Konijn vraagje
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Konijn vraagje
Wij hebben een lief hangoor konijntje van 9 weken. Zij zit nu binnen omdat omdat ons geadviseerd werd het konijntje binnen te houden tot het goede weer.
Maar wanneer mag konijn naar buiten? Ik bedoel dan in een hok, ook snacht. Nu met dit goede weer loopt zij al buiten een paar uur en gaat dan weer terug in dr hok binnen.
Maar wanneer mag konijn naar buiten? Ik bedoel dan in een hok, ook snacht. Nu met dit goede weer loopt zij al buiten een paar uur en gaat dan weer terug in dr hok binnen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Konijn vraagje
Volgens mij mag er niet meer dan 10 graden verschil zijn tussen binnen en buiten, dus zeg dat het binnen 20 graden is, dan moet het buiten minimaal 10 graden zijn, dus ook snachts minimaal 10 graden.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ok dan moet ik nog wel even wachten, het kan savonds nog erg koud zijn.
M@niek- Ratel
M@niek schreef:Ok dan moet ik nog wel even wachten, het kan savonds nog erg koud zijn.
Ja zeker bij zo'n kleintje zou ik het niet riskeren. Denk dat het rond mei wel moet lukken!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Wij doen meestal het konijn in het buitenhok als het ´s nachts niet meer gaat vriezen.
Ze heeft bij ons een nacht hok waar de goed warm in kan blijven en een grote ren eraan vast.
We moeten even zien hoe we het dit jaar doen want we hebben nu 3 konijnen, maar geloof dat mijn vriend het er al over had om van het weekend de 1e al in het buitenhok te doen
Onze konijnen lopen sowieso in het weekend los als wij ook buiten zijn, we wonen aan het water en hebben ook kippen dus moeten we er wel bij blijven als ze los zijn. Ze vinden het dan helemaal geweldig en maken de raarste sprongen
Ze heeft bij ons een nacht hok waar de goed warm in kan blijven en een grote ren eraan vast.
We moeten even zien hoe we het dit jaar doen want we hebben nu 3 konijnen, maar geloof dat mijn vriend het er al over had om van het weekend de 1e al in het buitenhok te doen
Onze konijnen lopen sowieso in het weekend los als wij ook buiten zijn, we wonen aan het water en hebben ook kippen dus moeten we er wel bij blijven als ze los zijn. Ze vinden het dan helemaal geweldig en maken de raarste sprongen
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ja ze loopt nu ook gewoon los, ik wist niet dat konijnen zo gek konden doen haha.
M@niek- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: