Zomertijd!
+15
Suus
Tinus
Arwyn
Angela_1986
Lejow
Sanne_86
Marin
Caramba
Pompoen
Elysia
minoessepoes
Bubbelicious
Rush
VeryCherry
redd
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zomertijd!
Pippa schreef:Maura schreef:Ik vind er helemaal niets aan. Ik vind de lente heel erg leuk, lekkerder weer, aanloop naar de zomer... Maar dat het langer licht is, dat vind ik echt niets.
Hoezo niet als ik vragen mag?
Ik vind het juist heerlijk, in het licht naar mijn werkfietsenauto rijden én weer in het licht thuiskomen
Zoooo +1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Spetterdespat schreef:Ik ben altijd een aantal dagen van de kaart wanneer het uur eraf of erbij komt.
Sommige mensen kunnen dat niet begrijpen.
+1
Vind het ook jammer dat het nu 's morgens weer eventjes donkerder is als ik opsta maar dat het 's avonds langer licht is, is ook wel fijn!
Maar ondanks dit alles vind ik de lente heerlijk!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Pippa, ik geniet enorm van de korte dagen en lange avonden/nachten. Dat heb ik eigenlijk altijd gevonden. Heerlijk om 17.00u de lichten al aan, koken, eten, afwassen, kaarsjes aan en dan heerlijk genieten van de televisie. En dan als het tijd is om te slapen, heerlijk in een ijskoude slaapkamer terecht komen.
Op de één of andere manier heb ik nooit echt mijn draai kunnen vinden in de avond in de lente/zomer. Terwijl ik andere aspecten van de lente/zomer wel heerlijk vind. Zoals de eerste warme zonnestralen, het balkon lenteklaar maken, grote voorjaarsschoonmaak en daarna, als het echt warm wordt, uren op het terras zitten.
Tja, misschien wel een beetje dubbel. Ik denk dat ik op het verkeerde deel van de aardkloot ben geboren. Ik moet gewoon een land zoeken waar het overdag lekker warm is, vroeg donker wordt en het 's avonds vriest.
Op de één of andere manier heb ik nooit echt mijn draai kunnen vinden in de avond in de lente/zomer. Terwijl ik andere aspecten van de lente/zomer wel heerlijk vind. Zoals de eerste warme zonnestralen, het balkon lenteklaar maken, grote voorjaarsschoonmaak en daarna, als het echt warm wordt, uren op het terras zitten.
Tja, misschien wel een beetje dubbel. Ik denk dat ik op het verkeerde deel van de aardkloot ben geboren. Ik moet gewoon een land zoeken waar het overdag lekker warm is, vroeg donker wordt en het 's avonds vriest.
Gast- Gast
Enige nadeel van de zomertijd vind ik dat ik 's ochtends dan opeens weer in het donker opsta.. Bah!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik baal wel van dat uurtje minder slaap, gelukkig is het altijd in het weekend want als ik de volgende dag zou moeten werken zou ik dat echt wel merken. Ik snap eigenlijk dat hele principe niet van een uur voor en achteruit. We kunnen toch gewoon op dezelfde tijd blijven? Staat dat ergens vast dat dat moet? Ik weet dat Engeland hier niet aan mee doet bijvoorbeeld...
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik vind het fijn dat het 's avonds langer licht is, maar ik zie wel op tegen een uur eerder opstaan. En ik baal ervan dat het dan 's ochtends weer donker is als ik naar mijn werk rijd. Ik was juist zo blij dat het eindelijk weer licht was 's ochtends!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik heb hem al een uur eerder gezet... Voor mij is het al half 8. Dan kan ik er makkelijker aan wennen. Ik heb er echt een hekel aan dat uurtje eerder. Maarja uiteindelijk is het wel weer fijn dat het wat langer licht is Nu moet ik twee dagen wennen eerst.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik hoop wel dat het nog licht is als ik dan om half 8 op mijn fiets stap naar m'n werk. Ik moet fietsen tussen de landerijen, zonder lantarenpalen, en dan fietst niet zo lekker in het donker.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Vindt de zomer tijd wel weer lekker...
Behalve dan dat het 'sochtends weer donker is als ik naar het werk moet
En het uurtje korter vannacht
Mja hopelijk went dat weer snel, heb daar altijd een beetje moeite mee
Behalve dan dat het 'sochtends weer donker is als ik naar het werk moet
En het uurtje korter vannacht
Mja hopelijk went dat weer snel, heb daar altijd een beetje moeite mee
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Het wordt morgen als het goed is rond 07.30 uur licht.
http://home.hccnet.nl/v.d.horn/weersverwachting/zonsopkomst_zonsondergang.htm
http://home.hccnet.nl/v.d.horn/weersverwachting/zonsopkomst_zonsondergang.htm
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: