Het is weekend, goedemorgen!
+10
Sushi
Ibbeltje
Arwyn
Jezzie
Marin
Shisha
slaatje
M@niek
VanillaRose
Caroow
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het is weekend, goedemorgen!
Goedemorgen!
Hebben jullie lekker weekend en veel plannen? Ik moet zo werken, tot tien uur. Vanmiddag lekker de stad in en de auto wassen en vanavond lekker samen thuis. Morgen moet ik ook werken, maar volgende week heb ik lekker een lang weekend vrij, daar leef ik echt naar toe:)
Veel plezier vandaag met wat jullie gaan doen!
Hebben jullie lekker weekend en veel plannen? Ik moet zo werken, tot tien uur. Vanmiddag lekker de stad in en de auto wassen en vanavond lekker samen thuis. Morgen moet ik ook werken, maar volgende week heb ik lekker een lang weekend vrij, daar leef ik echt naar toe:)
Veel plezier vandaag met wat jullie gaan doen!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Het is weekend, goedemorgen!
Goedemorgen!
Ik duik zo eerst na de voeding nog lekker even m'n bed in. Vandaag gaan we in ieder geval lekker naar buiten met z'n drietjes, verder nog geen concrete plannen. Have a nice day!
Ik duik zo eerst na de voeding nog lekker even m'n bed in. Vandaag gaan we in ieder geval lekker naar buiten met z'n drietjes, verder nog geen concrete plannen. Have a nice day!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik word net wakker, zijn m'n ogen helemaal opgezwollen en pijnlijk ze jeuken ook echt erg. Ik vermoed dat het iets met het bezoekje aan Rovine te maken heeft, want ik ben allergisch voor katten.
Ik heb er net zalf opgesmeerd en ik hoop dat het wegtrekt, want ik ga vanavond lekker op stap met Stella, Rovine, zonnetje, en misschien Snoes.
Fijne dag allemaal!
Ik word net wakker, zijn m'n ogen helemaal opgezwollen en pijnlijk ze jeuken ook echt erg. Ik vermoed dat het iets met het bezoekje aan Rovine te maken heeft, want ik ben allergisch voor katten.
Ik heb er net zalf opgesmeerd en ik hoop dat het wegtrekt, want ik ga vanavond lekker op stap met Stella, Rovine, zonnetje, en misschien Snoes.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen, ik mag zo gaan werken tot twee uur. Eind van de middag komt mijn vriend die gaat koken voor me. Vanavond een avondje samen op de bank. Morgen gaan we er wel op uit.
Fijne dag iedereen!
@zelda sterkte met je allergie
Fijne dag iedereen!
@zelda sterkte met je allergie
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Wij gaan strakjes naar een aquariumbeurs in nieuwegein (hobby van mijn man). Maar nu ga ik nog ffkes een paar uurtjes slapen.
Hele fijne dag voor iedereen!
Wij gaan strakjes naar een aquariumbeurs in nieuwegein (hobby van mijn man). Maar nu ga ik nog ffkes een paar uurtjes slapen.
Hele fijne dag voor iedereen!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Morgen!
Ik ben al wat aan het rommelen in huis, wat dingetjes opruimen enzo en ik ga zo nog even de afwas van gisteren doen denk ik. Straks van 10 tot 12 sporten, daarna gauw thuis douchen en eten en de stad in. Vanavond moet hier in huis nog even schoongemaakt worden (hoewel.... Als ik daar nu aan begin, kunnen we vanavond misschien iets leuks doen )
Ik ben al wat aan het rommelen in huis, wat dingetjes opruimen enzo en ik ga zo nog even de afwas van gisteren doen denk ik. Straks van 10 tot 12 sporten, daarna gauw thuis douchen en eten en de stad in. Vanavond moet hier in huis nog even schoongemaakt worden (hoewel.... Als ik daar nu aan begin, kunnen we vanavond misschien iets leuks doen )
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk gelsapen, alleen jammer genoeg al weer wakker. Misschien zo nog even proberen te slapen. Lief is even wat werk aan het inhalen. Vanmiddag gaan we even naar het winkelcentrum, ik heb een nieuwe spijkerbroek nodig. Vanavond naar de verjaardag van mijn zwager. Morgen gaat mijn lief de hele dag motorrijden met zijn broer en ga ik heerlijk luieren en misschien wat huishouden doen.
Fijn en zonnig weekend allemaal.
Ik heb heerlijk gelsapen, alleen jammer genoeg al weer wakker. Misschien zo nog even proberen te slapen. Lief is even wat werk aan het inhalen. Vanmiddag gaan we even naar het winkelcentrum, ik heb een nieuwe spijkerbroek nodig. Vanavond naar de verjaardag van mijn zwager. Morgen gaat mijn lief de hele dag motorrijden met zijn broer en ga ik heerlijk luieren en misschien wat huishouden doen.
Fijn en zonnig weekend allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Zometeen wordt de nieuwe schutting gebracht en die gaan we vandaag plaatsen. Ook gaan we takken van de bomen eraf zagen. Kortom; het wordt eendag werken in de tuin. Het weer zit in ieder geval mee!
Een fijne dag!
Zometeen wordt de nieuwe schutting gebracht en die gaan we vandaag plaatsen. Ook gaan we takken van de bomen eraf zagen. Kortom; het wordt eendag werken in de tuin. Het weer zit in ieder geval mee!
Een fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb vandaag mijn vrijgezellenfeest dus ik zit hier te wachten. En ik ben echt helemaal hyper!
Ik heb echt geen flauw idee hoe&wat&hoe laat en dat is best wel irritant haha!
Fijne dag allemaal!
Ik heb vandaag mijn vrijgezellenfeest dus ik zit hier te wachten. En ik ben echt helemaal hyper!
Fijne dag allemaal!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Goedemorgen!
Ik ben al wakker terwijl vriendje nog lekker naast me ligt te slapen. Lief.
Ga zo lekker croissantjes voor m maken.
We gaan vanochtend even gauw naar de stad om cadeautjes te kopen en dan naar Groningen vroemen voor m'n broertje's verjaardag.
En daar gezellig hele dag feest vieren en dan na t eten weer terug naar huis om naar het feestje van zijn beste vriend te gaan.
Lekker feest daggie dus! :joker:
Ik ben al wakker terwijl vriendje nog lekker naast me ligt te slapen. Lief.
Ga zo lekker croissantjes voor m maken.
We gaan vanochtend even gauw naar de stad om cadeautjes te kopen en dan naar Groningen vroemen voor m'n broertje's verjaardag.
En daar gezellig hele dag feest vieren en dan na t eten weer terug naar huis om naar het feestje van zijn beste vriend te gaan.
Lekker feest daggie dus! :joker:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Shisha schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Spannend!!!!! Wens je heel veel plezier vandaag. Laat je even weten hoe het geweest is?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Goedemorgen,
Mijn vriend moet werken vandaag, ik ben even met hem mee naar beneden gegaan en daarna ben ik weer in bed gaan liggen
Straks wassen, opruimen en schoonmaken. En verder heb ik nog geen plannen. Als mijn vriend niet te laat thuis is, gaan we nog even de stad in om kinderwagens te kijken.
Fijne dag allemaal!
Mijn vriend moet werken vandaag, ik ben even met hem mee naar beneden gegaan en daarna ben ik weer in bed gaan liggen
Straks wassen, opruimen en schoonmaken. En verder heb ik nog geen plannen. Als mijn vriend niet te laat thuis is, gaan we nog even de stad in om kinderwagens te kijken.
Fijne dag allemaal!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen!
Shisha: Veel plezier!!
Ik ben nu aan het werk, maar om 1uur weer vrij. Dan snel naar huis, nog even eten en dan gaan we vanmiddag een nieuwe tent kopen!
Verder geen plannen dit weekend.
Fijne dag allemaal!
Shisha: Veel plezier!!
Ik ben nu aan het werk, maar om 1uur weer vrij. Dan snel naar huis, nog even eten en dan gaan we vanmiddag een nieuwe tent kopen!
Verder geen plannen dit weekend.
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
slaatje schreef:Shisha schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Spannend!!!!! Wens je heel veel plezier vandaag. Laat je even weten hoe het geweest is?
Dank je!
En jullie horen het wel wanneer ik weer aanspreekbaar ben hahaha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Wat zijn er al veel vroeg wakker vandaag Maar ja als je moet werken is het helaas niet anders, of met kinderen kan je het ook niet zo bepalen
Hier een dagje rustig aan doen. Al wil ik nog verschillende wasjes draaien, slaapkamer de laatste dingen nog opruimen, stofzuigen, dweilen etc. En nog even wat halen in de supermarkt hier. De grote boodschappen zijn gisteren gelukkig al gedaan.
Maar goed eens kijken hoe het met mijn pink gaat vandaag.
Verder wil ik ook nog wel van het zonnetje genieten
Fijne dag allemaal werk ze voor degenen die moeten werken.
Hier een dagje rustig aan doen. Al wil ik nog verschillende wasjes draaien, slaapkamer de laatste dingen nog opruimen, stofzuigen, dweilen etc. En nog even wat halen in de supermarkt hier. De grote boodschappen zijn gisteren gelukkig al gedaan.
Maar goed eens kijken hoe het met mijn pink gaat vandaag.
Verder wil ik ook nog wel van het zonnetje genieten
Fijne dag allemaal werk ze voor degenen die moeten werken.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen.
Ik heb enorm klote geslapen, misschien maar een paar uurtjes.
Ik weet nog niet zo goed hoe ik dit weekend door moet komen, m'n vriendinnen willen me meeslepen naar het terras, maar ik zit daar nog niet echt op te wachten.
Shisha, heel veel plezier vandaag!
Ik heb enorm klote geslapen, misschien maar een paar uurtjes.
Ik weet nog niet zo goed hoe ik dit weekend door moet komen, m'n vriendinnen willen me meeslepen naar het terras, maar ik zit daar nog niet echt op te wachten.
Shisha, heel veel plezier vandaag!
Gast- Gast
Princess Snap dat je hoofd er niet naar staat, maar misschien wel 'fijn' als je eenmaal daar bent? Even wat anders dan de hele dag thuis rondhangen. Maar je moet doen wat jij wil.
Goedemorgen!
Over een kwartiertje ga ik hardlopen. Daarna maak ik schoon en ruim ik op thuis en daarna ga ik lekker uitgebreid douchen. Daarna boodschappen doen. Daarna aan school werken en vanavond komen mijn ouders gezellig bij me eten.
Morgen veel aan school werken en 's avonds komt een vriendin bij me eten.
Fijn weekend allemaal!
Over een kwartiertje ga ik hardlopen. Daarna maak ik schoon en ruim ik op thuis en daarna ga ik lekker uitgebreid douchen. Daarna boodschappen doen. Daarna aan school werken en vanavond komen mijn ouders gezellig bij me eten.
Morgen veel aan school werken en 's avonds komt een vriendin bij me eten.
Fijn weekend allemaal!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Goedemorgen!
Over een uurtje ga ik naar de kapper om mijn haar zeer lichtblond te laten verven (het is nu ook al lichtblond hoor), ik vind het helemaal leuk! Vanmiddag wil ik nog even wat bloemen voor op mijn kamer halen, en vanavond met een vriendin en vriend stappen. Morgen weer lekker uitslapen
Over een uurtje ga ik naar de kapper om mijn haar zeer lichtblond te laten verven (het is nu ook al lichtblond hoor), ik vind het helemaal leuk! Vanmiddag wil ik nog even wat bloemen voor op mijn kamer halen, en vanavond met een vriendin en vriend stappen. Morgen weer lekker uitslapen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Goedemorgen!
Ik heb lekker geslapen na een leuke avond gisteravond Ik ga straks naar de kapper en nog even de laatste dingetjes halen, ik ben vandaag jarig en vier het ook vanavond, heb er echt zin in, het is ook weer zulk heerlijk weer!
Fijne dag iedereen!
Ik heb lekker geslapen na een leuke avond gisteravond Ik ga straks naar de kapper en nog even de laatste dingetjes halen, ik ben vandaag jarig en vier het ook vanavond, heb er echt zin in, het is ook weer zulk heerlijk weer!
Fijne dag iedereen!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd Sugarfall! Fijne verjaardag!
Goedemorgen!
Vanochtend geprobeerd uit te slapen, deels gelukt. Wel tot halfelf in bed gelegen, maar niet echt geslapen. Vanavond stappen met een aantal meiden van hier. Ik ga zometeen nog even de stad in met niet echt een specifiek doel en daarna beetje tutten of opruimen. Net al even met de kat op het balkon gezeten. Hij lijkt heel erg graag terug te willen, dus we zullen nog wel een aantal keer gaan. Maar bezorgde kattenmama als ik ben mag hij alleen als ik erbij ben aan een tuigje. Zelfs dan vind ik het nog eng.
Fijne dag allemaal!
Vanochtend geprobeerd uit te slapen, deels gelukt. Wel tot halfelf in bed gelegen, maar niet echt geslapen. Vanavond stappen met een aantal meiden van hier. Ik ga zometeen nog even de stad in met niet echt een specifiek doel en daarna beetje tutten of opruimen. Net al even met de kat op het balkon gezeten. Hij lijkt heel erg graag terug te willen, dus we zullen nog wel een aantal keer gaan. Maar bezorgde kattenmama als ik ben mag hij alleen als ik erbij ben aan een tuigje. Zelfs dan vind ik het nog eng.
Fijne dag allemaal!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Goedemorgen!
Wat is het toch heerlijk wakker worden met de zon die schijnt! Ik heb lekker uitgeslapen, straks even de stad in, vanmiddag nog studeren en vanavond lekker op stap met vriendinnen.
Wat is het toch heerlijk wakker worden met de zon die schijnt! Ik heb lekker uitgeslapen, straks even de stad in, vanmiddag nog studeren en vanavond lekker op stap met vriendinnen.
Romee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 82
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Het is weekend-Goedemorgen!
» Goedemorgen bijna weekend!
» Goedemorgen deze goedemorgen :)
» Weekend weg met man
» Yes, het is weekend
» Goedemorgen bijna weekend!
» Goedemorgen deze goedemorgen :)