Wie ben jij?
+39
Caroow
Star007
Lejow
Marin
Truttebol
Bolleke
Muis
Bazinga
Merai
Fayebella
NoName88
Summerlovin
Esperanza
Elsje
Middleme
M@niek
Roxi3
Tinus
Char1
applestar
banjer49
Arwyn
Elysia
Lady Starstruck
*Noosa
Parisienne
Isis
patjuhhh
Twellie
Jeanette
Rush
Zininzon
Curious
Zonnetje
Cheesegirl
Atelier Madame
Niekske
Guusje
Bubbelicious
43 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wie ben jij?
Stofzuiger schreef:Ohhh, Jop, ben jij het! LEUK!
Ik ga m'n naam weer wijzigen; 't wordt Joh
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Jop schreef:Stofzuiger schreef:Ohhh, Jop, ben jij het! LEUK!
Gast- Gast
Jop schreef:Stofzuiger schreef:Ohhh, Jop, ben jij het! LEUK!
Gast- Gast
Ik ben Star007 en ik ben 24 jaar oud. Ik woon samen met mijn vriend, dochter en hondje in E.indhoven. We wonen op het moment in een koopappartement, maar gaan over 1,5 maand verhuizen naar een koophuis . Ik werk vanaf dat mijn zw. verlof afgelopen was, 25 uur in de gehandicaptenzorg als persoonlijk begeleider. Mijn werk bevalt me goed en het past ook echt bij mij als persoon. Ik ben iemand die graag luistert en ook open staat voor andere inzichten. Qua persoonlijkheid ben ik iemand die niet op haar mondje gevallen is en ook wel erg fel kan zijn . In nieuwe situaties ben ik juist het tegenovergestelde en kijk ik de kat uit de boom en ben ik stil/verlegen.
Ik vind het heerlijk om te kletsen met vriendinnen met een theetje of een bacardi razz erbij , een avondje stappen , uit eten gaan en laptoppen ( forummen/facebooken etc). Maar mijn allergrootste hobby is mijn dochter. Ik zit nog steeds op mijn grote roze wolk en geniet echt van haar en ons gezinnetje.
Als forummer ben ik iemand die hier komt om over zaken als kindjes enzo te kletsen. In onze vriendenkring zijn er nog geen baby's en dus praat ik minder snel met vriendinnen over tandjes, spuitluiers en weet ik veel wat haha
Ook vind ik het gewoon leuk om heel veel mensen 'te leren kennen' , die je dus eigenlijk ook weer niet kent.
Ik vind het heerlijk om te kletsen met vriendinnen met een theetje of een bacardi razz erbij , een avondje stappen , uit eten gaan en laptoppen ( forummen/facebooken etc). Maar mijn allergrootste hobby is mijn dochter. Ik zit nog steeds op mijn grote roze wolk en geniet echt van haar en ons gezinnetje.
Als forummer ben ik iemand die hier komt om over zaken als kindjes enzo te kletsen. In onze vriendenkring zijn er nog geen baby's en dus praat ik minder snel met vriendinnen over tandjes, spuitluiers en weet ik veel wat haha
Ook vind ik het gewoon leuk om heel veel mensen 'te leren kennen' , die je dus eigenlijk ook weer niet kent.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Oké Oké, ik zal ook even serieus antwoorden!
Hallo, ik ben Pippa. 24 jaar oud, samenwonend met mijn vriend & oude bejaarde kat in het mooie 's-Gravenhage! In de zomer woon ik hier alweer 2 jaar, en ik wil ook niks anders meer, heerlijk hier! Ik werk als supervisor in een luxe hotel, waar ik leiding geef over een team van 25 dames (en heren). Heel afwisselend, chaotisch, druk & uitdagend. Ik vind het leuk om te bakken & te koken, ga erg graag uit eten, film kijken met vriendinnen, (veel) thee drinken & bijkletsen, boeken lezen, tijdschriften (sparen, bewaren & lezen). Ik ben perfectionistisch, lief, zorgzaam, altijd aan het opruimen, schoonmaken & uitzoeken, spaar KLM huisjes en slaap ook graag! Ik kom al járen op het forum, ik gok sinds 2007 als meelezer, en sinds 2008 ook met meepraten en inmiddels weet ik ook niet meer beter dan 'dat het forum bij mijn leven hoort'.
Hallo, ik ben Pippa. 24 jaar oud, samenwonend met mijn vriend & oude bejaarde kat in het mooie 's-Gravenhage! In de zomer woon ik hier alweer 2 jaar, en ik wil ook niks anders meer, heerlijk hier! Ik werk als supervisor in een luxe hotel, waar ik leiding geef over een team van 25 dames (en heren). Heel afwisselend, chaotisch, druk & uitdagend. Ik vind het leuk om te bakken & te koken, ga erg graag uit eten, film kijken met vriendinnen, (veel) thee drinken & bijkletsen, boeken lezen, tijdschriften (sparen, bewaren & lezen). Ik ben perfectionistisch, lief, zorgzaam, altijd aan het opruimen, schoonmaken & uitzoeken, spaar KLM huisjes en slaap ook graag! Ik kom al járen op het forum, ik gok sinds 2007 als meelezer, en sinds 2008 ook met meepraten en inmiddels weet ik ook niet meer beter dan 'dat het forum bij mijn leven hoort'.
Gast- Gast
Leuk dat je terug bent Jop, ik dacht al dat je het was met aanpassingen in je schrijftstijl. Ik vond / vind je trouwens altijd gewoon leuk overkomen op het forum.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik ben Carolien, 24 jaar uit S.teenwijk. Ik woon al ruim twee jaar samen met mijn vriend in een nieuwbouw appartement. Ik heb verschillende opleidingen gedaan, waaronder het Cios. Ik heb heel wat afgezeild en gesurft in mijn leven, ook dankzei mijn ouders die allebei fanatieke surfers zijn. Ooit ben ik bij de Mac gaan werken omdat ik snel werk nodig had en daar ben ik nooit meer weggegaan. Ik ben echt een familiemens en ga graag en vaak weekendjes weg met mijn vriend en familie. Mijn favoriete familielid is mijn nichtje van 13 maanden. Als ik alleen thuis ben lees ik graag en kijk ik enge films.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk!
Mijn naam is _Liv. Ik ben 24 en woon in het midden van het land. Ik heb al ruim 8 jaar een lieve vriend waar ik 1,5 jaar mee samen woon. Ik ben leerkracht van groep 3/4 en vind dit erg leuk. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk. Voor de rest hou ik van lezen, shoppen, tennissen, steps, uiteten gaan, dagjes weg, vrienden en vriendinnen. Ik hou van gezelligheid om me heen, maar een dagje alleen zijn vind ik ook heerlijk.
Mijn naam is _Liv. Ik ben 24 en woon in het midden van het land. Ik heb al ruim 8 jaar een lieve vriend waar ik 1,5 jaar mee samen woon. Ik ben leerkracht van groep 3/4 en vind dit erg leuk. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk. Voor de rest hou ik van lezen, shoppen, tennissen, steps, uiteten gaan, dagjes weg, vrienden en vriendinnen. Ik hou van gezelligheid om me heen, maar een dagje alleen zijn vind ik ook heerlijk.
Gast- Gast
Ik ben Jezzie, ik ben 22 jaar. Ik woon samen met mijn vriend in een klein dorpje in Friesland. Ik kom zelf uit het westen van het land.
Ik werk in de kinderopvang en vind dit erg leuk werk! In augustus verwachten wij ons eerste kindje. Daarna wil ik misschien gastouder worden.
Mijn hobby's zijn varen, lezen, zwemmen, shoppen, gezellige dagjes weg met mijn vriend, cupcakes bakken. Maar ik ben net verhuisd en heb nog geen oven...dus dat gaat nu even niet.
Ik werk in de kinderopvang en vind dit erg leuk werk! In augustus verwachten wij ons eerste kindje. Daarna wil ik misschien gastouder worden.
Mijn hobby's zijn varen, lezen, zwemmen, shoppen, gezellige dagjes weg met mijn vriend, cupcakes bakken. Maar ik ben net verhuisd en heb nog geen oven...dus dat gaat nu even niet.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben Pandora en ben 29 jaar oud. Ik ben bijna 4 jaar getrouwd en woon samen met mijn man en onze dochter van bijna twee in een hoek-koop-woning in een klein dorpje in het noorden van het land en in oktober verwachten wij ons tweede kindje.
Verder werk ik parttime als sales engineer bij een metaalbedrijf wat erg goed bevalt.
In mijn vrije tijd ga ik graag winkelen, (tijdschriften) lezen, koken en bakken, internetten en leuke dingen met mijn dochter doen.
Ook houd ik erg van reizen en weekendjes weg, alleen is dat tegenwoordig wel wat minder i.v.m. onze dochter en mijn zwangerschap.
Ooo... en als ik niet zwanger ben houd ik ook erg van gezellig wijntjes drinken met familie en vrienden! Tevens ben ik ook erg geinterreseerd in wijn en lijkt het me leuk om ooit nog eens een wijncursus o.i.d. te gaan volgen.
Verder werk ik parttime als sales engineer bij een metaalbedrijf wat erg goed bevalt.
In mijn vrije tijd ga ik graag winkelen, (tijdschriften) lezen, koken en bakken, internetten en leuke dingen met mijn dochter doen.
Ook houd ik erg van reizen en weekendjes weg, alleen is dat tegenwoordig wel wat minder i.v.m. onze dochter en mijn zwangerschap.
Ooo... en als ik niet zwanger ben houd ik ook erg van gezellig wijntjes drinken met familie en vrienden! Tevens ben ik ook erg geinterreseerd in wijn en lijkt het me leuk om ooit nog eens een wijncursus o.i.d. te gaan volgen.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik ben Maaike, 24 jaar en kom uit Voorschoten.
Daar woon ik samen met mijn vriend & hond in een 3 kamer-appartement.
Door de weeks werk ik als kleuterjuf, normaal partime maar nu tijdelijk even fulltime, in het weekend lekker vrij, dan ga ik wel vaak naar een dansavond van mijn stijldansschool.
Verder heb ik gitaar, dans -en zangles en in mijn vrije tijd doe ik aan geocaching.
Daar woon ik samen met mijn vriend & hond in een 3 kamer-appartement.
Door de weeks werk ik als kleuterjuf, normaal partime maar nu tijdelijk even fulltime, in het weekend lekker vrij, dan ga ik wel vaak naar een dansavond van mijn stijldansschool.
Verder heb ik gitaar, dans -en zangles en in mijn vrije tijd doe ik aan geocaching.
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: