Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hi Messaging

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hi Messaging Empty Hi Messaging

Bericht  Burn ma 26 maa 2012 - 1:59

Kan iemand mij vertellen wat dit precies inhoud?
Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken, maar ben benieuwd wat dit precies inhoudt.

Iemand die dit weet?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hi Messaging Empty Re: Hi Messaging

Bericht  Bazinga ma 26 maa 2012 - 2:17

Volgens mij dat je gratis smst..

*Edit; en je kan altijd blijven whatsappen en pingen, al ga je over je bundelverbruik heen, je internetsnelheid wordt alleen aangepast dan, zodat je alleen nog kunt whatsappen volgens mij!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 2:48

houd er rekening mee dat Hi tegenwoordig aan "toestellease" doet en dat je je toestel terug moet geven als je abbo is afgelopen. Misschien staan er op andere sites (zoals gsmweb.nl, typhone.nl, studentmobiel.nl (hier hoef je geen student voor te zijn) betere acties?)

Gast
Gast

Bericht  Enelya ma 26 maa 2012 - 2:50

Ik heb dit sinds vorige week. Ik heb Hi Large, waardoor ik ook gratis kan smsen. Daarnaast heb ik 1000 mb internet in de maand. Als ik daarover heen ga dan wordt mn internet langzamer. Je kunt ook kiezen voor Hi Medium en Hi XL. Ligt er net aan hoeveel je internet en hoe snel het internet moet zijn. Bij Hi Medium is het maar 2 mb/s, niet zo heel snel.

Daarnaast kun je je eigen bel & sms-bundel erbij kiezen. Je kan er ook voor kiezen om geen bel & sms-bundel te nemen. Ik heb gekozen voor 75 min/sms, maar ik kan dus al gratis smsen omdat ik voor Hi Large heb gekozen.

Edit: Door het leasen is de telefoon idd niet direct van jou. Ik heb eerst ook getwijfeld of ik dit moest doen, maar kon nergens anders zo'n goed abonnement vinden, dan betaalde ik altijd meer. Ook als ik na de tijd de telefoon wil kopen. Ik heb de Xperia Ray, niet zo'n hele dure. Aan het einde van je contract kun je de telefoon omruilen, inleveren of overkopen.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud