopende dat ik me nu met de dag een beetje beter voel..
Fijne dag iedereen!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: